Gå til innhold

Bloggerne sesong 13


KGvennStine

Anbefalte innlegg

Hei!

Ble litt skuffet over at det ikke fantes noen tråd om Bloggerne sesong 13. 

Spesielt nysgjerrig på hva kvinneguiden har å si om Vixen-episoden. Regner med det står noe om det i div. tråder, men synes det er bedre med en tråd. 

 

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte vel egentlig at disse folka helst vil ha det behagelig og ikke ta ansvar for de forbildene de faktisk er. Spesielt for de unge..

Men ser jo samtidig at en person ble spesielt rammet av Kristin’s tale.. Hadde vært bedre om hun hadde snakket mer om alle som blogger på denne måten. Men igjen, så lenge hun blogger på den måten må hun nesten regne med å høre det også.

 

Anonymkode: 6f5b7...43e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappahjernes monolog var på sin rette plass! Kristins tale burde vært unngått. Man kan rette kritikk mot bransjen, men å legge av skyld på Sophie er farlig.

Anonymkode: 049d6...961

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo kritisere «tordentalen» til Kristin for å være på feil tid og sted, og at hovedfokus ble på én bedrift. Allikevel så måtte det bli slik fordi SE AS er en av de verste, også til å dra offerkortet så fort det kommer litt kritikk så hun er jo det perfekte eksempelet. Ser man på IR så har jo hun i det minste utviklet seg (til og med KG synes det). Når det gjelder tid og sted så er det jo det eneste stedet som ville sjokkere nok til at saken ikke gikk helt i glemmeboka med en gang, hele influenserbransjen og medier/ kanaler var også til stede og dermed ble det ikke bare om SE AS. Kristin har prøvd flere arenaer før denne talen, sist debatten 10 måneder før dette skjedde hvor SE AS kom med mange tomme ord. Denne gangen var for å understreke at det skjer ingenting, influenserne får holde på som de ønsker og det er ingen konsekvenser. Bare se også hvordan influenserne flokket seg rundt SE for å vise sin «uenighet», som om hun er en liten skjør fuglebaby. Det handler jo også 90% om nettverk, ikke vennskap  

Tror Kristin har tapt mye popularitet på måten hun tok opp dette på, men jeg tror heller ikke det er noen bedre måte. 

Anonymkode: 73bf2...519

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Kristin sin tale ble litt klein, selv om jeg støtter budskapet fullt ut så vet jeg ikke helt om det er riktig plattform. Også enig med at det kanskje ble litt vel personlig mot SE. Disse menneskene lever av å reklamere for ting som øker utseendepress og tror ikke de vil høre heller. 

Nyhus familien syns jeg er veldig spesiell.. Hvordan de vil fronte UL, far som er skeptisk til enda et barn, Gender Reveal og krangling om de skal ha det eller ikke.. blir mye og kanskje ikke så kult for datteren og se i framtiden? Syns og han mannen virket veldig kontrollerende på UL. Altså, hun er gravid og ligger der også skal han holde foran øynene hennes så hun ikke engang får se fosteret i frykt for at hun kunne sett kjønn? Og for hva? Fordi han har bestemt at de ikke skal vite noe før denne revealen.

Enig med en over her om at Emma kanskje virker litt overlegen. Håper ikke all oppmerksomheten og populariteten går henne helt til hodet. 

CBE syns jeg er ekstremt kjedelig.. hvorfor skal vi være interessert i det teater greiene? 

Iselin Guttormsen syns jeg er veldig mye. Syns hun gjemmer det faktum at hun bare er veldig vulgær og drøy bak en fasade om at man må få lov å snakke fritt om sex. 

Anonymkode: 2d1e4...2f6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner at jeg blir mest provosert. Så mange ufattelig selvopptatte, oppmerksomhetshungrige samlet i ett program. 

Anonymkode: 88aa4...88d

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder folk egentlig se bloggerne? Det er søppel tv delux. Har folk virkelig så kjedelige liv dere må se på andres? Flaut. 

Anonymkode: 30b87...df3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder folk egentlig se bloggerne? Det er søppel tv delux. Har folk virkelig så kjedelige liv dere må se på andres? Flaut. 

Anonymkode: 30b87...df3

For et kjedelig liv du har som henger deg oppi hva andre ser på da

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns Kristin sin tale ble litt klein, selv om jeg støtter budskapet fullt ut så vet jeg ikke helt om det er riktig plattform. Også enig med at det kanskje ble litt vel personlig mot SE. Disse menneskene lever av å reklamere for ting som øker utseendepress og tror ikke de vil høre heller. 

Nyhus familien syns jeg er veldig spesiell.. Hvordan de vil fronte UL, far som er skeptisk til enda et barn, Gender Reveal og krangling om de skal ha det eller ikke.. blir mye og kanskje ikke så kult for datteren og se i framtiden? Syns og han mannen virket veldig kontrollerende på UL. Altså, hun er gravid og ligger der også skal han holde foran øynene hennes så hun ikke engang får se fosteret i frykt for at hun kunne sett kjønn? Og for hva? Fordi han har bestemt at de ikke skal vite noe før denne revealen.

Enig med en over her om at Emma kanskje virker litt overlegen. Håper ikke all oppmerksomheten og populariteten går henne helt til hodet. 

CBE syns jeg er ekstremt kjedelig.. hvorfor skal vi være interessert i det teater greiene? 

Iselin Guttormsen syns jeg er veldig mye. Syns hun gjemmer det faktum at hun bare er veldig vulgær og drøy bak en fasade om at man må få lov å snakke fritt om sex. 

Anonymkode: 2d1e4...2f6

100 % enig!!!

Anonymkode: c23e2...c67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder folk egentlig se bloggerne? Det er søppel tv delux. Har folk virkelig så kjedelige liv dere må se på andres? Flaut. 

Anonymkode: 30b87...df3

Jeg tror det er ganske mange som har ett kjedelig liv nå om dagen. Deg inkludert, siden du faktisk bruker tid på å kommentere som du gjør *L*

Med det sagt så elsker jeg bloggerne! Selv om jeg syntes TV2 bomma kraftig med Iselin. Sjelden jeg har sett en så patetisk dame (eller mann for den saks skyld). Snakk om å ikke ha bena plantet på jorden. Hun er så vulgær og fæl at det er forstyrrende å se på. Får litt Anne Britt vibber - tror hun er guds gave til verden, men egentlig ler folk av henne og ser ned på henne.

 

Anonymkode: 68b3b...6bd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder folk egentlig se bloggerne? Det er søppel tv delux. Har folk virkelig så kjedelige liv dere må se på andres? Flaut. 

Anonymkode: 30b87...df3

Det er faktisk ganske  koselig program hvis du også følger dem på insta og så da blir litt kjent med dem 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Synes Joakim virker som en god venn :) liker han.

Synes du? Jeg synes han virker litt som en falsk venn som bare er interessert i klatre i rangstigen og benytter seg av alle andre sitt nettverk. Likte han før da han fokuserte hovedsaklig på egne prosjekter, men etter all filmingen med Sophie Elise osv så fremstår han bare som opportunistisk. 

Anonymkode: 73bf2...519

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Giroppalt97 skrev:

Følger egt bare med for å se på Emma Ellingsen jeg 😅 

Jeg gledet meg til å bli mer kjent med henne pga saken hun fronter, og håpet hun var et litt frisk pust i influenserverden. Etter å ha sett de episodene som er ute er jeg kjempeskuffa, hun virker umoden og selvsentrert som alle de andre. 

Anonymkode: 73bf2...519

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Emma Ellingsen er skjønn, men hun virker så barnslig? Enda hun er 18 år. 

Anonymkode: b173a...d97

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gledet meg til å bli mer kjent med henne pga saken hun fronter, og håpet hun var et litt frisk pust i influenserverden. Etter å ha sett de episodene som er ute er jeg kjempeskuffa, hun virker umoden og selvsentrert som alle de andre. 

Anonymkode: 73bf2...519

Synes hun topper lista der. 

Anonymkode: 88aa4...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Emma Ellingsen er skjønn, men hun virker så barnslig? Enda hun er 18 år. 

Anonymkode: b173a...d97

På hvordan måte om du kan utdype?

Anonymkode: 4e0dd...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 18åringer ganske barnslige, da? 🤷🏼‍♀️ Jeg vet at jeg trodde jeg var veldig voksen da jeg var 18, men jeg var nok ikke det...

Anonymkode: dacca...e35

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...