Hattivatti Skrevet 4. oktober 2020 #281 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 30.9.2020 den 12.55, Kragebein skrev: Tråden er ryddet for spoilere og avsporinger. Vil minne om retningslinjene for rommet Tv og film: Spoiling. Dette skal markeres i tittelen på tråden, og helst også i selve tråden, så man minsker sjansen for at andre får ødelagt fremtidige underholdningsopplevelser. Selv om mange ser film og serier i det de kommer ut, ber vi om at dette allikevel respekteres. Spoiler lages ved å trykke på øye-ikonet på tekstverktøylinja, eller ved å skrive [ spoiler ] teksten som skal skjules [ / spoiler ] uten mellomrommene. Kragebein, adm Jeg bare bumper denne litt opp igjen jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #282 Del Skrevet 4. oktober 2020 På 29.9.2020 den 22.00, AnonymBruker skrev: Spekulering om fremtidige hendelser i spoiler-boksen Vis skjult innhold Ser at Jostein har uttalt seg til flere medier i forbindelse med at han røk ut, og at det virker om om han har for forelagt kritikk fra "sine nærmeste" ang. det han sa om butikkmedarbeidere. Dette kan jo bare bety at han er ute av Torpet/Farmen, ettersom innspillingen fremdeles pågår? Er det ikke litt dumt at TV2 tillater at deltakere uttaler seg i det hele tatt før innspillingen er over? Anonymkode: d26f8...fc3 Spoiler Og akkurat det samme gjelder Sanna i dag. Vi vet at finalen ble spilt inn i kveld, og Sanna har tydeligvis sett noen av episodene, og kommer sannsynligvis ikke inn på Farmen igjen etter Torpet. Liknende om dagens utsendte. Anonymkode: d26f8...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #283 Del Skrevet 4. oktober 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Og akkurat det samme gjelder Sanna i dag. Vi vet at finalen ble spilt inn i kveld, og Sanna har tydeligvis sett noen av episodene, og kommer sannsynligvis ikke inn på Farmen igjen etter Torpet. Liknende om dagens utsendte. Anonymkode: d26f8...fc3 Spoiler Den som kommer fra Torpet har små muligheter. Så viktig er det ikke, er en skrell om en derfra vinner. Og skulle en derfra vinne kan du banne på at TV 2 lager oppslag som får det til å se ut som om vedkommende ikke kommer videre fra Torpet. Anonymkode: c6614...e50 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2020 #284 Del Skrevet 4. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ville dere pult presten? Anonymkode: 06a42...354 Presten er en fin type han. Anonymkode: c5efa...d04 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. oktober 2020 Forfatter #285 Del Skrevet 4. oktober 2020 Har som dere ser endret på tittelen på tråden. Siden mange av oss ser dette når det går på TV og visse ABer ikke greier å la være å spoile måtte jeg bare gjøre det, selv om jeg egentlig ikke er så for å lage «regler» i tråder. Håper det kan respekteres og at spoilere holdes unna tråden. Hvis det ikke er mulig å la være, så vær så snill å bruk spoilertags. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #286 Del Skrevet 5. oktober 2020 1 time siden, jukkapalme skrev: Har som dere ser endret på tittelen på tråden. Siden mange av oss ser dette når det går på TV og visse ABer ikke greier å la være å spoile måtte jeg bare gjøre det, selv om jeg egentlig ikke er så for å lage «regler» i tråder. Håper det kan respekteres og at spoilere holdes unna tråden. Hvis det ikke er mulig å la være, så vær så snill å bruk spoilertags. Skrive lineær sending også 👍 Anonymkode: 67df7...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #287 Del Skrevet 5. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidder du egentlig å henge i denne tråden da, hvis du aldri ønsker å se noe "spoiling" i det hele tatt ? Anonymkode: d9f15...228 Altså, jeg hadde sett episoden på sumo jeg også, men jeg blir forbanna på de andres vegne. Det er liksom så forbanna unødvendig. Barnslig oppførsel, liksom. Flere har påpekt det tidligere i denne tråden, og så gjør vedkommende det likevel. Jeg forstår ikke hvilken glede det gir. Anonymkode: fcbdd...8d8 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #288 Del Skrevet 5. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk som spiler ønsker kanskje å diskutere en episode (eller komme med deres synspunkter på en eller annen episode) men så er de ikke interessert i å vente på at alle andre har sett en episode også... Anonymkode: d9f15...228 Det er bare egoistisk. Det er mange som ikke har sumo, og flesteparten av de som har sumo (meg selv inkludert), klarer å vente til episoden er sendt på tv. Det burde ikke være så forbanna vanskelig, eller? Anonymkode: fcbdd...8d8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 5. oktober 2020 #289 Del Skrevet 5. oktober 2020 Morsom måte å døpe på. Men ble nok litt mye, ingen som var noe kritiske. Tv2 prøvde seg på en "Dette skjer etter pausen" Men så at det var saging siden deltakerne så oppover når de heiet.. Ser ut som førstekjempen og andrekjempen har byttet "fargekode" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #290 Del Skrevet 5. oktober 2020 Er enige i at spoilete er unødvendig. Samtidig kan jo de som er så redd for spoilere bare la være å gå inn på denne tråden til ETTER de har sett episodene..? Anonymkode: 51484...7b1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #291 Del Skrevet 5. oktober 2020 Kan man ikke ha en tråd for de som ser sumo? 🤔 Anonymkode: 788e2...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolff Skrevet 5. oktober 2020 #292 Del Skrevet 5. oktober 2020 Må være gøy å være prest. Kan knapt tenke meg et annet yrke hvor man kan få opplevelsen av å føle seg viktig og spesiell. Å drive og velsigne folk i øst og vest, og gjøre seg selv og egne aktiviteter til noe opphøyd. Føler man seg liten og betydningsløs så kan man jo bare bli prest. Føler man seg viktig så kan man føle seg enda mer viktig av å bli prest. Uten sammenligning forøvrig mht presten i denne sesongen av Farmen.. Men det blir litt mye hallelujastemning. Man kan fint være et godt medmenneske uten å pakke det inn i religion. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #293 Del Skrevet 5. oktober 2020 Ser flere her inne reagerer på alt dette religion-fokuset. Men det er jo ikke prestens skyld at dette skjer. Det er jo de andre deltagerne som oppsøker presten, og ber han om å holde små prekenen, bønner og nå dåp. Presten tar ikke initiativ til noe som helst, men bøyer seg kun etter andres forespørsler. Selvfølgelig synes presten dette er greit, det er jo det han kan og er god på, og kanskje aller helst ønsker selv å gjøre. Men hadde ikke presten fått disse forespørslene så hadde vi ikke sett noe til religion i sendingene. For alt man vet kan det hende produksjonen har iscenesatt mye av det også. Altså at andre deltagere har fått som oppgave å etterspørre presten. For gudstro og kristendom stod høyt i de moderne hjem på 1920-tallet. Det som skjer der inne er nok neppe tilfeldig. Når det er sagt er presten en fantastisk type, og en gjennomført moderne, jordnær, åpen og dyktig prest. Sjeldent dyktig, vil jeg si. Dem som har han under sitt bispedømme er heldige! Anonymkode: ef78e...097 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #294 Del Skrevet 5. oktober 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser flere her inne reagerer på alt dette religion-fokuset. Men det er jo ikke prestens skyld at dette skjer. Det er jo de andre deltagerne som oppsøker presten, og ber han om å holde små prekenen, bønner og nå dåp. Presten tar ikke initiativ til noe som helst, men bøyer seg kun etter andres forespørsler. Selvfølgelig synes presten dette er greit, det er jo det han kan og er god på, og kanskje aller helst ønsker selv å gjøre. Men hadde ikke presten fått disse forespørslene så hadde vi ikke sett noe til religion i sendingene. For alt man vet kan det hende produksjonen har iscenesatt mye av det også. Altså at andre deltagere har fått som oppgave å etterspørre presten. For gudstro og kristendom stod høyt i de moderne hjem på 1920-tallet. Det som skjer der inne er nok neppe tilfeldig. Når det er sagt er presten en fantastisk type, og en gjennomført moderne, jordnær, åpen og dyktig prest. Sjeldent dyktig, vil jeg si. Dem som har han under sitt bispedømme er heldige! Anonymkode: ef78e...097 Det var han som startet den første kvelden med å si at han kunne velsigne folk dersom de ønsket det. Da satte han i gang en greie. Men jeg beskylder ikke egentlig presten. Helt ærlig så tror jeg han var litt betenkt over hele dåpen da Kjetil sa at han ikke trodde på gud. Men jeg syns det er spesielt at ingen av deltakerne er et snev kritiske. Kan godt hende du har rett og at produksjonen syns dette er gøy. Anonymkode: 5f2e1...196 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #295 Del Skrevet 5. oktober 2020 Sanna...I den ene introen presenteres hun som make-up artist (hva nå enn det er... ) og i den neste som siviløkonom. Hva er riktig? Anonymkode: 58136...b08 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #296 Del Skrevet 5. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sanna...I den ene introen presenteres hun som make-up artist (hva nå enn det er... ) og i den neste som siviløkonom. Hva er riktig? Anonymkode: 58136...b08 Hun jobber som makeup artist. Anonymkode: c5efa...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #297 Del Skrevet 5. oktober 2020 https://www.tamote.net/l/hun-sminker-norges-storste-sjerner-na-deler-hun-sin-enorme-ekspertise-i-et-eksklusivt-intervju-her-i-tamote-magasin/ Anonymkode: c5efa...d04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #298 Del Skrevet 5. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sanna...I den ene introen presenteres hun som make-up artist (hva nå enn det er... ) og i den neste som siviløkonom. Hva er riktig? Anonymkode: 58136...b08 Hun er utdannet siviløkonom og jobber med dette til vanlig, men ønsker å satse på make-up, slik jeg skjønner det. Anonymkode: c0b34...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 5. oktober 2020 #299 Del Skrevet 5. oktober 2020 Hun er jo ikke nødvendigvis dum i skolesammenheng da. Siviløkonom må man jo gå fem år på skole for å bli. Det er en tittel du får kun etter å ha gått 5 år på høyskole eller universitet. Det ser vi jo her: Siviløkonom (tidligere handelskandidat) er i Norge en tittel for personer som har avlagt høyere utdannelse innen bedriftsøkonomi (tidligere kalt handelsfag) av mellom 3 og 5 års varighet (5 år siden 2003), eller eksamen fra godkjent utenlandsk høyskole eller universitet. Tittelen siviløkonom har vært beskyttet i Norge siden 1963, men ble brukt også tidligere.[1] Etter gjennomføring av Kvalitetsreformen for utdanning i Norge med innføring av 3-årig bachelorgrad og deretter 2-årig mastergrad blir siviløkonom gitt som sidetittel. Utdanningsinstitusjoner som tilbyr godkjent siviløkonomutdanning i Norge (bachelor og master): Handelshøyskolen BI i Oslo Handelshøyskolen ved HiOA Norges handelshøyskole Handelshøyskolen i Trondheim Handelshøgskolen i Bodø/Nord universitet Universitetet i Stavanger Universitetet i Agder i Kristiansand Handelshøyskolen ved Universitetet i Sørøst-Norge Universitetet i Tromsø Norges miljø- og biovitenskapelige universitet (NMBU) i Ås Høgskolen i Molde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 5. oktober 2020 #300 Del Skrevet 5. oktober 2020 Men å gå fra det til makeupartist, er jo mildt sagt spesielt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå