Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pg er i mine øyne tidenes mest ufortjente vinner av farmen. Daniel var ærlig og det siste ukesoppdraget burde aldri blitt godkjent!!! 

Anonymkode: e490b...6b2

Synes du en som kikker på svarene til de andre er en verdig vinner?

https://www.tv2.no/v/1614506/

Anonymkode: e7204...163

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes ikke det er riktig at Per Gunvald vinner, han kom inn mye senere enn de andre og har hatt en mye kortere vei til finalen. Selv om Daniel har fremstått mer usympatisk, burde han vunnet. Neste gang kommer det kanskje en deltaker inn den siste uken og vinner alt sammen. :(

Anonymkode: ad575...0a1

Skjønner ikke hvorfor folk har problemer med utfordrere? Utfordrerne har vært med som konsept i mange mange år og aldri klarer folk å akseptere dem. De er likeverdige forpaktere og de får sine egne utfordringer i forhold til det sosiale spillet. Jeg synes det er fett at en utfordrer vinner for en gangs skyld. 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (2 minutter siden):

Kjetil beskyldte TV 2 for det samme, forrige sesong da, hun lesbiske vant, husker ikke navnet hennes.

njaa, han Kjetil beskyldte vel at hun fikk "nesten alle" spørsmålene og svarene på forhånd. Daniel er fortsatt sur pga han fikk ukesoppdraget godkjent og fikk med seg en ekstra kniv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau seanse da PG vant: han er fornøyd, selvfølgelig, og hopper og spretter rundt som en tulling. Resten av deltagerne sitter i bakgrunnen og ser ut som de enten er i en begravelse, eller klapper og smiler av ren høflighet 😂 Venter bare på at PG skulle bli så rørt over sin egen prestasjon at han begynte å grine! 

Jeg tror bare jeg skal late som at "Finale del 1" var selve finalen. Der vant jo Daniel 👌 Og tross alt, så synes jeg han er en mye mer verdig vinner enn PG. Han har i alle fall skapt masse god underholdning gjennom HELE sesongen! 

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor folk har problemer med utfordrere? Utfordrerne har vært med som konsept i mange mange år og aldri klarer folk å akseptere dem. De er likeverdige forpaktere og de får sine egne utfordringer i forhold til det sosiale spillet. Jeg synes det er fett at en utfordrer vinner for en gangs skyld. 

Helt riktig, dessuten jobba PG som en helt hele tiden.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thor burde fått halve premien 😉 Pga. ukesoppdraget han reddet 

Anonymkode: 72ef4...481

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke det er riktig at Per Gunvald vinner, han kom inn mye senere enn de andre og har hatt en mye kortere vei til finalen. Selv om Daniel har fremstått mer usympatisk, burde han vunnet. Neste gang kommer det kanskje en deltaker inn den siste uken og vinner alt sammen. :(

Nå er det jo ikke sånn at PG meldte seg på Farmen med det inderlige ønsket om å komme inn som utfordrer.  Det er produksjonen som ønsker å ha utfordrere, og det var det tilbudet han (og Asle og Marianne fikk).  Ikke så lett da, sikkert, å si "nei takk" og melde seg på igjen neste år.  Han angrer nok ikke nå..

Anonymkode: 7e4e4...f12

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Synes det er helt innafor at en utfordrer vinner jeg, det er jo en del av konseptet. Hvis en utfordrer ikke skal «kunne» vinne må de like greit bare fjerne hele opplegget med utfordrere da. De har jo ikke selv valgt å være det, de har jo helst villet vært med fra starten av de også.

Anonymkode: 7ae6b...c3e

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste i år, var at Daniel ikke skulle vinne 💌. PG var den moralske vinneren i utgangspunktet, så en lettelse at han rodde det i havn! 🚣‍♂️ Hurra :danser:

Anonymkode: 60719...411

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte utfordrere vinner, så det er jo godt gjort! Synes riktignok PG er en dårlig vinner mtp behovet hans for å gni det inn og spurte ned publikum med sjampanje til tross for at det var avtalt at de ikke skulle gjøre det. Alt i alt synes jeg det har vært en spennende sesong i år

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flau seanse da PG vant: han er fornøyd, selvfølgelig, og hopper og spretter rundt som en tulling. Resten av deltagerne sitter i bakgrunnen og ser ut som de enten er i en begravelse, eller klapper og smiler av ren høflighet 😂 Venter bare på at PG skulle bli så rørt over sin egen prestasjon at han begynte å grine! 

Jeg tror bare jeg skal late som at "Finale del 1" var selve finalen. Der vant jo Daniel 👌 Og tross alt, så synes jeg han er en mye mer verdig vinner enn PG. Han har i alle fall skapt masse god underholdning gjennom HELE sesongen! 

Anonymkode: 43a1a...861

Jeg hadde også begynt å gråte om jeg hadde vunnet meg hytte og bil! Det kalles gledestårer.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 minutter siden):

Det er ikke ofte utfordrere vinner, så det er jo godt gjort! Synes riktignok PG er en dårlig vinner mtp behovet hans for å gni det inn og spurte ned publikum med sjampanje til tross for at det var avtalt at de ikke skulle gjøre det. Alt i alt synes jeg det har vært en spennende sesong i år

Det var ikke akkurat rungende applaus når vinneren ble kåret... Det sier det meste.

Anonymkode: 779e5...a8b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med seieren. Morsomt at en utfordrer vant. Så kan man si mye om Daniel, men det kan virke som han stort sett er ærlig (mtp at han sier han ikke var der for å skaffe venner, men for å vinne under utspørringen). 

Jeg lo først litt av Daniel som ikke klarte å smile på det siste bildet med Mads og PG, men så tenkte jeg meg litt om og er usikker på om jeg hadde klart å smile selv. Man blir jo fryktelig skuffet over å tape med et poeng når man hele veien har hatt finale og seier som eneste mål. Jeg forstår bare ikke hva det er som har skjedd som gjør at så mange av de som aldri har møtt PG valgte han fremfor Daniel...?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (4 minutter siden):

Hvor har du lest at det var avtalt? 

Jeg synes også PG er en dårlig vinner. Han klarer virkelig ikke å styre egen begeistring. Men han gikk da bort å ga en klem til Daniel i det minste. 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cambria skrev (Akkurat nå):

Hvor har du lest at det var avtalt? 

Jeg synes også PG er en dårlig vinner. Han klarer virkelig ikke å styre egen begeistring. Men han gikk da bort å ga en klem til Daniel i det minste. 😊

Daniel nevnte det flere ganger under direktesendingen med godkveld norge, hvor han, PG, KV og Kjetil så finalen sammen med programlederne. Tror godkveld-sendingen var en erstatning for finalefesten som vanligvis sendes

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, dette visste vi jo. At Daniel ikke kom til å vinne. Han hadde neppe gått til media og sutret dersom han hadde vunnet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Thor burde fått halve premien 😉 Pga. ukesoppdraget han reddet 

Anonymkode: 72ef4...481

Kanskje han får bli med på hyttetur? 

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes det er helt innafor at en utfordrer vinner jeg, det er jo en del av konseptet. Hvis en utfordrer ikke skal «kunne» vinne må de like greit bare fjerne hele opplegget med utfordrere da. De har jo ikke selv valgt å være det, de har jo helst villet vært med fra starten av de også.

Ikke sant! De har jo ikke bedt om å bli utfordrere, dete r jo opp til produksjonen. Og det kommer med en helt egen rekke utfordringer i forhold til det sosiale, så jeg synes man er like verdig som utfordrer som man er som original forpakter. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som så God kveld Norges direktesending på Sumo? Daniel fremstod som furten og en skikkelig dårlig taper med nesa i mobilen etter at PG var kåret som vinner. Skjønner det er bittert å tape, men det får da være grenser for furten oppførsel av en voksen mann?

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent vinner..

Ekstra deilig at den ufyselige Daniel ikke vant, det hadde han ikke fortjent 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...