Gå til innhold

Prøver på nr 2 og den siste, så familien blir komplett❤️

Love90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sexybby skrev (13 minutter siden):

Ååå😍😍😍strek! 

Har lagt ut enda mer økning i dagboken, innelgg fra idag 😄👏🏻 Så er gravid 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kommer til å bli spammet med tester fremover så vet dere det😅 jeg liker å teste for å de forskjellen på styrken frem til  IKM, men foreløpig så er det fin økning altså🤩 var nervøs før testing idag, for var sikker på dårlig økning for ting er så annerledes på samme tid som sist. Bladde meg bak i dagboken min igår og så jeg hadde skikkelige menssmerter fra 10 dpo som var igår, og ble bare sterkere og sterkere tak bak på ryggen frem til IKM pg etter det også. Sånn hadde jeg det med jenta mi også men mulig litt senere da også enn sist. Så ble redd før testing. For sist konkluderte jeg med at de smertene var livmoren som vaks. Men kan jo være at det er så kort tid siden jeg var gravid og kom jo til uke 10 kanskje det ikke jør like vondt nå når den skal vokse igjen? Eller så kommer smertene når som helst🤪

9 dpo kveld øverst

10 dpo 2.urin

11 dpo 2. urin👏🏻👏🏻

AB0166C1-C9C8-4FA9-A7C3-F0CAA067DD79.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Dere kommer til å bli spammet med tester fremover så vet dere det😅 jeg liker å teste for å de forskjellen på styrken frem til  IKM, men foreløpig så er det fin økning altså🤩 var nervøs før testing idag, for var sikker på dårlig økning for ting er så annerledes på samme tid som sist. Bladde meg bak i dagboken min igår og så jeg hadde skikkelige menssmerter fra 10 dpo som var igår, og ble bare sterkere og sterkere tak bak på ryggen frem til IKM pg etter det også. Sånn hadde jeg det med jenta mi også men mulig litt senere da også enn sist. Så ble redd før testing. For sist konkluderte jeg med at de smertene var livmoren som vaks. Men kan jo være at det er så kort tid siden jeg var gravid og kom jo til uke 10 kanskje det ikke jør like vondt nå når den skal vokse igjen? Eller så kommer smertene når som helst🤪

9 dpo kveld øverst

10 dpo 2.urin

11 dpo 2. urin👏🏻👏🏻

Ser veldig bra ut!! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (9 timer siden):

9 dpo kveld øverst

10 dpo 2.urin

11 dpo 2. urin👏🏻👏🏻

Åh😍 kjempefin stigning!! Kan ikke tro noe annet enn at dette kommer til å gå bra 💞 du er vel helt i lykkerus nå!! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elise93 skrev (1 time siden):

Åh😍 kjempefin stigning!! Kan ikke tro noe annet enn at dette kommer til å gå bra 💞 du er vel helt i lykkerus nå!! 🥰

Takk for det😄 håper jo så inderlig! Er selvfølgelig veldig glad for å ha blitt gravid igjen, men samtidig så har jeg opplevd MA i uke 10 så kjenner jeg ikke gleder meg alt for mye før jeg er over den 😊 men er jo et mål som er oppnådd, men er mange mål videre fra her da, først å komme seg over IKM med stigende tester 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Love90 said:

9 dpo kveld øverst

10 dpo 2.urin

11 dpo 2. urin👏🏻👏🏻

Så fine streker! Ser ut som det blir bebis ut av disse ja 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo, stigningen fortsetter.  Håper det fortsetter sånn🙏 Har bare en babyplan test igjen, tror jeg blir å spare til 14 dpo, og det blir siste testen med babyplan så fortsetter jeg med clear blue for å få 2-3🥰 

øverste 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og nederste 12 dpo

FA9846BA-AC76-45E6-AC4A-D851F017A18F.jpeg

Endret av Love90
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (19 minutter siden):

12 dpo, stigningen fortsetter.  Håper det fortsetter sånn🙏 Har bare en babyplan test igjen, tror jeg blir å spare til 14 dpo, og det blir siste testen med babyplan så fortsetter jeg med clear blue for å få 2-3🥰 

øverste 9 dpo, 10 dpo, 11 dpo og nederste 12 dpo

FA9846BA-AC76-45E6-AC4A-D851F017A18F.jpeg

Hurra! for noen flotte tester 🥳😍🤩👍🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! 🥳 For en flott økning! Kanskje det er tegn på at det er mer enn 1 der? 🙈🙈❤️

Hmm, synes ikke stigningen er noe mer enn den burde være eller?🤔 hvis jeg sammenligner med forrige graviditet så har jeg lik styrke nå som jeg sa hadde sist bare at da var jeg 13 dpo og ikke 12🙈 mn jeg mistet jo sist i uke 10 så håper jo det er positivt at den er sterkere en dag tidligere denne gangen🥰 håper det bare er 1 der inne isåfall da jeg går under «risikosvangerskap» fra før med tettere oppfølging pga kroniske sykdommer😬 Så hadde gjort seg da om det var 2 ja😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne skrive hva jeg har gjort annerledes den siste mnd om det kan være med på å hjelpe andre! Jeg er sikker på det har hatt en innvirkning da vi ikke brukte lang tid nå, men har brukt lang tid på å bli gravide tidligere… 

Begynte med dette for meg for over en mnd siden: 

* trene 2 ganger i uke, har ikke trent annet en en gå tur hver dag med hunden i det siste året. 

*tok D vitaminer, mulitivitamin og omega 3, hver dag. Og selvfølgelig folat.

* kuttet ned med en boks brus bare til helgen, en boks fredag og lørdag

* mye mer bevist om hva jeg spiste. Holdt meg mer unna sukker og spiste mer av egg, grønnsaker og frukt hver dag. 

hos mannen så begynte han med tabletter for å bedre sædkvaliteten for 3 mnd siden, det er en 3 mnd kur for å fornye sædcellene og gjøre de bedre. Kjøpte de på nettet, var litt dyre (1000kr) men syntes det var verdt det! Da de inneholdt alt for å få super god sædkvalitet. Han har ikke påvist noe dårlig kvalitet, men hvorfor ikke bare gi de næringen de trengte alikevel?🤷‍♀️ For kanskje minsker det også sjansen for SA og MA også😄
Mannen begynte også å trene og spise sunnere på samme tid som meg. Noe han ville selv for å ha bedre energi i hverdagen også😄 

jeg er sikker på at dette hjalp oss! Er hardt å vende om, men hva gjør man ikke for å få bedre energi og et stort pluss å bedre fruktbarheten🤩 sikker på at det har hatt en medvirkning her❤️ 

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du har gjort endringer og at det har hatt effekt ❤️ Tror trening har mye å si for å redusere stress i denne prosessen. Hva slags trening har du gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (57 minutter siden):

Så spennende at du har gjort endringer og at det har hatt effekt ❤️ Tror trening har mye å si for å redusere stress i denne prosessen. Hva slags trening har du gjort?

Ja, er veldig sikker på at summen av alt har gjort forskjell.
Jeg ordnet meg et kort på et treningssenter, så har jogget litt på tredemølla der, og gjort styrketrening med forskjellige trenings aperater som er der, så trent muskelene i hele kroppen stort sett 😄 så noen øvelser jeg gjorde selv på en matte👍🏻 Føltes veldig godt!
Var det idag også men ble plutselig veldig usikker på å løfte vekter som gravid🤔 står jo på nettet at det er helt trygt, men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at det er det, så jeg løftet mye lettere 😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg bekymrer meg mye idag.

Både med jenta vår og sist svangerskap så hadde jeg sterke menssmerter fra 10 dpo, var nok livmoren som jobber på og strekte seg… denne gangen kjenner jeg ikke annet enn litt press av noe slag i livmorområdet. Er så redd for at det er negativt at jeg ikke kjenner sånne smerter som tidligere svangerskap😪 har ingen go følelse når ting er annerledes enn tidligere😕 prøver å tenke at det kan være fordi det tross alt bare er 5 mnd siden jeg var gravid i uke 10 at det kanskje er derfor jeg ikke kjenner nå når livmoren strekker seg fordi det er så kort tid siden den var noe større?🤷‍♀️ Ikke vet jeg, men bekymret det blir jeg jo, hater denne tiden, de første ukene synes jeg er utrolig vanskelige sånn psykisk… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (1 time siden):

Både med jenta vår og sist svangerskap så hadde jeg sterke menssmerter fra 10 dpo, var nok livmoren som jobber på og strekte seg… denne gangen kjenner jeg ikke annet enn litt press av noe slag i livmorområdet. Er så redd for at det er negativt at jeg ikke kjenner sånne smerter som tidligere svangerskap😪 har ingen go følelse når ting er annerledes enn tidligere😕 prøver å tenke at det kan være fordi det tross alt bare er 5 mnd siden jeg var gravid i uke 10 at det kanskje er derfor jeg ikke kjenner nå når livmoren strekker seg fordi det er så kort tid siden den var noe større?🤷‍♀️ Ikke vet jeg, men bekymret det blir jeg jo, hater denne tiden, de første ukene synes jeg er utrolig vanskelige sånn psykisk… 

Forstår at du bekymrer deg, spesielt når det har gått galt før. Men husk at de fleste svangerskap går fint, og halve jobben er allerede gjort når du er blitt gravid! ❤️ Det at du kjenner på andre ting enn i tidligere svangerskap har jeg ikke noe erfaring med, men det trenger kanskje ikke nødvendigvis å bety noe? 💞 Kroppen kan kanskje reagere annerledes og gi ut forskjellige signaler enn forrige gang? Nei, jeg vet ikke, men du har hvertfall veldig fine tester 😊

Jeg syns stigningen din ser veldig fin og sterk ut, slik jeg har forstått skal den vel hcg doble seg annenhver dag mens syns dine ser ganske mye sterkere ut fra dag til dag! Det må jo være et veldig godt tegn tenker jeg! 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at du bekymrer deg, spesielt når det har gått galt før. Men husk at de fleste svangerskap går fint, og halve jobben er allerede gjort når du er blitt gravid! ❤️ Det at du kjenner på andre ting enn i tidligere svangerskap har jeg ikke noe erfaring med, men det trenger kanskje ikke nødvendigvis å bety noe? 💞 Kroppen kan kanskje reagere annerledes og gi ut forskjellige signaler enn forrige gang? Nei, jeg vet ikke, men du har hvertfall veldig fine tester 😊

Jeg syns stigningen din ser veldig fin og sterk ut, slik jeg har forstått skal den vel hcg doble seg annenhver dag mens syns dine ser ganske mye sterkere ut fra dag til dag! Det må jo være et veldig godt tegn tenker jeg! 😊🤞

Tusen takk for gode ord! Jeg er så nervøs allerede og tenker mye, og jeg er ikke over IKM dagen en gang🙈 prøver også å tenke at jeg ikke får gjort noe med det uansett hvordan ting går med denne graviditeten så egentlig ingen vits i å bruke energi på å uroe seg. Men er som du skriver veldig god stigning på testene, så får håpe å tro at det betyr at ting er greit der inne🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (2 timer siden):

Jeg kan forstå at det er lett å bekymre seg når kroppen føles annerledes enn sist, men jeg føler det er mange som sier at svangerskapene er veldig forskjellige. Noen har mange symptomer første svangerskap og ingen symptomer andre svangerskap, mens noen har helt like svangerskap. Det kan godt være det har sammenheng med at du har vært gravid for ikke så lenge siden. Enn så lenge tyder testene på at ting utvikler seg og det er bra ❤️ Jeg bekymret meg også veldig, men i etterkant har jeg forstått at det hjelper meg ikke til og fra uansett. Jeg var ikke noe mer forberedt på å miste. Det som skjer det skjer. Det eneste du har kontroll over er at du spiser rett og slapper av når du trenger det. Jeg vet det er vanskelig å tenke, men tror det er så viktig. Sannsynligheten er mye større for at det går bra ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...