Gå til innhold

Bloggerne sesong 13


KGvennStine

Anbefalte innlegg

12 hours ago, Tough cookie said:

Jeg tror de er glade i hverandre. men jeg synes Monica bjeffer, korrigerer og gir ordre til Chris. Hun pakker det godt inn, men det skinner igjennom likevel at hun er irritert, frustrert og oppgitt over han.

Jeg hadde ikke fått meg til å snakke sånn til kjæresten min når vi ble filmet, og det skulle vises på tv. 

Jeg så nettopp den episoden hvor hun ligger i senga og gråter over at mannen ville stå utenfor huset og snakke litt med en kompis på en fredagskveld... Synes det er helt sinnsykt at en voksen dame kan klage over noe sånt og bestemme over mannen sin på den måten. Høygravid eller ikke, synes hun oppførte seg skikkelig urimelig og frekk, er heller ikke første gang vi ser henne behandle han sånn på den lille tiden de har blitt vist på Bloggerne. Det får meg litt til å lure på hvordan de faktisk er når kameraene ikke er på, når hun ikke engang klarer å holde spydigheten tilbake mens de filmer liksom...

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, parmanoia skrev:

Hva er greia med bloggere/«bloggere» og tusen ballonger på fest?

Tydeligvis er disse ballong-"installasjonene" noe partyrekvisitt-selskaper selger. De har satset veldig på å reklamere veldig for disse hos influencere. 

Ser derimot ikke helt for meg at særlig mange kjøper slikt. For de aller fleste blir det overdådig, plasskrevende og ikke minst miljøsvineri (sikkert dyrt også) 

Så da blir de vel først og fremst kjent som "influencerfest-ballonger" 🥳

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isild skrev:

Tydeligvis er disse ballong-"installasjonene" noe partyrekvisitt-selskaper selger. De har satset veldig på å reklamere veldig for disse hos influencere. 

Ser derimot ikke helt for meg at særlig mange kjøper slikt. For de aller fleste blir det overdådig, plasskrevende og ikke minst miljøsvineri (sikkert dyrt også) 

Så da blir de vel først og fremst kjent som "influencerfest-ballonger" 🥳

Nei, jeg kjenner ingen som har tusen ballonger på fest. Absolutt ingen. Jeg ser bare en masse søppel i det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, parmanoia skrev:

Nei, jeg kjenner ingen som har tusen ballonger på fest. Absolutt ingen. Jeg ser bare en masse søppel i det. 

Samme her. For meg representerer de ballongene "tant og fjas" folk ikke trenger, og det er helt i utakt med samfunnet ellers når det gjelder å være mer miljøbevisste. Overforbruk er ikke in ! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine må seriøst bli voksen, lese nyheter og lære seg litt om verden. Hun lever i en boble som en 14-åring som «jobber» i dukkehuset hos besteforeldrene og blir servert mat. Jeg synes det er tragisk å se et menneske med så lite dybde og refleksjon. Tror hun «kommer unna» med det fordi hun er snill og søt og positiv, men jeg begynner å bli rimelig lei av at hun aldri har noe annet å komme med enn «jeg savner alex» og en hund som hun later som er bamsen sin. 
Jenta er 24 år og til sammenligning er hun like gammel som nyutdannede sykepleiere, barnevernspedagoger osv. Eller Aurora og Astrid S som også er 24 år. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder Joakim Kleven synes jeg egentlig at han har veldig mye bra å komme med når det gjelder samfunnsengasjement, homokamp og annet. Det som ødelegger er at han virker desperat etter å bli kjendis, og derfor mer opptatt av det, enn å spre et godt budskap. Hadde han bare gjort det han er god på så hadde nok denne «kjendisstatusen» kommet etterhvert. Det er synd, for jeg tror han egentlig er en bra og oppegående fyr. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er diskutert før (har ikke fulgt med i tråden tidligere), men jeg får så vondt av å se Martine og Aleks sammen... Hun er så forelska, men han virker likegyldig. Virker som om hun er veldig investert i forholdet og tenker seriøst om dem som par, men han virker jo som han bare vil være «in a relationship» på Facebook og ikke i real life! 
 

Når hun snakker om at hun vil flytte til Bergen sier han momentant nei. Det tolker hun som at han har ombestemt seg om Oslo og spør «Vil du flytte til Oslo nå?», og da svarer han også nei! Hun prøver seg med at de må jo flytte sammen en eller annen gang, men han svarer ikke.. De er voksne og har vært sammen i flere år, så ikke rart hun tar det opp? Får vondt av denne «skeivbalansen» som viser seg hele tiden. 

Endret av Lerkeliten
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, rebony skrev:

Jeg så nettopp den episoden hvor hun ligger i senga og gråter over at mannen ville stå utenfor huset og snakke litt med en kompis på en fredagskveld... Synes det er helt sinnsykt at en voksen dame kan klage over noe sånt og bestemme over mannen sin på den måten. Høygravid eller ikke, synes hun oppførte seg skikkelig urimelig og frekk, er heller ikke første gang vi ser henne behandle han sånn på den lille tiden de har blitt vist på Bloggerne. Det får meg litt til å lure på hvordan de faktisk er når kameraene ikke er på, når hun ikke engang klarer å holde spydigheten tilbake mens de filmer liksom...

Jeg vet jo at hormonene kan gå helt bananas når man er gravid, men jeg hadde klart å tatt meg sammen og holdt kjeft den tiden tv var der og filmet, så fikk jeg heller bjeffe på han når han kom for å legge seg.

Det virker litt kontrollerende ja, hun er vel vant til å bli behandlet som som prinsesse👑👠👛📿💄💍

 

Endret av Tough cookie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lerkeliten

Jeg så den episoden nå nettopp, og reagerte på at han ikke svarte da hun sa "vi må jo flytte sammen en gang". Fikk nesten litt vondt. Synes Martine generelt virker umoden for alderen, men besteforeldrene hennes er så søte!

Emma har skuffa meg. Mulig det har med den hormonelle forandringen hun har vært igjennom, men jeg synes hun virker mer umoden enn den generelle 18-åring. Hun har et veldig dårlig ordforråd. Hun formulerer seg dårlig og kan ikke enkle uttrykk. Samtidig overrasket hun positivt med hvordan hun taklet podcasten til Iselin. Geografi kunnskapene hennes er jo helt ute. Jeg tror ikke det hadde hjulpet henne å gå ferdig vgs. Det her er kunnskap hun skulle hatt for mange år siden. Det toget har nok gått. Føler at hun gjør til stemmen sin også, kanskje for å virke mer feminin eller fremheve dette mer? Jeg synes sånt er irriterende, men jeg kan jo forstå det litt også. 

Iselin blir for mye for meg

Joakim har mange gode ting for seg. Skulle bare ønske at han tok det mer seriøst og ikke var så opptatt av å henge med andre influensere for å bli populær. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bloggerne er hjernedøde bortsett fra Linnea Myhre som ikke er med denne sesongen. Det gjorde hun helt rett i. Skjønner virkelig ikke at det finnes slike mennesker. Man kan ihvertfall ikke ta dem seriøst. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo Sesongen over og jeg fikk litt inntrykk av at det var noen som fikk litt mindre skjermtid enn andre nå. Synes ikke at Martine og Iselin fikk så mye tid på skjermen. Og har lurt litt på om Iselin ikke er med i ny sesong siden hun er med på innspilling av 71 grader nord kjendis 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 13.06, rebony skrev:

Jeg så nettopp den episoden hvor hun ligger i senga og gråter over at mannen ville stå utenfor huset og snakke litt med en kompis på en fredagskveld... Synes det er helt sinnsykt at en voksen dame kan klage over noe sånt og bestemme over mannen sin på den måten. Høygravid eller ikke, synes hun oppførte seg skikkelig urimelig og frekk, er heller ikke første gang vi ser henne behandle han sånn på den lille tiden de har blitt vist på Bloggerne. Det får meg litt til å lure på hvordan de faktisk er når kameraene ikke er på, når hun ikke engang klarer å holde spydigheten tilbake mens de filmer liksom...

Og i tillegg viser det seg at at av barna er tilstede og hører og ser hele opptrinnet.  Hva ER det de tenker med og på, egentlig?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Lerkeliten skrev:

Mulig det er diskutert før (har ikke fulgt med i tråden tidligere), men jeg får så vondt av å se Martine og Aleks sammen... Hun er så forelska, men han virker likegyldig. Virker som om hun er veldig investert i forholdet og tenker seriøst om dem som par, men han virker jo som han bare vil være «in a relationship» på Facebook og ikke i real life! 
 

Når hun snakker om at hun vil flytte til Bergen sier han momentant nei. Det tolker hun som at han har ombestemt seg om Oslo og spør «Vil du flytte til Oslo nå?», og da svarer han også nei! Hun prøver seg med at de må jo flytte sammen en eller annen gang, men han svarer ikke.. De er voksne og har vært sammen i flere år, så ikke rart hun tar det opp? Får vondt av denne «skeivbalansen» som viser seg hele tiden. 

Reagerte også på det. Hadde skjønt hvis de akkurat hadde blitt sammen, men de har jo vært sammen i fire år og er tydelig hvor gira hun er på at de skal ta neste steg. Er vel begrenset hvor lenge det kan fungere med avstandsforhold når man har såpass hektisk hverdag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett siste episode: «Åh herrrrlige sjø!» 😂👌 Blomster, truser og what-not; her er vi invitert inn, sava! 
Joakim vokser noen hakk; bra! 💪

Det er bare å spenne seg fast til 2021 🤫😱

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.9.2020 den 22.15, Justlooking skrev:

Hadde ikke hørt om denne familien tidligere. Har ikke han egen jobb heller, som mannen til Caroline? Eller har han egen jobb som mannen til Iselin? 

De jobber ikke nei. Lever av IG og har gjort det i flere år. Morten Dalhaug har jo vært inne og sett på følgerene deres og han fant jo ut at der har både hun og han kjøpt følgere. Ligger video av det på youtube der får man se statestikken deres. Helt sykt at de kan lure til seg inntekt på en sånn måte... men er vel derfor nesten ingen har visst hvem de var før nå. De har jo skaffet seg advokant sammen med Sara Emilie som også ble vist i youtube videoen for at han har brukt de i videoen, så ser jo ut som de har noe å skjule da.. 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på om vi får se Sara Emilie i neste sesong av bloggerne eller om det ikke blir før neste høst. Syns hun har vært ivrig i det siste og delt på stories at hun er intressert i og være med om hun blir spurt. Regner med neste sesong kommer ut rett etter nyttår. Syns de episodene som har vært nå i høst har vært ganske kjedelige. Har sikkert noe med korona og å gjøre, men følte det ble ingen avslutting på hverken Iselin eller Emma?

Endret av supermamz
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
1 time siden, supermamz skrev:

De jobber ikke nei. Lever av IG og har gjort det i flere år. Morten Dalhaug har jo vært inne og sett på følgerene deres og han fant jo ut at der har både hun og han kjøpt følgere. Ligger video av det på youtube der får man se statestikken deres. Helt sykt at de kan lure til seg inntekt på en sånn måte... men er vel derfor nesten ingen har visst hvem de var før nå. De har jo skaffet seg advokant sammen med Sara Emilie som også ble vist i youtube videoen for at han har brukt de i videoen, så ser jo ut som de har noe å skjule da.. 🙈

Jeg så Morten Dalhaug din video nå, og der kommer det frem at Monica kun har 24 000 norske følgere. Og mtp at hun har en norsk konto, så er det jo virkelig rart at hun har rundt 100 000 følgere fra andre land. Ikke rart jeg ikke hadde hørt om henne før jeg så henne på Bloggerne. Hvorfor har TV2 med folk som har jukset seg til følgere? Og hvorfor gidder firmaer å sponse norske IG-kontorer som hovedsakelig har utenlandske følgere? Annonsene funker jo dårlig på utenlandske følgere. 

Mannen hennes har tydeligvis også kjøpt følgere, og har kun 8000 norske følgere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MrsMacchiato skrev:

Jeg så Morten Dalhaug din video nå, og der kommer det frem at Monica kun har 24 000 norske følgere. Og mtp at hun har en norsk konto, så er det jo virkelig rart at hun har rundt 100 000 følgere fra andre land. Ikke rart jeg ikke hadde hørt om henne før jeg så henne på Bloggerne. Hvorfor har TV2 med folk som har jukset seg til følgere? Og hvorfor gidder firmaer å sponse norske IG-kontorer som hovedsakelig har utenlandske følgere? Annonsene funker jo dårlig på utenlandske følgere. 

Mannen hennes har tydeligvis også kjøpt følgere, og har kun 8000 norske følgere...

Ja det har jeg også lurt lenge på! Hennes venninne Belinda som var med i gårsdagen episode har innrømmet og kjøpt 5000 følgere. Så hele den gjengen der har vell gjort det. Sare Emilie går jo mer i pluss enn selveste kygo på instagram. Så mye som skurrer! Men føler de skjøt seg selv i leggen med å anskaffe advokat og prøver å felle Morten og Andrea for dette... Syns det er trist at ikke bedrifter har mer peiling på dette.. men er jo vanskelig for man kan jo ikke ta noen uten bevis og det finner man jo i banken. Men jeg har lenge lurt på hva som er så spennende med disse mammaene som flyr rundt på instagram, men aldri vært på tv eller noe før. 🤷🤷 Håper jo man kan prøve å få mer oppmerksomhet på dette for det er jo svindel de holder på med..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...