Gå til innhold

Når er det greit å være åpen og ærlig med partner om penisstørrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo fint ta samtalen om at du vil bruke mer leketøy uten at det skal forankres i at han har en liten penis. 

Anonymkode: cf46d...956

Ja har prøvd å foreslå det, men han sier han er fornøyd med sånn det er så litt vanskelig å forklare.

Anonymkode: d7b53...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at det kan være tabu å ta opp, men hvis man aldri tør å ta opp ting eller være ærlige med hverandre blir det jo vanskelig i lengden. 

Hadde en partner som likte veldig godt jenter med formfull rumpe. Han sa det på en måte uten å såre så tok det ganske greit. Mye handler nok også om hvordan man tar det opp. Begynte å trene litt mere å spise riktig, så han ble veldig fornøyd for at jeg gjorde en innsats for å være mere attraktiv for han. 

Anonymkode: d7b53...27e

Du får fortelle oss hvilket kosthold og trening som gir større penis da. Eventuelt ta patent på det.

Anonymkode: cce6c...a64

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja har prøvd å foreslå det, men han sier han er fornøyd med sånn det er så litt vanskelig å forklare.

Anonymkode: d7b53...27e

Da sier du at DU ikke er fornøyd siden du vil spice opp sexen med dildoer og leketøy. Det er slik du forklarer han det. At DU ønsker å ha med sexleketøy i senga. Så drar du alene på kondomeriet og kjøper det du ønsker. Neste gang dere skal ha senge aktivitet trekker du frem disse tingene og sier du ønsker han skal teste dem på deg. 

Anonymkode: 10567...d2c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du ta opp noe sånt? Hva er agendaen?

Anonymkode: cce6c...a64

Få orgasme og bedre sex er jo eneste grunnen. Men vil jo ikke ta det opp hvis det sårer. Så trenger i grunn tips til hvordan ta det opp uten at det kan såre. Vet det ikke er et enkelt tema å ta opp.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da sier du at DU ikke er fornøyd siden du vil spice opp sexen med dildoer og leketøy. Det er slik du forklarer han det. At DU ønsker å ha med sexleketøy i senga. Så drar du alene på kondomeriet og kjøper det du ønsker. Neste gang dere skal ha senge aktivitet trekker du frem disse tingene og sier du ønsker han skal teste dem på deg. 

Anonymkode: 10567...d2c

DETTE

Anonymkode: 10567...d2c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at det kan være tabu å ta opp, men hvis man aldri tør å ta opp ting eller være ærlige med hverandre blir det jo vanskelig i lengden. 

Hadde en partner som likte veldig godt jenter med formfull rumpe. Han sa det på en måte uten å såre så tok det ganske greit. Mye handler nok også om hvordan man tar det opp. Begynte å trene litt mere å spise riktig, så han ble veldig fornøyd for at jeg gjorde en innsats for å være mere attraktiv for han. 

Anonymkode: d7b53...27e

Forskjellen er vel at penisstørrelse ikke er noe man kan endre, og om det du ønsker å få utav samtalen er at dere skal begynne å inkludere sexleketøy, så går det fint an å formidle det på andre måter. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da sier du at DU ikke er fornøyd siden du vil spice opp sexen med dildoer og leketøy. Det er slik du forklarer han det. At DU ønsker å ha med sexleketøy i senga. Så drar du alene på kondomeriet og kjøper det du ønsker. Neste gang dere skal ha senge aktivitet trekker du frem disse tingene og sier du ønsker han skal teste dem på deg. 

Anonymkode: 10567...d2c

Takk for tipps. Kan prøve å si det sånn at jeg kanskje tenner på å prøve nye ting og leketøy? Bare håper han ikke føler seg truet hvis dildoene er større enn han. Var derfor jeg tenkte det kunne være lurt å ta en prat med han om det, men er kanskje ikke så lett å ta det opp?

Anonymkode: d7b53...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Få orgasme og bedre sex er jo eneste grunnen. Men vil jo ikke ta det opp hvis det sårer. Så trenger i grunn tips til hvordan ta det opp uten at det kan såre. Vet det ikke er et enkelt tema å ta opp.

Anonymkode: d7b53...27e

Si at du ønsker å spice up sexlivet deres fordi du synes det blir kjedelig i lengden å kun ha "vanlig" samleie. Evt dra på kondomeriet og kjøp inn noe du kan overraske han med. Jeg ser ikke hvorfor det skal være nødvendig å måtte bringe opp størrelsen hans. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Forskjellen er vel at penisstørrelse ikke er noe man kan endre, og om det du ønsker å få utav samtalen er at dere skal begynne å inkludere sexleketøy, så går det fint an å formidle det på andre måter. 

Nei er jo ikke ute etter å endre penisstørrelsen hannes siden den er umulig å endre, men vil jo også gjerne oppleve orgasmer med penetrering og ikke bare med fingre/tunge. Der er han forøvrig veldig flink. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å snakke om? Penisen brukes uten den er liten eller stor. En mann med liten penis vet nok hvilke stillinger som er best for at han skal kjenne mest mulig, og vil da benytte seg av de. Jeg har ikke behov for å snakke med en mann med liten penis, om hans penis. Om han har noe å tilføye eller ønsker å ta opp noe må han gjerne gjøre det, men jeg har ikke tenkt å si til han at penisen hans er liten og vi må snakke om det. Du tenker sikkert "ja men hva om du ikke kjenner noe mens dere har sex"? Helt ærlig... Om jeg er kåt og gira på mannen, så er sexen mer enn å kjenne penisen penetrere meg. Og jeg kommer kun av stimulering av klitoris uansett og om han f.eks er på topp i misjonær og støter mot meg så vil klitoris stimuleres litt, og det alene er godt nok for meg. 

Tenker at det å ha liten penis kanskje er mest problematisk for mannen selv? For meg er det iallefall ikke et problem... Dessuten syns jeg det er deilig med analsex med menn som har liten penis, det er for mye styr om mannen har stor penis og jeg syns det er deiligere når penis er liten. Så det er jo et pluss begge veier. :) 

Anonymkode: 32285...783

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Si at du ønsker å spice up sexlivet deres fordi du synes det blir kjedelig i lengden å kun ha "vanlig" samleie. Evt dra på kondomeriet og kjøp inn noe du kan overraske han med. Jeg ser ikke hvorfor det skal være nødvendig å måtte bringe opp størrelsen hans. 

Gode tips. Grunnen til at jeg ønsket å prate med han om det var hvis han skulle føle seg truet hvis jeg kom hjem med store leketøy. I tillegg elsker han å ha samleie med meg, men siden det ikke gir meg like mye kan det hende han føler seg tilsidesatt hvis jeg koser mest med leketøyene mine?

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipps. Kan prøve å si det sånn at jeg kanskje tenner på å prøve nye ting og leketøy? Bare håper han ikke føler seg truet hvis dildoene er større enn han. Var derfor jeg tenkte det kunne være lurt å ta en prat med han om det, men er kanskje ikke så lett å ta det opp?

Anonymkode: d7b53...27e

Dette kan såre. Se for deg at mannen kjøper en fleshlight som er mye trangere enn deg. Du hadde ikke syntes det var så gøy? Eller en "kunstig fitte" som ser helt annerledes ut enn din fitte (f.eks du har lange indre kjønnslepper mens den har korte)? 

Dette hadde jeg aldri gjort mot mannen min. Å kjøpe en dildo som er mye større enn hans penis er oppskriften på å drepe stemninga i sengen, og hans selvtillit. 

Anonymkode: 32285...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ikke større pikk av å snakke om det. Best å bare holde kjeft. Alt trenger ikke prates om. 

Anonymkode: 5fa95...f13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei er jo ikke ute etter å endre penisstørrelsen hannes siden den er umulig å endre, men vil jo også gjerne oppleve orgasmer med penetrering og ikke bare med fingre/tunge. Der er han forøvrig veldig flink. 

Anonymkode: d7b53...27e

Det er ingenting galt med det, poenget mitt var bare at om det er mulig å formidle dette uten å risikere å såre følelsene hans, så burde du heller gjøre det. De aller fleste kvinner sliter med å oppnå orgasme kun med penetrering, så dette kan du jo si at du sliter med uten at det har en direkte sammenheng med størrelsen hans. Si at du ønsker å prøve ulike stillinger og sexleketøy for å se om dette er oppnåelig for deg, eller så kan du rett og slett bare kjøpe noe du synes ser interessant ut og overraske han med det.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det å snakke om? Penisen brukes uten den er liten eller stor. En mann med liten penis vet nok hvilke stillinger som er best for at han skal kjenne mest mulig, og vil da benytte seg av de. Jeg har ikke behov for å snakke med en mann med liten penis, om hans penis. Om han har noe å tilføye eller ønsker å ta opp noe må han gjerne gjøre det, men jeg har ikke tenkt å si til han at penisen hans er liten og vi må snakke om det. Du tenker sikkert "ja men hva om du ikke kjenner noe mens dere har sex"? Helt ærlig... Om jeg er kåt og gira på mannen, så er sexen mer enn å kjenne penisen penetrere meg. Og jeg kommer kun av stimulering av klitoris uansett og om han f.eks er på topp i misjonær og støter mot meg så vil klitoris stimuleres litt, og det alene er godt nok for meg. 

Tenker at det å ha liten penis kanskje er mest problematisk for mannen selv? For meg er det iallefall ikke et problem... Dessuten syns jeg det er deilig med analsex med menn som har liten penis, det er for mye styr om mannen har stor penis og jeg syns det er deiligere når penis er liten. Så det er jo et pluss begge veier. :) 

Anonymkode: 32285...783

Enig i mye i av det du sier her. Eneste er at jeg savner å kunne få vaginal orgasme av penetrering siden jeg har fått det før med andre menn. Hadde vært supert om han ville leke med de på meg til jeg fikk orgasme. Er jo ikke sånn at jeg ikke vil ha vanlig samleie med han også da, men noen ganger er det jo godt å få vaginal orgasme hvis man kan det.

Anonymkode: d7b53...27e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan såre. Se for deg at mannen kjøper en fleshlight som er mye trangere enn deg. Du hadde ikke syntes det var så gøy? Eller en "kunstig fitte" som ser helt annerledes ut enn din fitte (f.eks du har lange indre kjønnslepper mens den har korte)? 

Dette hadde jeg aldri gjort mot mannen min. Å kjøpe en dildo som er mye større enn hans penis er oppskriften på å drepe stemninga i sengen, og hans selvtillit. 

Anonymkode: 32285...783

Hadde helt ærlig ikke syntes det gjorde noe om han ville bruke en sånn flashlight, men der er man jo forskjellige. Noen kan bli usikker av det, mens andre er såpass trygge på seg selv at de ser på det som et bra tilskudd til sexlivet. 

Hvis han ønsket en sånn som var trangere, hadde jeg ikke stått i veien for det for å si det sånn.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode tips. Grunnen til at jeg ønsket å prate med han om det var hvis han skulle føle seg truet hvis jeg kom hjem med store leketøy. I tillegg elsker han å ha samleie med meg, men siden det ikke gir meg like mye kan det hende han føler seg tilsidesatt hvis jeg koser mest med leketøyene mine?

Anonymkode: d7b53...27e

Du kjenner han best, og om du tenker det er lurest å ta en prat i stedet for å overraske han så gjør du det. Jeg vil fortsatt anbefale å være forsiktig med måten du bringer det opp. I stedet for å si at du ønsker sexleketøy fordi han er for liten for deg, si heller at du ønsker å prøve sexleketøy for å gjøre sexlivet deres mer innholdsrikt, variert og spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lisa Rowe skrev:

Det er ingenting galt med det, poenget mitt var bare at om det er mulig å formidle dette uten å risikere å såre følelsene hans, så burde du heller gjøre det. De aller fleste kvinner sliter med å oppnå orgasme kun med penetrering, så dette kan du jo si at du sliter med uten at det har en direkte sammenheng med størrelsen hans. Si at du ønsker å prøve ulike stillinger og sexleketøy for å se om dette er oppnåelig for deg, eller så kan du rett og slett bare kjøpe noe du synes ser interessant ut og overraske han med det.  

Kan jo prøve å starte litt i det små sånn at det ikke blir for overveldende, og kanskje unnlate å ta en prat om størrelsen i starten. Kanskje han tar initaiv til å spørre hvis han ser jeg får orgasme med dildo senere uten at det trenger å bli noe negativt? Er jo egentlig bare ute etter å spice opp sexlivet å få det bedre i senga. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lisa Rowe skrev:

Du kjenner han best, og om du tenker det er lurest å ta en prat i stedet for å overraske han så gjør du det. Jeg vil fortsatt anbefale å være forsiktig med måten du bringer det opp. I stedet for å si at du ønsker sexleketøy fordi han er for liten for deg, si heller at du ønsker å prøve sexleketøy for å gjøre sexlivet deres mer innholdsrikt, variert og spennende. 

Det var gode tipps der ja. Tror jeg dropper å ta praten i første omgang. Kan jo hende han spør hvis jeg kjøper inn sexleketøy og det blir en mere naturlig setting å snakke om det på. Men burde vel heller ikke lyve hvis han spør om leketøyene tilfredsstiller bedre heller? Har lært at å lyve til partner kan slå tilbake senere hvis han ser jeg får orgasmer foreksempel osv. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri i livet kommentert penisstørrelsen til en mann, om den var i minste laget. Nei. Dette vet vi jo at menn er svært sensitive for, og å rakke ned på "manndommen" deres kan knuse både selvtillit og sexlyst.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor man skal diskutere eller ta opp et sånt emne overhodet? Det blir jo som  om mannen en dag skulle kremte litt over middagsbordet, og si "*host* Du, de puppene dine, ikke at jeg ikke liker dem eller noe altså, men er ikke de i minste laget egentlig? Det hadde jo vært perfekt om du hadde vært en størrelse eller to større. Det ville gitt MEG bedre sexliv, pga jeg tenner sånn på større pupper enn dine!"

Det er en effektiv måte å få partneren til å ikke føle seg seksuelt attraktiv mer på, så slike ting bør man aldri ta opp eller diskutere. Om nødvendig; jug. Si aldri at "penisen din er litt for liten egentlig".

Anonymkode: a9a0d...f85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...