Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

AntiBullshit skrev (16 timer siden):

Når det gjelder forsøket på å sabotere ukesoppdraget med å helle litt maling på den, så tror jeg ikke det nødvendigvis kommer til å ha noe å si for mentor. Det ble tross alt presisert at forpakterne fikk kunstnerisk frihet, bare den var funksjonell og symmetrisk i konstruksjonen 

Dette er faktisk ett jævlig godt poeng. Kanskje de maler hele trappa rød? Spennende å se hvordan dette løses. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AntiBullshit skrev (21 timer siden):

Når det gjelder forsøket på å sabotere ukesoppdraget med å helle litt maling på den, så tror jeg ikke det nødvendigvis kommer til å ha noe å si for mentor. Det ble tross alt presisert at forpakterne fikk kunstnerisk frihet, bare den var funksjonell og symmetrisk i konstruksjonen 

Som @RødeDrage sier er det et veldig godt poeng. En annen ting: Det er vel bare storbonden som kjenner til det med kunstnerisk frihet, for det ble vel sagt under gjennomgangen med mentor? Eller har PG videreformidlet det til resten av gjengen?

Anonymkode: e1aa0...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Niks. Det blir antydet at IC og KV får pes pga. kjønn, og at Sindre hadde fortjener vel så mye pes. Som bare er tull. Daniel og Kjetil får også mye pes. Helt fortjent. Ingenting med kjønn å gjøre.

Anonymkode: c6614...e50

Prøv å øve på å la andre mene noe annet enn deg. Det er ikke imponerende å drive på med denne kveruleringen.

Anonymkode: 7a028...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (6 timer siden):

Dette er faktisk ett jævlig godt poeng. Kanskje de maler hele trappa rød? Spennende å se hvordan dette løses. 

Hadde vært så gøy om den andre sabotasjen hans også falt i fisk 😅

Anonymkode: 7a028...3ff

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2020 den 21.40):

Prøv å øve på å la andre mene noe annet enn deg. Det er ikke imponerende å drive på med denne kveruleringen.

Anonymkode: 7a028...3ff

Du mener at KV og IC får pes kun pga kjønn? Hvorfor får Daniel og Kjetil pes, da? Et enkelt spørsmål, som du altså ikke ville besvare.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært så episk om Thor egentlig var utdannet agronom og verken prest eller fra Bergen, bare slikt skuespill hele tiden, viser seg å kunne langt mer i finaleuka og vinner lett, etter å ha lurt alle sammen og hele Norge til å kunne gli gjennom konkurransen uten at noen tok ham seriøst.

Anonymkode: c6614...e50

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Digga meg at sabotasjen til Daniel gikk i dass! Og så så SUR han ble! :hoho: 

Helt nydelig!😁

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele sesongen var verd å se på bare pga reaksjonene til "gutteklubben" da ukesoppdraget ble godkjent  😁

Jeg NYTER å se de sure fjesene til gutta boys  🤣

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel var jo veldig vonbroten for at han ikke fikk godkjent ukesoppdraget første uka fordi de "bare manglet å henge opp døra". Såvidt jeg husker fikk de en sjanse til å fikse det, men gjengen konkluderte med at det var nytteløst og gikk igjen, så da Daniel og mentor kom tilbake så det ikke ut som det hadde skjedd noe som helst. Kan nok være at resultatet hadde vært et annet om de hadde stått der og jobbet med å fikse det da de kom tilbake for å se. Tror det som var utslagsgivende denne uka var at de virkelig hadde stått på til siste slutt.

Elsker at de fikk godkjent ukesoppdraget. Velfortjent slag i trynet til "gutteklubben". 

Anonymkode: e1aa0...026

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (13 minutter siden):

Helt nydelig!😁

Beste farmen-øyeblikket så langt i år! :hoppendeglad: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Beste farmen-øyeblikket så langt i år! :hoppendeglad: 

Beste øyeblikket EVER!!!

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HURRA!

Thor ble ikke valgt til 2.kjempe 😍

Anonymkode: ee810...de6

Ble kjempeglad for det jeg og. Håper Kjetil ryker, jeg er så DRITTLEI han! Han har blitt mer og mer uspiselig de siste ukene. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beste øyeblikket EVER!!!

Anonymkode: ee810...de6

Det har du faktisk helt rett i :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutteduellen som trønderne har jabbet om og ønsket seg ble altså ikke noe av... Godt det ble Kjetil og ikke Thor.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

«En øvelse som jeg har prestert i tidligere» 🤣 Hvor mange poeng klarte han på tre kast sist? Totalt 2 poeng av 30 mulige, eller noe sånt? 

Om tvekampen/valg av gren...

Anonymkode: 43a1a...861

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...