Wera1 Skrevet 6. september 2020 #161 Del Skrevet 6. september 2020 Håper ikke det baaare skal bli diskutert rullestoldansing og Birgit i denne tråden jeg. Synes de hadde en flott kontakt på dansegulvet og ble positivt overrasket og imponert over dansingen 😊 Ellers forstår jeg også de lave poengsummene. Man skal jo ha noe å strekke seg etter! Synes faktisk alle parene var ganske flinke og ingen som skiller seg veldig mye ut verken ene eller andre veien. Tror det kan bli spennende fremover. Klarer ikke peke ut hvem jeg heier på heller, liker alle jeg 😅 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 6. september 2020 #162 Del Skrevet 6. september 2020 Synes Andreas var flinkest i går, og mine stemmer gikk til han. Ellers ble jeg veldig positivt overrasket over Synnøve og Michael. Skjønte ikke hvorfor de skrøt sånn av Thomas for så å gi han 3'ere og 4'ere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #163 Del Skrevet 6. september 2020 Hvilken sang var det Kristin danset til? Anonymkode: e1d1a...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #164 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg heier på Thomas. Syns han er en fin person. Han var overraskende bra til å danse, men jeg syns ikke at dommernes poeng og kommentarer harmonerte. Forøvrig så var det vel jevnt over lavere poengsummer i går enn det var første poeng forrige sesong. Da var det diskutert/kritisert at mange fikk høy poengsum i første program så de ikke hadde så mye å gå på. Mulig dommerne har tatt til seg det ellers så var nivået lavere i år. Anonymkode: b7fb1...e40 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 6. september 2020 #165 Del Skrevet 6. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken sang var det Kristin danset til? Anonymkode: e1d1a...ed9 Var det ikke Pink - So What? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #166 Del Skrevet 6. september 2020 5 minutter siden, netpuppy skrev: Var det ikke Pink - So What? Jo, fant den nå på youtube. Takk Anonymkode: e1d1a...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #167 Del Skrevet 6. september 2020 Synes Philip som danser med Birgit skal få litt cred også jeg, han har jo tatt på seg ei skikkelig utfordring! Kan ikke være lett for han heller. Mye som skal koordineres for å ikke snuble i stolen osv. Har alltid likt Birgit jeg, positiv og blid dame som virkelig får til det hun vil. Men skjønner «problemstillingen ifht fotarbeid osv. Tror kanskje hun blir med noen runder framover, litt pga «sympati» og at det er noe nytt og annerledes, og imponerende på sin måte selv om det ikke kan sammenlignes med vanlig dans. Men tror nok ikke hun når helt til topp fem nei. Anonymkode: 6f23d...89f 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #168 Del Skrevet 6. september 2020 9 timer siden, AllahBallah skrev: Syntes dere som «ikke skjønner hva Birgitte / rullestolbruker» har i et danseprogram å gjøre» skal gå skamme dere! Det har vært konkurrert profesjonelt i rullestol-dans siden 1968 (https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wheelchair_DanceSport), og vært en del av Paralympics siden 1998! Men jeg skjønner at det er ubehagelig for dere å måtte se ei krøpling på dansegulvet, sammen med funksjonsfriske folk. Hadde blitt noe helt annet om alle på gulvet satt i rullestol. HC skal vi danse burde vært et eget program. Anonymkode: 4ccb0...96d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #169 Del Skrevet 6. september 2020 Er helt håpløst at hun rullestolbrukeren skal være med... den dansen er jo det dummeste jeg har sett? Hun bare hold hender med dansepartneren som dro henne rundt i stolen. Det er ikke dans!! Hun sitter bare og vingler på stolen. Er greit at man prøver å inkludere alle med ærlig talt du tar ikke med en som ikke kan bruke bena i et DANSE program!!!! Blir som om en uten armer skal delta i svømmekonkuranse... er utrolig utettferdig fir de andre da hun kommer til å få mange «sympati» stemmer bare fordi hun sitter i rullestol. Hun kom faktisk øverst på lista igår!!!! hun fikk bedre enn Nate som var rågod på å danse!! Det blir bare for dumt ass. Jeg spår at hun vinner. Anonymkode: 20ed0...282 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #170 Del Skrevet 6. september 2020 Herlighet, så strenge de er på poengene i år! Nivået er ikke dårligere enn normalt, men jeg tror jeg har sett alle sesongene og kan ikke huske de har delt ut så mye lave poeng på premieren. Det er tydelig at dette er noe som har blitt bestemt på forhånd, at de skal bli strengere på poenggivingen. Det har kanskje gått litt inflasjon i 10-erne. Anonymkode: 89951...10b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #171 Del Skrevet 6. september 2020 Jeg synes det kunne vært kult å se to av samme kjønn danse sammen i programmet. Har sett litt på nettet i forskjellige konkurranser der to damer danser sammen. Og Tore og en av de mannlige deltakerne i fjor danset litt sammen. Det funker jo helt fint ☺️ Anonymkode: 1e97c...22a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #172 Del Skrevet 6. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: hun fikk bedre enn Nate som var rågod på å danse!! Det blir bare for dumt ass. Jeg spår at hun vinner. Anonymkode: 20ed0...282 Nate var ikke rågod på å danse. Han hadde flotte bevegelser, men dansen var så som så, spesielt sammen med partneren. Men han kan bli flink. Og Birgit fikk bedre poeng fordi hun danset bedre i akkurat denne dansen. Anonymkode: 74869...e79 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 6. september 2020 #173 Del Skrevet 6. september 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, personangrep, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #174 Del Skrevet 6. september 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nate var ikke rågod på å danse. Han hadde flotte bevegelser, men dansen var så som så, spesielt sammen med partneren. Men han kan bli flink. Og Birgit fikk bedre poeng fordi hun danset bedre i akkurat denne dansen. Anonymkode: 74869...e79 Enig ang. Nate. Han må passe seg litt så han ikke blir for høy på seg selv. Han er en av favorittene og vet det så godt selv, at det fort kan blir hans exit. Anonymkode: 8edd8...556 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #175 Del Skrevet 6. september 2020 Synes det er bra de ikke kjører på med de beste karakterene med en gang, slik at deltagerne har noe å strekke seg etter. Som funksjonshemmet er det veldig fint å se at de har med folk med funksjonsnedsettelser slik at vi får se at alt kan gå. Rullestoldans var vakkert, imponert over hvor mye flyt det var i stolen under dansen. Dere som ikke har sittet i rullestol skjønner ikke hvor vanskelig det er, og hvis dere ser godt etter i dansen er det ikke partner som drar henne, men hun bruker sete/mage. Fint at Trine som er med har dømt rullestoldans før! Jeg likte også godt Fred og Siri, synes kanskje de fikk litt dårlige karakterer. Thomas var litt stiv. Nate hadde mye rytme, men ble litt solo på dansegulvet. Tror det kan bli fint når han får kjemi med partner. Anonymkode: a28aa...d17 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 6. september 2020 #176 Del Skrevet 6. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er helt håpløst at hun rullestolbrukeren skal være med... den dansen er jo det dummeste jeg har sett? Hun bare hold hender med dansepartneren som dro henne rundt i stolen. Det er ikke dans!! Hun sitter bare og vingler på stolen. Er greit at man prøver å inkludere alle med ærlig talt du tar ikke med en som ikke kan bruke bena i et DANSE program!!!! Blir som om en uten armer skal delta i svømmekonkuranse... er utrolig utettferdig fir de andre da hun kommer til å få mange «sympati» stemmer bare fordi hun sitter i rullestol. Hun kom faktisk øverst på lista igår!!!! hun fikk bedre enn Nate som var rågod på å danse!! Det blir bare for dumt ass. Jeg spår at hun vinner. Anonymkode: 20ed0...282 Folk under armer konkurrerer i svømming i både OL, VM, EM og NM. Så ei litta dansekonkurranse for underholdningen del burde gå veldig fint! Synes Tomas fikk ufortjent få poeng!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #177 Del Skrevet 6. september 2020 Bruke mine tre gratisstemmer på Thomas, syns han fikk ufortjent få poeng og at tilbakemeldingene og poengene ikke samsvarte med hverandre... Anonymkode: 1fb25...de8 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #178 Del Skrevet 6. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det kunne vært kult å se to av samme kjønn danse sammen i programmet. Har sett litt på nettet i forskjellige konkurranser der to damer danser sammen. Og Tore og en av de mannlige deltakerne i fjor danset litt sammen. Det funker jo helt fint ☺️ Anonymkode: 1e97c...22a Og hvor hot var ikke dansen som Igor deltok i, sammen med Alexander og Nadia??? https://www.tv2.no/v/1511547/ Altså mer av dette! Sofasalget vil gå til værs etter sesongen er over forde damene blir så yre at de dynker sofaen hver lørdag i 12 uker! Anonymkode: 760f9...60c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #179 Del Skrevet 6. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruke mine tre gratisstemmer på Thomas, syns han fikk ufortjent få poeng og at tilbakemeldingene og poengene ikke samsvarte med hverandre... Anonymkode: 1fb25...de8 Jeg også! Håper han får nok stemmer til å bli såpass lenge i konkurransen at han får troen på seg selv på dansegulvet. Han er jo helt ærlig på at han er livredd for dette, og at han alltid har slitt med å stå i fokus. Veldig tøft å stille opp, synes jeg. Anonymkode: 520ef...133 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #180 Del Skrevet 6. september 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg også! Håper han får nok stemmer til å bli såpass lenge i konkurransen at han får troen på seg selv på dansegulvet. Han er jo helt ærlig på at han er livredd for dette, og at han alltid har slitt med å stå i fokus. Veldig tøft å stille opp, synes jeg. Anonymkode: 520ef...133 Det som er ille er at han som har potensialet til å bli god kan bli stemt hjem pga sympati stemmene Birgitte får. Anonymkode: ebdb9...cb9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå