Godis Skrevet 11. oktober 2020 #141 Del Skrevet 11. oktober 2020 Akkurat nå, Lillra skrev: Ja håper virkelig det❤️ Og så håper jeg du får en positiv test nå veldig snart!! ja helt enig!😍 Takk for gode ønsker 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 11. oktober 2020 #142 Del Skrevet 11. oktober 2020 Følger! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 11. oktober 2020 #143 Del Skrevet 11. oktober 2020 Så godt å høre! ❤️🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 11. oktober 2020 #144 Del Skrevet 11. oktober 2020 Så bra du har slutta å blø👏🏻😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. oktober 2020 #145 Del Skrevet 12. oktober 2020 Syklusen er på akk et så bedre sted bare man slutter å blø etter mensen ja. Godt å høre at du er der nå. Lykke til i jakten på EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #146 Del Skrevet 12. oktober 2020 1 hour ago, Amatariel said: Syklusen er på akk et så bedre sted bare man slutter å blø etter mensen ja. Godt å høre at du er der nå. Lykke til i jakten på EL Tusen takk. ❤️ Når tenker du at jeg bør starte å teste for EL? Er på CD 8 nå😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. oktober 2020 #147 Del Skrevet 12. oktober 2020 13 minutter siden, Lillra skrev: Tusen takk. ❤️ Når tenker du at jeg bør starte å teste for EL? Er på CD 8 nå😀 Vanlig å begynne rundt CD10. Jeg har ofte sen EL, så jeg orker aldri starte testingen før CD13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 12. oktober 2020 #148 Del Skrevet 12. oktober 2020 5 timer siden, Lillra skrev: Tusen takk. ❤️ Når tenker du at jeg bør starte å teste for EL? Er på CD 8 nå😀 Jeg fulgte denne tabellen til clearblue ift. når jeg skulle begynne å teste. Siden min syklus er på 25 dager, skulle jeg begynne å teste på cd8 ☺️Referanse: https://no.clearblue.com/egglosningstester/digital Sykluslengden i dager 21 eller færre 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 eller flere Start testingen på dagen som hører til sykluslengden 5 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 17 dager før neste menstruasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 13. oktober 2020 Forfatter #149 Del Skrevet 13. oktober 2020 (endret) 12 hours ago, Amatariel said: Vanlig å begynne rundt CD10. Jeg har ofte sen EL, så jeg orker aldri starte testingen før CD13. 7 hours ago, babycodex said: Jeg fulgte denne tabellen til clearblue ift. når jeg skulle begynne å teste. Siden min syklus er på 25 dager, skulle jeg begynne å teste på cd8 ☺️Referanse: https://no.clearblue.com/egglosningstester/digital Sykluslengden i dager 21 eller færre 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 eller flere Start testingen på dagen som hører til sykluslengden 5 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 17 dager før neste menstruasjon Tusen takk dere to! Jeg tenker at jeg begynner å teste i morgen 😄 Håper jeg får en positiv test i løpet av en uke ❤️ Endret 13. oktober 2020 av Lillra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 14. oktober 2020 Forfatter #150 Del Skrevet 14. oktober 2020 CD 10 Tiden går fortsatt veldig sakte, og nesten irriterende at jeg kun er på CD 10 haha. Uansett i går så begynte jeg med EL testing og brukte metoden som @Amatariel bruker - Gikk på do siste gang klokken 13.00 og så drakk jeg ingenting og tvang meg selv til å holde meg frem til 17.00. Tenkte at det var greit å starte med EL testinger allerede i går siden jeg ikke vet nøyaktig hvor lang syklusen min er samt at jeg ønsket å teste ut hvordan det var å ikke gå på do eller drikke mellom 13-17. Jeg syns det gikk overraskende greit så tenker å gjøre det samma i dag. Jeg skal holde dere oppdatert med denne EL testingen og håper jeg får oppleve min første positive EL test nå veldig snart 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. oktober 2020 #151 Del Skrevet 14. oktober 2020 Så bra at du er i gang med EL-testingen! Da føles ventetiden lettere, og brått står du der med positiv EL-test! Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 14. oktober 2020 Forfatter #152 Del Skrevet 14. oktober 2020 3 hours ago, Amatariel said: Så bra at du er i gang med EL-testingen! Da føles ventetiden lettere, og brått står du der med positiv EL-test! Spennende! Ja håper virkelig jeg får positiv test i løpet av en uke ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. oktober 2020 #153 Del Skrevet 14. oktober 2020 Lykke til med testingen!🤞🏼 Krysser fingrene for raskt positivt svar😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 14. oktober 2020 #154 Del Skrevet 14. oktober 2020 Spennende at du er i gang med el-testing nå 🤩 Håper det ikke skal ta så altfor mange dager før testen er positiv 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 14. oktober 2020 #155 Del Skrevet 14. oktober 2020 Spennende med testing! Krysser fingrene for at du plutselig står med en postiv EL-test i hånda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #156 Del Skrevet 15. oktober 2020 Tusen takk allesammen! ❤️ CD 11: Føler at det er lite å oppdatere når ingenting skjer - men har fortsatt noen tanker som jeg bare må få skrevet det! For dere som har følgt med her siden starten så vet dere kanskje at jeg gikk mye ned i vekt fra Januar til Juli - totalt 23 kg. Sluttet på dietten jeg gikk på i juli grunnet at vi tenkte at vi skulle starte prøvingen da og jeg ville ikke være gravid og gå på en diett - helt uaktuelt. Uansett i juli var jeg også veldig fornøyd med kroppen min, var både blitt veldig sunn og like slank som jeg var på ungdomsskolen. Siden jeg sluttet på dietten har jeg holdt ca. samme vekt, +-1 kg som jeg er veldig fornøyd med. Men den siste månenden så har jeg sett en tendens til at vekten har gått sakte men sikkert nedover. Men i dag skjedde det noe som gjorde meg veldig fornøyd - endelig nådde jeg en BMI på 24.9 haha. ikke det at BMI har noe å si men det å gå fra BMI 33 til 24.9 som er grensen til "normal vektig" gjorde meg ekstremt fornøyd! Dvs. at siden jeg startet har jeg gått ned totalt nå 24.6 kg. Som sagt så går jeg ikke lenger på diett, så jeg spiser det jeg ønsker nå men i helt andre mengder enn før. Men det er godt å se at vekten ikke går opp iallfall. Dette var nok dagens høydepunkt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. oktober 2020 #157 Del Skrevet 15. oktober 2020 Jeg er sykt imponert over vekttapet ditt!!! Klarer ikke å forstå at det er mulig, faktisk. Høres og leser jo om folk som går ned +20 kg på ett år, og det er for meg et mystisk fenomen. Jeg har forsøkt å slanke meg/endre livsstil i 16 år nå... sum summarum har vekten bare litt høyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. oktober 2020 #158 Del Skrevet 15. oktober 2020 Kjempe flink har du vært! Veldig god innstilling i forhold til prøvetiden også. Jeg derimot unnskylder meg med at det ikke er vits i å trene nå fordi vi prøver, hahaha. Gir ingen mening jeg vet. 😂🙈Unnskyldningene man gir til seg selv altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #159 Del Skrevet 15. oktober 2020 4 hours ago, Amatariel said: Jeg er sykt imponert over vekttapet ditt!!! Klarer ikke å forstå at det er mulig, faktisk. Høres og leser jo om folk som går ned +20 kg på ett år, og det er for meg et mystisk fenomen. Jeg har forsøkt å slanke meg/endre livsstil i 16 år nå... sum summarum har vekten bare litt høyere Tusen takk! Det har vært en utrolig krevende prosess da jeg kuttet ut sukker, mel, havre, frukt, rotgrønnsaker osv (keto for de som kjenner til det) . så det var jo veldig ekstremt! Men en veldig morsom og lærerik prosess også 😀 vil nok ikke anbefale noen å begynne på keto selv om det funket for meg, er veldig ekstremt og det er jo egentlig ikke nødvendig å gjøre noe så drastisk for å gå ned i vekt! Jeg kjenner veldig til det du sier ang. Det å forsøke å slanke seg men i sum bare legge på seg. Det gjorde jeg i rundt 5 år. Er jo veldig kjedelig men nå har jo du også fått en del barn i løpet av 16 år så tenker at vektøkning bare er naturlig ❤️ 3 hours ago, babycodex said: Kjempe flink har du vært! Veldig god innstilling i forhold til prøvetiden også. Jeg derimot unnskylder meg med at det ikke er vits i å trene nå fordi vi prøver, hahaha. Gir ingen mening jeg vet. 😂🙈Unnskyldningene man gir til seg selv altså. tusen takk!! ❤️ Hahah vet du hva det tenker jeg er helt innafor!! Tenker at trening og kosthold kan man ta etter prøvetid og graviditeten😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. oktober 2020 #160 Del Skrevet 15. oktober 2020 Akkurat nå, Lillra skrev: Tusen takk! Det har vært en utrolig krevende prosess da jeg kuttet ut sukker, mel, havre, frukt, rotgrønnsaker osv (keto for de som kjenner til det) . så det var jo veldig ekstremt! Men en veldig morsom og lærerik prosess også 😀 vil nok ikke anbefale noen å begynne på keto selv om det funket for meg, er veldig ekstremt og det er jo egentlig ikke nødvendig å gjøre noe så drastisk for å gå ned i vekt! Ketolyse kjenner jeg til ja. Fulgte det kostholdet prikkfritt i 6 måneder for en del år siden. Gikk ned 8 kg. Ble umulig å fortsette for meg etterhvert pga livssituasjonen. Syns det er sååå vanskelig å følge det med et familieliv med 3 barn, så gikk jo selvfølgelig det opp igjen, og er nå vanskeligere enn noen gang. Nå i høst forsøker jeg lavkarbo (igjen), mildere enn keto da. Prøver å ligge på ikke særlig mer enn 50gr karb. Syns også det er tungt, men jeg prøver nå hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå