Gå til innhold

Mads Hansen

LinnKatrine

Anbefalte innlegg

Påfallende hvor få kjendisvenner som har skrevet gratulerer med bok til Mads på SoMe..😅Stusselig å måtte bruke Erik (ja, hvem er det. Broren til Erlend Elias) for å promotere boken på insta. Men når alle kjendisvennene egentlig synes det han driver med er lavmål og tendens til mobbing- så må man jo bare bruke de mindre profilerte som gidder å være med på sirkuset.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er iallefall lavmål å starte en tråd om det. Har du gått igjennom alle gratulasjoner han har fått siden du har bitt deg merke i det? Det er påfallende rart. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LinnKatrine skrev:

Påfallende hvor få kjendisvenner som har skrevet gratulerer med bok til Mads på SoMe..😅Stusselig å måtte bruke Erik (ja, hvem er det. Broren til Erlend Elias) for å promotere boken på insta. Men når alle kjendisvennene egentlig synes det han driver med er lavmål og tendens til mobbing- så må man jo bare bruke de mindre profilerte som gidder å være med på sirkuset.

Dummeste jeg har lest i dag

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, LinnKatrine skrev:

Bare sånn at du vet det så har han reposta innlegget ditt på sin insta🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 46
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at han viser at det går faktisk an å være en offentlig person uten å utlevere barna sine! Ikke alle influencere man kan si det om, dessverre. Lisa sa det på en så god måte i podcasten «topp 3» at Mads ikke helt klarer å skjønne når han må stoppe og det ikke er gøy for motparten lengre.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, LinnKatrine skrev:

Hvilke kjendiser er det som syns det han driver med er lavmål og tendens til mobbing? Du skriver "alle kjendisvennene". Hvem? 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg syns Mads Hansen er en viktig stemme, og det er gøy at han orker å påpeke dobbeltmoral, snikreklame, retusjering, løgn osv. 

Eneste som er litt rart er at han virker å ha fredet f. Eks Caroline Berg Eriksen og firmaet TREASURES AS. Vet ikke om det er noen spesiell grunn til det, men syns det er synd, da de både historisk og til dags dato er blant de verste på de tinga han påpeker. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frosendiva

Det kan være at hun ikke er så synlig folk som ikke er så inne i den verden.  Jeg vet nesten null om henne . Men vet mye om resten.   De som er negativ til henne følger henne med lupe og gransker vær feil og da blir det mye å påpeke. 

Mats Hansen er ærlig og viss han dummer seg ut så sier han unnskyld.  Noen ganger skriver han før han tenker  men han er ikke alene om den.   Hadde nok ikke likt å få Mats mot meg  men siden jeg ikke gjør idiotiske ting så ingen fare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mads Hansen virker jo temmelig oppegående ? Han er i alle fall ikke redd for å si ting som de er. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...