AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #241 Skrevet 16. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gikk deg hus forbi Det ble presisert rett før seansen med Øyunn og Levi. Anonymkode: 30670...f2d Ah, beklager. Tar selvkritikk Anonymkode: 601c3...6fb 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #242 Skrevet 16. september 2020 Okey, Øyunn kunne sikkert spart seg akkurat den. MEN d er sikkert litt nok. Jeg hadde vært møkklei den selvutnevnte verdensmesteren der. Og han er ikke SÅ fantastisk som han selv tror. Mikkel burde holde seg på sin hytte. Og heller hjelpe om noen BER om hjelp. Istedenfor å komme som en verdensmester som av og til også er nedlatene i hjelpen han gir. Anonymkode: 12e6f...fbd 5
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #243 Skrevet 16. september 2020 Hvis ikke Jeanette og Jerry vinner denne uka, så er det jo umulig for dem å være med i kampen om hytta. Anonymkode: ff0f7...8ea
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #244 Skrevet 16. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke Jeanette og Jerry vinner denne uka, så er det jo umulig for dem å være med i kampen om hytta. Anonymkode: ff0f7...8ea Umulig er det jo ikke. Det skal jo tross alt deles ut minst 10 hammere til. Vi er jo knapt halvveis, og 5 (eller 4?) deles ut finaleuka. Vi får nok se noen hammere den veien også snart. For å holde alle parene i konkurransen lengst mulig, helst til finaleuken. For hvem faen gidder å bruke 3-4-5 uker på å snekre ei hytte til noen andre, når slaget er tapt? Har vi egentlig sett det skje sålangt på sommerhytta, at par er "ferdige"/uten sjans, men fortsetter å snekkere? Anonymkode: 601c3...6fb 4
Gjest loveli Skrevet 16. september 2020 #245 Skrevet 16. september 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Umulig er det jo ikke. Det skal jo tross alt deles ut minst 10 hammere til. Vi er jo knapt halvveis, og 5 (eller 4?) deles ut finaleuka. Vi får nok se noen hammere den veien også snart. For å holde alle parene i konkurransen lengst mulig, helst til finaleuken. For hvem faen gidder å bruke 3-4-5 uker på å snekre ei hytte til noen andre, når slaget er tapt? Har vi egentlig sett det skje sålangt på sommerhytta, at par er "ferdige"/uten sjans, men fortsetter å snekkere? Anonymkode: 601c3...6fb Nei, vi har ikke sett det. Og skulle det skje så hadde TV2 funnet på ting å gi gullhamre for etterhvert "overraskelse!!", eller sagt det blir delt ut flere gullhamre i finaleuken enn planlagt. F.eks. hvem har stått på mest/hvem har lært mest/hvem har hatt mest utvikling... sånne ting. Var bl.a. derfor KK fikk hammeren av Lars i fjor. Hele programmet er rigget og TV2 prøver ikke engang å skjule det.
fjær Skrevet 16. september 2020 #246 Skrevet 16. september 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Okey, Øyunn kunne sikkert spart seg akkurat den. MEN d er sikkert litt nok. Jeg hadde vært møkklei den selvutnevnte verdensmesteren der. Og han er ikke SÅ fantastisk som han selv tror. Mikkel burde holde seg på sin hytte. Og heller hjelpe om noen BER om hjelp. Istedenfor å komme som en verdensmester som av og til også er nedlatene i hjelpen han gir. Anonymkode: 12e6f...fbd Hva vet vi om de har bedt Mikkel om hjelp eller ikkke? Husk dette er klipp og lim... Synes Mikkel er flink, og ikke selvgod. Cornelius likeså.. Øyunn og Levi er de jeg ikke får heeelttil å stemme, men de vokser på meg, liker de bedre og bedre... Jeanette og Jerry, blir littmye av og til, men de er fryktelig søte.. Men de er ett umake par, en roolig og en hyperaktiv... Arber og Esra, ohh, er det lov å ha par-crush?!Noe så nydelig... Hvem som vinner? Arber og Esra, liker veldig godt stilen deres... 8
Ariana807 Skrevet 16. september 2020 #247 Skrevet 16. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ikke Jeanette og Jerry vinner denne uka, så er det jo umulig for dem å være med i kampen om hytta. Anonymkode: ff0f7...8ea Jeg er nesten helt sikker på at de får en hammer denne gangen. Tror nesten det er forhåndsbestemt at de skal «ha en sjanse». 2
Lass4r Skrevet 16. september 2020 #248 Skrevet 16. september 2020 2 timer siden, loveli skrev: Nei, vi har ikke sett det. Og skulle det skje så hadde TV2 funnet på ting å gi gullhamre for etterhvert "overraskelse!!", eller sagt det blir delt ut flere gullhamre i finaleuken enn planlagt. F.eks. hvem har stått på mest/hvem har lært mest/hvem har hatt mest utvikling... sånne ting. Var bl.a. derfor KK fikk hammeren av Lars i fjor. Hele programmet er rigget og TV2 prøver ikke engang å skjule det. Det var ikke KK som fikk hammer av Lars i fjor, det var Anette og Thor-Erling. Og både i sesong 2 og 3 var det jo flere lag som endte opp med kun 1 gullhammer. Det er alltid en teoretisk mulighet for å vinne, siden det deles ut 6 hammere i finaleuken. Men har du ikke fått mer enn 1 hammer før finaleuken så skal det mye til å vinne... Det er ikke "rigget" fordi programmet er bygd opp på en måte som bevarer spenningen lengst mulig.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #249 Skrevet 17. september 2020 Spoilere for ukesfinalen: Spoiler Veldig spennende ukesfinale denne uken! Alle hadde fått til noe bra, E&A hadde fint bed og søt huske, og kjøkkenet var også fint, selv om det ikke var så funksjonelt som det burde vært. J&J ble ferdige og fikk ordnet seg en koselig hage, og den baren var jo veldig søt! M&C Lagde en utrolig koselig "utestue" med egen plantestasjon, og Ø&L fikk til en gøy vask/benk og masse gjenbruk. Litt synd at J&J ikke stakk av med hammeren denne uka, jeg tror det kan bli vanskelig for dem å få hammere nå fremover. Men samtidig så var finishen til M&C bedre, og da er det jo mer rettferdig at de får den. Ser mange snakker om at programmet er rigget, så nå lurer jeg på hva folk sier etter denne episoden, når J&J ikke fikk hammeren sånn som mange spådde. Enig i at det er, og ikke minst har vært, mye shady med Sommerhytta, men denne gangen tror jeg de gjorde det riktige, selv om jeg synes det er litt trist for J&J. Anonymkode: 53d0d...0cd 2
*Emma* Skrevet 17. september 2020 #250 Skrevet 17. september 2020 (endret) Jeg skjønner at jeg må ha misforstått hva en pergola er?! Jeg trodde det var ett slags «skyggetak» feks over en platting eller terrasse. Alle bilder jeg har sett har vært noe sånt. J og J sin «pergola» er jo ett bittelite tak over utekjøkkenet/benken? Endret 17. september 2020 av *Emma* 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #251 Skrevet 17. september 2020 Man kan se hvilke hytter som står til salgs.... de ligger på prospektet over området. Jeg fant det tilfeldig da jeg ville finne ut mer om stedet, ettersom jeg syns det ser ut til å være en fin plass, og helt ukjent for meg. Ikke sjekk hvis en vil bevare spenningen. -Syns imidlertid det er rart at utbygger allerede har lagt fram hvilke hytter som er ledige. Kanskje fordi Sommerhytta ble sendt senere enn tenkt, og utbyggeren trenger vel å få solgt til avtalt tid (ut i fra at dette skulle sendes tidligere). Nå kan jo selvsagt vinnerne ha valgt å selge premien sin, og andre valgt å kjøpe hytten "sin", slik at det ender annerledes enn hva det kan se ut til. -Eller at jeg har tolket kartet feil! Veldig fint område da. Anonymkode: 18e78...437 2
Ariana807 Skrevet 17. september 2020 #252 Skrevet 17. september 2020 Mine tanker rundt ukesfinales: Spoiler Var det lille stråtaket pergolaen til rødt lag? 😳 Jeg tok heldigsvis feil, og de som burde vinne hammeren vant den denne uken 😄 De kom alle i mål, men her vant de som hadde det likle ekstra med finish 😄 Gleder meg til neste uke 😄 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #253 Skrevet 17. september 2020 26 minutter siden, Ariana807 skrev: Mine tanker rundt ukesfinales: Vis skjult innhold Var det lille stråtaket pergolaen til rødt lag? 😳 Jeg tok heldigsvis feil, og de som burde vinne hammeren vant den denne uken 😄 De kom alle i mål, men her vant de som hadde det likle ekstra med finish 😄 Gleder meg til neste uke 😄 Spoiler M&C vinner denne greit. Utførelsen og omfanget var definitivt best denne uken, selv om jeg ikke ville plassert kjøkkenet der dem gjorde det. Stjeler all sjøutsikten fra terrassen og utsyn fra vinduene, og terrassen virker nå nærmest isolert pga utekjøkkenet og disse enorme blomsterbeddene dem har snekkert fast og som fungerer som vegger. Det er rart å fjerne utsikten når man har sjø og skog rundt en hytte. Synes J&J's utekjøkken svarte dårligst på oppgaven. For det første var det ikke et kjøkken, men en bar. For det andre var dette bartaket altfor enkelt å kalle en pergola også. Alle andre par laget pergola utenom. Jeg finner det rart at Jerry har brukt 4 dager på å snekkere i hopen den lille baren der. Og hvorfor laget dem ikke dette kjøkkenet mye bredere? Ville jo ikke blitt noe særlig mer jobb, kun lengden på bordene som ville vært lengre. Da tror jeg fort dem kunne vunnet, for dommerne var jo så begeistret for dette. Ø&L's løsninger syntes jeg faktisk ingenting om. Sikkert bra med gjenbruk, men denne utevasken i betong og den gamle døren er ikke noe for meg. E&A synes jeg gjorde en god jobb. Visstnok med snekkerhjelp. Utekjøkkenet ble kanskje "for enkelt" slik dommerne mente, men det har jammen de andre parene også gjort. Synes det er rart at mangel på et par skapdører trekker det flotte utekjøkkenet ned på en 3. plass, ettersom J&J ble nr 2 (ifølge dommerne). E&A leverte det aller fineste for min smak iallefall. Tror rett og slett dem er blitt trukket av pga at dem mottok snekkerhjelp, og dommerne da forventet mer/noe ekstra. Det er ikke helt rettferdig etter min smak. Men men. At M&C vinner er forsåvidt greit. Hadde J&J vunnet, så tror jeg vi kunne snakket om at dommerne er biased og at hele opplegget er rigget. Anonymkode: 601c3...6fb 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #254 Skrevet 17. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan se hvilke hytter som står til salgs.... de ligger på prospektet over området. Jeg fant det tilfeldig da jeg ville finne ut mer om stedet, ettersom jeg syns det ser ut til å være en fin plass, og helt ukjent for meg. Ikke sjekk hvis en vil bevare spenningen. -Syns imidlertid det er rart at utbygger allerede har lagt fram hvilke hytter som er ledige. Kanskje fordi Sommerhytta ble sendt senere enn tenkt, og utbyggeren trenger vel å få solgt til avtalt tid (ut i fra at dette skulle sendes tidligere). Nå kan jo selvsagt vinnerne ha valgt å selge premien sin, og andre valgt å kjøpe hytten "sin", slik at det ender annerledes enn hva det kan se ut til. -Eller at jeg har tolket kartet feil! Veldig fint område da. Anonymkode: 18e78...437 Tror du har tolket kartet feil. For de hyttene er ikke lakt ut. 😊 Anonymkode: 12e6f...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #255 Skrevet 17. september 2020 Synes litt synd på Jeanette og Jerry. De får det ikke til. Skal mye til å vinne hytta. Nesten åpenlyst at det enten blir Mikkel og Cornelius eller Ezra og Arber som vinner hytta til slutt. Anonymkode: ff0f7...8ea 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #256 Skrevet 17. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror du har tolket kartet feil. For de hyttene er ikke lakt ut. 😊 Anonymkode: 12e6f...fbd Kan godt hende jeg ser feil ja 🙂 men syns jo det stemmer bra, etter å ha sett etter en gang til. Sammenlign så med "finn kart" sitt nyeste flyfoto, -der ser en tydelig hvilke fire (fem inkl den i midten) hytter det har vært aktivitet rundt. Hyttene ligger nok ikke på finn nei, men hvis en ser på hjemmesiden til utbyggeren, som jeg legger link til gjemt under her (for de som ikke vil se linken), så er det lagt til en hyttevelger med tegninger og kart. Kjempefint sted i alle fall, men jeg har hytte allerede 🙂 🙂 Spoiler https://static1.squarespace.com/static/59f03f3e9f8dcee391a3baef/t/5e7b6c6f53c38d47a7cad188/1585147056111/Lyseren_Strandpark_250320_Web.pdf Anonymkode: 18e78...437 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #257 Skrevet 17. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt hende jeg ser feil ja 🙂 men syns jo det stemmer bra, etter å ha sett etter en gang til. Sammenlign så med "finn kart" sitt nyeste flyfoto, -der ser en tydelig hvilke fire (fem inkl den i midten) hytter det har vært aktivitet rundt. Hyttene ligger nok ikke på finn nei, men hvis en ser på hjemmesiden til utbyggeren, som jeg legger link til gjemt under her (for de som ikke vil se linken), så er det lagt til en hyttevelger med tegninger og kart. Kjempefint sted i alle fall, men jeg har hytte allerede 🙂 🙂 Skjul innhold https://static1.squarespace.com/static/59f03f3e9f8dcee391a3baef/t/5e7b6c6f53c38d47a7cad188/1585147056111/Lyseren_Strandpark_250320_Web.pdf https://static1.squarespace.com/static/59f03f3e9f8dcee391a3baef/t/5ec783839c970772313e70a2/1590133709733/Prospekt_Nosa.pdf Spoiler Anonymkode: 18e78...437 Anonymkode: 18e78...437
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #258 Skrevet 17. september 2020 Her er linken: https://static1.squarespace.com/static/59f03f3e9f8dcee391a3baef/t/5ec783839c970772313e70a2/1590133709733/Prospekt_Nosa.pdf Spoiler Anonymkode: 18e78...437
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #259 Skrevet 17. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan godt hende jeg ser feil ja 🙂 men syns jo det stemmer bra, etter å ha sett etter en gang til. Sammenlign så med "finn kart" sitt nyeste flyfoto, -der ser en tydelig hvilke fire (fem inkl den i midten) hytter det har vært aktivitet rundt. Hyttene ligger nok ikke på finn nei, men hvis en ser på hjemmesiden til utbyggeren, som jeg legger link til gjemt under her (for de som ikke vil se linken), så er det lagt til en hyttevelger med tegninger og kart. Kjempefint sted i alle fall, men jeg har hytte allerede 🙂 🙂 Skjul innhold https://static1.squarespace.com/static/59f03f3e9f8dcee391a3baef/t/5e7b6c6f53c38d47a7cad188/1585147056111/Lyseren_Strandpark_250320_Web.pdf Anonymkode: 18e78...437 Ja så den men ser ikke noen a sommerhytta hyttene her. 🤔 Anonymkode: 12e6f...fbd 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #260 Skrevet 17. september 2020 On 9/15/2020 at 9:53 PM, AnonymBruker said: Andre sesong vant fetterne, så nei Anonymkode: 16b9f...391 Paret vedkommende snakker om var med i sesong 2. Men det er riktig at de ikke vant. Brukeren husker nok bare feil siden det paret burde ha vunnet hvis det bare gikk på hytta, men hyttenaboene likte fetterne bedre. Anonymkode: ff04b...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå