Gå til innhold

Når er det greit å være åpen og ærlig med partner om penisstørrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å oppnå orgasme og variasjon.

Anonymkode: d7b53...27e

Får du ikke det alene? For et press det er blitt. Kunne trodd sex er blitt en OL gren....

Anonymkode: 661e9...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri. Svaret er at tiden er aldri inne for å "være åpen og ærlig rundt ulike preferanser" når det gjelder størrelse på penisen hans. Stakkars mann

Anonymkode: 3ba9c...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Det er ikke slik at en i et stabilt og godt forhold, med god kjemi, plutselig oppdager at penis er (for) liten. Da er det noe annet galt, med han, eller deg. 
Dersom du derimot, etter hvert, utvikler et ønske om noe mer, er det vel naturlig å snakke om det vil jeg tro. Så får dere bli enige om hvordan dere ønsker å løse akkurat det problemet. På en måte som er akseptabel for dere begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjukt liten kuk, eller ei skikkelig flaggermusfitte, så er det greit å legge kortene på bordet ganske raskt.

Anonymkode: 9957e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cleo88 skrev:

Ehh. Hvorfor skal man snakke om dette? Han får jo ikke endret på penisstørrelsen sin, så hvorfor ta det opp og kanskje såre? Merkelig 😕

Enig! Hvorfor snakke om det!

snakk heller om hva du liker og hvordan du liker det

Anonymkode: 63b35...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du ikke mannen vet at den er liten? Du sier selvfølgelig ingenting om det! Det du kan lufte interessen for å utforske mer seksuelt. Spør hva han er interessert i og om det er noen fantasier han har lyst å prøve ut. For alt du vet, kan det jo være at han fantaserer om å bruke dildo på deg, men at han ikke tør foreslå det.. Man må tørre åpne seg, ellers så blir man stående igjen med det samme vante. Hvordan tror du folk som har analsex, wetsex, bruker leketøy osv osv, finner ut at dette er noe man har lyst å gjøre? Jo, i de aller fleste tilfellene har de kommet inn på temaet og snakket om det. 

Jeg hadde forresten ikke blitt særlig happy hvis noen kommenterte klitorisstørrelsen min og sagt at den var alt for liten til at det fungerer for dem seksuelt... Som om jeg kan gjøre noe med det liksom..

 

Anonymkode: bf97a...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bra du er såpass trygg på dette. Virker som mange menn er det, men er sikkert noen som blir utrygge av det hvis de ikke har så stor selv kanskje. Folk er jo forskjellige, men enig i at leketøy er noe annet og ikke noe å føle seg truet av. 

Anonymkode: d7b53...27e

Jeg tror ikke på myten om at selvtillit korrigerer veldig bra med penisstørrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får klitoris-orgasme samtidig som jeg har noe inni meg, trigger det vaginalorgasme hos meg, altså at jeg får blandingsorgasme 😍 Har hatt mange orgasmer med barberhøvelen min på denne måten. Får du lett klitoris-orgasme? 
Forstår ikke hva du ønsker å oppnå med å fortelle kjæresten din hva du mener om penisen hans? Hva tenker du selv at dette skal være hodt for ??

Anonymkode: 08044...f7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å oppnå orgasme og variasjon.

Anonymkode: d7b53...27e

Men hvis han er for liten, hva tenker du er løsningen på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne som er i forhold med en super mann, men savner noen ganger litt ekstra enten i form av dildo eller andre leketøy. Fått orgasme med menn før som hadde større, men sliter med å få det med partner.

Anonymkode: d7b53...27e

Det er bare å bruke penishylse

Anonymkode: 1abeb...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjukt liten kuk, eller ei skikkelig flaggermusfitte, så er det greit å legge kortene på bordet ganske raskt.

Anonymkode: 9957e...d1e

Det du kaller for «flaggermusfitte» Er en helt normal vagina og det er ikke noe negativt med det. Ekkelt at du sammenligner et kjønnsorgan med et dyr. 

Anonymkode: 1abeb...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kult at dere har det sånn. Er vel litt sånn jeg savner å kunne ha det. Leke med større leketøy uten at han skal bli truet qv det. Er veldig åpen for leketøy til han også. Hadde bare vært gøy.

Anonymkode: d7b53...27e

Vi har en gedigen dildo, er ikke han som føler seg truet av den, det er jeg 🤣

Ja, er veldig glad for at ikke noe er flaut, feil eller skambelagt i forholdet vårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit å snakke ærlig om penisstørrelse den dagen det er greit å snakke ærlig om størrelse på pupper, vidheten i vagina, valker, grevinneheng, hengerumpe mm., men man må ikke forvente at det kommer noe godt ut av det. 

Anonymkode: bc6b6...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er i et stabilt forhold og man stoler veldig på hverandre, burde det ikke kunne være greit å snakke om sånne ting?

Noen kvinner er jo forskjellige å foretrekker forskjellige størrelser, og hvis mannen er perfekt på andre områder og man ikke vil gjøre det slutt pga han ikke har stor penis, så må man jo kunne snakke sammen om det uten å være nedlatende eller at det fremstår som at det er noe galt med han. 

Hvordan gjør dere damer det som er sammen med en mann som har litt liten men ellers er perfekt på andre områder?

Anonymkode: d7b53...27e

Hvorfor skal du "snakke om" noe du ikke kan gjøre noe med? Hvorfor nevne det i det hele tatt? Enten aksepterer du det som det er, eller så slår du opp.

Når er det greit å fortelle dama at hun egentlig er perfekt, men at jeg foretrekker en annen type mus som er penere og strammere? Uten å være nedlatende altså, bare fortelle henne at jeg ikke synes noe om kjønnsorganet hennes? Selvfølgelig vil hun føle at det er noe galt med henne, spesielt om hun faktisk er vid...

Hvis du trenger noe større må du enten foreslå leker på en fin måte, eller finne noen andre. Å fortelle mannen at han har for liten penis vil vel ikke gjøre ting bedre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
49 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Vi har en gedigen dildo, er ikke han som føler seg truet av den, det er jeg 🤣

Ja, er veldig glad for at ikke noe er flaut, feil eller skambelagt i forholdet vårt. 

Jeg kjøpte en kjempestor dildo, type hode som et lite eple. Hun syntes det var flaut til å begynne med, men ble fort entusiastisk.

Jeg elsker en variasjon av leker og leketøy, og får ikke komplekser av den.

Og ja, jeg har også brukt den på meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
3 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg kjøpte en kjempestor dildo, type hode som et lite eple. Hun syntes det var flaut til å begynne med, men ble fort entusiastisk.

Jeg elsker en variasjon av leker og leketøy, og får ikke komplekser av den.

Og ja, jeg har også brukt den på meg selv.

Viktig å dele på godene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipps. Kan prøve å si det sånn at jeg kanskje tenner på å prøve nye ting og leketøy? Bare håper han ikke føler seg truet hvis dildoene er større enn han. Var derfor jeg tenkte det kunne være lurt å ta en prat med han om det, men er kanskje ikke så lett å ta det opp?

Anonymkode: d7b53...27e

Det må han bare tåle. 

Å snakke om at han har liten penis er derimot ren ondskap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye gode forslag her. Kommer neppe noe godt ut av å si han har for liten. Tenkte mere å si hva jeg trenger for å få orgasme. Men han vil jo uansett skjønne at penisen er for liten når jeg får orgasme med en dildo som er mye større?

Er jo ikke noe feil med han siden det er sånn han er født. Bare ønsker variasjon og mulighet til orgasme. Hva med penispumpe/penisring. Noen som har merket effekt på mannen ved bruk? Så også en nevnte å bruke penishylse, men vil menn bruke sånn? Hadde vært fint å få orgasme mens vi har samleie men er ikke et must hvis vi kan bruke dildo sammen da.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...