Gå til innhold

Mads Hansen


LinnKatrine

Anbefalte innlegg

Kanskje LKE «har noe på» MH som han truer med å gå ut med om MH kritiserer ham offentlig?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rubella skrev (4 minutter siden):

Kanskje LKE «har noe på» MH som han truer med å gå ut med om MH kritiserer ham offentlig?

Det er jo mildt sagt interessant at han lar enkelte slippe kritikk mens dette «banebrytende» (la de få den i det minste) ekteparet har ikke fått hans fokus på seg med tanke på kommentarjukset, redigering og utlevering av barn.

Greit nok «groveste» sakene er fra tiden han var mest kjent for fotball men CBE er fortsatt en influenser som benytter barna i sponsede poster.

 Tenk om det var Iselin Guttomsen som hadde skolesekksamarbeidet med Beckman?

For det var visst helt ok når kona til LKE gjorde det😏

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (4 timer siden):

En eller annen fotball-brocode?

Men synes han er vanskelig å ta seriøst når han ikke kritiserer den influenceren som har vært NOTORISK på de sakene han tar andre på i årevis.

Ja; CBE og LKE er gamle travere innenfor eksponering av barn. Derfor opplever jeg ikke hans interesse rundt dette som genuint.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
StriLenke skrev (2 timer siden):

Mads Hansen 👏🩷🧡💛💚💙🩵💜

Skulle ønske jeg bodde i nærheten av Jaquesson og kunne følge med på postkassa hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 timer siden):

Skulle ønske jeg bodde i nærheten av Jaquesson og kunne følge med på postkassa hennes. 

Ja! 🤣 Hvis noen her bor i nærheten, så ber jeg til høyere makter om at dere starter en tråd "dag for dag gjennom juni og juli", gjerne med bildeoppdateringer! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

StriLenke skrev (4 timer siden):

Mads Hansen 👏🩷🧡💛💚💙🩵💜

Hva skjer? Lenke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (2 timer siden):

Skulle ønske jeg bodde i nærheten av Jaquesson og kunne følge med på postkassa hennes. 

Blir dessverre ikke noen flagg i postkassen hennes, da Festmagasinet ikke vil levere til hennes adresse...
https://www.nettavisen.no/livsstil/mads-hansen-startet-pride-aksjon-mot-kari-jaquesson-na-tar-flagg-butikk-grep/s/5-95-1143290

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasier skrev (Akkurat nå):

Blir dessverre ikke noen flagg i postkassen hennes, da Festmagasinet ikke vil levere til hennes adresse...
https://www.nettavisen.no/livsstil/mads-hansen-startet-pride-aksjon-mot-kari-jaquesson-na-tar-flagg-butikk-grep/s/5-95-1143290

Det er så bummer! Bestilte selv 10 flagg som jeg håpte skulle komme frem.

Vel, de får litt av en jobb med å tilbakebetale alle i hvertfall 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...