Gå til innhold

Skravletråd Mars/april 2021


Ollibolli

Anbefalte innlegg

Fortalt familien i helgen og noen venner siste dagene, utrolig koselig og mye gøye reaksjoner, føles 10 kg lettere å endelig få si noe istedenfor å holde trøttheten og spyingen så skjult 😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.10.2020 den 15.23, Ollibolli skrev:

Velkommen @Bobir @mioreog @Oktava    Vil dere skrives inn på førstesiden? 😃

Det kan du godt :) Foreløpig termin 17/4, tredje barn, og jeg tror jeg blir trådens eldste med mine 35 år  👵

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miore skrev:

Det kan du godt :) Foreløpig termin 17/4, tredje barn, og jeg tror jeg blir trådens eldste med mine 35 år  👵

Hehe, du er bare 1 år eldre enn meg, og jeg får førstemann:O Så du ligger mye bedre an 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo, fikk innkallelse til OUL hos Kalnes i posten i dag, slutten av november - blir mellom uke 18/19 så det er vel sånn akkurat. Herre så lenge det er til akkurat nå! Men jeg gleder meg og er spent på Kalnes, synes det virker som et bra sted å skulle føde, de har ihvertfall mye utstyr! Både badekar, lystgass og masse annen moro 😆 Håper å få vite kjønn:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Måndagsbarn skrev:

Woohoo, fikk innkallelse til OUL hos Kalnes i posten i dag, slutten av november - blir mellom uke 18/19 så det er vel sånn akkurat. Herre så lenge det er til akkurat nå! Men jeg gleder meg og er spent på Kalnes, synes det virker som et bra sted å skulle føde, de har ihvertfall mye utstyr! Både badekar, lystgass og masse annen moro 😆 Håper å få vite kjønn:)

Jeg har også fått innkallelse til OUL på Kalnes mellom uke 18/19! Veldig spent! Skal dit i uke 46😁 Synd at ikke mannen får bli med da😢 Men har hørt at det er mange som har fått ha med sin bedre halvdel på fødsel der, så håper veldig på det! Kan ikke se for meg å måtte føde uten han som støtte!😱

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere andre begynt å kjenne mye liv? Jeg er 18 uker i dag og her er det livlig i magen 😂 synes hun lille er nesten litt skremmende sterk for fra forrige uke har vi kunnet kjenne spark på utsiden! Legen jeg var på kontroll hos ble helt imponert 😄 Veldig gøy! Med første så kunne vi begynne å kjenne det utenpå rundt 23 uker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Ollibolli skrev:

Har noen av dere andre begynt å kjenne mye liv? Jeg er 18 uker i dag og her er det livlig i magen 😂 synes hun lille er nesten litt skremmende sterk for fra forrige uke har vi kunnet kjenne spark på utsiden! Legen jeg var på kontroll hos ble helt imponert 😄 Veldig gøy! Med første så kunne vi begynne å kjenne det utenpå rundt 23 uker.

Har kjent noe jeg nesten er sikker på er babyen, men er ikke 100% sikker.. Har morkaken foran da..😅

Så gøy å kjenne liv da! Gleder meg til jeg og kan kjenne det tydelig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ollibolli skrev:

Har noen av dere andre begynt å kjenne mye liv? Jeg er 18 uker i dag og her er det livlig i magen 😂 synes hun lille er nesten litt skremmende sterk for fra forrige uke har vi kunnet kjenne spark på utsiden! Legen jeg var på kontroll hos ble helt imponert 😄 Veldig gøy! Med første så kunne vi begynne å kjenne det utenpå rundt 23 uker.

Jeg har begynt å kjenne en del bobling/kliling helt nederst i magen! Jordmor synes det var litt tidlig, men hun sa det ikke er umulig at det faktisk er baby jeg kjenner da det skal være slik det kjennes ut! Baby ligger med føttene mot nedre del av magen min☺️ Er 14+1! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hopptimisten skrev:

Jeg har også fått innkallelse til OUL på Kalnes mellom uke 18/19! Veldig spent! Skal dit i uke 46😁 Synd at ikke mannen får bli med da😢 Men har hørt at det er mange som har fått ha med sin bedre halvdel på fødsel der, så håper veldig på det! Kan ikke se for meg å måtte føde uten han som støtte!😱

Så spennende! Jeg skal dit ikke lenge etter deg, så vi er ganske nære hverandre i løpet 😄 Håper også på det ved fødsel, selv om jeg egentlig er en kald fisk som kanskje helst ikke vil at noen skal se hvor teit jeg kommer til å oppføre meg mens jeg griner og banner, haha!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Switch skrev:

Har kjent noe jeg nesten er sikker på er babyen, men er ikke 100% sikker.. Har morkaken foran da..😅

Så gøy å kjenne liv da! Gleder meg til jeg og kan kjenne det tydelig😊

Ikke rart det tar litt tid med morkaken foran 😊 Ja, det er veldig gøy! Blir så mye mer virkelig da.

 

3 timer siden, Hopptimisten skrev:

Jeg har begynt å kjenne en del bobling/kliling helt nederst i magen! Jordmor synes det var litt tidlig, men hun sa det ikke er umulig at det faktisk er baby jeg kjenner da det skal være slik det kjennes ut! Baby ligger med føttene mot nedre del av magen min☺️ Er 14+1! 

Så gøy! Det er helt sikkert babyen du kjenner da 😊 har inntrykk av at det er litt «gammeldags» å tro at man ikke kan kjenne liv tidlig. Det varierer ut i fra hvordan morkaken ligger og følsomhet hos mor kan variere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!  Jeg kjente helt åpenbart og garantert 14+4 forrige gang, og jevnlig fra  15+0.   Kunne til og med kjenne det utenpå 15+3! Jeg har ikke kjent noe "sikkert" ennå denne gangen (er 13+6), men jeg gleder meg  veldig :hjerte: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært til OUL i dag og fått vite kjønn på den andre tvillingen 🥰 Vi venter en gutt :babygutt: og en jente :babyjente:!
Begge er helt friske og riktig størrelse, alle organer ser fine ut 🥰 gutten ligger på toppen og jenta på bunnen, en morkake er oppe og en nede tydeligvis, men ikke foran utgangen.
Har også fått vite "åh se, der er jenta som sparker broren sin i ansiktet" 😂 så slemt gjort av hun, haha! 

Termin er uendret, siden den er IVF-termin.

21 timer siden, Ollibolli skrev:

Har noen av dere andre begynt å kjenne mye liv? Jeg er 18 uker i dag og her er det livlig i magen 😂 synes hun lille er nesten litt skremmende sterk for fra forrige uke har vi kunnet kjenne spark på utsiden! Legen jeg var på kontroll hos ble helt imponert 😄 Veldig gøy! Med første så kunne vi begynne å kjenne det utenpå rundt 23 uker.

Har kjent utvilsomt liv i 3-4 dager nå, og kjenner noe hver dag. Det er super koselig! ❤️ Men har også fått vite i dag at det kan være at de flytter på seg og at jeg ikke kommer til å kjenne noe noen dager. Man skal visst kjenne liv hver dag fra omtrent uke 25.
Har kjent litt selv på utsiden også, men får aldri flere spark sånn at samboeren kan også kjenne det. Han må vente litt til da.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Avianna skrev:

Har vært til OUL i dag og fått vite kjønn på den andre tvillingen 🥰 Vi venter en gutt :babygutt: og en jente :babyjente:!
Begge er helt friske og riktig størrelse, alle organer ser fine ut 🥰 gutten ligger på toppen og jenta på bunnen, en morkake er oppe og en nede tydeligvis, men ikke foran utgangen.
Har også fått vite "åh se, der er jenta som sparker broren sin i ansiktet" 😂 så slemt gjort av hun, haha! 

Termin er uendret, siden den er IVF-termin.

Har kjent utvilsomt liv i 3-4 dager nå, og kjenner noe hver dag. Det er super koselig! ❤️ Men har også fått vite i dag at det kan være at de flytter på seg og at jeg ikke kommer til å kjenne noe noen dager. Man skal visst kjenne liv hver dag fra omtrent uke 25.
Har kjent litt selv på utsiden også, men får aldri flere spark sånn at samboeren kan også kjenne det. Han må vente litt til da.

Så bra at alt så fint ut😍 Og så gøy med en av hver!😄 Har OUL i morgen og gruer meg faktisk litt. Er så redd for at han skal finne noe feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Switch skrev:

Så bra at alt så fint ut😍 Og så gøy med en av hver!😄 Har OUL i morgen og gruer meg faktisk litt. Er så redd for at han skal finne noe feil..

Jeg var super nervøs også. Det er virkelig en lettelse når alt ser bra ut. Håper det blir den samme opplevelsen for deg! Lykke til i morgen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Avianna skrev:

Jeg var super nervøs også. Det er virkelig en lettelse når alt ser bra ut. Håper det blir den samme opplevelsen for deg! Lykke til i morgen 🥰

Hehe jaa, er vel ikke så uvanlig å være nervøs før ultralyd. Er jo tross alt barna våres😊 Ja krysser fingrene for at det har vært unødvendig å grue seg, og at alt bare ser bra ut. Takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 1 av hver Avianna!! Så koselig ❤️ 

32 minutter siden, Switch skrev:

Hehe jaa, er vel ikke så uvanlig å være nervøs før ultralyd. Er jo tross alt barna våres😊 Ja krysser fingrene for at det har vært unødvendig å grue seg, og at alt bare ser bra ut. Takk🥰

Det går sikkert kjempefint! Håper det blir gøy og så spennende å få vite kjønn 😄 Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Avianna skrev:

Har vært til OUL i dag og fått vite kjønn på den andre tvillingen 🥰 Vi venter en gutt :babygutt: og en jente :babyjente:!
Begge er helt friske og riktig størrelse, alle organer ser fine ut 🥰 gutten ligger på toppen og jenta på bunnen, en morkake er oppe og en nede tydeligvis, men ikke foran utgangen.
Har også fått vite "åh se, der er jenta som sparker broren sin i ansiktet" 😂 så slemt gjort av hun, haha! 

Termin er uendret, siden den er IVF-termin.

Har kjent utvilsomt liv i 3-4 dager nå, og kjenner noe hver dag. Det er super koselig! ❤️ Men har også fått vite i dag at det kan være at de flytter på seg og at jeg ikke kommer til å kjenne noe noen dager. Man skal visst kjenne liv hver dag fra omtrent uke 25.
Har kjent litt selv på utsiden også, men får aldri flere spark sånn at samboeren kan også kjenne det. Han må vente litt til da.

Ååå gratulerer! Så utrolig gøy å få en av hver! Det er litt av en gavepakke!! Og så godt å høre at alt ser fint ut 😄💕 

Ja, det «skumle» med å kjenne liv så tidlig er jo at man kan bli litt stressa av å ikke kjenne noe 😉 Kjente litt på det selv i dag, men nå sparker hun masse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ollibolli skrev:

Lykke til på OUL i morgen, @Switch 💕 tenker du føler deg veldig lettet og glad etter timen 😊

Jeg er litt sen, men tusen takk❤️
 

Ordinær ultralyd overstått og jeg har heldigvis bekymret meg unødvendig, for alt så bare bra ut😄 Termindatoen ble satt til 16. mars og denne gangen får vi en gutt!💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Switch skrev:

Jeg er litt sen, men tusen takk❤️
 

Ordinær ultralyd overstått og jeg har heldigvis bekymret meg unødvendig, for alt så bare bra ut😄 Termindatoen ble satt til 16. mars og denne gangen får vi en gutt!💙

Så herlig 😁 Gratulerer med en liten gutt! Så gøy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...