parmanoia Skrevet 9. september 2020 #121 Skrevet 9. september 2020 16 timer siden, SansaS skrev: Så sykt casual og upåfallende den nettfit-henvisningen til CBE og mannen var i kveldens episode.. 🙈 de hadde liksom allerede avtalt trappeintervaller og stod med trappa «øøh skal vi kjøre den netfit greia?» Det var vel heller ikke tilfeldig hvilken treningsjakke hun hadde på seg heller. Eller hvilken klokke hun hadde på seg senere som tilfeeeeldigvis ble i sentrum av kamera i to sekunder. 17
SansaS Skrevet 9. september 2020 #122 Skrevet 9. september 2020 2 timer siden, parmanoia skrev: Det var vel heller ikke tilfeldig hvilken treningsjakke hun hadde på seg heller. Eller hvilken klokke hun hadde på seg senere som tilfeeeeldigvis ble i sentrum av kamera i to sekunder. Egentlig har det meste av hennes skjermtid bestått i teater eller reklame for kolleksjon eller treningsopplegg. Syns det er rart at tv2 finner dette relevant for seerne.. 29
Populært innlegg Lopploella Skrevet 9. september 2020 Populært innlegg #123 Skrevet 9. september 2020 Aiai. Bloggerne korona-edition. Knalltøft for de som vanligvis jobber hjemme, ifølge CBE. De får jo ikke fulgt sitt vanlige program med trening, egenpleie, kafelunsj og dill og dall med unger rundt beina. Stakkars. 82
Pippio Skrevet 9. september 2020 #124 Skrevet 9. september 2020 På 7.9.2020 den 10.14, Twistdott skrev: Det er ingen, absolutt ingen, og dem som er med i Bloggerne som har noe å fare med. De har ingen ting man kan la seg imponere over, de er pyntedukker som kun er opptatt av å ta seg ut. Der er vel ingen som lar seg imponere over flere lag sparkel i ansiktet, og det er det eneste enkelte av dem er opptatt av. Mange av dem virker faktisk noe enkle, og jeg kan ikke for mitt beste liv skjønne at et par vil tråkke oppå hverandre hele døgnet. Ektepar der begge er «hjemmeværende», og den eneste oppgaven er å ta seg ut, kjøpe klær, ta antrekksbilder, eksponere unger i stor skala og trene manisk flere ganger om dagen. Fytti, for et tomt liv. Jeg liker veldig godt besteforeldrene til Martine! 😃 22
Gjest shalott Skrevet 9. september 2020 #125 Skrevet 9. september 2020 (endret) 19 timer siden, Sursøtsaus skrev: Jeg føler Bloggerne har gått ut på dato. Serien startet med et premiss om å vise personene bak fascaden. Kanskje det viste seg at det ikke var så mye personlighet å vise likevel? Ettersom at serien har fått et større fokus på produktplassering, hver og en får mindre og mindre skjermtid (CBE foreksempel har vært utelatt i flere episoder) og det meste av innholdet er enten reklame pakket inn i "spennende prosjekter" eller gjenfortelling av tidligere blogginnhold så kan man lure på om det virkelig var noen personer å bli kjent med i det hele tatt? Hadde virkelig trua på at Linnéa Myhre og Emma kunne løfte opp innholdet litt med litt mindre A4-perspektiver og erfaringer, men til og med de blir bare monotone og utvaska versjoner av sine egne bloggprofiler. Anne Biths comeback forrige sesong virker mer som kanalens siste desperate forsøk på å spice opp programmet igjen. En mulighet jeg vil si de ikke fikk valuta for, men det er kanskje fordi å fronte henne i et positivt lys rett etter all blessen rundt henne hadde framstått som uetisk? Ja. Og at man nå rett og slett ikke kan komme "tettere på" dem lengre. Nakne barn i senga, Iselin på toalettet, rævsaft og utroskap, medisininntak med påfølgende sykdom - ingen vil vel enda tettere på disse menneskene nå? Endret 9. september 2020 av shalott
Gjest Twistdott Skrevet 10. september 2020 #126 Skrevet 10. september 2020 Jeg følger ikke med på Bloggerne, men ser på sporadisk. Jeg spolte gjennom en episode i går kveld, og jeg forstår ikke konseptet. Hva vil TV2 at denne suppegjengen skal formidle, hva vil de det skal gi oss? Det er et program mål og mening
missLynch Skrevet 10. september 2020 #127 Skrevet 10. september 2020 Kongeøyeblikk: når Martine får ny korona-hobby; å fargelegge i en malebok for barn. Hvorfor bry hodet med kvalitetslitteratur og film når du kan fargelegge prinsesser? 39
Gull vaffel Skrevet 10. september 2020 #128 Skrevet 10. september 2020 1 time siden, missLynch skrev: Kongeøyeblikk: når Martine får ny korona-hobby; å fargelegge i en malebok for barn. Hvorfor bry hodet med kvalitetslitteratur og film når du kan fargelegge prinsesser? mange voksen som fargelegger, finnes mange sånne bøker for voksne. Veldig mange finner det veldig beroligende 7
Gjest Twistdott Skrevet 10. september 2020 #129 Skrevet 10. september 2020 Jeg vet at mange voksne fargelegger, og at det er beroligende - men da tenker jeg at de går for vanskeligere motiv enn de store bildene hun fargela. Hun hoppet over det med større vanskelighetsgrad......
fresia Skrevet 10. september 2020 #130 Skrevet 10. september 2020 På 9.9.2020 den 17.36, Pippio skrev: Jeg liker veldig godt besteforeldrene til Martine! 😃 De er så søte der de sitter på den faste plassen sin ved kjøkkenbordet❤️ 16
SoftKitty Skrevet 10. september 2020 #131 Skrevet 10. september 2020 On 9/9/2020 at 1:31 PM, missLynch said: Litt på siden: Søren, at Fetisha "So why are we having this situation?!?" Williams (venn (eller hva vet jeg) av Sophie og Joakim) ikke er med. det hadde høynet nivået adskillige hakk. Eller Kristine Ullebø. Nei, tv2, denne gangen ble det for tannlaust. Fetisha "er med" i årets Parterapi 😁 4
Pippio Skrevet 10. september 2020 #132 Skrevet 10. september 2020 14 minutter siden, fresia skrev: De er så søte der de sitter på den faste plassen sin ved kjøkkenbordet❤️ Hadde vært mer interresant med en «pårørende til influencere» sesong. 16
Isild Skrevet 11. september 2020 #133 Skrevet 11. september 2020 10 timer siden, Pippio skrev: Hadde vært mer interresant med en «pårørende til influencere» sesong. Eller en sesong som handler om leserne som har influencerne som sine store forbilder. 23
Pippio Skrevet 11. september 2020 #134 Skrevet 11. september 2020 7 timer siden, Isild skrev: Eller en sesong som handler om leserne som har influencerne som sine store forbilder. Haha det hadde vært mye rart 😂 6
Mango Skrevet 11. september 2020 #135 Skrevet 11. september 2020 Alt jeg lurer på etter å ha lest innleggene, HVORFOR ser dere på bloggerne egentlig? Hvorfor se på noe dere synes et så vanvittig kjedelig og tilgjort? Bloggerne er jo bare ett innblikk i livene deres, det er naturlig at ikke alt er sentrert rundt jobb. "Hverdagen" ER jobben deres. Jeg er enig i mye av det som skrives, men tenker at det er helt grei, hjernedød underholdning. 5
loffen Skrevet 12. september 2020 #136 Skrevet 12. september 2020 (endret) Jeg ser på nyhetene også, selv om jeg blir uvel av både flyktningesituasjonen og politikk. (‘Mannen er utro, men om jeg later som ingenting, så går det bort..) Endret 12. september 2020 av loffen 12
Gjest Finlay Skrevet 12. september 2020 #137 Skrevet 12. september 2020 14 timer siden, Mango skrev: Alt jeg lurer på etter å ha lest innleggene, HVORFOR ser dere på bloggerne egentlig? Hvorfor se på noe dere synes et så vanvittig kjedelig og tilgjort? Bloggerne er jo bare ett innblikk i livene deres, det er naturlig at ikke alt er sentrert rundt jobb. "Hverdagen" ER jobben deres. Jeg er enig i mye av det som skrives, men tenker at det er helt grei, hjernedød underholdning. Etter å ha fulgt diverse bloggere og influencere over år, satte jeg meg godt til rette for å se Bloggerne første gang for noen år siden. Tenkte at det kunne være spennende å få et innblikk i livet disse menneskene lever. Et liv så ufattelig ulikt mitt eget. Få se hvordan de jobber, planlegger, utviklingen når de lager disse kolleksjonene sine. Hvordan de får tidsklemma til å gå opp, noe bloggerne med barn jamret over støtt og stadig. De travle dagene, der det knapt var tid til å klemme inn en lunsj på en eller annen uteservering. Hvorfor den velfortjente landingen i sofaen med vinglasset på kvelden var nettopp så velfortjent. Og hva får man se? Planlegging av ferieturer, reiser, hotellweekends, spa, sminke, frisørbesøk, neglestell, et ektepar som etter å ha sendt barna til skole og barnehage bruker formiddagen på å jogge. Hjernedød underholdning JA. Men er den egentlig grei? Synes det er en skam at det går an å leve av dette tøyset. Ikke minst at de tillater seg å klage over hvor slitne de er, og hvor mye de trenger en ferie for å slappe av. Ingenting de brenner for. Ikke noe engasjement for noe som helst, annet enn seg selv og sitt eget utseende. Må legge til at jeg ikke ser Bloggerne denne sesongen, men baserer meg på observasjoner gjort tidligere sesonger.
Lopploella Skrevet 16. september 2020 #138 Skrevet 16. september 2020 Kom til å tenke på Hjalmar, slutta skolen i fjerde... 😬 Hun burde nok definitivt ikke sluttet på skolen, nei. 5
Halle-Palle Skrevet 16. september 2020 #139 Skrevet 16. september 2020 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor de som er med i programmet ikke benytter anledningen til å faktisk vise litt av den syykt travle og hektiske hverdagen sin. Nå hadde de virkelig hatt sjansen til å vise at det ikke bare er å smile pent til kamera og så BOOM er det et ferdig innlegg. Man kunne fått sett hvordan de jobber med et innlegg, hva slags forberedelser fotografen må gjøre og hvordan de får ideer til blogginnlegg osv osv osv. I stede får vi bare se det vi (eller jeg, da, kan kun snakke for meg selv) mistenker, at de suller rundt, bruker uendelig tid foran speilet, litt trykking på PC med lange negler og filmer barna i matchende antrekk. Jeg har spolt meg gjennom noen episoder og må si at det er et program helt uten sjarm og personlighet. De lever virkelig opp til fordommene. Endret 16. september 2020 av Halle-Palle 37
Fie92 Skrevet 16. september 2020 #140 Skrevet 16. september 2020 Fra en som er oppvokst i Drammen må jeg dessverre meddele at nei Emma, Drammen er definitivt ikke som Miami. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå