Gå til innhold

Bloggerne sesong 13

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, Tuti skrev:

Emma burde dra på skole med en gang.

Forstår ikke hvorfor hun sluttet på skolen? Det å gå på skole i den alderen der er viktig for det sosiale, ikke minst den intellektuelle utviklingen. 

• Liker 27
Skrevet
På 17.9.2020 den 9.28, Maydis8 skrev:

Forstår ikke hvorfor hun sluttet på skolen? Det å gå på skole i den alderen der er viktig for det sosiale, ikke minst den intellektuelle utviklingen. 

Hun sluttet fordi det gav henne ikke noe, dessuten skulle hun bli influencer sa hun

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Tough cookie skrev:

Hun sluttet fordi det gav henne ikke noe, dessuten skulle hun bli influencer sa hun

Det gav henne ikke noe nei..... tror det kunne gitt en del grunnleggende kunnskaper hadde hun holdt ut litt til. Er det mulig...

• Liker 23
Skrevet

Kunne gitt litt geografikunnskaper kanskje..

• Liker 16
Skrevet

Er det normalt å arrangere sin egen babyshower? Kjenner jeg blir helt matt av familien Nyhus, alt handler jo bare om fasade hele tiden. At de orker å leve sånn. 

• Liker 26
Skrevet
1 time siden, Ingveis skrev:

Er det normalt å arrangere sin egen babyshower? Kjenner jeg blir helt matt av familien Nyhus, alt handler jo bare om fasade hele tiden. At de orker å leve sånn. 

Pleier å være venninner/familie som overrasker med en babyshower sånn egentlig. 

• Liker 12
Skrevet
18 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Pleier å være venninner/familie som overrasker med en babyshower sånn egentlig. 

Det jeg trodde også. Syns det blir litt sånn «kom hjem til meg og overøs meg med gaver»-opplegg. Rett og slett litt kleint 🙈

• Liker 20
Skrevet
15 minutter siden, Ingveis skrev:

Det jeg trodde også. Syns det blir litt sånn «kom hjem til meg og overøs meg med gaver»-opplegg. Rett og slett litt kleint 🙈

Hele greien med de er kleint

Skrevet (endret)

I USA er det helt vanlig å arrangere egen babyshower. 

Forståelig at hun må/vil arrangere selv når det sikkert skal brukes spons og reklame og sånn som hun får betalt for at skal se ut på en viss måte på instagram. Hadde jo vært rart å forvente at venninner skal klare å legge opp til det liksom :)

Det skal jo også filmes så kan jo ikke være en overraskelse. Og det er ikke vanlig å arrangere babyshower for folk som skal ha sitt 4. barn. 

Endret av SoftKitty
  • Liker 6
Skrevet

Jeg er  muligens rar, men jeg får litt vondt av Nyhus-foreldrene 🙈 Det å streve så hardt med baby shower...med tre små gutter attpåtil 😓 Håper det er av egen fri vilje, og ikke et press fra Tv2 😉

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, missLynch skrev:

Jeg er  muligens rar, men jeg får litt vondt av Nyhus-foreldrene 🙈 Det å streve så hardt med baby shower...med tre små gutter attpåtil 😓 Håper det er av egen fri vilje, og ikke et press fra Tv2 😉

Ikke press fra tv2, men fra seg selv mtp insta-vennlige bilder som fungerer som reklame, og gir lønn til familien. 

• Liker 13
Skrevet
23 minutter siden, LastSummer skrev:

Ikke press fra tv2, men fra seg selv mtp insta-vennlige bilder som fungerer som reklame, og gir lønn til familien. 

Hadde ikke hørt om denne familien tidligere. Har ikke han egen jobb heller, som mannen til Caroline? Eller har han egen jobb som mannen til Iselin? 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg tror de er glade i hverandre. men jeg synes Monica bjeffer, korrigerer og gir ordre til Chris. Hun pakker det godt inn, men det skinner igjennom likevel at hun er irritert, frustrert og oppgitt over han.

Jeg hadde ikke fått meg til å snakke sånn til kjæresten min når vi ble filmet, og det skulle vises på tv. 

Endret av Tough cookie
  • Liker 8
Skrevet
1 time siden, Tough cookie skrev:

Jeg tror de er glade i hverandre. men jeg synes Monica bjeffer, korrigerer og gir ordre til Chris. Hun pakker det godt inn, men det skinner igjennom likevel at hun er irritert, frustrert og oppgitt over han.

Jeg hadde ikke fått meg til å snakke sånn til kjæresten min når vi ble filmet, og det skulle vises på tv. 

Kan være hun faktisk tror at hun pakker det så godt inn at ingen merker det 😅 spesielt hvis hun smiler ekstra bredt 🙈

• Liker 5
Skrevet

Kan vi snakke om hvor umoden Martine Lunde er??? Hun er tross alt 24 år!

• Liker 8
Gjest MrsMacchiato
Skrevet
2 timer siden, Fie92 skrev:

Kan vi snakke om hvor umoden Martine Lunde er??? Hun er tross alt 24 år!

Orker ikke. Måtte spole forbi klatreparkopplevelsen hennes, ble for mye gnæling. Har selv vært mye i diverse klatreparker, aldri sett noen holde på slik, verken barn eller voksne 🙄

Skrevet

Den babyshoweren til Nyhus må være det kleineste jeg har sett. Puteflaut. 

• Liker 19
Skrevet

Ga opp etter uke 2 med bloggerne i år. Er det verdt å se videre?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...