Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nav dekker det.

Er jo vanligvis ikke tannløs da. Har da normal tanngard utenom dette som hoper seg opp. Ingen er perfekt men klart jeg foretrekker et fint smil og greie tenner hos det motsatte kjønn. Han behøver på ingen måte å være perfekt nei. Enkelte krav må man få lov å ha.

Anonymkode: 1bb8f...613

Du har selvsagt lov til å ha så mange krav du bare vil, men poenget er jo at det ikke er særlig realistisk. På den listen du la ut tidligere i tråden skrev du f.eks at en framtidig partner måtte ha fast jobb og være økonomisk stødig, mens du selv altså mottar sosialhjelp... 

Anonymkode: a7a6e...d64

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du en 7-10 mann vil ha en dame som støtter seg på nav til å ordne opp alt i livet? Du mener nav skal fikse jobb, penger, tenner, gjeld osv osv. Det er på tide å innse at det er kun du som kan ta skikkelig tak i situasjonen. Søk hjelp hos psykolog, kom deg ut av huset og lev livet litt. Så vil du se ting faller på plass.

Anonymkode: 46879...d72

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal jo ikke få i pose og sekk. Driver å rydder og skal spise middag nå. Kall meg lite sosialt smart etc men spurte bare rett ut hvor mange han pulte på,på samme tid. Fikk samme svar i retur. 
Virker det logisk at datteren på 18 år skal komme på besøk på en lørdagskveld?

Du virker ekstremt umoden. Skjønner ikke dette gnålet ditt om forskjellige møter med menn, de aller fleste her vet jo at du aldri kommer til å møte en mann for ONS eller date. Selvfølgelig er det normalt at datter drar på besøk til sin pappa en lørdagskveld? Gjør du deg dum, eller har du så lite tiltro til andre mennesker? Forøvrig hadde jeg aldri dratt på date hvis jeg hadde en fortann som nesten er borte. Da hadde jeg bare endt opp med å holde meg foran munn når jeg skulle prate. 

Anonymkode: 85a65...c11

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nav dekker det.

Er jo vanligvis ikke tannløs da. Har da normal tanngard utenom dette som hoper seg opp. Ingen er perfekt men klart jeg foretrekker et fint smil og greie tenner hos det motsatte kjønn. Han behøver på ingen måte å være perfekt nei. Enkelte krav må man få lov å ha.

Jada, vi har fått med oss at du ønsker en mann du ikke har sjans på. Du skal nave og sitte hjemme å late deg, han skal ha fast jobb og være økonomisk stabil. Du skal gå uten en fortann(!!), mens han må ha greie tenner. Hvilken jobb må han ha? Lege? Advokat? Ingeniør? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, vi har fått med oss at du ønsker en mann du ikke har sjans på. Du skal nave og sitte hjemme å late deg, han skal ha fast jobb og være økonomisk stabil. Du skal gå uten en fortann(!!), mens han må ha greie tenner. Hvilken jobb må han ha? Lege? Advokat? Ingeniør? 

Nå får du ta deg sammen her!!

Grunnen til at jeg har vært på kvinneguiden er at jeg ikke har hatt et liv. Hva er din grunn? Skal love deg jeg ikke skal sitte her når jeg får ting på kjøl igjen!

Jeg vil faktisk jobbe,er mildt sagt dritlei av å drive dank om dagene. Ønsker å være en ressurs og bidra til samfunnet og være en del av et fellesskap. Men må få fikset tenner og selvtillit så er jeg klar til å starte forsiktig. Det er dessverre dette jeg haler ut og ikke kommer meg i gang med. Lite stolt av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ekstremt umoden. Skjønner ikke dette gnålet ditt om forskjellige møter med menn, de aller fleste her vet jo at du aldri kommer til å møte en mann for ONS eller date. Selvfølgelig er det normalt at datter drar på besøk til sin pappa en lørdagskveld? Gjør du deg dum, eller har du så lite tiltro til andre mennesker? Forøvrig hadde jeg aldri dratt på date hvis jeg hadde en fortann som nesten er borte. Da hadde jeg bare endt opp med å holde meg foran munn når jeg skulle prate. 

Nei,jeg gjør meg ikke dum men har blitt såret en del ganger så jeg blir altfor fort mistenkelig dessverre. Kom på at det er farsdag i morgen så mulig det er sant. Siden hun sikkert skal feire sin stefar i morgen som moren har to andre barn sammen med. Stefaren hennes er jævlig fin. Digresjon der men måtte bare.

Pinlig med tannen ja. 😳🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du ta deg sammen her!!

Grunnen til at jeg har vært på kvinneguiden er at jeg ikke har hatt et liv. Hva er din grunn? Skal love deg jeg ikke skal sitte her når jeg får ting på kjøl igjen!

Jeg vil faktisk jobbe,er mildt sagt dritlei av å drive dank om dagene. Ønsker å være en ressurs og bidra til samfunnet og være en del av et fellesskap. Men må få fikset tenner og selvtillit så er jeg klar til å starte forsiktig. Det er dessverre dette jeg haler ut og ikke kommer meg i gang med. Lite stolt av det.

Tror du virkelig at alle som er på kvinneguiden er arbeidsløs og isolert hjemme?😅 Jeg studerer fulltid og jobber ved siden av, men ikke 24 timer i døgnet. Grunnen til at jeg finner tråden din mer og mer interresant, og kan virke kvass mot deg er fordi jeg har et familiemedlem som minner meg veldig om deg. Hun er singel, barnløs og naver, som hun har gjort i mange år. Det er ikke måte på hvor mange planer hun har - som det aldri blir noe av, fordi hun setter seg urealistiske mål.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen skam å være arbeidsløs og isolert hjemme. Det er tross alt koronasesong, og enkelte av oss er litt for snåle for dating. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver igjen: hvilke jobber har du sjans på etter endt studie? 

Anonymkode: 87f26...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som har skjedd med tannen din da?

Anonymkode: e5009...233

Den skulle fikses for sikkert 9 år siden. Pinlig å innrømme men tror det er matrester  som jeg ikke har kommet til med tannbørste etc så har det blitt verre og verre med åra så den etser vekk eller noe🙈😢 Jeg har også noen fyllinger som skulle byttes som har falt ut som må fikses igjen. Tro det eller ei jeg pusser tenner to ganger for dag + fluor tannskyll. Men de er dessverre skadet fra før og ikkw unaturlig når de ikke har fått behandling på over 10+ år. Jeg skjemmes over dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig at alle som er på kvinneguiden er arbeidsløs og isolert hjemme?😅 Jeg studerer fulltid og jobber ved siden av, men ikke 24 timer i døgnet. Grunnen til at jeg finner tråden din mer og mer interresant, og kan virke kvass mot deg er fordi jeg har et familiemedlem som minner meg veldig om deg. Hun er singel, barnløs og naver, som hun har gjort i mange år. Det er ikke måte på hvor mange planer hun har - som det aldri blir noe av, fordi hun setter seg urealistiske mål.

Mente ikke det i det hele tatt. Du misforstod.
Hva er det du studerer da og hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver igjen: hvilke jobber har du sjans på etter endt studie? 

Jeg kunne tenkt meg noe med saksbehandling. Ikke i Nav. Tror jeg kan jobbe med slike ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den skulle fikses for sikkert 9 år siden. Pinlig å innrømme men tror det er matrester  som jeg ikke har kommet til med tannbørste etc så har det blitt verre og verre med åra så den etser vekk eller noe🙈😢 Jeg har også noen fyllinger som skulle byttes som har falt ut som må fikses igjen. Tro det eller ei jeg pusser tenner to ganger for dag + fluor tannskyll. Men de er dessverre skadet fra før og ikkw unaturlig når de ikke har fått behandling på over 10+ år. Jeg skjemmes over dette.

Oj.så du har rett og slett en råtten framtann? Kanskje ikke noe særlig å møte på date med? Eller hvilke tanker har du om det?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har helgen din vært så langt TS?  Forrige helg telte du ned til du skulle levere oppgaven påsøndag. Hva har du gjort denne uken for å nå målene dine om mann og barn? Ha du utfordret deg selv på noe vis? Er det fremgang?

Anonymkode: 684ec...a3e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg noe med saksbehandling. Ikke i Nav. Tror jeg kan jobbe med slike ting. 

Er det du studerer relevant for det da?:)

Jeg tror du må fikse tanna før du gjør noe annet, ellers er det ikke noe gøy å møte verden. Skjønner at det ikke er noe særlig:/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det du studerer relevant for det da?:)

Jeg tror du må fikse tanna før du gjør noe annet, ellers er det ikke noe gøy å møte verden. Skjønner at det ikke er noe særlig:/

Ja,det er offentlig rett. Så ganske relevant gitt😉👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fikser du ikke tennene? Du har jo tilgang til penger. Det burde være førsteprioritet. Det er vanskelig å få orden på livet uten. 

Anonymkode: d597e...5cd

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.så du har rett og slett en råtten framtann? Kanskje ikke noe særlig å møte på date med? Eller hvilke tanker har du om det?

Altså den ser ikke råtten ut fra utsiden. Det er selvsagt ikke noe stas nei!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fikser du ikke tennene? Du har jo tilgang til penger. Det burde være førsteprioritet. Det er vanskelig å få orden på livet uten. 

Anonymkode: d597e...5cd

Angst for ørtende gang! Nav dekker en god del av det. Vet ikke hvor mye enda. 10 000 i hverfall tror jeg. En porselenkrone koster 6000 tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...