Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Daniel og Wiktoria burde bli sammen, de passer hverandre.. Bortskjemte drittunger uten folkeskikk begge 2. Lurer på hva Kjetil ser i henne... 

Anonymkode: 97d55...9a3

Kan vel ikke være så mye annet enn modell-leggene hennes :fnise: Han har jo gnålt om dem opptil flere ganger. Virket helt opphengt i at hun er modell. Han virker som en fyr som ikke bryr seg om annet enn utseende. Håper han vokser opp en gang, for ellers virker han ganske ålreit syns jeg.

Enig i at Daniel og Wiktoria passer sammen som hånd i ganske! Like bortskjemte og ufordragelige begge to! Eller, Daniel er vel hakket verre etter det han gjorde mot Raymond. Helt greit å sabotere, men vær for faen mann nok til å ikke la en uskyldig person få skylda! Håper virkelig den drittsekken blir avslørt. Han har mislikt Raymond fra dag 1. Daniel er årets drittsekk, det er helt sikkert. «Mitt ord e loooov!» Håper aldri han blir butikksjef eller assisterende sjef på butikken han jobber i. Stakkars de ansatte da.

Og makan til sutrekagge som Wiktoria har jeg sjelden sett! Likte henne først, men etter den oppførselen i gårsdagens episode håper jeg virkelig hun ryker på søndag og at hun ryker ut av torpet også. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Farmen i år er latterlig 🙈 Begynner å like Karianne og KV mer og mer. Presten håper jeg når helt til toppen! Daniel og Wictoria kan reise på hue og ræva ut. Olav på Torpet har jeg skikkelig sansen for, håper han kommer inn på Farmen og går i finale. 

Anonymkode: 21262...f14

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes d ble feil å sende én person ut. Enten alle eller ingen. Kunne heller straffes ved å bli fratatt et poeng i en evt, finale, og/eller de som ikke var med på det kunne fått en finalekniv hver. Så kunne de fått noen ekstraoppgaver, f.eks lage og servere mat til de som ikke var med på det, og ikke hadde fått meske seg i mat og alkohol.

Anonymkode: d4308...356

Men nå ble det ikke sånn. En måtte dra. Ikke noe vits å ramse opp 50 usannsynlige konsekvenser i stedet. 

Anonymkode: ae71e...37d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en usympatisk type! Ganske pen å se på egentlig men hjelper overhode ingen ting med en slik oppførsel som han har vist flere ganger!

Anonymkode: c5efa...d04

Mimikkløst ansikt og kalde øyne. Grøsser av den fyren

Anonymkode: 7a028...3ff

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, jukkapalme skrev:

Kan vel ikke være så mye annet enn modell-leggene hennes :fnise: Han har jo gnålt om dem opptil flere ganger. Virket helt opphengt i at hun er modell. Han virker som en fyr som ikke bryr seg om annet enn utseende. Håper han vokser opp en gang, for ellers virker han ganske ålreit syns jeg.

Enig i at Daniel og Wiktoria passer sammen som hånd i ganske! Like bortskjemte og ufordragelige begge to! Eller, Daniel er vel hakket verre etter det han gjorde mot Raymond. Helt greit å sabotere, men vær for faen mann nok til å ikke la en uskyldig person få skylda! Håper virkelig den drittsekken blir avslørt. Han har mislikt Raymond fra dag 1. Daniel er årets drittsekk, det er helt sikkert. «Mitt ord e loooov!» Håper aldri han blir butikksjef eller assisterende sjef på butikken han jobber i. Stakkars de ansatte da.

Og makan til sutrekagge som Wiktoria har jeg sjelden sett! Likte henne først, men etter den oppførselen i gårsdagens episode håper jeg virkelig hun ryker på søndag og at hun ryker ut av torpet også. 

Er Wiktoria modell????? 😮 For hva da? 

Anonymkode: b1830...a58

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, tror paradice hotell-gjengen at de har en klausul på og ikke bli valgt til førstekjempe. Hadde skjemst visst hun der som ble valgt  hadde vært i min familie. Begynte å krangle, hyle og kverulere på at hun ble valgt. Og så han der verdensmesteren som hadde vært litt i forsvaret, snakk usympatisk og ekkel type. 

Anonymkode: e7204...163

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er Wiktoria modell????? 😮 For hva da? 

Anonymkode: b1830...a58

Jepp, det er hun. Aner ikke for hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mimikkløst ansikt og kalde øyne. Grøsser av den fyren

Anonymkode: 7a028...3ff

Helt enig. Er noe med den mannen. Bare måten han "koser" med valpen på og sender den blikk. Han fremstår som en kald person rett og slett og jeg får frysninger av han. 

