Gå til innhold

Luksusfellen 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Ytdhd skrev:

Hadde de tatovert hverandres navn i pannen etter 4 måneder?? 

Yeeesss, han har Veronika og en stjerne over øyenbrynet og hun har Alex. Skilt og uten kontakt nå da...

Endret av Sommernatt
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.9.2020 den 13.24, Malika skrev:

De ble skilt like etterpå. Så dårlig impulskontroll er nok en faktor her ja.

På den positive siden har jeg lest at begge har fått økonomien under kontroll etter Luksusfellen, så det er jo veldig bra. Imponert over hvor mye man faktisk kan forhandle ned forbrukslån hos kreditorer! 

Hvordan vet du det?

Spør ikke fordi jeg ikke tror deg, men vil gjerne se kilden selv fordi jeg blir nysgjerrig. :) 

Anonymkode: e512d...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 19.11, MiniMjau skrev:

Fellesnevner for mange av deltagerne , ihvertfall de siste 5-6 sesongene jeg har sett, er pepsimax, redbull, snus/røyk. Dill/dall og tullete interiørting er også en gjenganger. 


Jeg har tenkt på det samme😂 Etter flere runder har jeg nå kommet frem til at disse gjelder nesten alle (utenom de som har havnet der pga uforutsette livshendelser): 

Røyk / snus / vape

Take away el. annen dyr kjøpemat

En eller annen besettelse på drikke

En eller annen dyr hobby; biler, interiør, klær, utseende, gambling, uteliv etc

Tatoveringer

Endret av sssssh!
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det?

Spør ikke fordi jeg ikke tror deg, men vil gjerne se kilden selv fordi jeg blir nysgjerrig. :) 

Anonymkode: e512d...044

Leste det i en nettavis. Husker ikke hvilken dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Sommernatt skrev:

Flyttet inn sammen, giftemål og tatoveringer med navn i trynet i løpet av 4 mnd. + milliongjeld sier vel alt om impulskontrollen. 

Sykt. Da luksusfellen kom hadde de vært gift i 3 uker, og så de skilte seg nesten rett etter innspillingen? 
 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2020 den 19.15, AnonymBruker skrev:

De har ikke felles barn. Dama hadde barn fra et tidligere forhold.

Anonymkode: bcb7c...6d0

Les det den du siterte skrev en gang til du! Det står «synd for hennes barn da» 

Anonymkode: 78dfb...775

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må være en av de verste episodene i løpet av alle sesongene. Det er jo veldig spesielt med så lite impulskontroll. Jeg har nesten ikke ord, men takknemlig for det jeg selv har (lav inntekt, men økonomisk sans) når jeg ser folkene på dette programmet. 

Anonymkode: 03237...0c8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2020 den 20.02, sssssh! skrev:

Til å ha så dårlig impulskontroll er jeg meget imponert over innsatsen på treninga😅

De hadde jo begge mage😬 ingen tegn til vaskebrett på begge. Pluss at hun var litt lubben. 

Anonymkode: 8b5bb...16a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk vel også over 20.000kr i mnd av moren? Og det var de siste 6 mnd de fikk penger igjen på skatten+feripenger.. Lurer på hva hun gir de i de andre mnd.

Eller roter jeg med en annen episode?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jadaomatte skrev:

Han fikk vel også over 20.000kr i mnd av moren? Og det var de siste 6 mnd de fikk penger igjen på skatten+feripenger.. Lurer på hva hun gir de i de andre mnd.

Eller roter jeg med en annen episode?

Det er riktig episode ja. Helt sinnsykt at en voksen mann får mer i mnd av sin mor enn jeg får utbetalt i lønn når han tjener 2-3x så mye som meg. 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 03237...0c8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.9.2020 den 1.23, Uatskillelig skrev:

Sykt. Da luksusfellen kom hadde de vært gift i 3 uker, og så de skilte seg nesten rett etter innspillingen? 
 

Så i et intervju at en av dem sa at det hadde gått dårlig med forholdet en stund allerede da Luksusfellen kom på besøk... 🙄

Anonymkode: 3625b...3de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2020 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Faen så fin hun dama i første episode er 😍

Anonymkode: d0a5e...d91

Ja ikke sant, skikkelig harry😂Tatoveringer i ansiktet, betaler for solarium som man vet gir kreft, et tonn av gjeld, snuser og pepsi max. Mer lavstatus får det ikke blitt.  

Anonymkode: 625fd...18d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit så umoden han i forrige episode var.... Har ikke troa på at hans økonomiske omvending varer lenge. Og å stjele penger fra kjæresten sin?? Også tilbyr kjæresten å bruke studielånet sitt for å betale ned gjelden hans? Stakkars, stakkars dame!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...