Gå til innhold

Babydrømmen!

Lillra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror dere at jeg klarte å vente til i morgen? 😅 Nope.. klarte å holde meg i 3-4 timer og heldigvis ble testen så og si like sterk som den i dag tidlig! Det gir meg litt mer ro i natt også håper jeg at den fortsatt er positiv i morgen - da er deg 10 dager siden Ovitrelle og da skal det jo være ute av kroppen. 

Øverste er fra i dag tidlig ( tatt med Flash) og nederste tatt nå (uten Flash) 

B563D89E-DEE7-4988-BA47-E84ED7079C17.jpeg

Endret av Lillra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Åå, jeg krysser fingrene for deg 🤞🏻😀 jeg sitter på nattevakt og er såå spent på testen du skal ta i dag 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå skulle ønske jeg kunne komme med mer positive nyheter enn nå :( 

Testen er blitt svakere men fortsatt en svak strek - men betydelige svakere. Nå slet jeg med å få streken synlig på bilder. Veldig usikker på hva jeg skal tro nå.. tenker at det er jo bare 2 muligheter - nr. 1 Ovitrelle er helt ute av kroppen nå og jeg fikk derfor en mye svakere strek men at jeg er gravid. 
nr 2. Ovitrelle er nesten helt ute av kroppen og den svake streken jeg så i dag tidlig vil bli enda svakere i morgen. 

det verste med dette er denne ventetiden. Sov så utrolig dårlig i natt og orker ikke enda en slik ventenatt :(

her kan dere se forskjellen - øverste fra i går og nederste fra i dag - ikke sikker på om dere klarer å se streken på den nederste engang.

blir spennende å se om jeg begynner å spotte i dag - begynte forrige gang å spotte på 9dpo.

7FC6467C-8A95-4EC1-9801-743276EE8052.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lillra skrev:

nr. 1 Ovitrelle er helt ute av kroppen nå og jeg fikk derfor en mye svakere strek men at jeg er gravid. 

Ja dette er det vi må tro og håpe på!! Du er nok akkurat i grenseland nå til å vite, og det forstår jeg er sååå frustrerende og det føles som timene snegler seg avgårde. Men jeg tror du får svar i morgen altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff nå syntes jeg synd på deg altså! Forferdelig å måtte vente. Men krysser fingrene for svar i morgen ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amatariel said:

Ja dette er det vi må tro og håpe på!! Du er nok akkurat i grenseland nå til å vite, og det forstår jeg er sååå frustrerende og det føles som timene snegler seg avgårde. Men jeg tror du får svar i morgen altså! :klemmer:

Ja hååper det. Kjenner at jeg gikk fra å ha masse håp til nesten ingenting. Men så prøver jeg å huske at dersom jeg er gravid så er jo den streken jeg fikk i dag en "fin strek for å være 9 dpo". Men ja disse timene går så sakte nå - kjenner at jeg har en konstant klump i magen nå 

1 minutt siden, babycodex said:

uff nå syntes jeg synd på deg altså! Forferdelig å måtte vente. Men krysser fingrene for svar i morgen ❤️ 

❤️ Ja er ikke noe gøy å måtte vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så nervepirrende😶 Håper alternativ 1 Viser seg å stemme❤️ Unner deg ikke å være i den situasjonen du er i akkurat nå, må bare tungt å se den streken og lure på hvilken vei det går. Krysser fingrene for deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo - kveld 

jeg kjenner at jeg fortsatt har litt håp og tenker litt mer positivt enn i dag tidlig! Det er en helt spesiell grunn til det og det er at jeg ikke hr begynt å spotte🥳🥳 forrige gang begynte jeg å spotte tidlig 9dpo og gangen før der igjen kom mensen på 8-9 dpo! 

i tillegg så har jeg kjent et par ting ved kroppen min nå som jeg ikke kjente forrige gang. Har hatt regelmessige stikk i nedre magen i både dag og i går. I tillegg har jeg hatt vondt i hodet siden i går kveld - men det regner jeg egentlig bare med at er migrene eller noe 😅 men uansett så trenger jeg disse gode tankene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk alle dere ❤️❤️Kommer fortsatt ikke over hvor snille dere er! 

10dpo 

ble jeg noe klokere i dag? Nei haha.

jeg tok to tester 1. tidlit test fra babyplan og vanlig test ifra babyplan. Det var strek på begge to - den som ikke var tidlig altså 25 var sterkere enn den som var tidlit test. Jeg er forresten ikke veldig overrasket da jeg ikke har hørt de beste tingene om tidlig testene i fra babyplan. 

Men om de er noe sterkere enn i går er jeg usikker på. Jeg tenker egentlig at den som var vanlig (25 ml hcg) var kanskje like sterk som den i går men det var tidlig test (10 ml hcg). Jeg er jo kjempe forvirret men samtidig har jeg et lite håp? Lurer jo veldig på hvorfor jeg fortsatt ser en strek. Streken er heller ikke noe jeg må leite etter - man ser den med engang. Usikker om jeg fikk den med på bilder men her;

Legger ved to bilder - den ene er 25 ml hcg testen fra i dag. Og det andre bildet er begge testene som jeg tok i dag.

hva tenker dere?

7701A814-35F9-492D-A938-5685406DA498.jpeg

00372112-430A-4BEB-9703-754F97B64B94.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid det er litt skummelt å kommentere når det kommer til testene med svake streker, fordi jeg ikke vil være pessimist eller gi falske forhåpninger. Så dette sier jeg med forsiktighet😅 Men jeg synes de er sterkere enn i går jeg assa😶😍 Håper de er enda sterkere i morgen så man ikke trenger å lure! Krysser fortsatt alt som krysses kan😁❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...