Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud! For en drittunge Wiktoria er! GAAAAAD! Tror hun klarer å grine seg vekk fra alt!?🤮

Anonymkode: 74f53...1d5

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det spøtt synd på Wiktoria. Hadde hun ikke brutt reglene hadde hun heller ikke blitt valgt. Tenk å være 22 år og oppføre seg som en liten drittunge! Og Daniel, fyyyy faen! :spy: :kvalm:  For en usympatisk jævel! 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt mark av Daniel, snakk om usympatisk fyr🤢

Anonymkode: 684dd...f08

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var utrolig synd at Nils trakk seg frivillig. Jeg hadde virkelig håpet at Daniel eller Wiktoria hadde tapt en eventuell kamp og blitt sendt hjem. (Ikke til Torpet, men rett hjem)

Anonymkode: 278e1...1d1

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kommer på nå som virker redelige og ikke har spilt eller jukset er Thor og Tove. Håper en av de vinner hvis jeg husker riktig. Har ikke orket se alt pga deltakerne i år. 

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De jeg kommer på nå som virker redelige og ikke har spilt eller jukset er Thor og Tove. Håper en av de vinner hvis jeg husker riktig. Har ikke orket se alt pga deltakerne i år. 

Anonymkode: c5efa...d04

Tove var blant de 7. 

Anonymkode: 0da2c...5cf

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De jeg kommer på nå som virker redelige og ikke har spilt eller jukset er Thor og Tove. Håper en av de vinner hvis jeg husker riktig. Har ikke orket se alt pga deltakerne i år. 

Anonymkode: c5efa...d04

Thor og Tove head to head i finalen. Ja takk!!

Anonymkode: ef78e...097

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tove var blant de 7. 

Anonymkode: 0da2c...5cf

Det er sant, da er det Thor som står igjen.

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De jeg kommer på nå som virker redelige og ikke har spilt eller jukset er Thor og Tove. Håper en av de vinner hvis jeg husker riktig. Har ikke orket se alt pga deltakerne i år. 

Anonymkode: c5efa...d04

Tove var en av de 7 som var ute. I tillegg så syns jeg hun tok det usportslig at hun ble valgt til førstekjempe i forrige uke. Grunnen til at hun vant tvekampen var at 2 kjempen, Lene hørte et hulk fra henne og ofret seg så hun kunne bli. 

 

Anonymkode: c2ba3...b45

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tove var en av de 7 som var ute. I tillegg så syns jeg hun tok det usportslig at hun ble valgt til førstekjempe i forrige uke. Grunnen til at hun vant tvekampen var at 2 kjempen, Lene hørte et hulk fra henne og ofret seg så hun kunne bli. 

 

Anonymkode: c2ba3...b45

Oi, samme lene som ofret seg på torpet?

Skjønner at farmen er et spill og at det ligger mye verdier i potten. Liker likevel de som er ærlige og har integritet best 😊

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel har stjålet karabinkrokene og gjemt dem hos Raymon i håp om at han skal få skylden.

Jeg har ikke ord!!!

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Daniel har stjålet karabinkrokene og gjemt dem hos Raymon i håp om at han skal få skylden.

Jeg har ikke ord!!!

Anonymkode: ee810...de6

Hvis Raymond blir beskyldt for det der, fy flate. Fatter ikke hva Daniel har å vinne på en slik oppførsel. Må være noe alvorlig galt med han. 

Anonymkode: ae71e...37d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Daniel har stjålet karabinkrokene og gjemt dem hos Raymon i håp om at han skal få skylden.

Jeg har ikke ord!!!

Anonymkode: ee810...de6

For en usympatisk type! Ganske pen å se på egentlig men hjelper overhode ingen ting med en slik oppførsel som han har vist flere ganger!

Anonymkode: c5efa...d04

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Raymond blir beskyldt for det der, fy flate. Fatter ikke hva Daniel har å vinne på en slik oppførsel. Må være noe alvorlig galt med han. 

Anonymkode: ae71e...37d

Enig, ingen oppegående person gjør slikt, det er bare sykt ondskapsfullt. 

Skal han sabbotere burde han være mann nok til å ta skylden om det skulle bli oppdaget, ikke planlegge det slik at noen som er usnyldig får skylden. Det er rett og slett sykt!

Værste er at han ikke ser ut til å evne skam eller anger for hvordan han oppfører seg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Blueberrymuffin skrev:

Enig, ingen oppegående person gjør slikt, det er bare sykt ondskapsfullt. 

Skal han sabbotere burde han være mann nok til å ta skylden om det skulle bli oppdaget, ikke planlegge det slik at noen som er usnyldig får skylden. Det er rett og slett sykt!

Værste er at han ikke ser ut til å evne skam eller anger for hvordan han oppfører seg. 

Viser bare hvor "liten" han er.

Jeg har en mistanke om at han har brukt mobilen de lånte på utflukten til å google IC. Rart at han plutselig skjønte at hun ikke er lærer, og tippet midt i  blinken på hva hun egentlig jobber med ...

Anonymkode: ee810...de6

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel er konge 👍 håper Raymond blir tatt med krokene 🤣

Anonymkode: 67df7...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Ikke fulgt med på farmen i år, men måtte inn å se etter alt skriveriet de siste dagene, var spent på konsekvensene. Men syns det var litt dumt at de velger å legge det frem som at det i hovedsak er pga pandemien at det var et ekstra ille lovbrudd. Som mads sa, det er mange tusen som ønsker å være med på farmen. De kunne heller gitt plassene til noen som ville gått all in. I år syns jeg det høres ekstra ille ut, men boblebad, alkohol og mat. Første gang det var juks mottok et par stykker noen skiver med brunost av noen turgåere. 

Syns ikke farmen er som det var. Fokuset er flyttet til romanser og intriger. Jeg hadde gjerne sett at det la enda mer i konseptet med 100 år tilbake i tid. Gjerne litt flere voksen folk ikke en haug med babyer. 

Hun som ble valgt som 1.kjempe var ei skikkelig suttrekjerring og ikke så skarp. Hun var ikke enig i storbondens måte å velge? Jeg forsto det hele veldig godt. Hun ønsket en jentekamp og når disse 7 ble tatt i juks, valgte hun å velge fra en av jentene som hadde jukset. En av de var hennes egen hjelper og dermed var det ei igjen. Ikke raketforskning.. 

Desverre ga ikke denne ene episoden mersmak. Så jeg blir heller ikke å følge med videre. 

Anonymkode: 40af8...fbb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viser bare hvor "liten" han er.

Jeg har en mistanke om at han har brukt mobilen de lånte på utflukten til å google IC. Rart at han plutselig skjønte at hun ikke er lærer, og tippet midt i  blinken på hva hun egentlig jobber med ...

Anonymkode: ee810...de6

Enig, en ting hadde vært om han tippet gårdsbruk, bonde, men at han helt spesifikt klarte å «gjette» hestebonde (som er ganske konkret), er ikke i tvil om at han har googlet.

Slikt ødelegger spillet, skittent spill. Enig, sier hvor smålig han er, men han virker veldig lite voksen for alderen. Oppførselen han viser er hva man kan forvente av 12-13 åringer, ikke en voksen mann på 30.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...