Gå til innhold

Hvordan hindre videre utbredelse av isalm i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

I et demokratisk samfunn er det rom for å være konservativ, liberal, pragmatiker, fundamentalist innen for alle slags etiske eller moralske verdier man har i et politisk og religiøst samfunn. Ytringsfrihet tilhører et hvert menneske i landet vårt, enten du er muslim, jøde, kristen, ateist, agnostiker, budist, hindu, konservativ, liberal, mørkmenn eller "hvitemenn". 

Lenge leve ytringsfrihet for alle religioner!

Anonymkode: 61113...663

Beklager, men jeg er ikke enig. Kristne mørkemenn (fundamentalister) sier at homofile og ikke troende skal brenne i helvete, noe som ikke er så farlig når man ikke tror på helvete. Men islamske fundamentalister sier at de ikke skal få leve, jeg vil ikke ha folk som ønsker at andre skal drepes i mitt land. 

Anonymkode: 1c772...3f7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg er ikke enig. Kristne mørkemenn (fundamentalister) sier at homofile og ikke troende skal brenne i helvete, noe som ikke er så farlig når man ikke tror på helvete. Men islamske fundamentalister sier at de ikke skal få leve, jeg vil ikke ha folk som ønsker at andre skal drepes i mitt land. 

Anonymkode: 1c772...3f7

Mener du hvitemenn som Breivik eller Manshaus og deres følgere, eller mener du Brenton Tarrant og hans likesinnede? Eller er disse bare ikke mørke?

Anonymkode: 61113...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg er ikke enig. Kristne mørkemenn (fundamentalister) sier at homofile og ikke troende skal brenne i helvete, noe som ikke er så farlig når man ikke tror på helvete. Men islamske fundamentalister sier at de ikke skal få leve, jeg vil ikke ha folk som ønsker at andre skal drepes i mitt land. 

Anonymkode: 1c772...3f7

Skjønner, de som drepes er ikke norske eller hvite for oss!

Anonymkode: 61113...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man holder seg saklig og ikke generaliserer bør det være mulig. Ser sjeldent at noen kommer med saklige argumenter i den type "diskusjon".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kristne mørkemenn

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

noe som ikke er så farlig

Nå skjønner jeg hva du mener med at "kristne mørkemenn" ikke er så "farlige" for de dreper bare muslimer!!! 

Anonymkode: 61113...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mener du hvitemenn som Breivik eller Manshaus og deres følgere, eller mener du Brenton Tarrant og hans likesinnede? Eller er disse bare ikke mørke?

Anonymkode: 61113...663

Fristende og spørre om du er dum eller bare later som, men ville nok ikke fått noe saklig svar fra deg på det heller.... Mørkemenn er et begrep brukt om svært konservative kristne, som Ludvik Nessa, og har ingenting med hudfarge eller rase å gjøre. Over og ut. 

Anonymkode: 1c772...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Demokratiet er bygd opp rundt pressefrihet, ytringsfrihet og religionsfrihet. 

Skal man tukle med noen av disse, da står demokratiet for fall. 

Det er lov å være uenig, men majoriteten av muslimer er jo fornøyd med hvordan det er i Norge. Så ser man en minoritet som fremmer sine overbevisninger på feil måte. Den type mennesker finner man innenfor alle trosretninger eller livssyn. 

Fake News er selvsagt mer oppsiktsvekkende og er jo laget med preg av skandaler og fremmedfrykt. 

Er så glad for at kildekritikk kommer sterkere inn i skolen nå, så den oppvoksende generasjon lærer å bli mer kritisk til det som står på nett og diverse hjemmesider.....

Anonymkode: 7a85a...c8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fristende og spørre om du er dum eller bare later som, men ville nok ikke fått noe saklig svar fra deg på det heller.... Mørkemenn er et begrep brukt om svært konservative kristne, som Ludvik Nessa, og har ingenting med hudfarge eller rase å gjøre. Over og ut. 

Anonymkode: 1c772...3f7

Ironi.

Anonymkode: 61113...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo enkelt eller hva? You do the math.

Slutt å importer mennesker fra MENA land.

 

Norske kvinner må Føde mer barn i Norge.

Anonymkode: 039a5...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutte å la de komme inn i Norge. Besøke er greit men ikke flytte hit 

Anonymkode: 82227...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo enkelt eller hva? You do the math.

Slutt å importer mennesker fra MENA land.

 

Norske kvinner må Føde mer barn i Norge.

Anonymkode: 039a5...99d

Hvor mange barn har du?

Anonymkode: 61113...663

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta utgangspunkt i to deler.

Bibelen

Koranen

Bibelen "Det Nye Testamentet" er den "Nye Pakt" som ble innført av Jesus. I Det Nye Testamentet er det satt i lys av en ting. Nestekjærligheten. Det betyr at man skal være snill og god, ha respekt for andre og lev opp til sannheten.

Koranen er motstykket til Bibelen.

Her kommer man inne på store spørsmål.

De 144 000 utvalgte menneskene refr til "Det Nye Testamentet" Det er de mennesker som får oppstandelsen og som vil være i stand til til å kunne fortelle at Jesu lære gjelder.

Koranen har eks antall sider på 666. Dette er dyrets tall. Her skal man være forsiktig. De som bærer dyrets tall er også de som får dyrets merke i sin panne.

De er de menneskene som vil få dommen. Jeg vil nok tro at det ikke bare er muslimene som får denne dommen. Men også andre mennesker som driver med alt det urene som ikke tilhører Guds Nye Rike.

For å få bort Islam fra denne verden er man avhengig av en ting vil jeg tro. 

Det er: Oppstandelsen!

Når den kommer vil verden få bekreftelsen. Da vil store ting skje over hele verden. Det vil komme en stor "Vekkelse" som igjen gjør at mennesker må begynne å tenke nytt, forandre sitt sinn. 

Ved en "Oppstandelse" vil ting skje raskt / fort. Men det vil også påvirke Jordens utvikling. Den vil nok sørge for at Islam vil forsvinne. Man ser tegn nå i den muslimske delen av samfunnet på Jorden er muslimer konverterer til Kristendom, de blir ateister osv osv. Vi hører sjelden om det i media men det er snakk om mange tusen mennesker. Bare lese seg opp til det som skjer i Tyrkia, Libya, Sauda Arabia,  Irak. Det er mange som forlater Islam og forteller sannheten om den. Den og Det Muslimske Brorskapet. 

Det vil falle alt sammen. Men det vil ta litt tid. Jeg kjenner flere muslimer og det er snille mennesker som tar sterkt avstand fra de radikale muslimene driver med. 

Anonymkode: c5e10...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta utgangspunkt i to deler.

Bibelen

Koranen

Bibelen "Det Nye Testamentet" er den "Nye Pakt" som ble innført av Jesus. I Det Nye Testamentet er det satt i lys av en ting. Nestekjærligheten. Det betyr at man skal være snill og god, ha respekt for andre og lev opp til sannheten.

Koranen er motstykket til Bibelen.

Her kommer man inne på store spørsmål.

De 144 000 utvalgte menneskene refr til "Det Nye Testamentet" Det er de mennesker som får oppstandelsen og som vil være i stand til til å kunne fortelle at Jesu lære gjelder.

Koranen har eks antall sider på 666. Dette er dyrets tall. Her skal man være forsiktig. De som bærer dyrets tall er også de som får dyrets merke i sin panne.

De er de menneskene som vil få dommen. Jeg vil nok tro at det ikke bare er muslimene som får denne dommen. Men også andre mennesker som driver med alt det urene som ikke tilhører Guds Nye Rike.

For å få bort Islam fra denne verden er man avhengig av en ting vil jeg tro. 

Det er: Oppstandelsen!

Når den kommer vil verden få bekreftelsen. Da vil store ting skje over hele verden. Det vil komme en stor "Vekkelse" som igjen gjør at mennesker må begynne å tenke nytt, forandre sitt sinn. 

Ved en "Oppstandelse" vil ting skje raskt / fort. Men det vil også påvirke Jordens utvikling. Den vil nok sørge for at Islam vil forsvinne. Man ser tegn nå i den muslimske delen av samfunnet på Jorden er muslimer konverterer til Kristendom, de blir ateister osv osv. Vi hører sjelden om det i media men det er snakk om mange tusen mennesker. Bare lese seg opp til det som skjer i Tyrkia, Libya, Sauda Arabia,  Irak. Det er mange som forlater Islam og forteller sannheten om den. Den og Det Muslimske Brorskapet. 

Det vil falle alt sammen. Men det vil ta litt tid. Jeg kjenner flere muslimer og det er snille mennesker som tar sterkt avstand fra de radikale muslimene driver med. 

Anonymkode: c5e10...90d

Og hvor mange eksakt kommer til å få bli med i paradis å få evig liv?..altså 7 milliarder mennesker på jorden mens knappe 12 mill er JV .

De får litt av en jobb å omvende så mange før det er for sent ;)

Anonymkode: 6ec91...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 6.9.2020 den 13.17, AnonymBruker skrev:

uten å bli møtt med "rasismekortet". Noen forslag?

Anonymkode: 60072...c67

Vi må jobbe for å fremme Selvstendighetspartiet og andre fornuftige politikere som vil stoppe islamsk innvandring og overtakelse. 
 

Spre bevissthet om hva islam innebærer i praksis for vantro folkeslag. 

Anonymkode: fd965...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.9.2020 den 13.20, Morten1 skrev:

Tja hvis ingen trossamfunn får statstøtte er dette en start, man kan gå lengre å forby religion i politikk, tror det er vanskelig men hadde vært effektivt. 

Det burde vært gjort for lengst. Moskeer kunne de finansiert selv. Da hadde de nok ikke blitt bygd nei, men å forby folk å ha en tro, kan man ikke gjøre. kunne også gjort det sånn at innvandrere som gikk på nav, ikke fikk like mye som en nordmann. Noe sånt som de gjorde i Danmark. Økt barnetrygd kunne stoppet etter f.eks 3 eller 4 barn, så kunne folk kommet sef tilbake på jobb. Etnisk norske også.

Anonymkode: 90698...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2020 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Det er jo enkelt eller hva? You do the math.

Slutt å importer mennesker fra MENA land.

 

Norske kvinner må Føde mer barn i Norge.

Anonymkode: 039a5...99d

Ja, og muslimske kvinner må ikke oppfordres til å gå hjemme og få flere, men heller komme seg i jobb. 

Anonymkode: 90698...7d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hindrer man utbredelse av skrivefeil i Norge? 
Jo, man utdanner det norske folk! 
 

På skolen kan du jo fange opp annet nyttig også, som toleranse, medmenneskelighet, og nestekjærlighet. Prøv det!

Anonymkode: ec1f6...902

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...