Gå til innhold

Når er det greit å være åpen og ærlig med partner om penisstørrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo prøve å starte litt i det små sånn at det ikke blir for overveldende, og kanskje unnlate å ta en prat om størrelsen i starten. Kanskje han tar initaiv til å spørre hvis han ser jeg får orgasme med dildo senere uten at det trenger å bli noe negativt? Er jo egentlig bare ute etter å spice opp sexlivet å få det bedre i senga. 

Anonymkode: d7b53...27e

Absolutt. Om han er ny til sexleketøy så kan det være lurt å starte rolig og introdusere han til ulike ting. Du kan også kjøpe leketøy dere kan bruke sammen, eller evt spørre om han vil bruke leketøy på deg samtidig som han gjør andre ting, slik at han alltid er inkludert. Sexleketøy er absolutt ikke kun for de som har små peniser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Lisa Rowe skrev:

Absolutt. Om han er ny til sexleketøy så kan det være lurt å starte rolig og introdusere han til ulike ting. Du kan også kjøpe leketøy dere kan bruke sammen, eller evt spørre om han vil bruke leketøy på deg samtidig som han gjør andre ting, slik at han alltid er inkludert. Sexleketøy er absolutt ikke kun for de som har små peniser. 

Mhm ja enig i det. Sexleketøy kan jo være godt enten mannen har stor eller liten. Man kan holde på så lenge man ønsker. Har jo vært med menn med store også som ikke kunne gi meg orgasmer men da fordi de var dårlig i sengen eller veldig lite utholdne. Hadde kanskje vært lettere å foreslå større leketøy om han hadde en større penis sikkert også.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri i livet kommentert penisstørrelsen til en mann, om den var i minste laget. Nei. Dette vet vi jo at menn er svært sensitive for, og å rakke ned på "manndommen" deres kan knuse både selvtillit og sexlyst.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor man skal diskutere eller ta opp et sånt emne overhodet? Det blir jo som  om mannen en dag skulle kremte litt over middagsbordet, og si "*host* Du, de puppene dine, ikke at jeg ikke liker dem eller noe altså, men er ikke de i minste laget egentlig? Det hadde jo vært perfekt om du hadde vært en størrelse eller to større. Det ville gitt MEG bedre sexliv, pga jeg tenner sånn på større pupper enn dine!"

Det er en effektiv måte å få partneren til å ikke føle seg seksuelt attraktiv mer på, så slike ting bør man aldri ta opp eller diskutere. Om nødvendig; jug. Si aldri at "penisen din er litt for liten egentlig".

Anonymkode: a9a0d...f85

Skjønner at dette ikke er et enkelt tema æ snakke om, så var derfor jeg spurte om råd. Noen menn er jo så åpne og spør ofte selv om de har stor nok eller om de gjør ting rett i sengen osv, men alle er jo ikke like der. Man må jo ikke si noe som sårer heller. Ikke lett det der.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipps. Kan prøve å si det sånn at jeg kanskje tenner på å prøve nye ting og leketøy? Bare håper han ikke føler seg truet hvis dildoene er større enn han. Var derfor jeg tenkte det kunne være lurt å ta en prat med han om det, men er kanskje ikke så lett å ta det opp?

Anonymkode: d7b53...27e

Du får vel pes snart om vidhet...typisk menn å skrive det om damer ønsker leketøy.

Anonymkode: 661e9...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i mye i av det du sier her. Eneste er at jeg savner å kunne få vaginal orgasme av penetrering siden jeg har fått det før med andre menn. Hadde vært supert om han ville leke med de på meg til jeg fikk orgasme. Er jo ikke sånn at jeg ikke vil ha vanlig samleie med han også da, men noen ganger er det jo godt å få vaginal orgasme hvis man kan det.

Anonymkode: d7b53...27e

Men han kan ikke gi deg vaginal orgasme. Sånn er det bare. Da kan du oppnå vaginal orgasme alene med en dildo, men sammen med han er ikke det et tema, fordi det er vanskelig/umulig for han å gi deg det pga størrelse. Det er så typisk at vi skal savne det vi akkurat nå ikke kan få. Fokuser heller på det som er bra, det som fungerer og det som er fantastisk, fremfor å hige etter det partneren din IKKE kan gi deg. Om du sier til han "hei vi må ha en større dildo pga jeg får vaginal orgasme av penetrering og det kan ikke du gi meg såå"... Da vet du hva som skjer. 

Anonymkode: 32285...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget mitt er at den vaginale orgasmen kan du fikse selv, alene i selskap med deg selv. Ikke sammen med en som IKKE kan gi deg det... 

Anonymkode: 32285...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du får vel pes snart om vidhet...typisk menn å skrive det om damer ønsker leketøy.

Anonymkode: 661e9...fb2

Mulig jeg ikke er den trangeste. Vi er jo forskjellig vi også akkurat som menn, men håper vi kan holde det saklig og respektfullt. Er jo alltid litt kjipt når man er glad i en person men man ikke matcher helt der nede. Syns ikke det er grunn i seg selv til å gjøre det slutt, men mere det å finne gode løsninger for begge.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han kan ikke gi deg vaginal orgasme. Sånn er det bare. Da kan du oppnå vaginal orgasme alene med en dildo, men sammen med han er ikke det et tema, fordi det er vanskelig/umulig for han å gi deg det pga størrelse. Det er så typisk at vi skal savne det vi akkurat nå ikke kan få. Fokuser heller på det som er bra, det som fungerer og det som er fantastisk, fremfor å hige etter det partneren din IKKE kan gi deg. Om du sier til han "hei vi må ha en større dildo pga jeg får vaginal orgasme av penetrering og det kan ikke du gi meg såå"... Da vet du hva som skjer. 

Anonymkode: 32285...783

Poenget er vel egentlig at jeg vil at vi skal gjøre det sammen. Hadde likt om han ville være med å leke med de oss to ilag. Orgasmene blir jo bedre om han gir de til meg. Er jo ikke sånn at det kun er en penis som kan gi orgasmer. Menn får jo deilige orgasmer med prostata vibratorer foreksempel, og mange damer er jo delaktige der. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne som er i forhold med en super mann, men savner noen ganger litt ekstra enten i form av dildo eller andre leketøy. Fått orgasme med menn før som hadde større, men sliter med å få det med partner.

Anonymkode: d7b53...27e

Ingenting er som litt ekstra leketøy. En dildo i tillegg til penis kan funke utmerket. Mannen min og jeg bruker det også, han har ingen liten penis, men noen ganger er det kult å kjenne på litt ekstra, både her og der ;)

Kan du ikke ta det opp UTEN at penisstørrelse blir nevnt? Vi har aldri snakket om størrelse på penis når vi har kost oss med leketøy, han er som han er og jeg er som jeg er. Så er leketøy og dildo krydder i sexlivet vårt. Kanskje det finnes noe for ham også, så kan dere forske litt på hva dere liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg ikke er den trangeste. Vi er jo forskjellig vi også akkurat som menn, men håper vi kan holde det saklig og respektfullt. Er jo alltid litt kjipt når man er glad i en person men man ikke matcher helt der nede. Syns ikke det er grunn i seg selv til å gjøre det slutt, men mere det å finne gode løsninger for begge.

Anonymkode: d7b53...27e

Har du født? Du er nok ikke vid. Menn runker for hardt og for ofte. En vagina klemmer ikke så hardt som hånden gjør.

Anonymkode: 661e9...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du født? Du er nok ikke vid. Menn runker for hardt og for ofte. En vagina klemmer ikke så hardt som hånden gjør.

Anonymkode: 661e9...fb2

Har ikke født men alle som føder blir heller ikke videre. Kvinner har jo forskjellige utgangspungt så er jo like mye min feil som ikke matcher penisen hannes på en måte. Vet bare hva som fungerer for meg.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Ingenting er som litt ekstra leketøy. En dildo i tillegg til penis kan funke utmerket. Mannen min og jeg bruker det også, han har ingen liten penis, men noen ganger er det kult å kjenne på litt ekstra, både her og der ;)

Kan du ikke ta det opp UTEN at penisstørrelse blir nevnt? Vi har aldri snakket om størrelse på penis når vi har kost oss med leketøy, han er som han er og jeg er som jeg er. Så er leketøy og dildo krydder i sexlivet vårt. Kanskje det finnes noe for ham også, så kan dere forske litt på hva dere liker. 

Kult at dere har det sånn. Er vel litt sånn jeg savner å kunne ha det. Leke med større leketøy uten at han skal bli truet qv det. Er veldig åpen for leketøy til han også. Hadde bare vært gøy.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde jeg aldri gjort mot mannen min. Å kjøpe en dildo som er mye større enn hans penis er oppskriften på å drepe stemninga i sengen, og hans selvtillit. 

 

Det er jo helt greit. Jeg jar mange dildoer som er større enn min penis, flere av dem er svært naturtro.

Jeg får da ikke lav selvtillit av det, dette er noe vi bruker sammen av og til for variasjon og lek. Det er ikke noe å ta på vei for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er i et stabilt forhold og man stoler veldig på hverandre, burde det ikke kunne være greit å snakke om sånne ting?

Noen kvinner er jo forskjellige å foretrekker forskjellige størrelser, og hvis mannen er perfekt på andre områder og man ikke vil gjøre det slutt pga han ikke har stor penis, så må man jo kunne snakke sammen om det uten å være nedlatende eller at det fremstår som at det er noe galt med han. 

Hvordan gjør dere damer det som er sammen med en mann som har litt liten men ellers er perfekt på andre områder?

Anonymkode: d7b53...27e

Et stabilt forhold forutsetter vel en viss fartstid. Dersom størrelse på lillemann ikke/aldri har vært tema tidligere vil det kanskje virke noe søkt å ta det opp etter at forholdet har blitt/er stabilt?? 

Det hevdes at det stort sett er menn som bryr seg/er bekymret over størrelsen men sannheten er vel at også noen kvinner har noen meninger/ønsker i så måte. Og det er helt fair tenker jeg. Om mannen ikke innfrir helt her så får man heller kvinne seg opp og finne en måte å lansere ønsker på som kan være fine og sexy for begge, for eksempel sexleketøy (dildo/sleeves) og ha det gøy med den type variasjoner. 

Til det siste spørsmålet; jeg innbiller meg at damer, som sådan, ikke gjør så mye med det (altså at de er sammen med en som har litt liten men ellers er perfekt), fordi damer flest har det bra med den de er glad i og setter pris på han slik han er. Da understreker jeg at "slik han er" i denne konteksten er definert som penis størrelse. De fleste damer har (selvsagt) en fin longlist over ting/egenskaper han kan forbedre sånn ellers😇 Samlivet (for kvinner) handler, tross alt, mye om å forbedre det man ikke er fornøyd med så der er prosjektet never ending😀

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er jo helt greit. Jeg jar mange dildoer som er større enn min penis, flere av dem er svært naturtro.

Jeg får da ikke lav selvtillit av det, dette er noe vi bruker sammen av og til for variasjon og lek. Det er ikke noe å ta på vei for.

Bra du er såpass trygg på dette. Virker som mange menn er det, men er sikkert noen som blir utrygge av det hvis de ikke har så stor selv kanskje. Folk er jo forskjellige, men enig i at leketøy er noe annet og ikke noe å føle seg truet av. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å ha en samtale rundt kjønnsorganene når man er i et forhold? 

Ser liksom ikke hva som skal være konstruktivt med det?

"du vet penisen din, jeg synes den er litt liten" eller "du vet vaginaen din, den er litt vid". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, RockOn skrev:

Er det normalt å ha en samtale rundt kjønnsorganene når man er i et forhold? 

Ser liksom ikke hva som skal være konstruktivt med det?

"du vet penisen din, jeg synes den er litt liten" eller "du vet vaginaen din, den er litt vid". 

Man sier det jo ikke rett ut sånn, men mere det at jeg trenger mere friksjon for å oppnå orgamse foreksempel? 

Ei dame kan jo bruke musklene mere aktivt i senga foreksempel for å gjøre det bedre for mannen sin. Pleier å gjøre det selv. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man sier det jo ikke rett ut sånn, men mere det at jeg trenger mere friksjon for å oppnå orgamse foreksempel? 

Ei dame kan jo bruke musklene mere aktivt i senga foreksempel for å gjøre det bedre for mannen sin. Pleier å gjøre det selv. 

Anonymkode: d7b53...27e

Men hva tenker du å få ut av det? Tenker du på noen konkrete løsninger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, RockOn skrev:

Men hva tenker du å få ut av det? Tenker du på noen konkrete løsninger? 

For å oppnå orgasme og variasjon.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er i et stabilt forhold og man stoler veldig på hverandre, burde det ikke kunne være greit å snakke om sånne ting?

Noen kvinner er jo forskjellige å foretrekker forskjellige størrelser, og hvis mannen er perfekt på andre områder og man ikke vil gjøre det slutt pga han ikke har stor penis, så må man jo kunne snakke sammen om det uten å være nedlatende eller at det fremstår som at det er noe galt med han. 

Hvordan gjør dere damer det som er sammen med en mann som har litt liten men ellers er perfekt på andre områder?

Anonymkode: d7b53...27e

Hvorfor dette behovet for å prate om størrelsen hans, som du tydeligvis ikke er helt fornøyd med? 

Anonymkode: 8166e...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...