Fredrik29 Skrevet 8. desember 2020 #221 Skrevet 8. desember 2020 Fint å få med Linnea, men ellers en døll og blendahvit gjeng 14
TulleJenny Skrevet 8. desember 2020 #222 Skrevet 8. desember 2020 Det at Sofie Elise skal være med igjen ødela hele greia for meg. Liker Linnea og Eveline, men kommer ikke til å se på pga. Sofie Elise. Ønsker ikke å gi henne noen form for oppmerksomhet. 13
Justlooking Skrevet 8. desember 2020 #223 Skrevet 8. desember 2020 Fint med Linnea, kommer nok til å sveive inn og hoppe over en del ... Håper Emma er litt mer interessant og reflektert denne gangen, hun har jo en spesiell historie. Evelina aner jeg ikke hvem er. SE er vel de fleste ganske lei av, men hun trenger kanskje mer publisitet etter bloggen. Kommer det ikke flere episoder av serien hennes siden hun er med her? Godt CBE ikke er med for hun har ingen ting å tilføre med et tomt og kjedelig liv. Sveiver i alle fall innom grunnet Linnea 😊 10
Gjest Finlay Skrevet 9. desember 2020 #224 Skrevet 9. desember 2020 Justlooking skrev (8 timer siden): Fint med Linnea, kommer nok til å sveive inn og hoppe over en del ... Håper Emma er litt mer interessant og reflektert denne gangen, hun har jo en spesiell historie. Evelina aner jeg ikke hvem er. SE er vel de fleste ganske lei av, men hun trenger kanskje mer publisitet etter bloggen. Kommer det ikke flere episoder av serien hennes siden hun er med her? Godt CBE ikke er med for hun har ingen ting å tilføre med et tomt og kjedelig liv. Sveiver i alle fall innom grunnet Linnea 😊 Eneste grunnen til at jeg muligens skal sveive innom er at jeg ser for meg at kontrasten reflektert (Linnea) og liksomreflektert (SE) kan bli litt underholdende😅 Synes egentlig programmet har gått ut på dato, men konseptet trekker åpenbart nok seere til at TV2 satser videre.
parmanoia Skrevet 9. desember 2020 #225 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Absolutt ingen interessante i kommende sesong. Og jeg merker meg, at når noen blir kalt for «et friskt pust», så synes jeg de er dørgende kjedelige, oppskrytte eller totalt sprø i 99,5% av tilfellene. Endret 9. desember 2020 av parmanoia 10
langbein86 Skrevet 19. januar 2021 #227 Skrevet 19. januar 2021 Syntes SE begynner å ligne litt på fotballfrue jeg. I utseender altså.. 😊 12
Gjest Tannbein Skrevet 20. januar 2021 #228 Skrevet 20. januar 2021 Finlay skrev (På 9.12.2020 den 8.55): Eneste grunnen til at jeg muligens skal sveive innom er at jeg ser for meg at kontrasten reflektert (Linnea) og liksomreflektert (SE) kan bli litt underholdende😅 Synes egentlig programmet har gått ut på dato, men konseptet trekker åpenbart nok seere til at TV2 satser videre. Veldig billig produksjon. Deltakerne filmer også mye selv.
Gjest Tannbein Skrevet 20. januar 2021 #229 Skrevet 20. januar 2021 (endret) langbein86 skrev (23 timer siden): Syntes SE begynner å ligne litt på fotballfrue jeg. I utseender altså.. 😊 De bruker sikkert de samme klinikkene. Botox, fillers, sculpting, restylane. Ser du på 10 år gamle bilder av fotballfrue så ligner ikke hun på bildene hun legger ut av seg selv på Instagram i det hele tatt heller. Bloggeruniformen er oppblåste, blanke kinnbein, stiv panne, silikon, løsnegler, kraftig markerte øyenbryn og kritthvite tenner. Endret 20. januar 2021 av Tannbein
J.. Skrevet 20. januar 2021 #230 Skrevet 20. januar 2021 Emma virker jo enda mer blåst enn noensinne.. 28
Gull vaffel Skrevet 20. januar 2021 #231 Skrevet 20. januar 2021 J.. skrev (1 time siden): Emma virker jo enda mer blåst enn noensinne.. Jeg tenkte det samme når jeg så det, hu virker snill da, men litt umoden for alderen 11
Gjest MrsMacchiato Skrevet 21. januar 2021 #232 Skrevet 21. januar 2021 Emma er så tilgjort, dramatisk og wanna-be-legally-blond-diva at det faktisk gjør vondt å se på😣 Ingenting der som virker ekte i det hele tatt, til og med SE virker mer real enn det der. Og det sier jo egentlig ganske mye.
Kollontaj Skrevet 21. januar 2021 #233 Skrevet 21. januar 2021 Jeg synes det er greit å vurdere alderen til de som omtales og kritiseres. Bare ett innspill. 12
J.. Skrevet 21. januar 2021 #234 Skrevet 21. januar 2021 Kollontaj skrev (25 minutter siden): Jeg synes det er greit å vurdere alderen til de som omtales og kritiseres. Bare ett innspill. Er man gammel nok til selv å velge å utlevere seg slik på tv og Internett (bl.a lettkledde bilder..) så er man gammel nok til å tåle kritikk også. En 19-20 åring som virker fullstendig tanketom er ganske trist. Dette er tross alt hvordan hun selv velger å fremstilles. 23
Gjest Twistdott Skrevet 21. januar 2021 #235 Skrevet 21. januar 2021 Hvordan klarer TV 2 å samle en sånn gjeng med glansa plastmennesker med usunne verdier. Hvilken målgruppe mener de at det skal treffe, tro?
parmanoia Skrevet 21. januar 2021 #236 Skrevet 21. januar 2021 (endret) Har sett tre episoder nå. Dette var nitriste greier. Endret 21. januar 2021 av parmanoia 9
Unika Skrevet 21. januar 2021 #237 Skrevet 21. januar 2021 J.. skrev (2 timer siden): Er man gammel nok til selv å velge å utlevere seg slik på tv og Internett (bl.a lettkledde bilder..) så er man gammel nok til å tåle kritikk også. En 19-20 åring som virker fullstendig tanketom er ganske trist. Dette er tross alt hvordan hun selv velger å fremstilles. Hun var jo faktisk mer moden og reflektert for 7 år siden, det er imponerende! 16
J.. Skrevet 21. januar 2021 #238 Skrevet 21. januar 2021 Unika skrev (1 time siden): Hun var jo faktisk mer moden og reflektert for 7 år siden, det er imponerende! Det sier jo sitt! Tror mange lar henne gå i fella med at "hun er bare en jente på xxx år!" Nøyaktig slik som SE. 14
Gjest kleshengeren Skrevet 21. januar 2021 #239 Skrevet 21. januar 2021 Tannbein skrev (På 20.1.2021 den 19.51): Veldig billig produksjon. Deltakerne filmer også mye selv. På grunn av korona vel?
mumrikk1 Skrevet 22. januar 2021 #240 Skrevet 22. januar 2021 Denne sesongen er ikke verdt å følge for min del😴 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå