Gå til innhold

Bloggerne sesong 13


KGvennStine

Anbefalte innlegg

1 time siden, Uatskillelig skrev:

Enig i at anledningen ikke kunne vært bedre. Hvor ellers ville vært et bedre sted å fremme sitt budskap enn på et sted hvor alle i hele bransjen hun kritiserer befinner seg samtidig?

 

Enig! Absolutt et passende sted. Selv om influencer-gjengen bare ville ha festtaler og rød løper. For en gjeng 🤣 hvis de vil bli tatt seriøst må de tåle debatt og måten de jobber. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Boletta skrev:

Enig! Absolutt et passende sted. Selv om influencer-gjengen bare ville ha festtaler og rød løper. For en gjeng 🤣 hvis de vil bli tatt seriøst må de tåle debatt og måten de jobber. 

Ja, det er interessant hvordan man er suksessfull “businesswoman” når ting går bra, men en skjør liten fugl så fort det kommer litt kritikk. Man må faktisk velge én, man kan ikke bare bytte når det passer. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin har veldig mye fine klær, noen som vet hvor den genseren hun hadde på i mobilsnoneshow er fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Pikeliten skrev:

Iselin har veldig mye fine klær, noen som vet hvor den genseren hun hadde på i mobilsnoneshow er fra?

Send henne en meld på insta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gull vaffel said:

Send henne en meld på insta 

Har ikke insta. Tenkte om noen her kjente den igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker så falsk, Joakim. "ååå herregud" "jeg blir så rørt". virker så tilgjort alt sammen. Går det an å vær sånn døgnet rundt?. Super cringe.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, detvardet skrev:

Jeg får helt fnatt av å se på syke Caroline 😷 Klemme og kysse på skuespillvennene, hoste i hånda og stå på scenen dagen etter hun var sengeliggende (kudus at hun klarer, for all del). Har virkelig fått et annet syn på sykdom etter korona.

Jeg håper ALLE har fått et nytt syn på sykdom etter korona. Jeg synes absolutt ikke det er noe kudos til henne for å stille opp syk på teateret. Jeg har allerede nevnt dette i CBE-tråden men jeg håper virkelig at folk fortsetter å holde seg hjemme når de er syke i stedet for å presse seg til å gå på jobb, skole eller fritidsaktiviteter. Det gagner ingen, verken den syke som bare blir utbrent av å bruke all energien sin på jobb i stedet for å bli frisk, eller de rundt som kan bli smitta. Tvert i mot kan det minke effektiviteten fordi den syke kan ikke prestere like bra og de andre kan bli syke og da blir det færre som kan arbeide. Etter korona har vi også blitt mer rusta for hjemmekontor så hvis personen er frisk nok til å jobbe men fortsatt bærer på virus så er hjemmekontor noe å vurdere hvis det lar seg gjennomføre. Det gjør det selvfølgelig ikke her, men da holder man seg fortsatt hjemme om man er syk.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å smugkikke på «Bloggerne» er min guilty pleasure 😏👽Synes ikke deltakerne er veldig spenstige denne gangen *gjesp*.

Gøy å se CBE som skuespiller; hun er jo flink. Hun fortjener ikke tyn for at hun stiller opp tross sykdom; det har mange av oss gjort når vi må delta på noe som er viktig for oss. 
Martine Lunde er blass som gråpapir; dørgende kjdelig hundedame med null innhold. Emma Ellingsen er heller ikke noe karismatisk fyrverkeri. Joakim Kleven er morsom. 
Savner profiler som Kristin Gjelsvik, Linnea Myhre. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, missLynch skrev:

Å smugkikke på «Bloggerne» er min guilty pleasure 😏👽Synes ikke deltakerne er veldig spenstige denne gangen *gjesp*.

Gøy å se CBE som skuespiller; hun er jo flink. Hun fortjener ikke tyn for at hun stiller opp tross sykdom; det har mange av oss gjort når vi må delta på noe som er viktig for oss. 
Martine Lunde er blass som gråpapir; dørgende kjdelig hundedame med null innhold. Emma Ellingsen er heller ikke noe karismatisk fyrverkeri. Joakim Kleven er morsom. 
Savner profiler som Kristin Gjelsvik, Linnea Myhre. 

At noen før har gjort det samme betyr ikke at det er bra, og det er ikke BARE CBE jeg kritiserer men hele den tankegangen om at syke folk skal stille opp når de risikerer å bli værre og å smitte alle andre er ikke noe man burde heie fram. Det er ikke sunt. Hva vet CBE om kollegaenes egen helse? For alt det hun vet så kan en av dem eller noen de bo med være ekstra utsatt ved influensa. Det er ingen skam å holde seg hjemme når man ikke er i form. Trist og kjedelig for den det gjelder men man er ikke en martyr for å stille opp når man burde holde senga. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besteforeldrene til Martine: for President 🙌🏼😇😅 Fy søren for noen gode folk; kanskje eldre mennesker bør få sin egen reality-serie 🤩

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sursøtsaus skrev:

At noen før har gjort det samme betyr ikke at det er bra, og det er ikke BARE CBE jeg kritiserer men hele den tankegangen om at syke folk skal stille opp når de risikerer å bli værre og å smitte alle andre er ikke noe man burde heie fram. Det er ikke sunt. Hva vet CBE om kollegaenes egen helse? For alt det hun vet så kan en av dem eller noen de bo med være ekstra utsatt ved influensa. Det er ingen skam å holde seg hjemme når man ikke er i form. Trist og kjedelig for den det gjelder men man er ikke en martyr for å stille opp når man burde holde senga. 

Samfunnet og arbeidsplasser har nesten lagt opp til at man skal presse seg på jobb så lenge man ikke ligger halv dau med feber eller spyr. Så jeg håper korona har gjort at dette presset også forsvinner litt fra arbeisplasser. Før har man måtte være hjemme med EKSTREMT dårlig samvittighet hvis man var syk, for man blir nesten stemplet som sviker om man er hjemme fra jobb. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hollie321 skrev:

Samfunnet og arbeidsplasser har nesten lagt opp til at man skal presse seg på jobb så lenge man ikke ligger halv dau med feber eller spyr. Så jeg håper korona har gjort at dette presset også forsvinner litt fra arbeisplasser. Før har man måtte være hjemme med EKSTREMT dårlig samvittighet hvis man var syk, for man blir nesten stemplet som sviker om man er hjemme fra jobb. 

Ja, og det er nettopp det jeg kritiserer. Jeg synes ikke CBE er en dårlig person fordi hun gjør noe mange av oss føler oss presset til av samfunnet, men jeg bruker henne som eksempel. Hun ble ordentlig dårlig og hadde det gått riktig dårlig kunne hun ha smittet flere på teateret slik at de hadde måttet avlyse hele forestillingen. Jeg tror hun hadde ligget med enda dårligere samvittighet hvis det hadde skjedd enn at hun måtte holde seg hjemme på premieredagen. Jeg er ikke ukjent med følelsen av skam for å være hjemme når jeg er syk, men det er også fryktelig kjedelig å bli smitta på jobb fordi noen valgte å ikke holde seg hjemme.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det var så påfallende at ALLE bloggerne snakket ned Kristin i sync (eller hva det kalles).

Er dette et stunt MOT Kristin, siden hun gikk til en annen kanal? 
Eller er det for å STØTTE SE for å få henne på godsiden for en ny sesong? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tingi85 skrev:

Jeg synes det var så påfallende at ALLE bloggerne snakket ned Kristin i sync (eller hva det kalles).

Er dette et stunt MOT Kristin, siden hun gikk til en annen kanal? 
Eller er det for å STØTTE SE for å få henne på godsiden for en ny sesong? 

Ja kanskje det ... tenkte samme!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tingi85 skrev:

Jeg synes det var så påfallende at ALLE bloggerne snakket ned Kristin i sync (eller hva det kalles).

Er dette et stunt MOT Kristin, siden hun gikk til en annen kanal? 
Eller er det for å STØTTE SE for å få henne på godsiden for en ny sesong? 

Enig ,Var dårlig gjort ja . 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, tingi85 skrev:

Jeg synes det var så påfallende at ALLE bloggerne snakket ned Kristin i sync (eller hva det kalles).

Er dette et stunt MOT Kristin, siden hun gikk til en annen kanal? 
Eller er det for å STØTTE SE for å få henne på godsiden for en ny sesong? 

Ser ikke Bloggerne denne sesongen, men kan tenke meg at de oppfatter Kristin som en trussel mot det livet de lever, og “verdiene” de står for. Det er sikkert skremmende for dem.

Kanskje fordi de innerst inne vet at hun har rett, og frykter at hun skal sette på plass dem en annen gang, at media tar tak i det, slik at de kanskje offentlig må prøve å forsvare det meningsløse yrket de har, og et eller annet fjollete valg de har tatt. At tilværelsen skal rase.

Ikke sikkert alle har en pappa som tar støyten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tingi85 skrev:

Jeg synes det var så påfallende at ALLE bloggerne snakket ned Kristin i sync (eller hva det kalles).

Er dette et stunt MOT Kristin, siden hun gikk til en annen kanal? 
Eller er det for å STØTTE SE for å få henne på godsiden for en ny sesong? 

Jeg synes da jeg så at alle var enige med Kristin da de ble "snikfilma" etter talen? Joachim sa noe sånt som: "Jeg er egentlig enig med Kristin" 🤷‍♀️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vipser skrev:

Jeg synes da jeg så at alle var enige med Kristin da de ble "snikfilma" etter talen? Joachim sa noe sånt som: "Jeg er egentlig enig med Kristin" 🤷‍♀️

Han sa det til noen at han var enig med henne, men alt i alt ble det vist mest negative tilbakemeldinger mot henne og hennes opptreden. Nå har jeg bare sett klippet en gang, og heller ikke studert det nøye, men mitt inntrykk var at alle var negative til talen hennes. Så selv om de var enig med henne, fikk det negativ vinkling for det var feil tid og sted...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett noen episoder i reprise på rappen nå, og lurer på følgende: er det vanlig for influencere å ha med manager/barnevakt/hva han nå er overalt? Tenker da på IG og denne Sebastian fyren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...