Gå til innhold

Sommerhytta 2020.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Get a room 🤢

Anonymkode: 9195d...b5c

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Get a room 🤢

Anonymkode: 9195d...b5c

Denne tråden er dau uansett så avsporinger kan umulig spille noen rolle.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der har du oss i et nøtteskall! :krangle:

Det var nok meg i et frustrert øyeblikk :ninja: Jeg liker for øvrig ikke bli motsagt når jeg føler jeg har et godt poeng... :kjefte:;) 

"Satans satan" faktisk! Ka farsken, utifra munnspråket, så skulle man tro du bodde nært meg. Kanskje vi kan melde oss på som naboer? ;) 

Ettersom du gjentatte ganger må korrigeres av meg: det heter forresten ikke "KG-fitte", men "KG-fetta". Fitte er noe helt annet enn fetta :icon_lol:

Anonymkode: 601c3...6fb

Jeg så at vi har vært enige flere ganger også, heldigvis. 😅 Men så lenge jeg svarer en som skriver anonymt så tar jeg stort sett bare utgangspunkt i det ene innlegget jeg svarer på uten å huske på anonymkoden. Men akkurat du har skrevet ganske mye ser jeg. Får se hva for nick du har neste sesong, det blir spennende. 😎

Nope, er fra sørøst, men vi kan banne her også. 🙃 Kanksje vi kan melde oss på som fremmede? Hvor fett (/fetta/fitte) kult hadde det ikke vært om to fremmede skulle pusset opp en hytte? Møtes for første gang i første konkurranse. Hellooo!

Lurer på hvordan vi hadde løst bade-uken... 🤣

Hva er fitte for deg? Eller tuller du bare slik reklamen om fisk gjør? "Æ fikk ikkje fisk, men masse fesk!"?

Endret av loveli
Skrevet
7 minutter siden, loveli skrev:

Jeg så at vi har vært enige flere ganger også, heldigvis. 😅 Men så lenge jeg svarer en som skriver anonymt så tar jeg stort sett bare utgangspunkt i det ene innlegget jeg svarer på uten å huske på anonymkoden. Men akkurat du har skrevet ganske mye ser jeg. Får se hva for nick du har neste sesong, det blir spennende. 😎

Nope, er fra sørøst, men vi kan banne her også. 🙃 Kanksje vi kan melde oss på som fremmede? Hvor fett (/fetta/fitte) kult hadde det ikke vært om to fremmede skulle pusset opp en hytte? Møtes for første gang i første konkurranse. Hellooo!

Hva er fitte for deg? Eller tuller du bare slik reklamen om fisk gjør? "Æ fikk ikkje fisk, men masse fesk!"?

Ø&L var jo så å si fremmede, så det burde gå an for dere også.

Anonymkode: 7d21e...9e5

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, loveli skrev:

Ja våre meningene har møttes mange ganger i denne tråden. :)  Har skrevet mye ja, ble visst engasjert. Kanskje likegreit at jeg tok det som AB også :lillesky:

Hehe, ja det hadde vært kult! Tenker det hadde blitt god underholdning av det! To stk som ikke kjenner hverandre og tydeligvis er ganske standhaftig skal begi seg ut på oppussing sammen. Bade-uken hadde blitt helt hareball! :fnise: Men jeg er ganske sikker på at jeg skulle ha fått sjarmert inn litt treverk på det badet! Skulle ha klart å lurt deg på ett eller annet vis. For så tøff tror jeg ikke du er bak fasaden ;) 

Den reklamen tror jeg aldri jeg har sett... :fnise: Takk som spør. Men fitte er underliv. Ei fetta er det samme som en "hestkuk", altså en bred betegnelse for noen som opptrer på en negativ måte. For å si det pent på en søraktig måte. 

Nå ble det visst i overkant med avsporinger, så jeg tror vi kobler av. Ses plutselig! (på KG altså, jeg er ingen stalker) ;) 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja våre meningene har møttes mange ganger i denne tråden. :)  Har skrevet mye ja, ble visst engasjert. Kanskje likegreit at jeg tok det som AB også :lillesky:

Et raskt søk viser at du har 109 innlegg i denne tråden. :)

Anonymkode: 14846...6a3

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huffda! Det er trist sorti 😂

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble nysgjerrig som vanlig, åssen finner man ut av det'a? Tror jeg er mer tragisk enn anonym...6fb. 🤗

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(på KG altså, jeg er ingen stalker) ;) 

Det er jeg, fant én person som har vært inne på profilen min og som ikke har noen innlegg. 🧐

Ønsker deg et fint liv videre til vi kanskje møtes igjen i Sommerhytta 2021-tråden. 🤗

Skrevet

Er det noen som vet hvor den lille røde revestatuen far og sønn har i hytten sin er kjøpt? Jeg synes den er så fin! 😍

Skrevet

EA var noen kjedelige petimetere uten evne til å tenke helhetlig. Helt fortjent seier til godt ØL.

Anonymkode: 75857...a09

• Liker 7
Skrevet

Det slår meg etter fire sesonger at hvis noen tror Sommerhytta er noe annet enn rigget så må de jo være helt latterlig naive 😛 Fire sesonger, sååå jevnt fordelte hammere hele veien? Ikke sjans for at det er reelt. Men de må jo nesten ha det sånn, det er jo helt ødeleggende motivasjonsmessig for de andre dersom ett par stikker av med hammeren hver uke og det ikke er mulig å slå dem. 

Det er vanskelig å få helt taket på hva Aina og Finn vil ha, og det er det som gjør at de kan la folk vinne selv om det kanskje ikke var det beste resultatet. Smak er individuelt. Personlig kan jeg ikke skjønne hvordan KK kunne vinne i fjor, eller fetterne året før, men det er fordi vi ikke deler smak. Plasseringsmessig hadde ØL i år den hytta jeg likte best, med EA som nummer to. Men jeg likte hytta til EA bedre enn hytta til ØL. 

Hvis man skulle gi bort hytta etter hvem som fortjente den så hadde jeg likevel holdt en knapp på Jerry, han må da være verdens mest fantastiske mann 😊

• Liker 9
Skrevet

Synes virkelig Esra og Arber skulle ha vunnet sin hytte :) 

Anonymkode: 305df...b89

• Liker 8
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

De som produserer dette opplegget ønsket sannsynligvis ikke at to manfolk skulle vinne denne sesongen også. 

Det har jo tross alt bare vært manlige deltakere som har vunnet tidligere også. I forrige sesong var det riktignok et homofilt par som vant, men spørs om dette egentlig var "poliisk korrekt" nok for TV 2 altså.  

Anonymkode: d82e2...ec8

Var det ikke et ungt par som vant sesong 1? Med en blond dame?

Anonymkode: ff04b...89d

• Liker 1
Skrevet

Let it go, let it go...

Anonymkode: ff0f7...8ea

• Liker 8
Skrevet
På 26.10.2020 den 14.55, Ginny skrev:

Det slår meg etter fire sesonger at hvis noen tror Sommerhytta er noe annet enn rigget så må de jo være helt latterlig naive 😛 Fire sesonger, sååå jevnt fordelte hammere hele veien? Ikke sjans for at det er reelt. Men de må jo nesten ha det sånn, det er jo helt ødeleggende motivasjonsmessig for de andre dersom ett par stikker av med hammeren hver uke og det ikke er mulig å slå dem. 

Det er vanskelig å få helt taket på hva Aina og Finn vil ha, og det er det som gjør at de kan la folk vinne selv om det kanskje ikke var det beste resultatet. Smak er individuelt. Personlig kan jeg ikke skjønne hvordan KK kunne vinne i fjor, eller fetterne året før, men det er fordi vi ikke deler smak. Plasseringsmessig hadde ØL i år den hytta jeg likte best, med EA som nummer to. Men jeg likte hytta til EA bedre enn hytta til ØL. 

Hvis man skulle gi bort hytta etter hvem som fortjente den så hadde jeg likevel holdt en knapp på Jerry, han må da være verdens mest fantastiske mann 😊

I sesong 2 ble sluttstillingen noe sånn som 5-6-1-1, så at det alltid er likt stemmer ikke. Husker ikke hvordan det var i sesong 1, men i sesong 3 var det jo også et av lagene som kun fikk 1 hammer. 

• Liker 3
  • 4 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje lage en ny tråd for sommerhytta 2021? :) 

Anonymkode: 2e567...daa

Det blir nok en ny tråd, men kanskje litt tidlig, sto ikke noe om når det vises på tv, blir kanskje til høsten som i fjor, så litt tidlig enda 😅 men tenkte at kanskje andre sommerhytta fans ville få med seg hvem de nye deltagerene er 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...