Gå til innhold

Bloggerne sesong 13


KGvennStine

Anbefalte innlegg

11 timer siden, 1Høstjenta skrev:

Nettopp sett vixen episoden. Altså, omg. Vi må jo ta opp David Eriksen her. Han sitter ved siden av IG og ler og koser seg med at ho blir kødda med. Men så, etter KG sin tale springer han rett bort til SE og seier at detta hadde han ikkje funne seg i om han var manageren hennes. Asså... han er vel manageren til IG? Akkurat det må IG ha kjent litt på etterpå. 

Han er en sleiping rett og slett 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, 1Høstjenta skrev:

Nettopp sett vixen episoden. Altså, omg. Vi må jo ta opp David Eriksen her. Han sitter ved siden av IG og ler og koser seg med at ho blir kødda med. Men så, etter KG sin tale springer han rett bort til SE og seier at detta hadde han ikkje funne seg i om han var manageren hennes. Asså... han er vel manageren til IG? Akkurat det må IG ha kjent litt på etterpå. 

Det sier mye om bransjen. Å snakke negativt om et A/S regnes altså som verre enn å kødde med mannens utroskap.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.9.2020 den 21.42, Bloodflowers skrev:

@Lerkeliten

Jeg så den episoden nå nettopp, og reagerte på at han ikke svarte da hun sa "vi må jo flytte sammen en gang". Fikk nesten litt vondt. Synes Martine generelt virker umoden for alderen, men besteforeldrene hennes er så søte!

Emma har skuffa meg. Mulig det har med den hormonelle forandringen hun har vært igjennom, men jeg synes hun virker mer umoden enn den generelle 18-åring. Hun har et veldig dårlig ordforråd. Hun formulerer seg dårlig og kan ikke enkle uttrykk. Samtidig overrasket hun positivt med hvordan hun taklet podcasten til Iselin. Geografi kunnskapene hennes er jo helt ute. Jeg tror ikke det hadde hjulpet henne å gå ferdig vgs. Det her er kunnskap hun skulle hatt for mange år siden. Det toget har nok gått. Føler at hun gjør til stemmen sin også, kanskje for å virke mer feminin eller fremheve dette mer? Jeg synes sånt er irriterende, men jeg kan jo forstå det litt også. 

Iselin blir for mye for meg

Joakim har mange gode ting for seg. Skulle bare ønske at han tok det mer seriøst og ikke var så opptatt av å henge med andre influensere for å bli populær. 

Geografikunnskaper, ja. Hjelp! Er det vanlig at 18-åringer sørpå aldri har hørt om Lofoten? Eller Trøndelag? Jeg ble helt paff. Synes Emma står for mye bra, altså, men fikk hakeslepp av det der. Ordforrådet er dessverre også veldig dårlig, ja. Kan jo hende det kommer seg. Ønsker henne alt godt, altså. ☺️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Kaisamaia skrev:

Geografikunnskaper, ja. Hjelp! Er det vanlig at 18-åringer sørpå aldri har hørt om Lofoten? Eller Trøndelag? Jeg ble helt paff. Synes Emma står for mye bra, altså, men fikk hakeslepp av det der. Ordforrådet er dessverre også veldig dårlig, ja. Kan jo hende det kommer seg. Ønsker henne alt godt, altså. ☺️

MIn attenåring vet hvor Lofoten og Trøndelag er. 

Jeg tenker at det er greit med litt utdanning. Uansett hvor mye penger man drar inn på influensing. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg er sen til festen, har såvidt sett noen episoder men jeg lurer på hvor Pilotfrue sitt content er? Bloggen hennes er lagt ned, så da kvinneguidens venner (pod) snakket om hennes dårlige barneoppdragelse (var snakk om matpakker og skjermtid blant annet), skjønte jeg ikke hvor det kom fra. Er det med i bloggerne? orker ikke se alt, bare synes Julianne er litt artig...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue bruker Instagram og Instastories, så vidt jeg vet. 

Endret av Fibonacci
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, pøbelsara skrev:

MIn attenåring vet hvor Lofoten og Trøndelag er. 

Jeg tenker at det er greit med litt utdanning. Uansett hvor mye penger man drar inn på influensing. 

Så bra. ☺️ Det virket jo ikke som hun hadde hørt om Lofoten og Trøndelag før heller. Det er vel mer vanlig å ikke kunne plassere de stedene på kartet enn å aldri ha hørt om de? 🙉☺️ Er greit med litt utdanning, ja. ☺️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
2 timer siden, Kaisamaia skrev:

Geografikunnskaper, ja. Hjelp! Er det vanlig at 18-åringer sørpå aldri har hørt om Lofoten? Eller Trøndelag? Jeg ble helt paff. Synes Emma står for mye bra, altså, men fikk hakeslepp av det der. Ordforrådet er dessverre også veldig dårlig, ja. Kan jo hende det kommer seg. Ønsker henne alt godt, altså. ☺️

Det er ikke vanlig. 11-åringen min vet hvor det er. ;)

Ønsker Emma alt godt jeg også, men håper hun begynner på skole igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
19 timer siden, ikkevoksen skrev:

Vet jeg er sen til festen, har såvidt sett noen episoder men jeg lurer på hvor Pilotfrue sitt content er? Bloggen hennes er lagt ned, så da kvinneguidens venner (pod) snakket om hennes dårlige barneoppdragelse (var snakk om matpakker og skjermtid blant annet), skjønte jeg ikke hvor det kom fra. Er det med i bloggerne? orker ikke se alt, bare synes Julianne er litt artig...

Pilotfrue sluttet å være med i Bloggerne for 2-3 sesonger siden. Hun bruker Instagram og instastory også har hun en ukentlig podcast med mannen som heter Julianne og Ulrik uten filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser på bloggene nå.. Fikk bare et stort behov for å si hvor slitsom familien Nyhus er! Hun Monica er bare så påtatt HELE tiden... Blæ.. Det var dagens oppgulp. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er imponert over at Monica ALDRI har et avslappet ansikt. Hun smiler absolutt hele tiden. Hvordan er det fysisk mulig? Må jo bli utrolig sliten i kinnene. Er ikke stygt ment altså, jeg bare vet at jeg får vondt i kjeven/kinnene om jeg smiler og ler mye. Og hun smiler som sagt HELE TIDEN. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått hvorfor Joakim Kleiven er interessant nok til å være med. Synes han er fryktelig kjedelig å følge..

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lirah skrev (12 timer siden):

Jeg er imponert over at Monica ALDRI har et avslappet ansikt. Hun smiler absolutt hele tiden. Hvordan er det fysisk mulig? Må jo bli utrolig sliten i kinnene. Er ikke stygt ment altså, jeg bare vet at jeg får vondt i kjeven/kinnene om jeg smiler og ler mye. Og hun smiler som sagt HELE TIDEN. 

Det er fryktelig påtatt, hu ser nok ikke sånn ut når kamra er av, er noe litt små falskt med henne 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea gjør at jeg faktisk har lyst til å følge med på neste sesong, men jeg skal ærlig innrømme at det ikke er så mange andre som appellerer til meg. Jeg er litt fascinert av familien Nyhus da, og var veldig spent på Emma Ellingsen forrige sesong, men da skuffet hun. Kanskje det kan ta seg opp i sesong 14? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

whitewildfox skrev (28 minutter siden):

Linnea gjør at jeg faktisk har lyst til å følge med på neste sesong, men jeg skal ærlig innrømme at det ikke er så mange andre som appellerer til meg. Jeg er litt fascinert av familien Nyhus da, og var veldig spent på Emma Ellingsen forrige sesong, men da skuffet hun. Kanskje det kan ta seg opp i sesong 14? 

Enig. Linnea er et friskt pust.

Glad CBE og Martine er ute, synes de var ekstremt tørre og kjedelige å se på. Samme med Joakim Kleven, men han henger tydeligvis med enda en sesong.

Sophie Elise kan man si mye om, men sett fra et dokusåpe-ståsted er hun en betydelig mer interessant personlighet enn f.eks Caroline Berg Eriksen, Martine Lunde og Anniken Jørgensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Finlay said:

Enig. Linnea er et friskt pust.

Glad CBE og Martine er ute, synes de var ekstremt tørre og kjedelige å se på. Samme med Joakim Kleven, men han henger tydeligvis med enda en sesong.

Sophie Elise kan man si mye om, men sett fra et dokusåpe-ståsted er hun en betydelig mer interessant personlighet enn f.eks Caroline Berg Eriksen, Martine Lunde og Anniken Jørgensen.

Hadde helt glemt at CBE og Martine var med jeg, la ikke merke til at de var borte før du skrev det her 😄

Glad for Linnea og Eveline. De andre liker jeg ikke, de er enten kjedelige eller usympatiske eller slitsomme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooorker ikke Norges mest selvopptatte narsissistiske sjølvdiggende kvinnfolk igjen 😩😩😩

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Ooooorker ikke Norges mest selvopptatte narsissistiske sjølvdiggende kvinnfolk igjen 😩😩😩

Tenker du på kopi Elise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...