Lillra Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #121 Del Skrevet 7. oktober 2020 16 hours ago, Amatariel said: Kjedelig at det ikke gikk denne runden, men greit å vite at kroppen er normal og har en veldig gjennomsnittlig sykluslengde. Masse lykke til i ny pp! Ja helt enig - kjenner at jeg er ekstremt glad over at det virker som kroppen fungerer som den skal!! Tusen takk ❤️ 10 hours ago, sommerfugl154 said: Ja, lykke til neste prøveperiode! Godt å vite at kroppen fungerer i hvertfall, som du selv sier 🙂 kanskje EL var tidligere enn du trodde? Tusen takk!! ❤️ Jo det er absolutt mulig og jeg håper virkelig det. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal ta EL tester frem til jeg får en positiv test denne syklusen. Har så lyst til å klare å få en positiv EL Test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 7. oktober 2020 #122 Del Skrevet 7. oktober 2020 9 timer siden, Lillra skrev: jeg skal ta EL tester frem til jeg får en positiv test denne syklusen. Har så lyst til å klare å få en positiv EL Test. Det støtter jeg deg fullt i, det tror jeg du kommer til å få godt utbytte av. Jeg prøvde i nesten to år før jeg gikk all inn med el-testing, og selv om jeg ikke angrer på det har jeg en helt annen kontroll nå når jeg vet når El kommer 😊 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #123 Del Skrevet 7. oktober 2020 1 hour ago, Godis said: Det støtter jeg deg fullt i, det tror jeg du kommer til å få godt utbytte av. Jeg prøvde i nesten to år før jeg gikk all inn med el-testing, og selv om jeg ikke angrer på det har jeg en helt annen kontroll nå når jeg vet når El kommer 😊 Lykke til! Ja det tror jeg på! Skal virkelig ikke gi opp midt i denne syklusen og teste hver dag frem til jeg får en positiv EL test! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 7. oktober 2020 Forfatter #124 Del Skrevet 7. oktober 2020 CD 3 Må si at jeg foreløpig liker veldig godt åssen mensen perioden har vært haha. For dere som har fulgt med siden begynnelsen husker kanskje at jeg fikk mensen/hormonelle blødninger i begynnelsen av september. Jeg kan si at jeg merker stor forskjell nå. Denne er kraftigere og er helt klart mensen. Den forrige var bare i 1-2 dager og var minimalt. Nå har jeg hatt ganske grei mengde i 3 dager, litt smerter men ikke overdrevent. Syns det er så deilig når kroppen fungerer som den skal. Nå håper jeg bare at den fortsetter å være "normal" og at mensen gir seg på et normalt tidspunkt! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. oktober 2020 #125 Del Skrevet 7. oktober 2020 Så godt å høre at du er fornøyd med hvordan kroppen fungerer! Prøvingen er alltid litt enklere å forholde seg til når man slipper å være irritert på at kroppen ikke oppfører seg sånn man ønsker at den skal, så jeg unner alle som prøver å ha en kropp som spiller på lag😁 Satser på at den fortsetter å gjøre som du vil, og at mensen stopper på et rimelig tidspunkt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 7. oktober 2020 #126 Del Skrevet 7. oktober 2020 Veldig godt tegn på at alt er som det skal. Håper det fortsetter sånn ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #127 Del Skrevet 8. oktober 2020 14 hours ago, Noldi said: Så godt å høre at du er fornøyd med hvordan kroppen fungerer! Prøvingen er alltid litt enklere å forholde seg til når man slipper å være irritert på at kroppen ikke oppfører seg sånn man ønsker at den skal, så jeg unner alle som prøver å ha en kropp som spiller på lag😁 Satser på at den fortsetter å gjøre som du vil, og at mensen stopper på et rimelig tidspunkt 😁 Jaa helt enig. Kjenner at jeg ikke er like frustrert nå som jeg var for en mnd siden. For en mnd siden var det ingenting som ga mening mens nå spiller kroppen veldig på lag! Mensen har faktisk begynt å avta nå, er på dag 4 nå så egentlig helt perfekt om den gir seg i dag 😄 haha! 12 hours ago, babycodex said: Veldig godt tegn på at alt er som det skal. Håper det fortsetter sånn ❤️ Ja det håper jeg også ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 8. oktober 2020 Forfatter #128 Del Skrevet 8. oktober 2020 CD4 I dag tok jeg den første tabletten av Letrozole - skal ta en fra CD 4 til CD 8. Fikk helt ærlig litt bismak av å ta den men gjorde det alikevel. Grunnen til jeg fikk litt bismak er fordi hvis jeg får EL på vanlig tidspunkt så kommer jeg ikke til å få vite om jeg hadde fått det uansett eller om det var tablettene som gjorde det. Meen, hvis dette gjør at jeg er gravid i slutten av måneden så tenker jeg at det er verdt det - da har jeg ikke noe behov for å vite om det var tablettene eller ikke hah. Nå går plutselig tiden så tregt. Er vanvittig slitsomt å tenke at det er så lenge til jeg kan begynne å teste. Altså det er over tre uker til IKM, føles ut som en evighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 8. oktober 2020 #129 Del Skrevet 8. oktober 2020 Vi må jo bare ha troen på at det blir bra ❤️ Håper de hjelper! Uff ja tiden går sakte. Tenker du å teste rundt dpo 10 eller ved IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 9. oktober 2020 Forfatter #130 Del Skrevet 9. oktober 2020 11 hours ago, babycodex said: Vi må jo bare ha troen på at det blir bra ❤️ Håper de hjelper! Uff ja tiden går sakte. Tenker du å teste rundt dpo 10 eller ved IKM? jeg tenker å teste rundt 10 dpo! har ikke tålmodighet til å vente helt frem til IKM haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 9. oktober 2020 #131 Del Skrevet 9. oktober 2020 Man må ha mye tålmodighet i dette baby prosjektet! 😅 blir spennende å følge med på deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #132 Del Skrevet 10. oktober 2020 CD 6 Jeg blør fortsatt litt... er veldig lite men fy søren og kjedelig at det aldri gir seg helt. Kjenner at jeg har en frykt for at det tar lang tid før det stopper. Husker at jeg begynte på p pillene grunnet at jeg hadde mensen veldig lenge. Dette er jo 10-11 år siden så håper og tror kroppen har endret seg siden da! som sagt så er det veldig lite, kommer bare på papiret men ikke nødvendig med tampong (vært sånn siden i går) . Så satser på at det gir seg i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 10. oktober 2020 #133 Del Skrevet 10. oktober 2020 Hvor lenge pleide du å blø? Håper det gir seg snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #134 Del Skrevet 10. oktober 2020 Just now, babycodex said: Hvor lenge pleide du å blø? Håper det gir seg snart ❤️ Hm det er så lenge siden at jeg klarer ikke å huske detaljene! Men jeg tror det var nesten 3 mnd sammenhengene. Det sluttet når jeg begynte på p pillene - heldigvis! men har ikke blødd noe i dag - foreløpig 😍😀 håper det holder seg slik! Hvis det var siste dag i går så vil det si at mensen varte i 5 dager og det er vel ganske så normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 10. oktober 2020 #135 Del Skrevet 10. oktober 2020 15 minutter siden, Lillra skrev: Hm det er så lenge siden at jeg klarer ikke å huske detaljene! Men jeg tror det var nesten 3 mnd sammenhengene. Det sluttet når jeg begynte på p pillene - heldigvis! men har ikke blødd noe i dag - foreløpig 😍😀 håper det holder seg slik! Hvis det var siste dag i går så vil det si at mensen varte i 5 dager og det er vel ganske så normalt? Ok. Jeg mener alt fra 2-8 dager er normalt, men det vanligste er nok et sted i midten der. Jeg har 5 dager. Da kan jeg få brunt utflod noen ganger i 2 dager før. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #136 Del Skrevet 10. oktober 2020 3 minutter siden, babycodex said: Ok. Jeg mener alt fra 2-8 dager er normalt, men det vanligste er nok et sted i midten der. Jeg har 5 dager. Da kan jeg få brunt utflod noen ganger i 2 dager før. 😊 Satser på at det ikke kommer noe i dag slik at i går var siste dagen! Da er det akkurat 5 dager og jeg blir veldig fornøyd❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 11. oktober 2020 #137 Del Skrevet 11. oktober 2020 Hvordan går det, har det kommet mere blod? Håper ikke 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #138 Del Skrevet 11. oktober 2020 2 minutter siden, Godis said: Hvordan går det, har det kommet mere blod? Håper ikke 🤞🤞 Kom ikke noe mer blod i går og ikke noe mer i dag - så mensen er ferdig og til normal tid!!❤️❤️ Kjenner at jeg har skikkelig håp på denne syklusen siden alt er så normalt nå haha! Så utrolig hyggelig at folk bryr seg her inne, blir rørt av det 😍❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 11. oktober 2020 #139 Del Skrevet 11. oktober 2020 10 minutter siden, Lillra skrev: Kom ikke noe mer blod i går og ikke noe mer i dag - så mensen er ferdig og til normal tid!!❤️❤️ Kjenner at jeg har skikkelig håp på denne syklusen siden alt er så normalt nå haha! Så utrolig hyggelig at folk bryr seg her inne, blir rørt av det 😍❤️ Så godt å høre! Da krysser vi fingrene for en grei syklus, aller helst med en positiv test i slutten ❤️ Helt enig, jeg føler at prøverdagbøkene er den hyggeligste kroken på kvinneguiden 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #140 Del Skrevet 11. oktober 2020 Just now, Godis said: Så godt å høre! Da krysser vi fingrene for en grei syklus, aller helst med en positiv test i slutten ❤️ Helt enig, jeg føler at prøverdagbøkene er den hyggeligste kroken på kvinneguiden 🥰 Ja håper virkelig det❤️ Og så håper jeg du får en positiv test nå veldig snart!! ja helt enig!😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå