Kala Skrevet 28. august 2020 #101 Skrevet 28. august 2020 Et skritt om gangen. Å ikke ta det skrittet en dag du ikke føler for det, er også et skritt. Vær god med deg selv. Jeg er stolt av deg, for at du våget å åpne opp om smerten, og traumet ditt, og inviterte andre inn. Det krever mot og styrke. En dag vil dette være et bleket minne. En varm klem fra Møre ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #102 Skrevet 28. august 2020 På 18.8.2020 den 16.59, kittkatt skrev: Er det liv å si at jeg er fornøyd med hvordan det går? Dette er absolutt ikke sånn jeg ville ha livet mitt. Jeg er ikke GLAD, men jeg takler å kommunisere med andre og jeg får hjelp med alt. Seriøst, jeg vet jeg må spise, men jeg glemmer det og de minner meg på det. Det har vært litt mange timer med å snakke om veldig vanskelige ting, de har funnet videoen og jeg har sett den. Det føles ikke ut som om det er meg på den videoen, heldigvis. Jeg er litt overraska over at jeg slapp unna med ett brukket ribbein og blåmerker og små kutt. Fordi det er litt drøyt. De jeg snakker med omtaler det som grov vold. Den delen tror jeg ikke jeg helt har innsett ennå. Jeg føler meg dårlig og er ikke glad, men ikke helt motløs heller. Jeg vil at flashbackene skal slutte og at angsten kunne gi seg. Hodet skrur seg ikke av, dessverre. Hva i alle dager feiler det mennesker som gjør noe sånn mot andre? At tre gutter har gått sammen om å ha sex med en jente mot hennes vilje, og i tillegg har filmet det de gjorde. Hvor syke er det egentlig de er? Også har de sendt rundt videoen på snap... Jeg kjenner jeg blir så sint for hva du måtte igjennom. Jeg må innrømme at jeg uten å kjenne deg er skikkelig stolt over at du oppsøkte hjelp og jeg håper virkelig de forteller deg at det er ikke din skyld. Om du så gikk naken rundt, så har ingen lov til å ha sex med deg mot din vilje! Og du har ingenting å skamme deg over, det er ingenting av dette som er din feil. Håper virkelig de får sin straff og at du får hjelp til å bearbeide dette! Anonymkode: f66d9...33d 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #103 Skrevet 29. august 2020 Herregud!!! Har noen sendt ut lovbrudd? Anonymkode: 1d28f...97c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #104 Skrevet 29. august 2020 Ta jeg tenker utrolig mye på deg å håper så inderlig at det går bra/bedre med deg ❤️ Du er så vanvittig tøff som står gjennom det her, å vit at det du gjør nå kan hindre avskummene i å gjøre det samme mot andre jenter! Du er en helt ❤️ Anonymkode: dcba2...791 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #105 Skrevet 30. august 2020 Stakkars deg❣️Du må få noen du stoler på til å hjelpe deg med å anmelde dette. Kontakt Overgrepsmottaket/ legevakt på tlf først, og så ta det derifra. Du MÅ ikke være alene om dette. Jævlene som gjorde dette må anmeldes og straffes👿 Anonymkode: ad23b...16d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #106 Skrevet 30. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars deg❣️Du må få noen du stoler på til å hjelpe deg med å anmelde dette. Kontakt Overgrepsmottaket/ legevakt på tlf først, og så ta det derifra. Du MÅ ikke være alene om dette. Jævlene som gjorde dette må anmeldes og straffes👿 Anonymkode: ad23b...16d Les tråden før du svarer! Anonymkode: b6c99...c25 11
Gjest kittkatt Skrevet 30. august 2020 #107 Skrevet 30. august 2020 Jeg har det greit. Det som kan og skal gjøres, er gjort, og jeg føler at de rundt meg egentlig er ganske forståelsesfulle. Heldigvis har jeg generelt alltid vært ganske sikker på meg selv og etter dette har det vært nødvendig. Angsten for alt rundt meg har gitt seg litt, og jeg klarer å tenke mer klart. Jeg tror dette faktisk kommer til å gå greit, selv om dette er noe som har skjedd og som jeg må leve med. Jeg tror, etter dette, at å få rask oppfølging er veldig viktig for å takle dagene etterpå. Jeg hadde ikke klart meg uten den hjelpa jeg fikk, det var for mye.
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2020 #108 Skrevet 30. august 2020 1 minutt siden, kittkatt skrev: Jeg har det greit. Det som kan og skal gjøres, er gjort, og jeg føler at de rundt meg egentlig er ganske forståelsesfulle. Heldigvis har jeg generelt alltid vært ganske sikker på meg selv og etter dette har det vært nødvendig. Angsten for alt rundt meg har gitt seg litt, og jeg klarer å tenke mer klart. Jeg tror dette faktisk kommer til å gå greit, selv om dette er noe som har skjedd og som jeg må leve med. Jeg tror, etter dette, at å få rask oppfølging er veldig viktig for å takle dagene etterpå. Jeg hadde ikke klart meg uten den hjelpa jeg fikk, det var for mye. Så godt å høre at det går bedre tross omstendighetene. Glad for at du blir godt fulgt opp og får hjelp. Dette kommer til å gå bra. Hvordan går det med politisaken? Har du fått vite om det blir tatt ut tiltale? 💗
Gjest kittkatt Skrevet 30. august 2020 #109 Skrevet 30. august 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Så godt å høre at det går bedre tross omstendighetene. Glad for at du blir godt fulgt opp og får hjelp. Dette kommer til å gå bra. Hvordan går det med politisaken? Har du fått vite om det blir tatt ut tiltale? 💗 Jeg tenker å ikke skrive mer i denne tråden om dette, fordi det gjør meg urolig og litt paranoid. Jeg vil ikke virke frekk eller utakknemlig med å ikke svare på spørsmålet, men jeg kan ikke utdype noe mer. Takk for at dere støtter meg ❤️ ønsker dere alt godt.
Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2020 #110 Skrevet 30. august 2020 Akkurat nå, kittkatt skrev: Jeg tenker å ikke skrive mer i denne tråden om dette, fordi det gjør meg urolig og litt paranoid. Jeg vil ikke virke frekk eller utakknemlig med å ikke svare på spørsmålet, men jeg kan ikke utdype noe mer. Takk for at dere støtter meg ❤️ ønsker dere alt godt. Fullstendig forståelig at du ikke ønsker å utdype. Du er i din rett. Beklager hvis spørsmålet var invaderende. 💗 Vi skal tenke på deg og heie på deg i vårt stille sinn. Om du skulle trenge noe så er vi er. 💗
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #111 Skrevet 30. august 2020 Ble voldtatt på fest som 17 åring. Jeg sov og våknet av at en fremmed mann hadde kledd av meg, bært meg på rommet og penetrert meg. Jeg var ganske full, men våknet brått helt edru og i panikk (for sånn kjennes det ut når kroppen opplever traume, kanskje?). Vil bare si at det er fint at du anmeldte❤️ Jeg håper du kan fortelle familien din dette, ikke bær på det alene er du snill. Om du vil flytte hjem en stund, gjør det! Studier kan du gjenoppta. Varme gode tanker til deg. Anonymkode: 2712f...6ae 4
Kragebein Skrevet 30. august 2020 #112 Skrevet 30. august 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg, brukerangrep og svar til dette. Kragebein, adm 2
Gjest Blondie65 Skrevet 31. august 2020 #113 Skrevet 31. august 2020 Jeg ønsker deg alt godt videre - godt å lese at det går bedre med deg.
Gjest kittkatt Skrevet 6. september 2020 #114 Skrevet 6. september 2020 Jeg føler meg veldig utakknemlig som har tatt imot all hjelp som har blitt tilbudt, og prøvd å gjøre alt som kan være bra for meg selv. Likevel så takler jeg ikke kveldene og nettene. Jeg er tom for sovemedisinen jeg har fått, og jeg er redd og frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg skjønner at det bare er følelser og ikke noe farlig, men det hjelper ikke. Jeg vil ikke ha det sånn. Jeg burde klare meg bedre enn dette.
Silva Pluvialis Skrevet 6. september 2020 #115 Skrevet 6. september 2020 4 minutter siden, kittkatt skrev: Jeg føler meg veldig utakknemlig som har tatt imot all hjelp som har blitt tilbudt, og prøvd å gjøre alt som kan være bra for meg selv. Likevel så takler jeg ikke kveldene og nettene. Jeg er tom for sovemedisinen jeg har fått, og jeg er redd og frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg skjønner at det bare er følelser og ikke noe farlig, men det hjelper ikke. Jeg vil ikke ha det sånn. Jeg burde klare meg bedre enn dette. Det er ikke utakknemlig å slite etter en traumatisk hendelse. Helt forståelig, tro meg, at kveldene og nettene er vanskelige, og at du er redd og også redd for følelsene dine. Det er veldige normale traumereaksjoner. Normale reaksjoner på unormale hendelser. Trist å høre at du klandrer deg selv for å ikke ha det bedre, men følelser av skyld og skam er også vanlige følelser etter seksuelle overgrep. Det som skjer med deg nå er at du skal bearbeide et traume, og det tar tid. Gi deg selv tid, og prøv å være snill med deg selv. Jeg synes du er kjempesterk og kjempeflink. Vi er mange her som er stolte av deg. Bare det at du har anmeldt er veldig modig gjort. ❤️ 6
Forundret.. Skrevet 6. september 2020 #116 Skrevet 6. september 2020 23 minutter siden, kittkatt skrev: Jeg føler meg veldig utakknemlig som har tatt imot all hjelp som har blitt tilbudt, og prøvd å gjøre alt som kan være bra for meg selv. Likevel så takler jeg ikke kveldene og nettene. Jeg er tom for sovemedisinen jeg har fått, og jeg er redd og frustrert og vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg skjønner at det bare er følelser og ikke noe farlig, men det hjelper ikke. Jeg vil ikke ha det sånn. Jeg burde klare meg bedre enn dette. Vil bare si det at jeg synes at det er virkelig synd at du fikk oppleve dette overgrepet. Jeg har opplevd liknende men husker heldigvis (?) ikke så mye. På en annen side så skulle jeg gjerne ha visst mer om hva som skjedde fordi at uvissheten gir meg uro. Nok om meg. Jeg håper at du fortsetter med studiene dine, altså at du ikke på en måte lar dem ta det også i fra deg. Ut i fra hva jeg har lest her inne så tror jeg at du klarer deg gjennom dette men at det også er viktig at du tillater deg å gi utløp for følelsene dine. For det du har opplevd er så brutalt urettferdig, det er så jævlig trist at det er vanskelig å finne ord for å beskrive det. Hvis disse mennene også er medstudenter så håper jeg virkelig at de ikke får fortsette studiene sine. 2
Drageegg Skrevet 7. september 2020 #117 Skrevet 7. september 2020 Hei TS! Det er helt forferdelig å lese hva du har vært gjennom. Studietiden og fadderuke skal egentlig være noe man ser tilbake på som en morsom og enkel tid, og glede seg over. Dessverre kom tre idioter og ødela for deg. Det er helt hårreisende hvordan noen mennesker kan gjøre sånt mot andre. Du virker veldig sterk, og det er helt sinnsykt bra gjort av deg å melde det inn og handle så raskt! Full forståelse for om dette egentlig bare virker ubehagelig, men vit at jeg er 100% ærlig og kun vil deg det beste. Jeg er selv ny student i Stavanger, jente 24 år. Dersom du ønsker kan vi gjerne møtes, enten om du vil snakke, gå en tur, dra på kino, handle, hva som helst. Jeg tror det er viktig at du har folk rundt deg nå, og jeg vil gjerne stille meg til rådighet om du ønsker. (I så tilfelle kan jeg lage en konto enten på snap eller insta som du kan legge til, og der vil jeg fortelle hvem jeg er, og så gi deg mine ekte kontoer for videre kontakt, ønsker egentlig ikke å utgi hvem jeg er for alle her) Men igjen, jeg skjønner det absolutt veldig godt om du er usikker på dette, og ikke vil avtale et møte med noen på nett, eller fra denne tråden. Tilbudet står så lenge jeg bor i Stavanger ❣️ 10
Gjest kittkatt Skrevet 12. september 2020 #118 Skrevet 12. september 2020 Jeg skjønner, helt teoretisk, at det dere skriver er riktig og at jeg ikke reagerer feil. Det føles bare veldig feil ut. Jeg får mye oppfølging og jeg har veldig mange forskjellige reaksjoner hver gang jeg prøver å jobbe med ulike ting av det som har skjedd. Jeg begynner på en måte å på ordentlig innse hvor dramatisk det har vært. Jeg har trodd at det var mer eller mindre normalt å oppleve noe lignende dette, men det er det visst ikke. Jeg detter pris på at noen vil hjelpe og treffe meg, men jeg tør ikke det.
Gjest kittkatt Skrevet 13. november 2020 #119 Skrevet 13. november 2020 Jeg kommer tilbake til denne tråden og leser hver gang det blir vanskelig. Jeg droppet ut av studiet og flyttet. Det går relativt greit, men jeg er veldig ensom og stenger meg inne. Det har vært mye vanskelig av avgjørelser og jeg klarer ikke å komme meg opp og ut av alt. Dette tar for lang tid.
Lacy Skrevet 13. november 2020 #120 Skrevet 13. november 2020 Det er jo det som er så jævla kjipt, @kittkatt. Noen bestemte seg for 'at dette blir gøy!' Og så sitter du der da, med hjertet i hånden, evnen, viljen, motet, alt som driver deg, ligger strødd og mens du forsøker å plukke opp, går livet videre, men du klarer ikke hoppe på. Det eneste som er sikkert er at jo snillere du er med deg selv nå, jo større er sjansen for at du klarer det ❤️ Hjertet mitt gråter for deg ❤️ Har du fortalt det til noen av dine nærmeste ennå? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå