Gå til innhold

Hvordan hindre videre utbredelse av isalm i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det vil ikke være noe Islam i Norge ettterhvert. Det er en håpløs religion. Om det ikke kommer flere muslimer inn til landet enn dem som faller fra ved å leve "norske" liv så ebber idiotien ut av seg selv.

Anonymkode: 1dfbb...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vil ikke være noe Islam i Norge ettterhvert. Det er en håpløs religion. Om det ikke kommer flere muslimer inn til landet enn dem som faller fra ved å leve "norske" liv så ebber idiotien ut av seg selv.

Anonymkode: 1dfbb...6b2

Det får vi inderlig håpe.

Anonymkode: 90698...7d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Ta utgangspunkt i to deler.

Bibelen

Koranen

Bibelen "Det Nye Testamentet" er den "Nye Pakt" som ble innført av Jesus. I Det Nye Testamentet er det satt i lys av en ting. Nestekjærligheten. Det betyr at man skal være snill og god, ha respekt for andre og lev opp til sannheten.

Koranen er motstykket til Bibelen.

Her kommer man inne på store spørsmål.

De 144 000 utvalgte menneskene refr til "Det Nye Testamentet" Det er de mennesker som får oppstandelsen og som vil være i stand til til å kunne fortelle at Jesu lære gjelder.

Koranen har eks antall sider på 666. Dette er dyrets tall. Her skal man være forsiktig. De som bærer dyrets tall er også de som får dyrets merke i sin panne.

De er de menneskene som vil få dommen. Jeg vil nok tro at det ikke bare er muslimene som får denne dommen. Men også andre mennesker som driver med alt det urene som ikke tilhører Guds Nye Rike.

For å få bort Islam fra denne verden er man avhengig av en ting vil jeg tro. 

Det er: Oppstandelsen!

Når den kommer vil verden få bekreftelsen. Da vil store ting skje over hele verden. Det vil komme en stor "Vekkelse" som igjen gjør at mennesker må begynne å tenke nytt, forandre sitt sinn. 

Ved en "Oppstandelse" vil ting skje raskt / fort. Men det vil også påvirke Jordens utvikling. Den vil nok sørge for at Islam vil forsvinne. Man ser tegn nå i den muslimske delen av samfunnet på Jorden er muslimer konverterer til Kristendom, de blir ateister osv osv. Vi hører sjelden om det i media men det er snakk om mange tusen mennesker. Bare lese seg opp til det som skjer i Tyrkia, Libya, Sauda Arabia,  Irak. Det er mange som forlater Islam og forteller sannheten om den. Den og Det Muslimske Brorskapet. 

Det vil falle alt sammen. Men det vil ta litt tid. Jeg kjenner flere muslimer og det er snille mennesker som tar sterkt avstand fra de radikale muslimene driver med. 

Anonymkode: c5e10...90d

Du kan tydeligvis ikke noe om religionen islam, annet en det du leser fra propaganda sider som sprer falsk info om islam.

Anonymkode: 61113...663

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det ikke kommer flere muslimer inn til landet enn dem som faller fra ved å leve "norske" liv så ebber idiotien ut av seg selv.

Anonymkode: 1dfbb...6b2

Jeg vil ikke bruke ordet idioti om andres tro, men bortsett fra det så er jeg enig med deg. Vi bor på østkanten i Oslo, og tenåringsguttene mine har mange venner med pakistansk/marokkansk/irakisk bakgrunn. Felles for dem alle er at religion er langt mindre viktig for dem enn det er for foreldrene.

Ungdom i 2020 sekulariseres, uavhengig av om de tradisjonelt hører hjemme i statskirken, islam eller andre retninger. Jeg finnes ikke bekymret for at Norge skal islamiseres. Noen gærninger finnes det alltids (Profetens Ummah for eksempel), og noen få vil velge å følge dem, men det store flertallet er ikke ute etter å islamisere Norge. Og de største gærningene i nyere tid har vi jo stått for selv (Breivik, Manshaus).

Anonymkode: d4545...143

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2020 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Det vil ikke være noe Islam i Norge ettterhvert. Det er en håpløs religion. Om det ikke kommer flere muslimer inn til landet enn dem som faller fra ved å leve "norske" liv så ebber idiotien ut av seg selv.

Anonymkode: 1dfbb...6b2

Har du lest noe særlig historie?

Helt ærlig spørsmål, uten noen respektløse intensjoner.

Anonymkode: fd965...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Du har tydligvis satt deg inn i propagandaen. Jeg har faktisk tatt høyere utdannelse innenfor religion. Ja Mohammad var en krigfører, men han var også statsmann som hadde moralsk og etisk integritet på høyt nivå. 

Anonymkode: 61113...663

Ja, særlig.. 🙈

Anonymkode: 5ae91...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må kalle en spade en spade, men hvem tør vel det? 

Anonymkode: 0096d...349

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 1.16, AnonymBruker skrev:

Du har tydligvis satt deg inn i propagandaen. Jeg har faktisk tatt høyere utdannelse innenfor religion. Ja Mohammad var en krigfører, men han var også statsmann som hadde moralsk og etisk integritet på høyt nivå. 

Anonymkode: 61113...663

Hvordan kan en som hadde  moralsk og etisk integritet på høyt nivå forgripe seg på et barn?  Sex med barn er ren ondskap, og en djevelsk handling.

Anonymkode: 90698...7d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bud bør være at man ikke kommer med overdreven generalisering a la 'muslimene er onde'. Akkurat det er mye av årsaken til at folk drar rasisme-kortet.. 

Deretter må man skille mellom konservative og liberale muslimer.

 

Deretter bør man ha i bakhodet at tall kan være usikre eller rett og slett feil. 

 

Samt, det er vesentlig forskjell på å angripe teologien og å angripe mennesker. Alt for mange driter i forskjellen. 

 

Endret av Mari Y
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse Sianistene som står og skriker 'ISLAM ER IKKE EN RASE' og bla bla, gjør i alle fall hele debatten mer fordummende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y skrev:

Disse Sianistene som står og skriker 'ISLAM ER IKKE EN RASE' og bla bla, gjør i alle fall hele debatten mer fordummende. 

Islam er ikke en rase tho....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Disse Sianistene som står og skriker 'ISLAM ER IKKE EN RASE' og bla bla, gjør i alle fall hele debatten mer fordummende. 

Akkurat det har de forsåvidt rett i. Har ikke orket å sette meg inn i hva de faktisk holder på med, men blir jo snart tvunget til det, siden de er så mye i mediene. Kan ikke ta stilling til en sak jeg ikke har satt meg inn i, men har ikke noe godt inntrykk av dem så langt.

Anonymkode: 90698...7d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Islam er ikke en rase tho....

Nei, men det er akkurat det argumentet SIAN bruker. Mens de allierer seg med Alliansen og alskens tvilsomme partier. Sprer Eurabia- teorien, og hat mot mennesker fra Midtøsten. Osv osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det har de forsåvidt rett i. Har ikke orket å sette meg inn i hva de faktisk holder på med, men blir jo snart tvunget til det, siden de er så mye i mediene. Kan ikke ta stilling til en sak jeg ikke har satt meg inn i, men har ikke noe godt inntrykk av dem så langt.

Anonymkode: 90698...7d7

Det er mye assosiasjoner med Alliansen osv. Sier vel egentlig sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mari Y skrev:

Nei, men det er akkurat det argumentet SIAN bruker. Mens de allierer seg med Alliansen og alskens tvilsomme partier. Sprer Eurabia- teorien, og hat mot mennesker fra Midtøsten. Osv osv. 

Men man kan ikke si folk er rasister hvis de er imot islam. Finnes muslimer i alle land. Spanske muslimer, pakistanske muslimer osv. Det er ikke en felles greie. Man er imot religionen, har ikke så mye å si hvilken hudfarge man har eller hvor man er født

Endret av AnonymBrukern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBrukern skrev:

Men man kan ikke si folk er rasister hvis de er imot islam. Finnes muslimer i alle land. Spanske muslimer, pakistanske muslimer osv. Det er ikke en felles greie. Man er imot religionen, har ikke så mye å si hvilken hudfarge man har eller hvor man er født

Ikke dersom rasisme også går på kultur og ikke begrenser seg til hudfarge. Det blir også en veldig enkel forklaring når man tross alt ser at de i overveldende grad sikter til personer som kommer fra Midtøsten. I den sammenheng er også assossieringen Midtøsten= muslim

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mari Y skrev:

Ikke dersom rasisme også går på kultur og ikke begrenser seg til hudfarge. Det blir også en veldig enkel forklaring når man tross alt ser at de i overveldende grad sikter til personer som kommer fra Midtøsten. I den sammenheng er også assossieringen Midtøsten= muslim

 

Men handler ikke rasisme om raser og ikke kultur eller har jeg misforstått helt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi kan gjøre er:
Stemme på de riktige partiene ved valg. 
Støtte organisasjoner som vil stoppe islamisering.
I tale sette negative sider ved islam som forgår i Norge: f.eks kvinneundertrykkelse, æresdrap, omskjæring, bønnefri på jobb

Anonymkode: a2f0d...797

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Dersom mange nok velgere hadde stemt for eksempel på FrP, så kunne man nok løst en del av alle disse problemene. 

Men det som blir så forbanna vanskelig her, er jo selvfølgelig at alt for mange nordmenn tydeligvis velger å sitte på den feite RÆVVA deres, isteden for å faktisk komme seg ut for å stemme på valg-dagene. Dermed blir jo FrP og Høyre nødt til å "alliere" seg med bittesmå tulle-partier som for eksempel Venstre eller KrF, og disse små mikro-partiene kan dermed få alt for mye politisk makt.                  

Anonymkode: 53263...7b6

Men FrP har jo ikke en god økonomisk politikk ellers? De vil ha enda mer økte forskjeller, midlertidige ansettelser, mindre fagorganisering osv. Er enig med dem i innvandringspolitikken men kan jo ikke stemme på dem bare pga det? Men finner heller ikke noe annet parti jeg er enig med

Anonymkode: 76110...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...