Gå til innhold

Hvordan hindre videre utbredelse av isalm i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan blir Norge islamisert? Ser ikke problemet... det er jo ikke sånn at de innfører lover og regler som gjelder for alle. Hvorfor frykter man ikke jødedommen, kristendommen, hinduismen og andre ting? Hvorfor er islam så truende?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Stoppe (ikke redusere, STOPPE) all innvandring fra de landende. Vil redusere (ikke stoppe, pga. fødselrate og velferdssamfunnets vilje til å gi bort penger andre jobber for) 

2. Massemedia slutter å spesialbehandle de, og starter å fortelle sannheter. Et vestlig problem.

3. Kutte bistandpenger til 0. Det burde være selvsagt at det er et håpløst prosjekt: det skaper avhengige folk som ikke trenger å jobbe, som i tur øker fødselraten. Så blir behovet etter mat(penger) større, og det blir en evig selvforsterkende sirkel. I tillegg er det jo utallige midler som forsvinner til korrupsjon osv.

4. Kriminalisere NGOer som tjener og har som formål å importere innvandrere/'redde barn'. 

Alle disse er utopiske per idag. Alle er større problemer enn lille Norge kan takle alene. 

Anonymkode: 7b57b...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lampe1 skrev:

Nei, islamsk kolonisering skjer her og nå. Det er ingen konspirasjonsteori. Dra en tur til Oslo, Brussel, Paris og stadig flere europeiske byer og se selv.

Du minner meg om den type kommunister som dro på vennskapsreiser til Maos Kina, Pol Pots Kambodsja og andre «utopier» og aldri så noe fattigdom eller undertrykkelse.

Koranen er en hatefull bok, å påstå det er heller ingen «konspirasjonsteori». Boka finnes i ethvert bibliotek, for den som er interessert i middelaldersk overtro. 

Du har allerede fått bevist at det er tøv så hva med å tre av med dette vaset ditt? Og det har null forhold til religionskritikk dette psyko- babbelet du sprer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faen da, har ikke noen av dere liv ?? Dere klager på absolutt alt !!! Hvor mange innlegg skal dere lage om dette !!! Fy flate.... china har faktisk laget en holocaust kamp for muslimer og tar dem for ingen grunn !!! Ingen snakker om dette i det hele tatt !! Dere har hatt 2 terrorist hendelser her i Norge!! Av dere selv !!!! Muslimer dør hverdag på grunn av korrupsjon og krig, dere har det faktisk fint ! NORGE HAR IKKE ENDRET SEG I DET HELE TATT, hvordan vet jeg det ?? FORDI JEG ER FØDT HER SOM ALLE ANDRE NORDMENN!! VI HAR DE SAMME NORMENE, SAMME LOVERKET, SAMME KULTUREN !!! LIKE OH MY FREAKING GAAAD

Anonymkode: 9535b...d64

Kom med et rasjonelt argument, så kan vi fortsette samtalen derfra.

Caps Lock er dessverre uegnet til gode samtaler, det blir som å rope ut sine meninger til en du er uenig i, mens du sitter i en stillferdig kafé. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Du har allerede fått bevist at det er tøv så hva med å tre av med dette vaset ditt? Og det har null forhold til religionskritikk dette psyko- babbelet du sprer. 

Du fremstår alt annet en saklig selv, med en slik karakterisering.

Er ikke tusen år med kristen middelalder i Europa nok for deg? Skal stadig nye generasjoner oppleve den samme elendigheten, eller verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Stoppe (ikke redusere, STOPPE) all innvandring fra de landende. Vil redusere (ikke stoppe, pga. fødselrate og velferdssamfunnets vilje til å gi bort penger andre jobber for) 

2. Massemedia slutter å spesialbehandle de, og starter å fortelle sannheter. Et vestlig problem.

3. Kutte bistandpenger til 0. Det burde være selvsagt at det er et håpløst prosjekt: det skaper avhengige folk som ikke trenger å jobbe, som i tur øker fødselraten. Så blir behovet etter mat(penger) større, og det blir en evig selvforsterkende sirkel. I tillegg er det jo utallige midler som forsvinner til korrupsjon osv.

4. Kriminalisere NGOer som tjener og har som formål å importere innvandrere/'redde barn'. 

Alle disse er utopiske per idag. Alle er større problemer enn lille Norge kan takle alene. 

Anonymkode: 7b57b...b5a

Fullstendig enig i alle dine punkter. Det trengs en realitetsorientering i det politiske miljøet, dette problemet blir bare verre jo lenger msn utsetter en ordentlig samtale om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lampe1 skrev:

Du fremstår alt annet en saklig selv, med en slik karakterisering.

Er ikke tusen år med kristen middelalder i Europa nok for deg? Skal stadig nye generasjoner oppleve den samme elendigheten, eller verre?

Om du tror at jeg orker å være saklig med folk som tror beinhardt på teorier de ikke har dekning for, tro om igjen. Det har vært utprøvd før og det funker ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mari Y skrev:

https://www.theatlantic.com/international/archive/2017/11/muslim-overpopulation-myth/545318/

 

Sånn. De spinnville teoriene er sprøyt og bør behandles deretter 

Du troller nå? Bare et google søk på navnet til forfatteren diskrediterer hele artikkelen. Prøv igjen. 

Hadde du lest (og trodd på) en artikkel skrevet av en katolikk, som benektet pedofili i den katolske kirke?

Anonymkode: 7b57b...b5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mari Y skrev:

Om du tror at jeg orker å være saklig med folk som tror beinhardt på teorier de ikke har dekning for, tro om igjen. Det har vært utprøvd før og det funker ikke. 

Hvorfor skal andre ta seg bryet med å besvare dine innlegg i en saklig tone da?

Slike antieuropeiske holdninger som du har, fortjener kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snakkes lite om hvor mye rasisme vi hvite norske utsettes for, noe som skjer hver eneste dag.

Anonymkode: 5e455...51b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Stoppe (ikke redusere, STOPPE) all innvandring fra de landende. Vil redusere (ikke stoppe, pga. fødselrate og velferdssamfunnets vilje til å gi bort penger andre jobber for) 

2. Massemedia slutter å spesialbehandle de, og starter å fortelle sannheter. Et vestlig problem.

3. Kutte bistandpenger til 0. Det burde være selvsagt at det er et håpløst prosjekt: det skaper avhengige folk som ikke trenger å jobbe, som i tur øker fødselraten. Så blir behovet etter mat(penger) større, og det blir en evig selvforsterkende sirkel. I tillegg er det jo utallige midler som forsvinner til korrupsjon osv.

4. Kriminalisere NGOer som tjener og har som formål å importere innvandrere/'redde barn'. 

Alle disse er utopiske per idag. Alle er større problemer enn lille Norge kan takle alene. 

Anonymkode: 7b57b...b5a

1: Og hvordan skal det skje? Hvordan vet du at deres etterkommere vil fortsette å være muslimer? 

 

2:   Og hvordan vet du at media særbehandler de? 

 

3: Og er det effektivt å kutte bistandspenger? Hvordan vet du at det ikke bidrar til mer innvandring? 

 

4: OK, og du vet at vi ikke importerer dem, ikke sant? Og at årsaken til at de i overveldende grad er menn er fordi det er de med mest ressurser som kommer hit, men at dette ikke har noe med at de ikke er reelle flyktninger å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Lampe1 skrev:

Din ønsketenkning løser ingen problemer.

Og her fikk du bevist at det ikke er ønsketenking men fakta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lampe1 skrev:

Hvorfor skal andre ta seg bryet med å besvare dine innlegg i en saklig tone da?

Slike antieuropeiske holdninger som du har, fortjener kritikk.

Hvorfor tror du jeg er lei av å svare saklig? Fordi at det er så svart hvitt- tankegang at dere mener dere selv sitter på fasiten mens alle andre er hjernevasket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må stanse alle innvandring, så tilbakekalle alle statsborgerskap som er gitt. Så sende de tilbake til hjemlandet.

Bare en tur på Grønland i oslo viser hvor ille det er.

Anonymkode: 5e455...51b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Hvorfor tror du jeg er lei av å svare saklig? Fordi at det er så svart hvitt- tankegang at dere mener dere selv sitter på fasiten mens alle andre er hjernevasket. 

Greit nok, jeg kan også miste tålmodigheten, men etterstreber en saklig tone.

»Hjernevasket» er ditt ord, ikke mitt. Jeg mener mange ikke ønsker å se denne utviklingen, utifra et ønske om å være positiv og ta avstand fra rasisme. Det er jo gode ønsker det. Men det forandrer ikke virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lampe1 skrev:

Greit nok, jeg kan også miste tålmodigheten, men etterstreber en saklig tone.

»Hjernevasket» er ditt ord, ikke mitt. Jeg mener mange ikke ønsker å se denne utviklingen, utifra et ønske om å være positiv og ta avstand fra rasisme. Det er jo gode ønsker det. Men det forandrer ikke virkeligheten.

Jeg mener du ser en utvikling som ikke finnes og har bestemt deg for at dette er realiteten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, dancerchilli skrev:

Hvordan blir Norge islamisert? Ser ikke problemet... det er jo ikke sånn at de innfører lover og regler som gjelder for alle. Hvorfor frykter man ikke jødedommen, kristendommen, hinduismen og andre ting? Hvorfor er islam så truende?? 

Tror du det skjer over natta? Det tar tiår, minst. Noen med erfaring: https://www.youtube.com/watch?v=2tgyS3RKSco&ab_channel=ACTforAmerica

 

Anonymkode: 7b57b...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mye man kan gjøre for å hindre utbredelse av Islam i Norge. Det vil fortsette å flytte muslimske mennesker til Norge, og vi har mange som bor her som selvfølgelig får barn som de oppdrar i en muslimsk tro.

Jeg er selv ateist, og ser ikke på Islam som den mest tilpasningsdyktige og humanistiske av religionene vi har i verden. Men Islam har som alle andre trosretninger, flere fine verdier og enkelte gode retningslinjer om hvordan man bør oppføre seg. Selv om det er hinsides min forstand hvordan mange kan mene at religion er fornuftig som retningslinjer for etikk, lovverk og samfunn, og ikke f.eks FNs menneskerettighetserklæring, skjønner jeg at det er vanskelig å endre noe på det man har hørt siden man ble født. 

Jeg er overbevist om at en hvilken som helst 6-åring, uansett nasjonalitet, hadde kokt sammen 10 leveregler som hadde slått de ti bud fra kristendommen ned i støvlene. Bud nr 1, det første og viktigste budet? er "du skal ikke ha andre guder enn meg" Det er som Stalin eller Hitler kunne ha sagt det.. Og nr 2 "Du skal ikke misbruke Guds navn"??  Og nr 3 "Du skal holde hviledagen hellig" 😆 Og nr 4 "Du skal ære din far og din mor".. Og så endelig, "du skal ikke slå i hjel" noe ethvert menneske har lært fra de er en neve stor.

Nevner disse budene for å sette ting litt i perpektiv. Kristendommen, slik den stort sett er i Norge, er reformert og modernisert for å prøve å tilpasse seg vårt samfunn. Jeg ser på reformering og modernisering av Islam som den eneste redningen. Det må være mulig å omforme og tilpasse Islam bedre, noe vi ser flere og flere både i Norge og kanskje spesielt i USA prøver på. Vi ser tydelig tegn på at at barn av sterkt troende muslimske foreldre som er bosatt i Norge, tilpasser og kanskje til og med mister sin tro. Noe som kan være tøft siden religion ofte er en så stor del av manges familie og kultur.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...