Gå til innhold

Mads Hansen


LinnKatrine

Anbefalte innlegg

Det er altså derfor Treasures AS slipper unna rævstunt, barneeksponering, silikonshame, og påpakk pga cameltoe. Det er lavmål fra MH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lin11 skrev:

Det er altså derfor Treasures AS slipper unna rævstunt, barneeksponering, silikonshame, og påpakk pga cameltoe. Det er lavmål fra MH!

Jeg tror, om jeg ikke husker feil, at noen spurte MH på instagram eller twitter eller noe om hvorfor han ikke hadde noe på CBE, og da sa han at det hadde han ikke noe grunnlag for.......altså halloooooo liksom?!?!?!?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jeg tror, om jeg ikke husker feil, at noen spurte MH på instagram eller twitter eller noe om hvorfor han ikke hadde noe på CBE, og da sa han at det hadde han ikke noe grunnlag for.......altså halloooooo liksom?!?!?!?

Ja, det stemmer. Det var i forbindelse med at MH var korona politi, og hoppet glatt over at CBE har gitt f i dette mange ganger. Han brukte som dårlig unnskyldning at bildene ikke nødvendigvis var i «samtid». 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lin11 skrev:

Ja, det stemmer. Det var i forbindelse med at MH var korona politi, og hoppet glatt over at CBE har gitt f i dette mange ganger. 

Jepps, det var det ja, takk, og bare det sier sitt. Skal han ta noen, så er CBE særs aktuell, ikke bare pga det med corona'n, men også alt det andre.....men tør han? Nei, det gjør han ikke, og det er skuffende 😒

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skrottefar skrev:

Jepps, det var det ja, takk, og bare det sier sitt. Skal han ta noen, så er CBE særs aktuell, ikke bare pga det med corona'n, men også alt det andre.....men tør han? Nei, det gjør han ikke, og det er skuffende 😒

Ja, fullstendig lavmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt heldig selvsagt, men vil ikke kalle det lavmål at man ikke outer kona til en venn selv om han outer andre. Vanligvis vil man ikke sende politi som kjenner skurken personlig for å arrestere noen heller, og en sykepleier eller lege behandler vanligvis ikke folk de kjenner privat de heller.  Alle kan jo være inhabile.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Lin11 skrev:

Ja, fullstendig lavmål. 

Alle som er på Instagram og/eller Twitter burde teppebombe innleggene hans om dette, kanskje han vil skjønne det til slutt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, velociraptor skrev:

Det er ikke helt heldig selvsagt, men vil ikke kalle det lavmål at man ikke outer kona til en venn selv om han outer andre. Vanligvis vil man ikke sende politi som kjenner skurken personlig for å arrestere noen heller, og en sykepleier eller lege behandler vanligvis ikke folk de kjenner privat de heller.  Alle kan jo være inhabile.

Er det ikke dobbeltmoralskt at korona og influenser politet, ikke tar alle når de først er i gang? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lin11 skrev:

Er det ikke dobbeltmoralskt at korona og influenser politet, ikke tar alle når de først er i gang? 

Litt dobbeltmoralsk jo, men «fullstendig lavmål» synes jeg var litt voldsomt. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, velociraptor skrev:

Litt dobbeltmoralsk jo, men «fullstendig lavmål» synes jeg var litt voldsomt. 

 

Hadde vært enig, hvis ikke det var for de x antall kronene MH drar inn på dette. Å skjerme CBE som er like ille eller verre enn de nye influenserne er lavmål. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Lin11 skrev:

Hadde vært enig, hvis ikke det var for de x antall kronene MH drar inn på dette. Å skjerme CBE som er like ille eller verre enn de nye influenserne er lavmål. 

Det er et godt poeng.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, eeyore83 skrev:

Hva er det dere mener han skal ta cbe for?

Det meste......utlevering av barn i kommersiell hensikt, dårlig merking av reklame.....ja, lista er lang, og ser man det ikke så er man enten blind eller fan av CBE, evt. begge deler

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frosendiva
2 timer siden, Skrottefar skrev:

Det meste......utlevering av barn i kommersiell hensikt, dårlig merking av reklame.....ja, lista er lang, og ser man det ikke så er man enten blind eller fan av CBE, evt. begge deler

Jeg aner ikke hvem dama er en gang   og jeg er mye på  nett. Hun er ikke mye i aviser eller på tv. Altså  er ikke mye  man ser viss man ikke ser etter henne. Alle disse  som Mats har gått etter har vært veldig offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Frosendiva skrev:

Jeg aner ikke hvem dama er en gang   og jeg er mye på  nett. Hun er ikke mye i aviser eller på tv. Altså  er ikke mye  man ser viss man ikke ser etter henne. Alle disse  som Mats har gått etter har vært veldig offentlig. 

Hvis du ser tråden på rampelys, er det noen som er veldig opphengt i henne, . Mads Hansen ser vel ikke  helt det samme som de der inne gjør. Ser ut som han har fått nok tips, og  feig tror jeg neppe han er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/28/2020 at 11:42 PM, Frosendiva said:

Jeg aner ikke hvem dama er en gang   og jeg er mye på  nett. Hun er ikke mye i aviser eller på tv. Altså  er ikke mye  man ser viss man ikke ser etter henne. Alle disse  som Mats har gått etter har vært veldig offentlig. 

Enig. Husker det var et eller annet med henne i mediene for mange år siden, da hun var "Fotballfrue." Men nå er dette forumet det eneste stedet jeg legger merke til noe om henne, følger henne ikke på SoMe. De Mads har skrevet om har det vært overskrifter i medier om.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.10.2020 den 22.50, Lin11 skrev:

Hadde vært enig, hvis ikke det var for de x antall kronene MH drar inn på dette. Å skjerme CBE som er like ille eller verre enn de nye influenserne er lavmål. 

Drar han egentlig inn kroner på dette her da? Han har ikke reklame på kanalene sine, så hvordan skal han evt tjene penger på det? De såkalte influencerne tjener jo på nettopp å reklamere for alt mellom himmel og jord. MH tjener på sangen og boken, men ikke insta etc vil jeg anta

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2020 den 23.42, Frosendiva skrev:

Jeg aner ikke hvem dama er en gang   og jeg er mye på  nett. Hun er ikke mye i aviser eller på tv. Altså  er ikke mye  man ser viss man ikke ser etter henne. Alle disse  som Mats har gått etter har vært veldig offentlig. 

Med over 300 000 følgere på Instagram så vil jeg si at CBE fortsatt er en stor influencer i Norge. 

Og med et raskt søk, så kommer det opp artikler der de har vært i media siste året: 

https://e24.no/naeringsliv/i/rAkEe0/caroline-berg-eriksen-og-mannen-med-millionoverskudd

https://www.dagbladet.no/kjendis/havet-inn-millioner/71771788

De er også aktuelle i TV2`s "Bloggerne" som sendes på TV. Så helt ukjente er de nok ikke - ikke for alle iallefall. 

De har (og har hatt) mange samarbeid med store merkenavn også, så det er absolutt relevant å følge med på merking av reklame osv. Merking av reklame er en av tingene MH virker å være opptatt av, og CBE er ikke best i klassen der. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Nana skrev:

Drar han egentlig inn kroner på dette her da? Han har ikke reklame på kanalene sine, så hvordan skal han evt tjene penger på det? De såkalte influencerne tjener jo på nettopp å reklamere for alt mellom himmel og jord. MH tjener på sangen og boken, men ikke insta etc vil jeg anta

Han har ikke reklameinntekter det har du rett i, men jeg tror i aller høyeste grad han tjener penger på det han gjør på some. Ikke direkte, men ved å holde seg aktuell. Bare for å oppklare så støtter jeg MH så dette er ikke en sånn "han er kynisk og tjener penger" greie, men mer en sånn måte å se sammenhengen på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...