Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!


jukkapalme

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De blir jo «avslørt» før eller siden, det er uunngåelig. Jeg føler de også de alltid skal si de suger på de områdene, liksom de går i motsatt ende. Det går jo helt fint å si at man liker å lage mat f.eks hvis man er kokk, er glad i dyr og har hatt en hest før og gått på ridning kanskje, liksom man trenger jo ikke å si at man ikke har peiling fordi en eller annen gang vil det jo komme frem.

Sånn egentlig føltes det veldig regissert akkurat det der. Den situasjonen med hesten som ble livredd og gikk berserk og IC kjeftet på Sindre, senere begynte liksom de andre å bli mistenksomme og nesten skråsikre på at hun har drevet med gård før, og så på kvelden igjen forteller hun det til Thore.. Veldig beleilig det der.

Anonymkode: 64be8...d8a

En som "ikke" hadde foretatt et Google søk på IC når de brøt isolasjonen. Ifølge VG, så mulig de fikk mistanken bekreftet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens episode spoiler

Spoiler

Ble faktisk trist da N valgte å ta en for laget. Har likt han godt fra starten og han har jobbet og stått på. 
Støtter ikke at han er en av de som har vært på tur, men jeg støtter heller ikke at han tok ansvaret på sine skuldre sånn at de andre fikk være igjen. Hadde heller sett at D røk ut, for han tror jeg er dobbeltmoralens egen herre. 
 

Synes det hadde vært mye mer fair om de faktisk valgte konkurranse. 

 

Endret av GulSitron
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Hva i alle dager var den krangelen etter førstehjelpevalget??!? Så utrulig usmakelig av Victoria!! Det var ET naturlig valg denne uka, det var Victoria! Kan ikke fatte og begripe hvorfor det skulle være noe som helst mer urettferdig at hun ble valgt enn noen andre! Var 6 som kunne velges, åpenbart!! Og at storbonden ønsket jentekamp er helt forståelig. Mistet all respekt for henne og Daniel der altså!

 

Anonymkode: f49b9...76c

Helt enig! At vedkomne ikke kunne FATTE hvorfor h*n ble valgt er for meg helt ubegripelig. IC forklarte det flere ganger, allikevel gikk det ikke inn. Det ville jo vært helt bakvendt å velge en av de 3 gjenstående som ikke hadde dratt på andre hytter. 
 

Wik, Daniel og Kjetil har sunket ekstremt lavt i mine øyne nå, og virker som Daniel allerede har glemt at han i første uka satt i IC sin posisjon mot Jostein. Slenger meg på den som kalte han dobbeltmoralsk - det føler jeg beskriver han veldig godt.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg kjenner jeg blir så innmari frustrert av (spesielt) Daniel og Wictoria! Sistnevnte kan egentlig skylde på alder og umodenhet, men Daniel er en 30 år gammel mann. Han blir bare kvalmere og kvalmere i mine øyne, spesielt etter første uka. Han er definitivt en utrolig umoden og dobbeltmoralsk fyr. Æsj! Syns han godt kunne forlatt gården fremfor Nils... 

Håper virkelig ikke Daniel klarer å sabotere for IC, da blir jeg faktisk utrolig lei meg. Rart å bli så engasjert i et tv - program, men jeg HATER urettferdighet. De burde faktisk byttet ut alle 7 med torpet og tidligere utsendte deltakere! Lene, Jostein, Sanna er alle bedre enn de 6 som er igjen. 

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:
  Skjul innhold

Jeg kjenner jeg blir så innmari frustrert av (spesielt) Daniel og Wictoria! Sistnevnte kan egentlig skylde på alder og umodenhet, men Daniel er en 30 år gammel mann. Han blir bare kvalmere og kvalmere i mine øyne, spesielt etter første uka. Han er definitivt en utrolig umoden og dobbeltmoralsk fyr. Æsj! Syns han godt kunne forlatt gården fremfor Nils... 

Håper virkelig ikke Daniel klarer å sabotere for IC, da blir jeg faktisk utrolig lei meg. Rart å bli så engasjert i et tv - program, men jeg HATER urettferdighet. De burde faktisk byttet ut alle 7 med torpet og tidligere utsendte deltakere! Lene, Jostein, Sanna er alle bedre enn de 6 som er igjen. 

 

Spoiler

Jeg tror de allerede har ødelagt ukesoppdraget, for å være ærlig. Den eventyr greia var jo en del av oppdraget og det ble jo avlyst fordi syv av deltakerne velger å være egoistiske og ødelegge for hele gruppa. 
 

Håper egentlig de fire som ikke var med på tull og tøys får en fordel de resterende andre ikke får. F.eks at de får ekstra kjøtt eller mat sånn at de også har mulighet til å få ekstra energi i kroppen. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:
  Skjul innhold

Jeg kjenner jeg blir så innmari frustrert av (spesielt) Daniel og Wictoria! Sistnevnte kan egentlig skylde på alder og umodenhet, men Daniel er en 30 år gammel mann. Han blir bare kvalmere og kvalmere i mine øyne, spesielt etter første uka. Han er definitivt en utrolig umoden og dobbeltmoralsk fyr. Æsj! Syns han godt kunne forlatt gården fremfor Nils... 

Håper virkelig ikke Daniel klarer å sabotere for IC, da blir jeg faktisk utrolig lei meg. Rart å bli så engasjert i et tv - program, men jeg HATER urettferdighet. De burde faktisk byttet ut alle 7 med torpet og tidligere utsendte deltakere! Lene, Jostein, Sanna er alle bedre enn de 6 som er igjen. 

 

 

Spoiler

Urettferdighet hater også Wik. Ironien er vel at ho ikke skjønner at valget var rettferdig🙄

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de som ikke var med på hytteturer burde bli immune ved andrekjempe valg denne uken.
 

Spoiler

Daniel er den mest uspiselige, dobbeltmoralske, drittsekken jeg har sett på reality TV på lang tid. Han hadde fortjent å bli sendt rett hjem, heller han en Nils. 

Grunnen til at Wiktoria, Daniel og Kjetil reagerte slik de gjorde tror jeg er fordi de føler seg truffet, og at egoet deres ønsker å rettferdiggjøre det gale de gjorde. Uspiselig hele gjengen, håper alle tre ryker rett ut, Wikitoria denne uka, og Daniel neste.

Blir kvalm.

 

Karianne og Karianne Vilde har jeg fått sansen for, håper at de to, Thor og IC kommer til finaleuka, eneste som er verdt å vinne :) 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på IC, Thor og Raymond nå....liker ikke de andre helt...

Anonymkode: 35c73...be8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Heier på IC, Thor og Raymond nå....liker ikke de andre helt...

Anonymkode: 35c73...be8

Nils også. En hedersmann av de sjeldne! 

Anonymkode: 1d6a1...a9e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Skulle ønske produksjonen heller hadde trukket lodd om hvem som måtte forlate gården, sånn at ikke Nils hadde mulighet til å "ta en for laget". Såklart vil ålreite folk gjøre sånn, akkurat som Lene gjorde på Torpet. Nils var den siste jeg ville skulle forlate gården av den gjengen.

Og Wiktoria? Skjønner hu ble skuffa, men for en reaksjon da. For alle andre enn hu (og Daniel) var det opplagt at hu måtte bli valgt, valget gikk jo ikke på tvers av noe IC hadde sagt i forveien om hva hu tenkte om førstekjempevalget. Håper hu ryker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nils også. En hedersmann av de sjeldne! 

Anonymkode: 1d6a1...a9e

Ja, ikke minst Nils!

Anonymkode: 35c73...be8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen starter ikke før 22.40 i kveld!! Pga en fotballkamp???? Har tv2 i det hele tatt lov til det? ingen bryr seg om fotball

Anonymkode: 1d6a1...a9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ludder skrev:
  Vis skjult innhold

Skulle ønske produksjonen heller hadde trukket lodd om hvem som måtte forlate gården, sånn at ikke Nils hadde mulighet til å "ta en for laget". Såklart vil ålreite folk gjøre sånn, akkurat som Lene gjorde på Torpet. Nils var den siste jeg ville skulle forlate gården av den gjengen.

Og Wiktoria? Skjønner hu ble skuffa, men for en reaksjon da. For alle andre enn hu (og Daniel) var det opplagt at hu måtte bli valgt, valget gikk jo ikke på tvers av noe IC hadde sagt i forveien om hva hu tenkte om førstekjempevalget. Håper hu ryker.

 

Spoiler

Har ikke sett enda, men pga alt dramaet har jeg ikke greid å la være å lese spoilerne 😂 Så Nils trakk seg, altså? Hadde jeg aldri trodd! Hadde trodd han skulle vinne hele skiten jeg. Daniel burde heller røket og reist, den usympatiske drittsekken. Kan ikke fatte at Tove var med på dette! Hun som virket så ordentlig og «englebarn» 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen starter ikke før 22.40 i kveld!! Pga en fotballkamp???? Har tv2 i det hele tatt lov til det? ingen bryr seg om fotball

Anonymkode: 1d6a1...a9e

Grrrr, det er så irriterende! Særlig når de har 4 sportskanaler de kunne vist det på 🤬 men fotball er jo det viktigste i hele universet, må vite. Jeg er sikker på at hvis kongen dør under en fotballkamp så venter de med å offentliggjøre det til både kampen og alt preiket etter kampen er ferdig! :rolleyes:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, 

1 minutt siden, jukkapalme said:

Grrrr, det er så irriterende! Særlig når de har 4 sportskanaler de kunne vist det på 🤬 men fotball er jo det viktigste i hele universet, må vite. Jeg er sikker på at hvis kongen dør under en fotballkamp så venter de med å offentliggjøre det til både kampen og alt preiket etter kampen er ferdig! :rolleyes:

Helt enig, kan umulig være mange som ser på, finnes ikke noe kjedeligere enn å se Gunnar Solskjær, Rekdal og hva enn resten heter løpe etter en ball

Anonymkode: 1d6a1...a9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, jukkapalme skrev:
  Skjul innhold

Har ikke sett enda, men pga alt dramaet har jeg ikke greid å la være å lese spoilerne 😂 Så Nils trakk seg, altså? Hadde jeg aldri trodd! Hadde trodd han skulle vinne hele skiten jeg. Daniel burde heller røket og reist, den usympatiske drittsekken. Kan ikke fatte at Tove var med på dette! Hun som virket så ordentlig og «englebarn» 

 

Spoiler

Egentlig skulle de ha en konkurranse, og de skulle selv velge hvordan de skulle gjøre det, men det endte med at Nils bare sa at han trakk seg. Utrolig kjipt, han fortjente å komme til finalen. Er ganske overraska over Tove sjøl, og også over Karianne Vilde, hadde trodd hu kunne finne på noe sånt, men hu var visst ikke med 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Farmen starter ikke før 22.40 i kveld!! Pga en fotballkamp???? Har tv2 i det hele tatt lov til det? ingen bryr seg om fotball

Anonymkode: 1d6a1...a9e

Jeg bryr meg om fotball. En av mine store interesser. Og mange med meg. Så at ingen bryr seg er feil. Dessuten så er det en viktig landskamp, så skulle bare mangle at de sender den på TV2 :) Har forsåvidt allerede sett Farmen,jeg, så for meg er det ikke noe problem uansett. Men skjønner at det kan være det for noen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ludder skrev:
  Skjul innhold

Egentlig skulle de ha en konkurranse, og de skulle selv velge hvordan de skulle gjøre det, men det endte med at Nils bare sa at han trakk seg. Utrolig kjipt, han fortjente å komme til finalen. Er ganske overraska over Tove sjøl, og også over Karianne Vilde, hadde trodd hu kunne finne på noe sånt, men hu var visst ikke med 😅

 

Spoiler

Så utrolig kjipt, han er jo altfor snill og redelig. Helt enig i at han hadde fortjent å komme til finalen. Haha, samme her, jeg tenkte at Karianne Vilde GARANTERT hadde vært med på det! :hoho: Og så Tove da. Men hun trenger vel litt edle dråper til dette fjaset sitt :fnise:  

 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppsamling

Spoiler

 

Landskamp

Skjønner at kampen må komme i første rekke, men skikkelig uflaks at den traff med akkurat denne episoden. Kan vel trygt si at dette er den episoden det er mest spenning rundt, sett bort fra finaleuken og første episode. Egentlig litt overasket over at de ikke fremskyndet eller utsatte sesongen en uke for dette. 

 

Straffen

Her synes jeg faktisk straffen var i overkant mild. At en ble sendt ut hadde jeg sett for meg, men hadde trodd det skulle være noe mer. Som tidligere nevnt hadde det vært naturlig med fredning av de som ikke hadde brutt reglene i alle fall denne uken, og egentlig neste uke også. Altså at 3 av 7 røk før de som hadde fulgt reglene kunne gå i kamp igjen.

 

1.kjempe

Som flere her er jeg helt enig i valget, og synes hun forklarte seg godt. Det var allerede en gutt/mann som hadde røket denne uken, og det var derfor naturlig med jentekamp. Og så lenge Tove er hjelper var det ikke tvil om at Wiktoria ble valgt. Skjønner at de synes Raymond skulle røket siden han tross alt var den som gikk lengst, men da får de velge han når det er de som har valget.

 

Ukesoppdrag

Som nevnt tidligere var lekene en del av oppdraget, og man kan derfor si at de ikke har gjennomført det. Likevel tror jeg de tar hensyn til at storbonden faktisk ikke hadde brutt reglene, og at det derfor blir feil om hun skal miste kniven sin på det. Hadde det vært en av de skyldige derimot hadde det vært helt riktig. 

 

 

Endret av Nina84
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...