Gjest BethD Skrevet 24. september 2020 #181 Del Skrevet 24. september 2020 9 timer siden, Maydis8 skrev: Synes Joakim er urolig umoden til å være 27 år. Han gjør seg nok til en del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 24. september 2020 #182 Del Skrevet 24. september 2020 En som har kommentert på IG-profilen til Bloggerne. Stiller spørsmål ved hva nettroll egentlig er, som Monica visstnok har tatt et oppgjør med, og nevner eksponeringen av barn flere driver med 👍 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 24. september 2020 #183 Del Skrevet 24. september 2020 22 timer siden, Maydis8 skrev: Synes Joakim er urolig umoden til å være 27 år. Jeg trodde han var 20! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 28. september 2020 #184 Del Skrevet 28. september 2020 Men altså, hva er greia med "ingen truse" på Bloggerne? Et sabla fokus på trusa til Monica Nyhus i den siste episoden. Vi fikk æren av å se to av trusene hennes og, mens hun satt med "teamet" sitt rundt kjøkkenbordet. Chris og det ene barnet var på vaskerommet og henta ei nett lita stringtruse, samt ei litt bredere hipstertruse. Så fast forward til fotoshooten. Hun selv kommer anstigende i en gjennomsiktig blondekjole. Av en eller annen grunn instrueres hun til å ta av seg trusa, av fotografen. Hun har på seg bh da, ingen tvil, men trusa skal visst av. Fotografen får gleden av å se straka vegen opp i herligheten i det hun skal løftes for å bli tatt bilde av. CBE hadde jo også "glemt" trusa si da de ble filma under Vixen for noen år siden. Dette fjaset her ønsker noen å ha som sitt levebrød, mens andre drar på jobb om dagene i samfunnskritiske funksjoner. Truse eller ikke truse, det er visst det store spørsmålet. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg rebella81 Skrevet 28. september 2020 Populært innlegg #185 Del Skrevet 28. september 2020 Om noen år skal barna til disse influencerne reflektere over hva foreldrene deres jobber som. Kompisenes mødre er intensivsykepleiere, revisorer og ungdomsskolelærere, mens de selv har en mamma som viser frem trusa si på tv og småkjefter på pappa, mens de fniser over kodeordet sitt for sex, "freddan". Jeg hadde dødd på meg av skam, som ungdom. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 28. september 2020 #186 Del Skrevet 28. september 2020 42 minutter siden, rebella81 skrev: Om noen år skal barna til disse influencerne reflektere over hva foreldrene deres jobber som. Kompisenes mødre er intensivsykepleiere, revisorer og ungdomsskolelærere, mens de selv har en mamma som viser frem trusa si på tv og småkjefter på pappa, mens de fniser over kodeordet sitt for sex, "freddan". Jeg hadde dødd på meg av skam, som ungdom. Det skulle ikke vært lov å utsette barn for dette. Det er helt utrolig at barn ikke har noe vern mot eksponering. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 28. september 2020 #187 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) 1 time siden, rebella81 skrev: Om noen år skal barna til disse influencerne reflektere over hva foreldrene deres jobber som. Kompisenes mødre er intensivsykepleiere, revisorer og ungdomsskolelærere, mens de selv har en mamma som viser frem trusa si på tv og småkjefter på pappa, mens de fniser over kodeordet sitt for sex, "freddan". Jeg hadde dødd på meg av skam, som ungdom. Kjenner jeg dør litt av skam jeg også, og jeg er ikke i slekt med dem engang.... Kan ikke engang tenke meg hvor nedverdigende det må være for barna når vennene finner dette flere år fra nå... Det er så utrolig dumt at ikke disse foreldrene ser dette... Men det er faktisk ingen jeg syns mer synd på enn døtrene til Iselin G... tenk hvordan de kommer til å ha det når vennene finner mora liggende skrævende i dusjen for å spyle ut farens sæd..... Hvor er barnevernet.... Endret 28. september 2020 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 28. september 2020 #188 Del Skrevet 28. september 2020 6 minutter siden, BethD skrev: Kjenner jeg dør litt av skam jeg også, og jeg er ikke i slekt med dem engang.... Kan ikke engang tenke meg hvor nedverdigende det må være for barna når vennene finner dette flere år fra nå... Det er så utrolig dumt at ikke disse foreldrene ser dette... Men det er faktisk ingen jeg syns mer synd på enn døtrene til Iselin G... tenk hvordan de kommer til å ha det når vennene finner mora liggende skrævende i dusjen for å spyle ut farens sæd..... Hvor er barnevernet.... Ja, det er så sant. Og så den evinnelige ståklitten... 🙄 Enn om f.eks Mads Hansen konstant skulle proklamert at han får ståk*k av alt og ingenting? Hadde blitt ramaskrik. Tror I G har misforstått litt. Det er ikke et udekket behov i samfunnet for å få se nakne, breiale influencere i dusjen som "spyler ut hele slekta" etter sex. Som forteller om analsaft og is på kjønnshårene. Hun kunne like gjerne fortalt om dagens bæsj på do, liksom. Sex er naturlig og bæsj er like naturlig. Podcasten kan bli bra, med noen innskjerpinger og litt mer refleksjon rundt det hun driver med der. Mye interessant hun kan ta tak i. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 28. september 2020 #189 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) På 10.9.2020 den 9.41, Twistdott skrev: Jeg følger ikke med på Bloggerne, men ser på sporadisk. Jeg spolte gjennom en episode i går kveld, og jeg forstår ikke konseptet. Hva vil TV2 at denne suppegjengen skal formidle, hva vil de det skal gi oss? Det er et program mål og mening Slik det har blitt så er programmets mening å gi oss et innblikk i hvor ufattelig narsissistiske og virkelighetsfjerne disse bloggerne er, og hvor enkle og intetsigende liv de har uten noen form for personlig utvikling. CBE må være verst i klassen, alle disse kaffekoppene som er dokumentert sirlig på SoMe ér faktisk hele livet hennes. Det er ganske (p)sykt og jeg tenker det ikke er så rart at bloggere snakker så mye om depresjoner og psykisk helse. Snakk om fattige og meningsløse liv! Mennesker er ikke laget for å sitte og beskue egen navle i evigheter, man blir gal av mindre. Jeg skulle gjerne tjent bedre enn jeg gjør i egen jobb, men når jeg ser hvilken pris akkurat bloggere betaler for pengene sine så misunner jeg dem ikke én smule. Jeg synes synd på dem og så synes jeg det er meget spesielt at disse menneskene ikke evner å se seg selv utenfra og jekke egoet sitt litt ned. Å tro at hele Norges befolkning elsker deg bortsett fra de 10% som bare er bitre og misunnelige hatere, det må være en spesiell type menneske som som voksne mennesker setter seg selv i sentrum av universet slik . De fleste vokser slike tanker av seg i fireårsalderen. Å leve på en slik livsløgn... ja.. nei.. jeg misunner dem ikke. Stakkars mennesker som sitter som aper i glasshus og som tror at alle ser på dem med beundring. For min del blir det det samme som å se på et togkrasj. Jeg synes det er spennende med mennesker som er totalt blottet for alt av selvinnsikt.., se hvor langt det kan gå for et forsvarsløst menneske som er fanget i eget egosentriske nett. Menneskesinnet er virkelig noe av det mest merkelige som naturen har skapt. Tenk å ikke ha evne til å løfte blikket, tenk å tro at det som foregår frem til egen nesetipp er noe hele verden trenger/ønsker/søker etter å få innblikk i... altså, om ikke annet så er det jo interessant!?? Tenk å virkelig tro at verden trenger å vite at du har jogget 30minutter den dagen. Det er faen meg helt sjukt. Det sjukeste er vel egentlig at det finnes følgere som gjør det mulig for narsissister å leve av å være narsissist. Hvilken verden har vi skapt for oss selv egentlig? Endret 28. september 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 28. september 2020 #190 Del Skrevet 28. september 2020 53 minutter siden, loveli skrev: Slik det har blitt så er programmets mening å gi oss et innblikk i hvor ufattelig narsissistiske og virkelighetsfjerne disse bloggerne er, og hvor enkle og intetsigende liv de har uten noen form for personlig utvikling. CBE må være verst i klassen, alle disse kaffekoppene som er dokumentert sirlig på SoMe ér faktisk hele livet hennes. Det er ganske (p)sykt og jeg tenker det ikke er så rart at bloggere snakker så mye om depresjoner og psykisk helse. Snakk om fattige og meningsløse liv! Mennesker er ikke laget for å sitte og beskue egen navle i evigheter, man blir gal av mindre. Jeg skulle gjerne tjent bedre enn jeg gjør i egen jobb, men når jeg ser hvilken pris akkurat bloggere betaler for pengene sine så misunner jeg dem ikke én smule. Jeg synes synd på dem og så synes jeg det er meget spesielt at disse menneskene ikke evner å se seg selv utenfra og jekke egoet sitt litt ned. Å tro at hele Norges befolkning elsker deg bortsett fra de 10% som bare er bitre, misunnelige hatere, det må være en spesiell type menneske som setter seg selv i sentrum slik som voksne. De fleste vokser slike tanker av seg i fireårsalderen. Å leve på en slik livsløgn... ja.. nei.. jeg misunner dem ikke. Stakkars mennesker som sitter som aper i glasshus og som tror at alle ser på dem med beundring. For min del blir det det samme som å se på et togkrasj. Jeg synes det er spennende med mennesker som er totalt blottet for alt av selvinnsikt.., se hvor langt det kan gå for et forsvarsløst menneske som er fanget i eget nett. Menneskesinnet er virkelig noe av det mest merkelige som naturen har skapt. Tenk å ikke ha evne til å løfte blikket, tenk å tro at det som foregår frem til egen nesetipp er noe hele verden trenger/ønsker/søker etter å få innblikk i... altså, om ikke annet så er det jo interessant!?? Tenk å virkelig tro at verden trenger å vite at du har jogget 30minutter den dagen. Det er faen meg helt sjukt. Det sjukeste er vel egentlig at det finnes følgere som gjør det mulig for narsissister å leve av å være narsissist. Hvilken verden har vi skapt for oss selv egentlig? Er så sykt enig. Bra skrevet 👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 28. september 2020 #191 Del Skrevet 28. september 2020 5 timer siden, loveli skrev: Slik det har blitt så er programmets mening å gi oss et innblikk i hvor ufattelig narsissistiske og virkelighetsfjerne disse bloggerne er, og hvor enkle og intetsigende liv de har uten noen form for personlig utvikling. CBE må være verst i klassen, alle disse kaffekoppene som er dokumentert sirlig på SoMe ér faktisk hele livet hennes. Det er ganske (p)sykt og jeg tenker det ikke er så rart at bloggere snakker så mye om depresjoner og psykisk helse. Snakk om fattige og meningsløse liv! Mennesker er ikke laget for å sitte og beskue egen navle i evigheter, man blir gal av mindre. Jeg skulle gjerne tjent bedre enn jeg gjør i egen jobb, men når jeg ser hvilken pris akkurat bloggere betaler for pengene sine så misunner jeg dem ikke én smule. Jeg synes synd på dem og så synes jeg det er meget spesielt at disse menneskene ikke evner å se seg selv utenfra og jekke egoet sitt litt ned. Å tro at hele Norges befolkning elsker deg bortsett fra de 10% som bare er bitre og misunnelige hatere, det må være en spesiell type menneske som som voksne mennesker setter seg selv i sentrum av universet slik . De fleste vokser slike tanker av seg i fireårsalderen. Å leve på en slik livsløgn... ja.. nei.. jeg misunner dem ikke. Stakkars mennesker som sitter som aper i glasshus og som tror at alle ser på dem med beundring. For min del blir det det samme som å se på et togkrasj. Jeg synes det er spennende med mennesker som er totalt blottet for alt av selvinnsikt.., se hvor langt det kan gå for et forsvarsløst menneske som er fanget i eget egosentriske nett. Menneskesinnet er virkelig noe av det mest merkelige som naturen har skapt. Tenk å ikke ha evne til å løfte blikket, tenk å tro at det som foregår frem til egen nesetipp er noe hele verden trenger/ønsker/søker etter å få innblikk i... altså, om ikke annet så er det jo interessant!?? Tenk å virkelig tro at verden trenger å vite at du har jogget 30minutter den dagen. Det er faen meg helt sjukt. Det sjukeste er vel egentlig at det finnes følgere som gjør det mulig for narsissister å leve av å være narsissist. Hvilken verden har vi skapt for oss selv egentlig? Down to the point. Veldig bra analysert! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. september 2020 #192 Del Skrevet 28. september 2020 👏🏻 @loveli Godt skrevet! Helt ufattelig at så mye egosentrert atferd er troverdig og salgbart. Det er særdeles lite samfunnsnyttig og bærekraftig. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. september 2020 #193 Del Skrevet 28. september 2020 Amen @loveli🙏🙌👏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 28. september 2020 #194 Del Skrevet 28. september 2020 7 timer siden, loveli skrev: Tenk å virkelig tro at verden trenger å vite at du har jogget 30minutter den dagen. Det er faen meg helt sjukt. Det sjukeste er vel egentlig at det finnes følgere som gjør det mulig for narsissister å leve av å være narsissist. Hvilken verden har vi skapt for oss selv egentlig? 🙏🙌👏👏👏 Word! Mens klassekameratene sine foreldre analyserte korona-prøver, organiserte hjemmeundervisning, kjørte buss, vasket på sykehus, drev viktig forskning- så jogget mor. Eller fikset hår- eller hadde babyshower på Insta. Yasss..... 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 28. september 2020 #195 Del Skrevet 28. september 2020 Det rare er at de « påvirkerne» oppfordrer folk til å se på Bloggerne, for dette blir bra, dette blir den beste sesongen osv. Jeg kan ikke annet enn le.Hva er bra? De to tuppene som knisende leier på hver sin alpakka, Kleiven som er med mor for å prøve brudekjole, de i Kr. Sand som faller gråtende på kne firdi de får en jente, eller CBE som sitter stivpyntet og snakker inn i kameraet. Jeg har ikke sett skikkelig, jeg spoler meg gjennom, men det jeg har sett er elendig tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 29. september 2020 #196 Del Skrevet 29. september 2020 8 timer siden, Twistdott skrev: Det rare er at de « påvirkerne» oppfordrer folk til å se på Bloggerne, for dette blir bra, dette blir den beste sesongen osv. Jeg kan ikke annet enn le.Hva er bra? De to tuppene som knisende leier på hver sin alpakka, Kleiven som er med mor for å prøve brudekjole, de i Kr. Sand som faller gråtende på kne firdi de får en jente, eller CBE som sitter stivpyntet og snakker inn i kameraet. Jeg har ikke sett skikkelig, jeg spoler meg gjennom, men det jeg har sett er elendig tv. Og likevel. Jeg fikk nyhetsbrev fra TV2sumo der de hadde laget en liste over de ti mest sette programmene og Bloggerne tronet helt øverst. Betyr nok at det blir flere sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 29. september 2020 #197 Del Skrevet 29. september 2020 1 time siden, CecilieX skrev: Og likevel. Jeg fikk nyhetsbrev fra TV2sumo der de hadde laget en liste over de ti mest sette programmene og Bloggerne tronet helt øverst. Betyr nok at det blir flere sesonger. Neste sesong spilles inn nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 29. september 2020 #198 Del Skrevet 29. september 2020 2 timer siden, CecilieX skrev: Og likevel. Jeg fikk nyhetsbrev fra TV2sumo der de hadde laget en liste over de ti mest sette programmene og Bloggerne tronet helt øverst. Betyr nok at det blir flere sesonger. Pluss at det er forholdsvis rimelig å produsere tross alt. Mye for pengene for tv2 med andre ord! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1Høstjenta Skrevet 29. september 2020 #199 Del Skrevet 29. september 2020 Nettopp sett vixen episoden. Altså, omg. Vi må jo ta opp David Eriksen her. Han sitter ved siden av IG og ler og koser seg med at ho blir kødda med. Men så, etter KG sin tale springer han rett bort til SE og seier at detta hadde han ikkje funne seg i om han var manageren hennes. Asså... han er vel manageren til IG? Akkurat det må IG ha kjent litt på etterpå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. september 2020 #200 Del Skrevet 30. september 2020 9 timer siden, 1Høstjenta skrev: Nettopp sett vixen episoden. Altså, omg. Vi må jo ta opp David Eriksen her. Han sitter ved siden av IG og ler og koser seg med at ho blir kødda med. Men så, etter KG sin tale springer han rett bort til SE og seier at detta hadde han ikkje funne seg i om han var manageren hennes. Asså... han er vel manageren til IG? Akkurat det må IG ha kjent litt på etterpå. Han er jo ikke helt god han heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå