Gå til innhold

Mads Hansen


LinnKatrine

Anbefalte innlegg

CecilieX skrev (4 minutter siden):

De fleste som har sett EN i aksjon i diskusjoner på SoMe oppdager fort at hun er relativt ufin. Ville ikke stolt er øyeblikk på informasjon hun kommer med, hun gjør hva som helst for å sverte meningsmotstandere. 

Håper MH anmelder henne!

Har sett henne i aksjon en gang, da blokkerte hun meg fordi jeg likte en helt grei kommentar som ikke var fordel henne. Det sier egentlig alt for meg, og det er helt ok å slippe å lese det hun skriver. Det hun sier om MH tar jeg med en STOR klype salt...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CecilieX skrev (5 timer siden):

De fleste som har sett EN i aksjon i diskusjoner på SoMe oppdager fort at hun er relativt ufin. Ville ikke stolt er øyeblikk på informasjon hun kommer med, hun gjør hva som helst for å sverte meningsmotstandere. 

Håper MH anmelder henne!

Hvorfor skal MH anmelde Liz Nor? Hun har jo bare gjort det samme som MH gjorde mot Se og Hør redaktøren. 
 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo umulig å ta Liz Nor seriøst etter alt det rare som har kommet fra den kanten. 
Løs kanon, lite substans. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (7 timer siden):

Har sett henne i aksjon en gang, da blokkerte hun meg fordi jeg likte en helt grei kommentar som ikke var fordel henne. Det sier egentlig alt for meg, og det er helt ok å slippe å lese det hun skriver. Det hun sier om MH tar jeg med en STOR klype salt...

Enig !

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
bonsaijenta skrev (7 timer siden):

Hvorfor skal MH anmelde Liz Nor? Hun har jo bare gjort det samme som MH gjorde mot Se og Hør redaktøren. 
 

 

Handler ikke om SeogHør-saken. Hadde hun bare diskutert sak, hadde det vært greit.

I stedet kommer hun med relativt grove påstander om hva han bedriver fritiden med. Typisk egnet for å sverte ham som person. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (3 timer siden):

Handler ikke om SeogHør-saken. Hadde hun bare diskutert sak, hadde det vært greit.

I stedet kommer hun med relativt grove påstander om hva han bedriver fritiden med. Typisk egnet for å sverte ham som person. 

 

Den delen har jeg misset. My bad😅

Litt usikker om jeg er enig i at MH politianmelder henne. Den dama higer etter mer oppmerksomhet, og det vil hun garantert få om han anmelder. 
 

Mitt inntrykk er at hun blir mer ufyselig jo mer oppmerksomhet hun får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbermedbarn skrev (19 timer siden):

Har sett henne i aksjon en gang, da blokkerte hun meg fordi jeg likte en helt grei kommentar som ikke var fordel henne. Det sier egentlig alt for meg, og det er helt ok å slippe å lese det hun skriver. Det hun sier om MH tar jeg med en STOR klype salt...

Haha, samme her! Jeg deltok ikke i diskusjonen engang, leste den bare og ga en like til en meningsmotstanders innlegg. Det tålte hun ikke 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heier på Mads Hansen!!

.... hvem luring er det forresten som kaller Mads Hansen "horesønn" på Instagram? Ref Mads sin IG story...  😳 

 

 

Endret av Marioposa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ytmnd skrev (4 minutter siden):

Hei Mads, you're a God among men! Fortsett med arbeidet, det du gjør er viktig!

Helt enig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marioposa skrev (13 timer siden):

Heier på Mads Hansen!!

.... hvem luring er det forresten som kaller Mads Hansen "horesønn" på Instagram? Ref Mads sin IG story...  😳 

 

 

Verden er full av tullinger 🙈 Helt sykt at folk kan skrive slikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Han er sikkert kjent for de fleste som programleder for Farmen, og for noen andre som eks-fotballspiller, men i dag hadde han noe rart på IG-kontoen sin; han selv plassert foran en rad åpne likkister … Jeg skjønner at det var reklame for noe han skal delta i senere, men hva faen altså. I feeden min poppet han opp mellom to kontoer jeg følger - som viser forferdelige scener fra Ukraina. 
Han skal få lov til å lage reklame for det han jobber med, men i disse tider bør man vise litt musikalitet og ikke tulle med tortur og død. 
kan det jo hende at Mads Hansen ikke har fått med seg at Russland har angrepet et naboland og at mediene er fulle av grusomme skildringer av henrettelser og massegraver. I så fall kan jeg tilgi et så tankeløst innlegg. 

Heldigvis valgte han å fjerne innlegget etter hvert, uten kommentar til hvorfor.

Endret av Pust
Rettet skrivefeil
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det også, jeg følger ham og synes han er morsom og tar en del influencervirsomhet på kornet. Men det klippet med likkistene - rett etter å ha lest og sett bilder i VG fra Butsja - det var bare helt sjokkerende. :tristbla: Forferdelig.  Bra han fjernet det. Jeg antar folk må ha reagert?

Endret av pøbelsara
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper han fikk reaksjoner. Selv ble jeg så satt ut at jeg ikke orket å si fra, men jeg burde jo gjort det. Jeg har venner i Ukraina og reagerte med å bli uvel av å se en friskus stå og glise foran en rad åpne likkister. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (Akkurat nå):

Jeg håper han fikk reaksjoner. Selv ble jeg så satt ut at jeg ikke orket å si fra, men jeg burde jo gjort det. Jeg har venner i Ukraina og reagerte med å bli uvel av å se en friskus stå og glise foran en rad åpne likkister. 

Jeg hadde akkurat lest om moren i Butsja som hadde prøvd å begrave den drepte datteren sin i hagen - med bilder og alt. Og så stilte jammen Mads med graver, han også, gitt. Hjelpes. :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde akkurat lest om moren i Butsja som hadde prøvd å begrave den drepte datteren sin i hagen - med bilder og alt. Og så stilte jammen Mads med graver, han også, gitt. Hjelpes. :(

Rett og slett tonedøvt av MH. Bra han fjernet det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest CecilieX

Jeg skjønte heller ikke hva det var jeg så og tenkte også at det handlet om Ukraina, før jeg skjønte at det var promo for det nye programmet han skal lede. 
 

Han har slettet det, men det blir litt struts over det hele. En selvkritisk beklagelse hadde vært på sin plass, spesielt siden han jo ofte stiller seg kritisk til det andre publiserer. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den også. Jeg skjønte faktisk ikke at det var reklame, jeg trodde han delte en filmsnutt fra Butsja, som han hadde funnet på nyhetene. Det er sikkert kjipt at det bryter ut en krig, med folkemord og greier, akkurat når han skulle promotere showet sitt, men folk har ofret langt mer enn litt egenreklame den siste måneden. Utrolig umusikalsk å velge akkurat det klippet. Sanden/jorda hadde eksakt samme farge som massegravene i Butsja...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på den storyen, dårlig timing, mildt sagt. Bra han fjernet det, men han kunne godt ha kommentert reaksjonene og forklart hvorfor han tok den bort. 

Det er så hinsides jævlig å lese om Butsja, jeg kan ikke se for meg noen omstendighet der graver og likkister skal kunne brukes i underholdningsøyemed etter dette. Jeg håper TV2 tar en runde med seg selv før dette klippet går på lufta, men det er vel å håpe på for mye fra den kanten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...