Populært innlegg Hattivatti Skrevet 29. november 2020 Populært innlegg #1681 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg ble nesten litt stolt av Thor da han argumenterte mot Daniel. Jeg likte at han turte å si hva han mente og han hadde jo helt rett! 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1682 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjenner jeg er lei av Thor, han er så skinnhelig Anonymkode: eeac1...5b6 Han er langt fra skinnhellig! Han fremstår som en snill mann som ser noe godt i alle. Han er genuin, og unner virkelig andre å lykkes. Håper det ikke blir hans bane! At han unner andre seieren mer enn seg selv! Anonymkode: ee810...de6 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. november 2020 Forfatter #1683 Del Skrevet 29. november 2020 Jokke89 skrev (1 time siden): Faen for en arrogant blei Kjetil er. Lever jo opp til enhver fordom man måtte ha om folk fra vestkanten 😆 Han er selve definisjonen på vestkantsoss. Fysj! Overraskende utfall på kampen, hadde trodd Sindre skulle vinne hele skiten. Da håper jeg Thor eller Karianne vinner. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. november 2020 Forfatter #1684 Del Skrevet 29. november 2020 Catalina Culès skrev (53 minutter siden): Har egentlig en utfordrer noen gang vunnet Farmen ? Pål Anders Ullevålseter vant kjendisfarmen, han var utfordrer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1685 Del Skrevet 29. november 2020 Endelig grep Thor ordet aktivt i en diskusjon! Liker hans væremåte og empatiske side. Håper egentlig at dersom PG vinner, at han deler premien med Thor. Håper Thor viser muskler i den vann-hinderløypa, så han får testet konkurranse-konseptet skikkelig. Siden han (fortjent) har unngått tvekamp, så må han prestere litt ekstra inn mot finalen... 🥳 Anonymkode: 60719...411 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 29. november 2020 #1686 Del Skrevet 29. november 2020 jukkapalme skrev (2 timer siden): Digga meg at sabotasjen til Daniel gikk i dass! Og så så SUR han ble! Det var så DIGG å se på! Elsker at han ikke gidder å ljuge lenger, men bare er ærlig om at det var han som saboterte. Catalina Culès skrev (10 minutter siden): Hadde trodd Sindre skulle vinne hele Farmen. Men nå tror jeg det står mellom Daniel og Karianne. Jeg håper på Karianne, PG eller Thor, men jeg er redd bare Karianne har en faktisk sjangse ser. Er veldig lei meg for at Sindre røyk, han hadde fortjent å vinne, og han hadde ikke gnidd det i trynet på noen. Ryuk skrev (7 minutter siden): Jeg ble nesten litt stolt av Thor da han argumenterte mot Daniel. Jeg likte at han turte å si hva han mente og han hadde jo helt rett! Jeg og! ❤️ Så fint at han virkelig gikk imot Daniel i ett offentlig forum på den måten. Flink er han! Faen altså, så røyk Sindre. Er så DRITTLEI Kjetil som er så sykt blærete og kvalm og full av seg sjøl. Sindre tok det veldig pent da. Det var helt klart at nervene tok overhånd for ham, han var drittnervøs mens de sto der, det var helt klart. Av de som står igjen nå, håper jeg PG, Karianne eller Thor vinner, og Karinne har nok mest sjangs. Jeg unner faktisk hverken Daniel, KV eller Kjetil å vinne. De har vært så usympatiske, selvgode, sleipe og kvalme gjennom alt. Selv om KV has spilt ærlig, har hun ikke vært noe hyggelig synes jeg. Men om 2020 har lært oss noe, så er det vel at det blir en av dem 😅 Kjetil eller KV kommer til å bli helt uutholdelige om de vinner.. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. november 2020 #1687 Del Skrevet 29. november 2020 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Pål Anders Ullevålseter vant kjendisfarmen, han var utfordrer. Det vet jeg, men tenkte på vanlig Farmen ikke kjendis Farmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 29. november 2020 #1688 Del Skrevet 29. november 2020 Håper på Thor, men tror kanskje PG og Karianne har en liten hemmelig allianse på gang så de stiller sterkere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1689 Del Skrevet 29. november 2020 Tipper på PG eller Karianne nå. Håper Thor, men tror han er sjanseløs desverre. Men Karianne er en verdig vinner. Hun vil kun det beste for alle, står på og jobber. Anonymkode: 21262...f14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 29. november 2020 #1690 Del Skrevet 29. november 2020 Jaaaaaaaaaaaa, sinnsykt deilig at han røyk ut, veldig fortjent!!!!!!! Han sank bare mer og mer i mine øyne for hver episode som gikk, minst verdige vinneren der inne sammen med Daniel. Nå håper jeg Daniel ryker next, for de to fortjente virkelig ikke å vinne, minst verdige vinnere i Farmen på lenge. Stygt å å si det, men faktisk overlykkelig over at Sindre røyk. Kan ikke huske sist jeg var så glad for en tvekamp seier i Farmen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1691 Del Skrevet 29. november 2020 Daniel med morderisk blikk på tinget. Han så rasende ut over at PG fikk finalekniv, han har virkelig kastet alle kortene og fjernet fasaden nå. Nektet å gi seg i diskusjonen om ukesoppdraget. Anonymkode: ad575...0a1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1692 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Daniel med morderisk blikk på tinget. Han så rasende ut over at PG fikk finalekniv, han har virkelig kastet alle kortene og fjernet fasaden nå. Nektet å gi seg i diskusjonen om ukesoppdraget. Anonymkode: ad575...0a1 Ja han er en liten mann. Anonymkode: 7a028...3ff 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1693 Del Skrevet 29. november 2020 Skjønner ikke helt logikken til Daniel. En finalekniv er jo en finalekniv uansett om man får den i uke 1 eller uke 10.. Dårlig argument. Håper Thor eller PG vinner! Anonymkode: 59022...494 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 29. november 2020 #1694 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg synes det var veldig kjipt at Sindre røk, jeg! Synes han har spilt fair, jobbet og stått på, holdt avtaler, og ikke sabotert. Kjetil asså, den slesken. Men okei, han slo Sindre fair and square. Blir spennende å se hvordan han gjør i nå videre i kunnskap, hinderløypen etc. Tror han vil slite stort, blir underholdende å se på! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1695 Del Skrevet 29. november 2020 Spoiler tv2 utfallet før tvekampen? Jeg husker at de reklamerte for et kort klipp på tv2.no angående Asle før tvekampen der han røk ut, denne gangen viste de noe om Sindre før tvekampen, altså har de begge gangene vist taperen av tvekampen. Disse små klippene bør de ikke vise før tvekampen. Jeg hadde følelsen av at de viste den som røk ut. Anonymkode: ad575...0a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 29. november 2020 #1696 Del Skrevet 29. november 2020 (endret) Turkis Sau skrev (13 minutter siden): Jeg synes det var veldig kjipt at Sindre røk, jeg! Synes han har spilt fair, jobbet og stått på, holdt avtaler, og ikke sabotert. Sindre gjemte bort mat, og bytta på skilt i urtehagen. Han var også en kranglefant og ble mer og mer lik som Daniel der inne Det er tydelig at han ble påvirket av Daniel. Jeg hadde et godt inntrykk av Sindre i starten, men mot slutten viste han sitt sanne jeg. Han virket hoven, ble lett sint og irritert over andre deltagere, med en belærende tone. Han fremsto (slik jeg så det) mer og mer som en bedre viter som aldri ga seg. På slutten fikk jeg et inntrykk av at han innbillet seg at han var noe mer enn de andre der inne. Han kalte jo seg selv i forrige uke for Farmen, og sa at det var han som var farmen, fikk da et usmakelig inntrykk av at han så på seg selv som den selvskrevne vinneren av farmen. Ikke hva jeg ser på som en verdig vinner, men vi får være enige om å være uenige der. Endret 29. november 2020 av Blueberrymuffin 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1697 Del Skrevet 29. november 2020 KV hadde et stort crush på Sindre, men det var tydelig det ikke var gjensidig. Rart hun ikke klarte å ta hintet. Tror det stakk litt da ingen av de ønsket besøk. Anonymkode: 85153...7e5 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1698 Del Skrevet 29. november 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Spoiler tv2 utfallet før tvekampen? Jeg husker at de reklamerte for et kort klipp på tv2.no angående Asle før tvekampen der han røk ut, denne gangen viste de noe om Sindre før tvekampen, altså har de begge gangene vist taperen av tvekampen. Disse små klippene bør de ikke vise før tvekampen. Jeg hadde følelsen av at de viste den som røk ut. Anonymkode: ad575...0a1 Ja, de spoila på egen nettside 🙄 Anonymkode: 72ef4...481 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1699 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg blir helt sjokkert over at det er mulig å være så smålig og bitter som Daniel, over et fuckings spill?!? «Mentor burde gå i seg selv», altså hallo...... Og i tillegg så gir han seg jo aldri?🙃 Jeg blir faktisk oppriktig satt ut av at et voksent menneske kan oppføre seg på den måten. Som PG sa, å klappe kun ett klapp når folk sier «klapp da, Daniel» er bare hånlig. Æsj. Anonymkode: c0b34...4b9 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #1700 Del Skrevet 29. november 2020 Syns igrunnen det var greit at Sindre røyk ut idag. Synes han er ganske arrogant og sikker på seg selv. Ja, han er dyktig, men han er ikke en likanes kar. Anonymkode: c2ba3...b45 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå