Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke sjekka med bankId fordi jeg ikke har fungerende tlf for tiden. Må ha kode fra bankapp der for å komme inn i nettbank.

Anonymkode: 1bb8f...613

Kanskje du kan sjekke saldo  i minibank? 

Anonymkode: e5009...233

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan sjekke saldo  i minibank? 

Anonymkode: e5009...233

Hvis kortet er overtrukket så risikerer hun at det blir slukt av minibanken, så det ville ikke jeg gjort.

Du kjenner ingen i nærheten med samme telefon som deg, som du kan låne lader hos?

Anonymkode: eb57f...94e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kortet er overtrukket så risikerer hun at det blir slukt av minibanken, så det ville ikke jeg gjort.

Du kjenner ingen i nærheten med samme telefon som deg, som du kan låne lader hos?

Ladere til Huawei og Nokia passer sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke som jeg kommer på nå.

Hvis hun som kontaktet meg på facebook kunne lagt ut/handla for meg, til over helga så kanskje det hadde vært løsningen nå. Jeg er etterrettelig og til å stole på så jeg betaler så straks jeg har tlf og dekning på kort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke som jeg kommer på nå.

Hvis hun som kontaktet meg på facebook kunne lagt ut/handla for meg, til over helga så kanskje det hadde vært løsningen nå. Jeg er etterrettelig og til å stole på så jeg betaler så straks jeg har tlf og dekning på kort. 

Bare føler det er veldig pinlig å måtte være avhengig av andre og gjøre seg til latter med å ikke klare å gå på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Theo_1 skrev:

Ladere til Huawei og Nokia passer sammen

Har Iphone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare føler det er veldig pinlig å måtte være avhengig av andre og gjøre seg til latter med å ikke klare å gå på butikken.

Hvis hun har lest her inne vet hun at det sitter langt inne for deg å skulle spørre. Hvis det hadde vært meg du hadde spurt hadde jeg gladelig stilt opp og ikke gjort noe poeng ut av det. Utfordringen er at det snart er utpå ettermiddagen. Hun kan planer som gjør at hun ikke får gjort det.

Anonymkode: 58e68...cff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Holder med psykolog.

Det holder selvfølgelig med psykolog ja! Men så lenge psykolog er dyrt og evt har lange ventelister så forstår jeg ikke hvorfor du ikke vil vurdere umiddelbar og gratis hjelp i eget hjem av psykiatrisk sykepleier?

Anonymkode: 5b873...05d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun har lest her inne vet hun at det sitter langt inne for deg å skulle spørre. Hvis det hadde vært meg du hadde spurt hadde jeg gladelig stilt opp og ikke gjort noe poeng ut av det. Utfordringen er at det snart er utpå ettermiddagen. Hun kan planer som gjør at hun ikke får gjort det.

Skriver med henne på fb nå. Er så sulten jeg ser mannen med ljåen snart😂😅 Har kun drukket kaffi, magen skriker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om dette, TS: Med psykolog på nett blir du nødt til øve på egenhånd uten hans støtte. Hvis du hadde hatt en psykolog du faktisk gikk til, så kunne psykologen vært med deg når du skulle øve. Altså med inn i butikken. Tror du klarer å øve på egenhånd? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til TS: kan du ikke heller opprette en dagbok her på KG, der du deler dine erfaringer? Vi er mange her som heier på deg, kan gi deg råd der også :) Du trenger ikke henvise til denne tråden i det hele tatt hvis du ikke vil, er nok å nevne at du har angst osv. Jeg ser flere skriver lignende dagbøker, kanskje det er nyttig for deg også, som litt terapi? 

Jeg sliter selv med angst, men ikke like ille som deg. Er i full jobb med hjemmekontor og får mat levert på døra. Tvinger meg på trening da, så klarer litt heldigvis. Det fins håp og hjelp, stå på! 

Anonymkode: 23048...0fc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om dette, TS: Med psykolog på nett blir du nødt til øve på egenhånd uten hans støtte. Hvis du hadde hatt en psykolog du faktisk gikk til, så kunne psykologen vært med deg når du skulle øve. Altså med inn i butikken. Tror du klarer å øve på egenhånd? 

Skal da selvfølgelig ikke ha med noe støttekontakt. Veit Peder Kjøs var med hun blinde.  Skal øve på egenhånd ja. Tenker det vil gå strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal da selvfølgelig ikke ha med noe støttekontakt. Veit Peder Kjøs var med hun blinde.  Skal øve på egenhånd ja. Tenker det vil gå strålende :)

Støttekontakt? Dette er helt seriøst! Er vanlig at man tar terapien ut av samtalerommet til der det er behov. Det gjorde venninna mi da hun slet med dette. De gikk på butikken sammen. Men Ok, hvis du tenker at det skal gå strålende. Hvorfor kan du ikke gå inn for å øve på mandag? Like greit å hive seg uti det?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støttekontakt? Dette er helt seriøst! Er vanlig at man tar terapien ut av samtalerommet til der det er behov. Det gjorde venninna mi da hun slet med dette. De gikk på butikken sammen. Men Ok, hvis du tenker at det skal gå strålende. Hvorfor kan du ikke gå inn for å øve på mandag? Like greit å hive seg uti det?

Du har rett. Kan prøve ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du har jo ikke klart å gå på butikken selv om du ikke har hatt mat i hus nå på en god stund. Du har fått en frivillig, en gammel venn, en tremening osv til å handle for deg, alt så du selv kan unngå det. Så hvorfor tror du at det plutselig bare skal gå strålende å øve deg? Jeg ser virkelig ikke logikken, og det virker som om du tror alt bare skal gå greit "snart", men ingenting av det du skriver tyder jo på det. Det virker rett og slett som en vrangforestilling. 

Hvis det kommer til å gå så strålende, hvorfor har du ikke gått i butikken nå i helgen hvor du har vært helt desperat av sult?

Jeg syns det er synd at du fortsetter å få andre til å handle for deg på den måten, du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Og jo lenger du fortsetter sånn jo vanskeligere tror jeg det blir. 

Hvor lenge er det egentlig siden du var i butikken selv? 

Anonymkode: 30a26...83b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du har jo ikke klart å gå på butikken selv om du ikke har hatt mat i hus nå på en god stund. Du har fått en frivillig, en gammel venn, en tremening osv til å handle for deg, alt så du selv kan unngå det. Så hvorfor tror du at det plutselig bare skal gå strålende å øve deg? Jeg ser virkelig ikke logikken, og det virker som om du tror alt bare skal gå greit "snart", men ingenting av det du skriver tyder jo på det. Det virker rett og slett som en vrangforestilling. 

Hvis det kommer til å gå så strålende, hvorfor har du ikke gått i butikken nå i helgen hvor du har vært helt desperat av sult?

Jeg syns det er synd at du fortsetter å få andre til å handle for deg på den måten, du gjør deg selv en bjørnetjeneste. Og jo lenger du fortsetter sånn jo vanskeligere tror jeg det blir. 

Hvor lenge er det egentlig siden du var i butikken selv? 

Anonymkode: 30a26...83b

Du har noen poeng. Veit ikke, må prøve ta meg på tak. Sier ikke at det blir lett. I morgenkveld skal jeg levere oppgava så har mer tid. Det er nok lettere sagt enn gjort men jeg har bare nødt å skjerpe meg, kan ikke fortsette. Savner så j... mitt gamle normale liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør folk på når de ikke sjekker tlf på flere timer?

Er med venner eller familie? Trener?

Jeg slår den på lydløs om kvelden, når det er kvalitetstid med venner eller familie. Synes det er en uting å dra frem telefonen når man er sammen med andre.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er med venner eller familie? Trener?

Jeg slår den på lydløs om kvelden, når det er kvalitetstid med venner eller familie. Synes det er en uting å dra frem telefonen når man er sammen med andre.

Enig i det siste.  Har snart vært uten tlf en uke. Har vært litt godt faktisk,samtidig som en har hatt litt abstinenser.  Bruker jo fb/messenger,youtube etc på pc så det har ikke vært krise. Har ikke sjekka instagram siden tirsdag for husker ikke passordet mitt. Men savner ikke folks fasader og skryting. 

Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig i det siste.  Har snart vært uten tlf en uke. Har vært litt godt faktisk,samtidig som en har hatt litt abstinenser.  Bruker jo fb/messenger,youtube etc på pc så det har ikke vært krise. Har ikke sjekka instagram siden tirsdag for husker ikke passordet mitt. Men savner ikke folks fasader og skryting. 

Har du barn?

Fikk du noen til å handle mat?

Anonymkode: 85a65...c11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...