Ctrl Skrevet 30. november 2020 #1721 Del Skrevet 30. november 2020 (endret) Daniel reagerer på mentors forskjellsbehandling i vurdering av oppdrag og utdeling av finalekniv, og jeg synes Daniel har et veldig godt poeng. Ukens ukesoppdrag var i bestefall kun halvferdig, iallefall renholdsmessig på mange områder, men fikk det likevel godkjent uten videre spørsmål. I andre ukesoppdrag har mentor vært sabla streng, og underkjent oppdrag som var mye bedre enn denne uken. Men, for en fantastisk god følelse at Daniel mislyktes med saboteringen! Ho ho ho! Mentor slo et slag mot sabotering. In your face, Daniel! Synes Sindre var tøff som valgte Kjetil til kamp, og ikke Thor. Litt underlig at han tok det valget så nærme finalen. I går var jeg ikke sikker på hvem jeg ønsket videre. Kjetil er uspiselig i måten han hoverer seg rundt konkurransene, og enser ikke at han går videre på unfair play (Asle) og reinspikket flaks i øksekast (Jostein og Sindre). Selvinnsikt er en fin banan. Men samtidig var det godt å få ut Sindre. Sindre var den soleklart aller største favoritten til å nå finalen gjennom konkurranser, og samtidig en overlegen favoritt til å vinne når han havnet i finalen. Nå er det mer jevnere og mer tilfeldig hvem som går videre og vinner, som igjen gir bedre underholdning. Sjansene øker samtidig for at min favoritt, Thor, vinner Så alt i alt så er det greit at Kjetil vant for min del, selv om jeg unner Sindre det mer. Men nå er det jammen på tide at Kjetil også ryker, slik at han får bakkekontant med føttene igjen. Han har absolutt ingen grunn til å være så høy på pæra og overlegen selv om han flyter godt der inne. Endret 30. november 2020 av Ctrl 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1722 Del Skrevet 30. november 2020 Zenhouse skrev (3 timer siden): He he. Glemmer ikke når han skulle fange endene, og datt i vannet med et mageplask. Det viste vel litt om kroppskontroll under stress. Men når det er sagt- synes jeg vi har sett en tøffere side av ham i det siste. Vi har fått se han sier mer i fra og det jubel brølet da trappa ble godkjent vitner om at det finnes en konkurransemann inni der. Heia Thor og Karianne sier jeg!! KonkuranseThor våknet i går! Helt nydelig å se. Anonymkode: ee810...de6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. november 2020 #1723 Del Skrevet 30. november 2020 Jeg drømte i natt at Daniel og Karianne Vilde, stod i finalen sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1724 Del Skrevet 30. november 2020 Catalina Culès skrev (7 minutter siden): Jeg drømte i natt at Daniel og Karianne Vilde, stod i finalen sammen. Håper og tror KV ryker i kunnskapstesten Mads annonserte ved programslutt i går. Anonymkode: ee810...de6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1725 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Håper og tror KV ryker i kunnskapstesten Mads annonserte ved programslutt i går. Anonymkode: ee810...de6 Liker ikke dette. 6 stk nådde finaleuka, hvorfor ikke la alle 6 få delta i konkurransen om semifinaleplass? Pleier å være hinderløype, gårdskonkurranse og matlaging, men av og til litt annerledes. Gir ingen mening å fjerne en deltaker som har nådd finaleuka før finaleuka starter! Anonymkode: c6614...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. november 2020 #1726 Del Skrevet 30. november 2020 Catalina Culès skrev (43 minutter siden): Jeg drømte i natt at Daniel og Karianne Vilde, stod i finalen sammen. Håper det samme gjelder deg som med meg. Ingen av mine nattedrømmer blir en sannhet, heller motsatt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1727 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Liker ikke dette. 6 stk nådde finaleuka, hvorfor ikke la alle 6 få delta i konkurransen om semifinaleplass? Pleier å være hinderløype, gårdskonkurranse og matlaging, men av og til litt annerledes. Gir ingen mening å fjerne en deltaker som har nådd finaleuka før finaleuka starter! Anonymkode: c6614...e50 Var det ikke noe lignende i fjor? At første konkurranse begynte rett etter siste kamp? Anonymkode: 72ef4...481 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1728 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Liker ikke dette. 6 stk nådde finaleuka, hvorfor ikke la alle 6 få delta i konkurransen om semifinaleplass? Pleier å være hinderløype, gårdskonkurranse og matlaging, men av og til litt annerledes. Gir ingen mening å fjerne en deltaker som har nådd finaleuka før finaleuka starter! Anonymkode: c6614...e50 Den kunnskapskonkurransen er jo begynnelsen på finaleuka! Syns det er helt fair. Likt for alle, den dårligste (i kunnskap) blir første finalist ut. Anonymkode: ee810...de6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 30. november 2020 #1729 Del Skrevet 30. november 2020 Catalina Culès skrev (1 time siden): Jeg drømte i natt at Daniel og Karianne Vilde, stod i finalen sammen. Det kalles vel ikke en drøm, det er vel mer det man kaller å ha et mareritt 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 30. november 2020 #1730 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gaute var også sammen med en annen flere år før, men tror ikke hun vant? Synes forøvrig Mads har vært en god programleder. Anonymkode: c5efa...d04 Stemmer, han ble sammen med ei (Barbro?) som var deltaker i Farmen, så gift med Silje som vant Farmen . De ble skilt og nå er han samboer og fikk nettopp barn med Cathrine- som jobbet i Farmen-produksjonen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1731 Del Skrevet 30. november 2020 Zenhouse skrev (4 minutter siden): Stemmer, han ble sammen med ei (Barbro?) som var deltaker i Farmen, så gift med Silje som vant Farmen . De ble skilt og nå er han samboer og fikk nettopp barn med Cathrine- som jobbet i Farmen-produksjonen. Så flaut, at han tør å stå frem med den rekka der 😅 På tide å finne seg dame andre steder. Anonymkode: 4e1f2...45f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. november 2020 #1732 Del Skrevet 30. november 2020 Zenhouse skrev (5 minutter siden): Stemmer, han ble sammen med ei (Barbro?) som var deltaker i Farmen, så gift med Silje som vant Farmen . De ble skilt og nå er han samboer og fikk nettopp barn med Cathrine- som jobbet i Farmen-produksjonen. Fader, for en uprofesjonell type! Arbeidsplassens player! Ville ikke følt meg vell med å vite at han gikk på jobb om dagene.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1733 Del Skrevet 30. november 2020 Djækklåsst skrev (3 timer siden): Ellers enig med Daniel at de andre viser ganske dårlig vinnerinstinkt gjennom å la en farlig konkurrent få en finalekniv siste uka før det skal avgjøres. Nokså meningsløst å tillate, dersom man har et ønske om å vinne. Alternativ taktikk er jo å være en hyggelig og arbeidssom person og på den måten få konkurrentstemmekniv i finalen. Da får man et hyggeligere opphold, et bedre ettermæle, mat på bordet, og like mange finalekniver:-) Anonymkode: 44c5b...63e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1734 Del Skrevet 30. november 2020 Ctrl skrev (3 timer siden): Daniel reagerer på mentors forskjellsbehandling i vurdering av oppdrag og utdeling av finalekniv, og jeg synes Daniel har et veldig godt poeng. Ukens ukesoppdrag var i bestefall kun halvferdig, iallefall renholdsmessig på mange områder, men fikk det likevel godkjent uten videre spørsmål. I andre ukesoppdrag har mentor vært sabla streng, og underkjent oppdrag som var mye bedre enn denne uken. Men, for en fantastisk god følelse at Daniel mislyktes med saboteringen! Ho ho ho! Mentor slo et slag mot sabotering. In your face, Daniel! Men når det har vært sabotasje tidligere så har storbonden lagt hele ukesprosjektet på is, mens PG ikke gjorde det. De gjorde ferdig arbeidet, og mentor var fornøyd med det. Mentor har jo tidligere reagert på at de ikke har gjort ferdig arbeidet - sabotasjer tidligere. Anonymkode: c2ba3...b45 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. november 2020 #1735 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men når det har vært sabotasje tidligere så har storbonden lagt hele ukesprosjektet på is, mens PG ikke gjorde det. De gjorde ferdig arbeidet, og mentor var fornøyd med det. Mentor har jo tidligere reagert på at de ikke har gjort ferdig arbeidet - sabotasjer tidligere. Anonymkode: c2ba3...b45 Ja, og så? Sabotasje eller ikke sabotasje. Dem har jo på et par ukesoppdrag som har blitt underkjent stått på til siste slutt. Det hjelper jo lite når dem ikke fullfører oppdraget. Det er jo oppdraget som helhet som teller, ikke alt annet. At mentor ikke tok turen inn i den bomba sovesalen når det var en stor del av oppdraget er jo bare spøtt. Trappa ble såder, renholdet ellers også såder. Det handler faktisk om forskjellsbehandling av deltagerne. Daniel har faktisk et godt poeng, selv om jeg godter meg over at det gikk som det gikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 30. november 2020 #1736 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var det ikke noe lignende i fjor? At første konkurranse begynte rett etter siste kamp? Anonymkode: 72ef4...481 Var det ikke øksekast rett etter siste kamp i fjor? Da gikk vel ikke taperen ut kanskje. men vinneren var en av 3 som gikk til semi? Tror jeg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1737 Del Skrevet 30. november 2020 Nå må man huske på at det nok er produksjonen som i hovedsak avgjør om et ukesoppdrag blir godkjent eller ikke. I tilfeller der det kan bikke begge veier tenkes det gjennom hvilken avgjørelse som er best for spenningen i serien. Denne gangen ga det mest drama at PG fikk kniven (det å se ansiktet til Daniel da avgjørelsen falt var priceless). Jeg synes stort sett Daniel har hatt en ubehagelig oppførsel på Farmen, men han har et lite poeng her - man har fått underkjent ved bedre utførte ukesoppdrag enn dette tidligere. At han er så bitter og ikke klarer å komme over det, tyder som flere sier, mest på at det ikke er han som vinner. Anonymkode: 7e4e4...f12 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2020 #1738 Del Skrevet 30. november 2020 *Emma* skrev (5 minutter siden): Var det ikke øksekast rett etter siste kamp i fjor? Da gikk vel ikke taperen ut kanskje. men vinneren var en av 3 som gikk til semi? Tror jeg.... Første konkurranse i finaleuka i fjor var kunnskap. Dette foregikk rett etter siste tvekamp og to stykker ble sendt hjem, tror jeg. Anonymkode: 7e4e4...f12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2020 Forfatter #1739 Del Skrevet 30. november 2020 Blueberrymuffin skrev (1 time siden): Det kalles vel ikke en drøm, det er vel mer det man kaller å ha et mareritt Skulle skrive det samme. Det ultimate mareritt Nesten synd det snart er over. Har vært en bra sesong i år. Hadde klart meg fint uten KV da, men noen må man jo ha å irritere seg over Daniel er irriterende han og, men han har jo lagd litt skikkelig drama i motsetning til KV som bare har vært irriterende, høyrøsta og sutret over at det var så uuuuurettferdig at hun ble «førsteschempe». Virker som hun tror det er søtt å ikke gidde å uttale kj-lyden riktig, for jeg har hørt henne si den riktig også. Hadde jo vært noe annet om hun ikke fikk til å uttale den. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. november 2020 Forfatter #1740 Del Skrevet 30. november 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Første konkurranse i finaleuka i fjor var kunnskap. Dette foregikk rett etter siste tvekamp og to stykker ble sendt hjem, tror jeg. Anonymkode: 7e4e4...f12 Var ikke øks første og kunnskap siste? Og melkespann i semifinalen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå