Gå til innhold

Bloggerne sesong 13


KGvennStine

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser jo nesten småskitten ut i ansiktet pga den tunge sminken. Jeg kan jo på en måte skjønne det siden hun er født i feil kropp og da er det kanskje en viktig greie med sminken, men det ser veldig fjortis ut. 

Anonymkode: 73bf2...519

Hun bruker lite sminke. Sett henne uten sminke? Er forresten highlighteren/shimmeren som gjør at hun ser litt skitten ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iselin er drøy og vulgær, jeg klarer nesten ikke å se klippene med henne. 

Joakim er den mest selvopptatte av dem alle, og er blitt seriens mannlige svar på Annijor.  

Fotballfrue er utdatert.

Martine er søt, men akk så kjedelig. 

Familien Nyhus gir bedre inntrykk enn på Instagram, men det skal ikke så mye til. De virker ikke å være de skarpeste knivene i skuffen, men de virker oppriktig glad i hverandre. 

Emma virker selvsentrert, men ikke verre enn andre tenåringer. Jeg oppfatter henne som introvert og jeg tror det er derfor enkelte opplever henne som overlegen. Jeg synes det er fint å se en influenser som ikke sikler over oppmerksomhet, rød løper og after parties. Introverte kan fint være ekstroverte på nett, selv om de ikke er det IRL. 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Emma* skrev:

Ikke helt enig, men det blir jo bare tolkning.

Jeg tror ikke han mener at det skal tas på privaten -  men at en prisutdelingen er feil tid og sted. 
Han velger å støtte Sofie fordi hun er en venn. Men innrømmer at han egentlig jo er er mest enig m Kristin. Han sier vel også at han mener hun tar det opp på feil måte. Ikke at det er feil å ta det opp.

Han har jo selv sagt på en innspilling med Sofie (SEs verden eller Bloggerne, det husker jeg ikke) at han mener det bør tas med henne privat. Jeg mener det blir feil når det er snakk om en bedriftsstrategi. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke helt forstår med Gjelsvik er hvorfor hun deltar på Vixen i det hele og det store. Jeg er helt enig med henne i sak, men hvis hun er så kritisk til Vixen og det eventet og deltakerne representerer, er ikke da boikott den beste løsningen? Hadde det værst snakk om et rasistisk eller homofobisk event så hadde de fleste som er i mot slike holdninger holdt seg unna av prinsipp, men Gjelsvik møter fortsatt opp og gir reklame for eventet selvom hun hardnakket presiserer at hun er i mot industrien. 

Jeg husker enda Ulrikke Falch som takket nei til pris da hun selv var nominert fordi hun tok avstand til det hele industrien stod for. Mulig Gjelsvik ønsker å være en aktiv motstemme, men jeg merker jeg sliter litt med å tro på at kritikken gjaldt hele Vixen og ikke bare SE når hun både skal være kritisk til industrien men selv ta del av mest sannsynlig den største hyllesten og businessmuligheten som er Vixen Blog Awards. Det blir å benytte seg av godene fra noe man selv egentlig er uenig i fordi man kan. Ellers synes jeg egentlig hele programmet er ganske kjedelig. Mye av det samme innhold som det man ser på bloggernes egne platformer og SoMe-kanaler. Så egentlig mest på pga Linnéa Myhre, men hun fikk for lite TV-tid kontra Martine og Sofie og da hun røyk mista jeg interessen helt. Har latt være å se på i år siden innholdet ikke en gang greide å bli en guilty pleasure-serie fordi det var så kjedelig, men hver sin smak. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
7 minutter siden, Sursøtsaus skrev:

Det jeg ikke helt forstår med Gjelsvik er hvorfor hun deltar på Vixen i det hele og det store. Jeg er helt enig med henne i sak, men hvis hun er så kritisk til Vixen og det eventet og deltakerne representerer, er ikke da boikott den beste løsningen? Hadde det værst snakk om et rasistisk eller homofobisk event så hadde de fleste som er i mot slike holdninger holdt seg unna av prinsipp, men Gjelsvik møter fortsatt opp og gir reklame for eventet selvom hun hardnakket presiserer at hun er i mot industrien. 

Jeg husker enda Ulrikke Falch som takket nei til pris da hun selv var nominert fordi hun tok avstand til det hele industrien stod for. Mulig Gjelsvik ønsker å være en aktiv motstemme, men jeg merker jeg sliter litt med å tro på at kritikken gjaldt hele Vixen og ikke bare SE når hun både skal være kritisk til industrien men selv ta del av mest sannsynlig den største hyllesten og businessmuligheten som er Vixen Blog Awards. Det blir å benytte seg av godene fra noe man selv egentlig er uenig i fordi man kan. Ellers synes jeg egentlig hele programmet er ganske kjedelig. Mye av det samme innhold som det man ser på bloggernes egne platformer og SoMe-kanaler. Så egentlig mest på pga Linnéa Myhre, men hun fikk for lite TV-tid kontra Martine og Sofie og da hun røyk mista jeg interessen helt. Har latt være å se på i år siden innholdet ikke en gang greide å bli en guilty pleasure-serie fordi det var så kjedelig, men hver sin smak. 

Helt uenig med deg i at deltagelsen legitimerer bransjen, så lenge hun går inn og bruker anledningen til å kritisere.  

Går du inn på et rasistisk arrangement og holder en flammende antirasistisk tale, så legitimerer du ikke rasisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, CecilieX skrev:

Helt uenig med deg i at deltagelsen legitimerer bransjen, så lenge hun går inn og bruker anledningen til å kritisere.  

Går du inn på et rasistisk arrangement og holder en flammende antirasistisk tale, så legitimerer du ikke rasisme.

Godt poeng og jeg er enig i det. Der det skurrer for meg er at hvis det stemmer slik jeg har hørt i podcaster ang Vixen så må deltakerne selv kjøpe billetter også når de er invitert, så hun bidrar både til økonomisk støtte av eventet og reklame ved å blogge om eventet. Hvis jeg er i mot noe, så velger jeg å slutte å støtte det økonomisk. Hun kunne hatt talen sin i et innlegg eller en video slik som hun har gjort før og det hadde fortsatt tatt av i media men da hadde hun også opptredd mer seriøs i sin kritikk til Vixen og bransjen ved å ikke stille opp selv. Poenget mitt er ikke at hun ikke burde brukt anledningen sin til å rette kritikk, eller at hun burde latt være å kommentere saken offentlig, men jeg stoler heller ikke på en pølsespiser som er i mot kjøttindustrien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
Akkurat nå, Sursøtsaus skrev:

Godt poeng og jeg er enig i det. Der det skurrer for meg er at hvis det stemmer slik jeg har hørt i podcaster ang Vixen så må deltakerne selv kjøpe billetter også når de er invitert, så hun bidrar både til økonomisk støtte av eventet og reklame ved å blogge om eventet. Hvis jeg er i mot noe, så velger jeg å slutte å støtte det økonomisk. Hun kunne hatt talen sin i et innlegg eller en video slik som hun har gjort før og det hadde fortsatt tatt av i media men da hadde hun også opptredd mer seriøs i sin kritikk til Vixen og bransjen ved å ikke stille opp selv. Poenget mitt er ikke at hun ikke burde brukt anledningen sin til å rette kritikk, eller at hun burde latt være å kommentere saken offentlig, men jeg stoler heller ikke på en pølsespiser som er i mot kjøttindustrien.

Kristin har prøvd alt. Ingenting skjer.  

Jeg synes hun er ekstremt tøff som går inn i løvens hule der hun utmerket vet at de slikker hverandre opp etter ryggen. Hun vet at det hun gjør er å gå imot all kutyme og at hun vil skape dårlig stemming som en elefant i en glassbutikk. 

Bransjen er verre enn noen gang, så da får man i bruk de metodene man har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott av Kristin! Synes det er helt på sin plass å forsøke å endre bransjen innenfra. Anledningen kunne ikke vært bedre.

Minner nesten litt om da Kvinnefrontens Eva Fjeldstad vant Miss Norge-konkurransen i 1978, og med det bidro til å stoppe kåringene her i landet. Takketalen: "Jeg mener denne formen for konkurranser er enormt kvinnediskriminerende. Jeg mener det er et fesjå"

Kristins tale var forfriskende, og kveldens desiderte høydepunkt i det ellers gørrkjedelige arrangementet. Håper på mye mer av dette i årene framover👍

 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt kjedelige deltagere med i år. Savner hvertfall jørgine og Kristin. Og så skjønner jeg ikke helt hva det er Iselin prøver å formidle med disse iscenesatte øyeblikkene med grining på dass, og en videosnutt av at hun jobber med skolearbeid. Man da være noe litt mer spennende som skjer i livet hennes.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
9 minutter siden, solietta skrev:

Høyt og lavt webserien   med Kristin og Dennis  er tilbake på søndag . Kan sees på Moodie app eller på Web . www.moodie.no

Skal du se på ? : 

Slutt å spamme ned forumet med reklame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin sin tale var helt på sin plass...

Men hun har selv sittet i studio på podcast og ledd av micropeniser og snakket stygt om store indre kjønnslepper, så jeg kjøper ikke engasjementet hennes rundt kroppspositivisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eelisabethh

Jeg merker at jeg savner Linnea! Hun pleide å være min favoritt å følge med på.

Føler at dette er den verste sesongen hittil, med tanke på bloggerne som er med. Personlig syntes jeg faktisk at Joakim og Emma er de mest provoserende å se på. Det er noe med Joakim som virker falskt. Er også enig med det som er nevnt tidligere; trodde Emma skulle være et bra tilskudd, men hun virker umoden og overlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2020 den 15.32, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder folk egentlig se bloggerne? Det er søppel tv delux. Har folk virkelig så kjedelige liv dere må se på andres? Flaut. 

Anonymkode: 30b87...df3

Jeg tenker at når du har navigert deg inn på kvinneguiden, videre inn på rampelysforumet for så inn på denne tråden her, så virker ikke ditt liv særlig mer givende enn alle andre som ser på bloggerne. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fascinerende hvor stort flere av de i bloggerne klarer å gjøre dagligdagse ting. Er det fordi enkelte av dem er vant til å koke suppe på spiker for å få innhold til blogg/sosiale medier? Verden går liksom under av småting eller de blir oppkavet at ting jeg oppfatter som en del av en relativt normal hverdag. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Amber skrev:

Skulle Anne Brith være med i serien denne gangen..?

Heldigvis ikke, for de lot henne få slippe denne sesongen 😄

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Amber skrev:

Skulle Anne Brith være med i serien denne gangen..?

Nei 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 17.45, Finlay skrev:

Flott av Kristin! Synes det er helt på sin plass å forsøke å endre bransjen innenfra. Anledningen kunne ikke vært bedre.

Minner nesten litt om da Kvinnefrontens Eva Fjeldstad vant Miss Norge-konkurransen i 1978, og med det bidro til å stoppe kåringene her i landet. Takketalen: "Jeg mener denne formen for konkurranser er enormt kvinnediskriminerende. Jeg mener det er et fesjå"

Kristins tale var forfriskende, og kveldens desiderte høydepunkt i det ellers gørrkjedelige arrangementet. Håper på mye mer av dette i årene framover👍

 

Enig i at anledningen ikke kunne vært bedre. Hvor ellers ville vært et bedre sted å fremme sitt budskap enn på et sted hvor alle i hele bransjen hun kritiserer befinner seg samtidig?

 

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...