Peony Skrevet 24. februar 2006 #221 Del Skrevet 24. februar 2006 Ånei, jeg mente hvis du fant bildet på internett, så kunne du legge adressen inn hit - du kan ikke linke til et bilde som ligger på din pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #222 Del Skrevet 24. februar 2006 http://www.rudo.no/index.php?g=Hartan den xl duo vogna helt øverst, men i blå og brun/bronse/beige klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei. Nå har jeg endelig tid å skrive litt igjen... 24+1 uker i dag Og på onsdag hadde jeg og samboern 4 års- dag .) Det har gått så fort... Men fikk ikke feiret sammen fordi jeg hadde senvakt i praksisen Håper vi får hygget oss litt i kveld da. Men Idol tar så mye av kvelden så det blir vel bare det og ingen film... I praksisen går det bra, men de har byttet grupper nå( før var jeg på gul), nå som jeg akkurat har valgt meg en primærpasient som jeg har blitt kjendt med, så det var litt dårlig gjort..... Men har nå kommet meg over på (grønn) ruppe og ser meg ut en annen passient.... men det er mere tungvinte passienter der.... Men tror jeg har finni en, så det blir spennende... Ellers så går det bra med babyen også, den sparker så mye... men greier ikke helt å tenke at det er ei jente enda, men like greit for da blir man overrasket når fødselen har intreffi Ikke kjøpt noe mere, men tenker å gjøre det snart... pusse opp babyrommet i påsken kanskje... God helg til dere som er innom meg i helgen Klem fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 3. mars 2006 #224 Del Skrevet 3. mars 2006 Du har jo fortsatt ikke akkurat dårlig tid til innkjøpene! Jeg tror det går så bra atte. Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jandia Skrevet 2. april 2006 #225 Del Skrevet 2. april 2006 Tusen takk for hilsen!!!! Endelig er hun ute. Verdens skjønneste lille jente. Gled deg masse til du får din. Klem klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 2. april 2006 #226 Del Skrevet 2. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 26. april 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 26. april 2006 Oisann ikke mye aktivitet her inne nei Blitt litt lei av å sitte ved dataen og skrive også begynner det å merkes et ben oppi ribbeina så det er vondt og lene seg frem og skrive også Så jeg følger stort sett med i andres dagbøker. hehe Nå er jeg 32 uker i morgen og de har vært action her før påske....! Da blei jeg lagt inn på føden fordi jeg var så dårlig. Svimmel, kvalm(kastet opp hele tiden) på legavakten fant de høyt blodtrykk, proteiner i urinen også hadde jeg vann i kroppen.... Jeg blei da tatt blodprøver av og da jeg lå på føden og min samboer og jeg lå og ventet på svarene fra blodprøvene kommer det en lege og 5 jordmødre inn i hu å hast... De hadde fått svar på blodprøvene og det viste HELP-syndrom. Alvorlig svangerskapsforgiftning... Sambo og jeg var lettere sjokkskadet da alle de folk kom inn og tok blodprøver også sa de at de skulle sette modningssprøyte for vi måtte regne med keisersnitt i løpet av noen dager om jeg ikke blei verre da. Men jeg kom ikke til å dra fra sykehuset med noen mage... HJELP, tenkte vi da... Ingenting klart hjemme og Jeg er jo bare 29 uker og hun trenger å være der lengre.... Men etter å fått endelig svar på blodprøve taking to viste de normale verdier, så ting blei litt mere rolig. Enda så var det keisersnitt vi hadde i hodet og at vi fikk tulla vår snart Men etter tredje blodprøve takinga, så fikk vi beskjed at det mest sannsynlig ikke blei keisersnitt, men at de ville ha meg her noen dager til... Jeg blei kvikkere på kvelden og fikk i meg at, det jeg hadde spist på morgenen hadde jo bare kommet opp igjen. Jeg sov over på sykehuset og det var ei lang natt.... kl. 8 dagen etter tok de den fjerde blodprøve takinga og de tre siste var like gode alle sammen, så det blei avklart senere på dagen at de ikke kunne beholde meg fordi det var så mange som skulle føde den dagen og siden det ikke var help så var det bedre at jeg var hjemme. De fant ut da at jeg hadde mild svangerskapsforgiftning og krystall-syken(det er nestendet sammen som virus på balangsenærven)små krystaller som kommer fra øre som legger seg på balangsenærven. Selv om jeg kastet opp denne dagen, måtte jeg reise hjem og fikk kvalmestillenede intravinøst fordi jeg bare kastet opp det jeg skulle svelge. Da jeg kom hjem lå jeg på sofan stort sett hele uken, hadde mye besøk og mange hyggelige sms fra venner og familie som brydde seg. mamman min og svigers var her og passet på meg og jeg har blitt bedre... Merker fortsatt at jeg blir fort sliten og litt surrete i hodet om det er mange mennesker rundt, men alt er bra nå. blir kjekket av min lege hver uke nå og er i gode hender. Skjer det igjen skal jeg bare kontakte føden, for nå er jo tullas lunger klare Derfor orker jeg ikke å sitte så lenge her inne og skrive også. Nå gleder vi oss til tulla kommer, og vi er glade fordi hun er inne i meg enda, litt tidlig for noen uker siden. men hun kan gjerne komme litt før, hadde ikke vært meg i mot, men ikke føre enn uke 38 da hun er klar Gleder oss til å se henne klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. april 2006 #228 Del Skrevet 26. april 2006 Oj, dette høres jo dramatisk ut! Det var godt at du ble bedre, og at jenta deres får bo enda litt til i magen din. Det er jo det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 26. april 2006 #229 Del Skrevet 26. april 2006 For en dramatisk tid dere har hatt! Veldig glad for å høre at det likevel gikk bra og at jenta deres ligger trygt inni magen din - ingen babyer har godt av å komme ut så tidlig Men om halvannen til to måneder tenker jeg det blir fint å møte henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 26. april 2006 #230 Del Skrevet 26. april 2006 Mye som har skjedd hos dere skjønner jeg! Det må ha vært tøft for dere, jeg er veldig glad for å lese at det gikk så fint. Stell pent med deg selv og den lille, det blir nok flott å møte henne ja. Klem fra Soul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 26. april 2006 #231 Del Skrevet 26. april 2006 og du...takk for koselig hilsen i dagboka mi. Den blir visst forsømt for tiden er jeg redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 26. april 2006 #232 Del Skrevet 26. april 2006 Ojasann, for en tid dere har hatt!! Jammen god nurket får være inne i den gode magen en stund til! Håper dere har det bra og at formen din holder seg helt til babyen er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mai 2006 #233 Del Skrevet 7. mai 2006 Dette var dramatisk lesning! Godt at det viste seg å være mild sv.skapsforgiftning, og at snuppa di fortsatt får være inni magen! Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #234 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Takk for hilsen i boka mi Xavia, Peony, Wasabi, Soul og La Traviata Så ikke at dere har skrevet her før nå, selvom jeg skal få beskjed når noen skriver her inne Ja nå er alt bra, litt sliten, men alt bra. vi driver med barnerommet, kjøpt inn seng, kommode og noen bilder med rosa rammer. Samboern har vært flink å malt babyrommet i en fin og behaglig beige-brun farge.. Og møblene vi har kjøpt til rommet er hvitt. Så nå begynner det å bli koselig der inne. Har også kjøpt noen bilder av føtter og hender fra Ikea og et Ole Brum bilde. mangler bare en fin lampe til rommet Det er gøy å se forandringene fra bare et gjesterom/oppbevaringsrom til et fint baby rom Skolen er jeg på fortsatt, men praksisen måtte jeg avslutte. Hadde bare noen dager igjen så jeg håper de kan sette karakter selvom jeg ikke tok de siste dagene. men det skal jo sies at jeg måtte ha minimum 20 dager og jeg har hatt 21 dager, så håper jeg de kan se mellom fingrene på det.... ORKER bare ikke mere sykehjem..... Hyggelig at dere tar dere en titt, men er ikke så flink å skrive lengre. Men svarer dere jo Klem fra meg. Endret 7. mai 2006 av Felicity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. mai 2006 #235 Del Skrevet 29. mai 2006 Nå nærmer det seg juni måned og termindato! Håper du og jenta i magen har det bra. Skal bli spennende å følge med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #236 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei La Traviata. Takk for det, i lige måde, vi som egentlig har termin ganske likt Spennende å se når vi får... klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. juni 2006 #237 Del Skrevet 17. juni 2006 Jeg får ikke svart deg på PM fordi innboksen din er full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 17. juni 2006 #238 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvordan går det med deg, Felicity? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. juni 2006 #239 Del Skrevet 19. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. juni 2006 #240 Del Skrevet 25. juni 2006 Sniker bare litt for å se om du har fått bebisen din! Lykke til med fødsel hvis den ikke allerede er overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå