Tulipan Skrevet 20. februar 2006 #361 Del Skrevet 20. februar 2006 Hei!!! Jeg må si: du får det til å høres veldig lett ut å være alene (det virker som om mannen er ute og jobber et sted...) med 2små barn. . Og det er betryggende. For her sitter eg å gruer meg litt til å skulle ta meg av en Vel, håper du får en super fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. februar 2006 #362 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg er litt imponert over at du er på nattarunde etter tolv på kvelden, og så er tilbake på KG etter morgenstellet rundt klokka sju! Ha en hyggelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 20. februar 2006 MissS, Tulip, Miip: Hyggelig at dere fant veien innom hit. Nå er endelig roen senket seg og huset ser ikke ut i måneskinn... Ligger 3 maskiner klær i sofaen som venter på å bli bretta sammen, oppvaskmaskina er full, kjøkkenet er rotete, badet likeså... Og jeg har null energi. Den siste uka har jeg ikke vært i form. Trett, sliten, giddalaus, hodepine, oppblåst og uggen i magen, dårlig matlyst.... På tide at sambo kommer hjem nå så jeg kanskje får litt energi tilbake. Ikke er jeg flink til å legge meg tidlig om kveldene heller, for det er så godt når det blir stille, og da har jeg gjerne 1000 ting jeg ønsker å gjøre.... I kveld blir vel ingen unntak kjenner jeg. Kanskje jeg skulle ta meg en laaaaang, varm dusj? Pondus tanntroller for fullt om dagen, sutrer og sikler og har store kuler for øvertennene. Det er kommet 2 hull for de til venstre, mens det er kuler på de 2 til høyre.... Stakkars lillegutten min. Lillemor fikk innkallelse til tannpleieren i dag, med time i morgen. Første besøk nå som hun er 3 år. Blir spennende. Sier selv hun skal sitte alene stolen mens damen kikker på tennene, og så får hun plukke seg en leke i skuffa. Tror nok hun gleder seg litt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 21. februar 2006 Alt er så mye bedre i dag, og det ligger an til en koselig bytur med ungene. Skal bl.a kjøpe ny tripp trapp til lillemor (uten bøyle) og så får pondus hennes med bøyle. Blir vel litt kafetur også, siden timen til tannpleier ikke var før 13.30. Ha en god dag alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. februar 2006 #365 Del Skrevet 21. februar 2006 Håper dagen blir BRA! Jeg må si at du er jammen flink! "tar av meg hatten for Pondusa!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #366 Del Skrevet 21. februar 2006 Pondusa ER flink ja! Ingen tvil om det! Du vet at jeg beundrer deg snuppa!! Mange ganger begriper jeg ikke hvordan du klarer å stå på....Jeg hadde nok hengt på tlf til både sambo og mamma jeg...... Så til deg!! Koselig med en dag i byen! Får håpe det går bra med Lillemor hos tannpleiern ja! Hun er jammen meg også modig! Kommer meg ikke dit frivillig jeg.......... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 21. februar 2006 Kipa og skytte: Stor Turen til tannpleieren gikk over all forventning, lillemor satt på fanget mitt og gapte som bare det. Fikk med seg tannbørste, "pussegodt" og valgte seg en liten bil i lekeskuffen. T.pleieren hadde ingen ting å utsette på tennene, så nå er det et år til neste gang. Mens vi først var der, fikk jeg ordna time til meg selv også.... Huff, huff, men det må til..... Var å henta bildene av pondus til fotografen, ble kjempeskuffa..... Nå vil jeg bare dra til skytteby å få tatt nye der hvis det går..... Fikk også kjøpt ny stol til lillemor i dag. Kjøpte ny kiddo tripptrapp uten bøyle, så får pondus bruke hennes gamle med bøyle. Grunnen er at den modellen vi har fra før har en lett bøyle, mens den nye modellen har en idiotisk bøyle. Så derfor kjøpte vi ny uten bøyle nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #368 Del Skrevet 21. februar 2006 Da er det kveld i pondusahuset. Ungene er lagt, og minst 1 sover iallefall. Stuen er ryddet for leker og på kjøkkenet har jeg bare slått av lyset.... (tar det i morgen). I kjelleren er Vaske og Tørke Tromle i full sving, blir nok noen runder i kveld på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 21. februar 2006 #369 Del Skrevet 21. februar 2006 Får vi ikke se noen bilder selv om da? *please* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 21. februar 2006 Får vi ikke se noen bilder selv om da? *please* ← Joda, men det får bli i morra da. Han var jo nydelig , det er ikke det. Bare så forskjell fra lillemor sine bilder, selv om det er samme fotografen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. februar 2006 #371 Del Skrevet 21. februar 2006 Tok meg en tur innom Pondusa-huset jeg, og her var det koselig! Håper du får en finfin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #372 Del Skrevet 21. februar 2006 Så koselig da MissB. Da var vi nokså synkroniserte, for jeg la nettopp igjen noen ord i din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 21. februar 2006 Ny runde for vaske og tørke tromle nå, digger de supergutta ass. Har vært en kjapp tur på badet og iført meg det beste kjøpet jeg gjorde da jeg gikk gravid første gang. En tykk, deilig frottèmorgenkåpe i str 46/48!! Ellers nærmer det seg 20-tallsfest i boka mi, mon tro hva jeg skal finne på da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #374 Del Skrevet 21. februar 2006 Så bra at tannebissene var fine!! Skulle vært der jeg også altså.............Men det er så vondt Ellers så nevnte jeg de fotografgreiene for sambo! OG han var på fest sammen med dem på lørdag,og du hadde rett,de hadde ikke slutta! Skulle bare gå ut av Fame-kjedn og omorganisere litt,så er de back in business!! Jeg har også en diger deilig morgenkåpe.................. Sånn som man kan bo i omtr!! Nei,nuh må jeg ta kveld!! Skal jo skrive i flere bøker som ligger på nattbordet...Lurer på om jeg er litt sånn dokumentasjonsfreak...........!! Natti!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #375 Del Skrevet 21. februar 2006 Hmmmmmmmmmm.....20 sidersfest ja........ Må komme oss over på 20 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #376 Del Skrevet 21. februar 2006 Prøver meg på samme trikset som Cr@sh brukte i boka mi............. For en gang måååå jeg jo havne på neste side............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #377 Del Skrevet 21. februar 2006 NÅ DA???????!!!!!!!!!! Jeg vil være først.................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #378 Del Skrevet 21. februar 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Få nå viljen min da!!!!!!!!! *20 sider* *20 sider* *20 sider' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #379 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror nesten ikke at du kommer over på side 20 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. februar 2006 #380 Del Skrevet 21. februar 2006 Oki,nå har jeg trygla og bedt..... Prøvd omvendt psykologi og sjarm............... Da er det bare en ting som gjenstår..... Å bli eitranes ferrbainnæ å sjennes å hold et hæ*****leven på go gammeldags nordnorsk!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå