The Kitten Skrevet 16. august 2020 #41 Skrevet 16. august 2020 10 minutter siden, kittkatt skrev: Jeg har virkelig ikke ord... tusen takk ❤️ Jeg har ringt overgrepsmottaket og forklart hva som har skjedd og at jeg ikke tør å dra noe sted eller gå ut herfra. Så vi avtalte at de skal komme om en time og hente meg, som om vi er venner, og at politiet skal være der når jeg kommer. Så alt kan gå litt fort. Jeg tør ikke ringe mamma. Jeg vet ikke hva jeg skal si, tror kanskje jeg vil takle akkurat i kveld alene. Hvordan jeg skal komme meg noe sted i morgen vet jeg fortsatt ikke. Men jeg er veldig veldig glad for meldingene deres. Jeg skjønner jo at det er det riktige å gjøre, men det er ikke dette jeg vil. Jeg vil bare sette meg ned under dyna og bli der til neste år. Nå skal jeg bare vente på at de kommer. Og jeg må prøve å se litt mer presentabel ut enn det jeg gjør nå. Nå har du kjempegod grunn til å være kjempestolt over deg selv. Jeg er sikker på at alle her er det i alle fall. Syns du skal ta èn dag om gangen og ikke uroe deg for i morgen. Hvis det ikke føles riktig for deg å fortelle din mor i kveld så er det helt i orden. Kanskje bedre å ta det når du har fått hjelp til å sortere tankene litt. Det kommer til å gå helt fint i kveld. Alle er der for å hjelpe deg! Masse lykke til! 29
Gjest Cillian Skrevet 16. august 2020 #42 Skrevet 16. august 2020 20 minutter siden, The Kitten said: Nå har du kjempegod grunn til å være kjempestolt over deg selv. Jeg er sikker på at alle her er det i alle fall. Syns du skal ta èn dag om gangen og ikke uroe deg for i morgen. Hvis det ikke føles riktig for deg å fortelle din mor i kveld så er det helt i orden. Kanskje bedre å ta det når du har fått hjelp til å sortere tankene litt. Det kommer til å gå helt fint i kveld. Alle er der for å hjelpe deg! Masse lykke til! Ja:) vi er veldig stolt av deg!!! Kjenner jeg får tårer i øynene;) du er så sterk og handlekraftig som ber om hjelp! Og du står opp for deg selv. Og jeg skjønner at det koster, og kanskje blir det lettere når prosessen er i gang 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Kittyfox Skrevet 16. august 2020 #43 Skrevet 16. august 2020 Herlighet du er beintøff ts! Jeg er så glad for at du har ringt noen for å få hjelp, de kan også hjelpe deg med å snakke med moren din om du ønsker. Jeg forstår utrolig godt at det er vanskelig for deg å legge frem situasjonen for henne ❤️ Jeg ønsker deg virkelig alt godt! ❤️ Jeg er så forbannet på de som gjorde dette mot deg! Sånne ting er ikke greit 😡 16
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #44 Skrevet 16. august 2020 Fy fader så sint jeg blir for at noen kan gjøre noe slikt og så lei meg jeg er for at du har opplevd dette...! Så utrolig bra at du har bedt om hjelp! Jeg ble dopet ned og voldtatt da jeg var 18 år gammel, og jeg forsto ikke helt hva som hadde skjedd og ba aldri om hjelp. Jeg klarte å forspille bevis og har vært så sint på meg selv for at jeg ikke innså hva som hadde skjedd og gjorde noe med det. Jeg bare latet som ikke noe og det gjorde at jeg begynte å ruse meg for å bare fortsette å glemme. Jeg mistet mange av mine beste år pågrunn av min manglende evne til å gjøre noe. Heldigvis kom jeg meg til slutt ut av glemselen, anmeldte og gikk til psykolog. Jeg har det bra i dag, utdannet som sykepleier, har en flott mann og 2 barn. Det kommer til å gå bra med deg også skal du se! Du er sterk og du kommer deg igjennom dette! La deg selv kjenne på de voldsomme følelse som kommer til å rå inni deg, ri dem som en bølge og du skal se at du kommer ut på den andre siden. Du er verdig alt du måtte ønske deg i livet, og de som gjorde dette mot deg fortjener all dritt livet kan flenge mot dem! Anonymkode: f9e48...a25 16
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #45 Skrevet 16. august 2020 Tenker på deg 💛 Anonymkode: 78139...d80 5
Ti.09 Skrevet 16. august 2020 #46 Skrevet 16. august 2020 Stolt over deg, TS! Du er sterk! ❤️ Send meg gjerne pm om du vil snakke med noen.😊 Ønsker deg masse lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #47 Skrevet 16. august 2020 Stolt over deg. Så tøfft gjort. Nå, imorgen tar du kontakt med rådgiver på studiestedet. Fortell hva som skjedde. Det er mange som vil hjelpe deg gjennom dette. Anonymkode: aeb6e...559 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #48 Skrevet 16. august 2020 Lykke til ❤ Du er tøff 💪 Anonymkode: ec2ff...26d 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #49 Skrevet 16. august 2020 Så ekstremt stolt av deg for at du ringte dem. masse ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️herfra. Dette er ikke din skyld. Anonymkode: 96938...3d9 7
Gjest Blondie65 Skrevet 16. august 2020 #50 Skrevet 16. august 2020 Så flott at du har ringt til de som kan hjelpe. Jeg er også veldig stolt av deg. Det er også godt å lese at du nå er i trygge og hjelpsomme hender. Jeg sier som de andre her at dersom du er student i Bergen og jeg på noen som helst måte kan hjelpe deg så send meg en PM. Jeg aner ikke hva det feiler folk som deler en slik snap og kommenterer den overfor deg, men det er i alle fall ikke deg det er noe galt med. Jeg håper inderlig at de får straff.
Tran09 Skrevet 16. august 2020 #51 Skrevet 16. august 2020 (endret) 4 timer siden, kittkatt skrev: Oi, takk ❤️ jeg hadde ikke regna med å få så mye støtte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å ringe til eller dra til overgrepsmottaket, det var vanskelig å skrive dette i det hele tatt. Jeg tror jeg var så sjokkert over hva som skjedde da det var over at jeg ikke tenkte meg om. Jeg dro bare hjem, dusja og gikk å la meg. Jeg klarer ikke å være sint heller. Jeg er bare veldig trist? Jeg vil ikke dra til universitetet i morgen, og jeg vil ikke begynne på de tre årene her. Jeg vil bare fortelle alt til mamma og få henne til å hjelpe meg, men jeg er redd for hvordan jeg skal fortelle noe sånt til henne. Ta med klærene du hadde på deg med i en pose til voldteksmottaket. Om du ikke har vasket dem enda er det mye mulig å finne blod, sæd, hår, epitel og spytt på dem! Si ifra til politiet om hvem som kommenterte på kroppen din og henvis til videoen. Det er distribusjon av overgrepsmateriale og filming uten samtykke. Stor klem fra meg, jeg håper du får det bedre snart for dette var helt jævelig å lese og jeg er skikkelig forbanna på fine vegne ❤❤❤ Endret: ser nå at du har bedt om hjelp. Kjempeflott, vi er veldig stolte av deg!! Masse lykke til videre i prosessen, hæler du blir godt ivaretatt 💛💛💛 Endret 16. august 2020 av Tran09 8
Jolene Skrevet 16. august 2020 #52 Skrevet 16. august 2020 Ville bare legge igjen en klem TS, og jeg heier på deg! Du er tøff og modig! 2
Utelukke Skrevet 16. august 2020 #53 Skrevet 16. august 2020 Kom deg til voldtektsmottaket og anmeld dem. Huff, så grusomt! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #54 Skrevet 16. august 2020 Fy søren så bra at du ringte, TS! Det kommer til å gå bra med deg. Ting kommer til å bli bedre. Du kommer til å bli glad igjen. Men ta i mot all hjelp du kan få fra gode folk på veien. Har ikke for vane å ønske ondt over andre, men måtte disse drittsekkene oppleve evig impotens fra nå og til evigheten!!! Anonymkode: 1be21...6f3 3
Lacy Skrevet 16. august 2020 #55 Skrevet 16. august 2020 Mange varme klemmer til deg ❤️ Er det en ting du alltid vil kunne ha med deg i livet, så er det alle de gangene du stod opp for deg selv, samme faen hva verdens idioter slang mot deg ❤️❤️ 3
petterm Skrevet 16. august 2020 #56 Skrevet 16. august 2020 2 timer siden, kittkatt skrev: Jeg har virkelig ikke ord... tusen takk ❤️ Jeg har ringt overgrepsmottaket og forklart hva som har skjedd og at jeg ikke tør å dra noe sted eller gå ut herfra. Så vi avtalte at de skal komme om en time og hente meg, som om vi er venner, og at politiet skal være der når jeg kommer. Så alt kan gå litt fort. Jeg tør ikke ringe mamma. Jeg vet ikke hva jeg skal si, tror kanskje jeg vil takle akkurat i kveld alene. Hvordan jeg skal komme meg noe sted i morgen vet jeg fortsatt ikke. Men jeg er veldig veldig glad for meldingene deres. Jeg skjønner jo at det er det riktige å gjøre, men det er ikke dette jeg vil. Jeg vil bare sette meg ned under dyna og bli der til neste år. Nå skal jeg bare vente på at de kommer. Og jeg må prøve å se litt mer presentabel ut enn det jeg gjør nå. Du er kjempetøff som har bedt om hjelp! Håper av hele mitt hjerte at de drittsekkene som har gjort deg ille blir straffa! Håper du får hjelp til å komme deg videre, og at du klarer å få den utdannelsen du har drømt om. Ser at det er mange her inne som ønsker å hjelpe deg. Jeg er sikker på at hvis du trenger hjelp på en eller annen måte så vil du få hjelp, samme hvor i Norge du er! 3
Gjest kittkatt Skrevet 16. august 2020 #57 Skrevet 16. august 2020 Det er veldig fint å lese det dere skriver. Jeg er i Stavanger, men er fra Oslo. Jeg har ikke egentlig noe nettverk her. Jeg har snakket med politiet og en sykepleier, og skal snakke med politiet igjen i morgen. Jeg skjønte jo at det ikke var noen bagatell det som skjedde, men jeg gjorde det veldig lite for meg selv. Når de satte flere ord på det for meg så skjønte jeg egentlig at det var mer alvorlig enn jeg trodde. Jeg har dusja cirka en million ganger for mye og vaska klærne og gjort alt feil i forhold til det jeg egentlig vet at man skal. Jeg håper de finner igjen filmen (eller helst så vil jeg jo at den skal være borte for alltid) sånn at de kan ta dem. Jeg ble litt provosert da politidama jeg snakka med fikk meg til å fortelle de detaljene jeg husker. Det er så uendelig lite greit. Det er så mange følelser som jeg vet er feil, men som er der likevel. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å fortelle dette til foreldrene mine. De er ikke av den støttende og omtenksomme typen. Jeg er glad i dem, men jeg tror ikke de bør få vite dette. De kommer bare til å bli skuffa over meg. Jeg tror jeg burde gjøre som dere foreslår, å si det til en venninne etterhvert. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si noe sånt som er så vanskelig til en person jeg er glad i.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #58 Skrevet 16. august 2020 Så bra at du søkte hjelp❤ Er du sikker på at du ikke vil møte støtte hjemme? Snakk i hvertfall med noen du har nærme. Du må søke støtte hos de som vil deg godt og som vil være der for deg. Takk ja til all hjelp og støtte du blir tilbudt, du vil trenge hjelp til å bearbeide dette. Så utrolig stolt over at du tok den telefonen. Jeg snakket nettopp med min nye student som hadde opplevd noe dumt i fadderuken, vi har et kodeord om det har skjedd noe som kan være vanskelig å si. Du er sterkere enn du tror❤ Anonymkode: 2cce6...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #59 Skrevet 16. august 2020 Utrolig stolt av deg TS! Det er tydelig at du har bein i nesa og derfor kommer du til å klare å legge dette bak deg en dag med riktig hjelp. Du kommer til å smile og le igjen og tenke at livet er herlig. Men før du kommer dit, kan det for noen bli verre før det blir bedre. Jeg sier ikke at det nødvendigvis må gjelde deg, men det kan være lurt å være litt i forkant mens du fremdeles er litt i fornektelse og kanskje ikke har tatt dette helt innover deg. Jeg vil derfor anbefale deg å snakke med en lege og studieveileder angående sykemelding fra studiet. Eller be noen fra overgrepsmottaket gjøre det for deg. Jeg var i en lignende situasjon selv og det ble helt umulig for meg å konsentrere meg. Etterslepet på studiet ble så stort at jeg mistet studieplassen og jeg kom meg aldri inn igjen. jeg er så utrolig sint på meg selv for at jeg ikke ba om hjelp og utsatte studiet. Ønsker ikke at det skal skje med deg! En sykemelding gjør at du beholder studieplassen(?) og pengene fra Lånekassen omgjort til stipend. Vær smart nå! Og det vil bli bedre Anonymkode: d5700...da5 11
AnonymBruker Skrevet 16. august 2020 #60 Skrevet 16. august 2020 45 minutter siden, kittkatt skrev: Det er veldig fint å lese det dere skriver. Jeg er i Stavanger, men er fra Oslo. Jeg har ikke egentlig noe nettverk her. Jeg har snakket med politiet og en sykepleier, og skal snakke med politiet igjen i morgen. Jeg skjønte jo at det ikke var noen bagatell det som skjedde, men jeg gjorde det veldig lite for meg selv. Når de satte flere ord på det for meg så skjønte jeg egentlig at det var mer alvorlig enn jeg trodde. Jeg har dusja cirka en million ganger for mye og vaska klærne og gjort alt feil i forhold til det jeg egentlig vet at man skal. Jeg håper de finner igjen filmen (eller helst så vil jeg jo at den skal være borte for alltid) sånn at de kan ta dem. Jeg ble litt provosert da politidama jeg snakka med fikk meg til å fortelle de detaljene jeg husker. Det er så uendelig lite greit. Det er så mange følelser som jeg vet er feil, men som er der likevel. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å fortelle dette til foreldrene mine. De er ikke av den støttende og omtenksomme typen. Jeg er glad i dem, men jeg tror ikke de bør få vite dette. De kommer bare til å bli skuffa over meg. Jeg tror jeg burde gjøre som dere foreslår, å si det til en venninne etterhvert. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si noe sånt som er så vanskelig til en person jeg er glad i. Dette var overhodet ikke din feil så det er ingen grunn til at de skulle bli skuffa. Du har ikke gjort noe som helst galt! Du trenger ikke å bestemme deg nå. Om du ønsker å fortelle til noen, hvilket er helt og holdent opp til deg, kan det være enklere å være litt vag. Du kan for eksempel si at du har opplevd noe veldig vondt og at du har det fryktelig vanskelig. Du trenger hjelp og du trenger at hun kommer å henter deg. Jeg tror de fleste mødre vil forstå at det er viktig Jeg heier på deg uansett hva du velger å gjøre. Du har allerede bevist at du ikke aksepterer slike handlinger og det kan ingen ta fra deg Anonymkode: d5700...da5 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå