Gå til innhold

Når er det greit å være åpen og ærlig med partner om penisstørrelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man er i et stabilt forhold og man stoler veldig på hverandre, burde det ikke kunne være greit å snakke om sånne ting?

Noen kvinner er jo forskjellige å foretrekker forskjellige størrelser, og hvis mannen er perfekt på andre områder og man ikke vil gjøre det slutt pga han ikke har stor penis, så må man jo kunne snakke sammen om det uten å være nedlatende eller at det fremstår som at det er noe galt med han. 

Hvordan gjør dere damer det som er sammen med en mann som har litt liten men ellers er perfekt på andre områder?

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen menn er jo flink til å ta opp dette selv og kan spørre om jeg syns den er stor nok, slik at man kan få en saklig prat rundt det, men er jo ikke alle som er like åpne og ærlige da.

Anonymkode: d7b53...27e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør være åpen og ærlig om det fra første stund. Så man ikke kaster bort andres tid når et forhold uansett er uaktuelt. Det handler om å utvise respekt for den andres tid og ikke føre noen bak lyset.

Anonymkode: 0f321...1df

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne, og er du i et forhold?

Anonymkode: 6ffcc...314

Kvinne som er i forhold med en super mann, men savner noen ganger litt ekstra enten i form av dildo eller andre leketøy. Fått orgasme med menn før som hadde større, men sliter med å få det med partner.

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo fint ta samtalen om at du vil bruke mer leketøy uten at det skal forankres i at han har en liten penis. 

Anonymkode: cf46d...956

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne som er i forhold med en super mann, men savner noen ganger litt ekstra enten i form av dildo eller andre leketøy. Fått orgasme med menn før som hadde større, men sliter med å få det med partner.

Anonymkode: d7b53...27e

Jeg tenker at du fint kan foreslå bruk av leketøy under sex, uten å nevne penisstørrelsen hans. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kan han snakke om vekten din, eller manglende pupper? Eller hvor vidde du er.  Stakkars menn i 2020, det er alt jeg har å si.  

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Illuminatum skrev:

Regner med at du hadde taklet helt at jeg snakket om at du var perfekt men rumpa di kunne nok vært litt annerledes, og de indre kjønnsleppene kunne jo vært litt kortere. Men ellers er du helt perfekt.

Skjønner at det kan være tabu å ta opp, men hvis man aldri tør å ta opp ting eller være ærlige med hverandre blir det jo vanskelig i lengden. 

Hadde en partner som likte veldig godt jenter med formfull rumpe. Han sa det på en måte uten å såre så tok det ganske greit. Mye handler nok også om hvordan man tar det opp. Begynte å trene litt mere å spise riktig, så han ble veldig fornøyd for at jeg gjorde en innsats for å være mere attraktiv for han. 

Anonymkode: d7b53...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holdt på med en fyr som hadde mikropenis og som "overrasket" meg med det. Mtp at det er rimelig sjeldent og kanskje ikke noe man forventer ble jeg mer brydd av at han ikke var ærlig om det i forkant. Vært sammen med andre menn med veldig liten penis som snakket om det i forkant og det brydde meg ikke i det hele tatt.

Når jeg forteller/advarer om mine kroppslige skavanker i forkant av at noen ser meg naken, strekkmerker og slappe pupper så forventer jeg kanskje at andre viser meg den samme omtanken?

Anonymkode: 5ba20...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan gjør dere damer det som er sammen med en mann som har litt liten men ellers er perfekt på andre områder?

Anonymkode: d7b53...27e

Hvordan vi gjør det?  Vi finner posisjoner som tilfredstille oss, og leke egentlig ganske mye med alt, leketøy for begge meg og mannen.  Om du bare ligge der i misjonær er størrelsen hans ikke hovedproblemet.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne som er i forhold med en super mann, men savner noen ganger litt ekstra enten i form av dildo eller andre leketøy. Fått orgasme med menn før som hadde større, men sliter med å få det med partner.

Anonymkode: d7b53...27e

Jammen i svarteste da. Da sier du at det hadde vært gøy med dildo og litt leketøy mens dere har sex. Ikke knus mannens hjerte ved å si han har liten penis! Da bærer det kun en vi og det er at han får dårlig selvtilit og han vil bli usikker og sexen deres vil aldri bli bra igjen. 

Anonymkode: 10567...d2c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg holdt på med en fyr som hadde mikropenis og som "overrasket" meg med det. Mtp at det er rimelig sjeldent og kanskje ikke noe man forventer ble jeg mer brydd av at han ikke var ærlig om det i forkant. Vært sammen med andre menn med veldig liten penis som snakket om det i forkant og det brydde meg ikke i det hele tatt.

Når jeg forteller/advarer om mine kroppslige skavanker i forkant av at noen ser meg naken, strekkmerker og slappe pupper så forventer jeg kanskje at andre viser meg den samme omtanken?

Anonymkode: 5ba20...a4c

OMG jeg er så glad jeg er godt gift og ferdig med dette perfekt kropp bs.  Han kan ikke gjøre noe for penisstørrelsen og regner med at han vet det godt selv.  Jentedelene våres takler alle størrelser. Kanskje du er litt for vidde for han... forandre det noe at dere prater om det? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er i et stabilt forhold og man stoler veldig på hverandre, burde det ikke kunne være greit å snakke om sånne ting?

Ja, det er riktig. Det skal være åpenhet om preferanser.

Husk at god tillit virker begge veier, og se opp for boomerang. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...