Var inne å kikket på Instagram hos han isted. Rett og slett for å se om noen skrev noe til han. Fremstår like usympatisk der i innlegg/kommentarfelt. 

Anonymkode: 99018...176

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter Nils sin opptreden i gårsdagens episode har jeg bare en ting å si:

Nils er en hedersmann!

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns egentlig at straffen var altfor mild. Dette skjer hvert eneste år på farmen, at enkelte deltakere oppsøker utenforstående for å få mat/drikke. Hadde det ikke vært for at vi har en verdensomfattende pandemi gående nå, hadde det neppe blitt slått ned på i det hele tatt. Det har jo ikke akkurat blitt slått ned på i tidligere sesonger.  Produksjonen burde ha statuert et eksempel for flere sesonger siden, mtp hva som blir konsekvensen dersom man jukser på denne måten. Kanskje man da kunne ha fått satt en stopper for det. Det er jo sant som Mads sier; Farmen er ikke noe fengsel. Det er helt frivillig å være der, og de har selv søkt om å få bli med og blitt plukket ut blant tusener av søkere. 

Daniel syns jeg bare blir mer og mer uspiselig. 
For det første; det er vel ikke IC sin feil at ukesoppdraget er mindre enn tidligere ukesoppdrag? Derfor fortjener hun ikke noen finalekniv? Det er seriøst det dummeste jeg har hørt! 

For det andre; hvis han først skal sabotere ukesoppdraget, så vær mann nok til å stå for det!!! Ikke legg skylden over på Raymond, liksom.  Faen, jeg blir så provosert :P  Jeg vet at det bare er et tv-program og et spill, men når det spilles så skittent, blir jeg kvalm. 

For det tredje; Da Daniel var storbonde, sa han at "Storbondens ord er lov". Det er også noe av det dummeste jeg har hørt. Det virker dog som om han glemte av sin egen regel under førstekjempevalget da han begynte å diskutere valget som IC hadde tatt. Hvis hans ord som storbonde er lov, så er vel hennes ord som storbonde også det, eller? 

Nei, jeg håper han ryker på hue og ræva ut snart! 

De jeg føler er verdige vinnere av farmen, er de som ikke brøt reglene og som i tillegg satte hele produksjonen i fare mtp smittefare. Jeg håper på en finale mellom Thor og IC. (evnt én av dem mot Olav, dersom han skulle klare å vinne torpet!) Krysser fingrene for det! 

Anonymkode: fcbdd...8d8

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg gjør dette med linking korrekt nå, men jeg prøver :P  Nedenfor er et utdrag fra teksten i lenken.

https://www.tv2.no/underholdning/11712289/

"Viem Aardal er enig med Rønning om at den nevnte samtalen fant sted, og sier han derfor reagerte på førstekjempe-grunnlaget til Grønnerud.

Han ønsket å gå i kamp istedenfor Rønning, og ba «IC» velge ham. Hun tok ham ikke opp på tilbudet.

– Det var egentlig fordi jeg var drittlei av å være der, det handlet ikke så mye om at det var Wiktoria. Begrunnelsen hennes var tynn, hun sa hun hadde tre premisser hun skulle gå etter, og de la hun helt vekk.

På dette tidspunktet var 30-åringen klar for å reise hjem."

Hvis han var så lei av å være der og klar for å reise hjem, hvorfor i helvetet lot han Nils "ta en for laget" da? Han sto jo der som en tulling da Nils sa han kunne gjøre det.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men nå ble det ikke sånn. En måtte dra. Ikke noe vits å ramse opp 50 usannsynlige konsekvenser i stedet. 

Så vi kan ikke diskutere hva vi synes ville vært en bedre reaksjon? Synes ærlig talt de to konsekvensene jeg nevnte ville vært mer sannsynlige enn å la én person ta straffen for noe 7 stk gjorde🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så vi kan ikke diskutere hva vi synes ville vært en bedre reaksjon? Synes ærlig talt de to konsekvensene jeg nevnte ville vært mer sannsynlige enn å la én person ta straffen for noe 7 stk gjorde🤷‍♀️

De gjør ikke om hele konseptet fordi noen bryter reglene. Sier seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så må jeg si at jeg stusser veldig når Daniel mener IC gikk bort fra de opprinnelige kriteriene hun skulle dømme førstekjempe på. Dannelse. Hallo?? Som IC også sier så er vel det å stikke fra gården den minst dannede oppførselen en kan gjøre på farmen... Han snakker jo BARE tull... Prøver alltid å vri det over til at andre er værre, dårligere, gjør mer feil enn han selv. Uansett hva.

Anonymkode: a3970...cd7

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Er noe med den mannen. Bare måten han "koser" med valpen på og sender den blikk. Han fremstår som en kald person rett og slett og jeg får frysninger av han. 

Var inne å kikket på Instagram hos han isted. Rett og slett for å se om noen skrev noe til han. Fremstår like usympatisk der i innlegg/kommentarfelt. 

Anonymkode: 99018...176

Helt enig. Han var mobbete mot både Jostein og Raymond. Jeg skrev til han akkurat hva jeg syntes, fyren trenger å få høre det. Mulig jeg ble en smule dratt med, men fy søren for en kvalm fyr. Får dårlige vibber av han, jeg er overbevist om at han har en god del flere skjeletter i skapet enn folk flest

Anonymkode: 0ffa6...779

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns egentlig at straffen var altfor mild. Dette skjer hvert eneste år på farmen, at enkelte deltakere oppsøker utenforstående for å få mat/drikke. Hadde det ikke vært for at vi har en verdensomfattende pandemi gående nå, hadde det neppe blitt slått ned på i det hele tatt. Det har jo ikke akkurat blitt slått ned på i tidligere sesonger.  Produksjonen burde ha statuert et eksempel for flere sesonger siden, mtp hva som blir konsekvensen dersom man jukser på denne måten. Kanskje man da kunne ha fått satt en stopper for det. Det er jo sant som Mads sier; Farmen er ikke noe fengsel. Det er helt frivillig å være der, og de har selv søkt om å få bli med og blitt plukket ut blant tusener av søkere. 

Daniel syns jeg bare blir mer og mer uspiselig. 
For det første; det er vel ikke IC sin feil at ukesoppdraget er mindre enn tidligere ukesoppdrag? Derfor fortjener hun ikke noen finalekniv? Det er seriøst det dummeste jeg har hørt! 

For det andre; hvis han først skal sabotere ukesoppdraget, så vær mann nok til å stå for det!!! Ikke legg skylden over på Raymond, liksom.  Faen, jeg blir så provosert :P  Jeg vet at det bare er et tv-program og et spill, men når det spilles så skittent, blir jeg kvalm. 

For det tredje; Da Daniel var storbonde, sa han at "Storbondens ord er lov". Det er også noe av det dummeste jeg har hørt. Det virker dog som om han glemte av sin egen regel under førstekjempevalget da han begynte å diskutere valget som IC hadde tatt. Hvis hans ord som storbonde er lov, så er vel hennes ord som storbonde også det, eller? 

Nei, jeg håper han ryker på hue og ræva ut snart! 

De jeg føler er verdige vinnere av farmen, er de som ikke brøt reglene og som i tillegg satte hele produksjonen i fare mtp smittefare. Jeg håper på en finale mellom Thor og IC. (evnt én av dem mot Olav, dersom han skulle klare å vinne torpet!) Krysser fingrene for det! 

Daniel er en fyr jeg gjerne skulle hatt i skapet og banka løs på når jeg trenger å få ut aggresjon. Han er den mest dobbeltmoralske og lavpannede personen som noen gang har vært på Farmen. Skjønner ikke hvordan han har turt å melde seg på Farmen med den smakløse personligheten der. Blir fysisk kvalm av han, jeg føler virkelig at han har null empati og er i stand til å gjøre det meste...

Anonymkode: 0ffa6...779

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så må jeg si at jeg stusser veldig når Daniel mener IC gikk bort fra de opprinnelige kriteriene hun skulle dømme førstekjempe på. Dannelse. Hallo?? Som IC også sier så er vel det å stikke fra gården den minst dannede oppførselen en kan gjøre på farmen... Han snakker jo BARE tull... Prøver alltid å vri det over til at andre er værre, dårligere, gjør mer feil enn han selv. Uansett hva.

Anonymkode: a3970...cd7

Jeg er enig!!!

Og om så var at hun gikk bort fra de opprinnelige kriteriene ... Forutsetningene for valget ble drastisk endret da det kom fram hva de 7 hadde gjort!

Anonymkode: ee810...de6

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir kvalm av Morten. For en komplett tulling

Anonymkode: a60eb...233

Hvem er Morten, hvorfor blir du kvalm av ham, og hva har han med Farmen å gjøre?

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...