Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

For en dum storbonde. Om han ville ha kniven så skulle han aldri valgt Jostein. Jostein ville garantert blitt valgt til førstekjempe senere så ingen grunn til å bli kvitt ham så tidlig.

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Terje Jostein er en kjernekar!

For en vimsete storbonde. Som Håvard Lilleheie i Kompani Lauritzen.

Dårligste storbonden noensinne! Håper han blir 1.kjempe neste uke og ryker på hue og ræva hjem til Trøndelag!

Discogutt, faktisk! :hoho: Jeg digger Jostein! Han må slå denne vestkantsossen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mentor en jo altfor snill som ga de en ekstra sjanse til å ordne låvedøren.

Anonymkode: f59dd...3bc

Skulle vært en kvinnelig, streng mentor. Mentorinnen!

Var mange kvinner som drev gårder i 1920. Mange menn døde av Spanskesyken, og/eller var bortreist på fiske og annet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mentor en jo altfor snill som ga de en ekstra sjanse til å ordne låvedøren.

Enig i det, men mulig han gir litt slækk siden det er første uka? Var jo veldig dumt av dem å kaste bort den sjansen da, de prøvde jo knapt. Er ikke sikkert storbonden hadde rett i at mentor ville godkjent oppdraget om han så at de prøvde, men det hjalp vel ikke på inntrykket at døra stod på samme sted og ingen var der og jobbet da de kom tilbake.

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen har skjedd med markede..?

Anonymkode: 53772...c11

Korona.

Anonymkode: 7ae6b...c3e

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget med godkjent og ikke godkjente oppdrag faller jo bort når de får kastet ting etter seg på markedet likevel, slik har det vel vært de siste sesongene føler jeg

For øvrig kan jeg bare si meg enig med flere andre her, storbonden er en stod løk. Håper han ryker ut neste uke

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mkigjen skrev:

Hva i alle verden er Wiktoria modell for?

Tampong

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med det som er skrevet om ukens storbonde, og jeg liker egentlig Jostein godt, men ble oppriktig lei meg av måten har han snakket om butikkmedarbeidere om flere ganger denne første uken. Han har nevnt flere ganger at Daniel "bare" er en butikkmedarbeider og insinuerte at han burde ha en annen jobb siden han var over 30. Såklart er det uttalelser som treffer meg hardere enn andre ettersom jeg er over 30 og jobber i butikk, men det gjør at Jostein fremstår som en mindre ydmyk type.

Anonymkode: d26f8...fc3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mkigjen skrev:

Hva i alle verden er Wiktoria modell for?

Det trenger ikke å være store greiene for å kalle seg modell. Her (bygda) er det ei som titulerer seg som det, hun han blitt avbildet i lokalavisa med klær fra den lokale klesbutikken. 

Anonymkode: 0da2c...5cf

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det trenger ikke å være store greiene for å kalle seg modell. Her (bygda) er det ei som titulerer seg som det, hun han blitt avbildet i lokalavisa med klær fra den lokale klesbutikken. 

Anonymkode: 0da2c...5cf

He he..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storbonden er så feig, tenk å gi skylda på Jostein fordi han selv ikke fikk med seg hele oppgaven 😂

Anonymkode: c5efa...d04

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...