Gå til innhold

Dere på ca 1.72 som skal ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så 89-tallet i dag for første gang på mange år, og har dermed kommet ut av kategorien "fedme", og over i "overvektig". Er veldig glad!

Anonymkode: 794f7...e99

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg henger meg litt på her også.

Kvinne ca 174 cm, 72 kg (hurra -1 denne uken)

Mål: første mål stabilt under 70, så stabilt mellom 66-68 kg.

Har noen utfordringer med å gå ned i vekt og slikt, men gir ikke opp. Har redusert karbohydrater nå og kjenner at kroppen trives med det. Utfordringen blir/er å holde på over tid siden jeg har familie og av og til behov for raske løsninger. Jobber fortsatt med å finne de riktige strategi, men kjenner at det begynner å komme på plass. Også er jeg ikke like streng som ved tidligere anledninger, og det gjør det lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt start: 77 kg (1.8)

Vekt forrige uke: 76.8 kg.

Vekt denne uken: 74.8 kg

Totalt: - 2,2 kg.

Jeg er fornøyd med nedgangen så langt. Spiser ca 1900 kcal i døgnet, og har en forbrenning på omtrent 2500 kcal. Er ikke sulten og spiser omtrent det resten av familien spiser. Synes Lifesum fungerer utmerket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 173 cm, var 72 kilo for ca et år siden og gikk ned til 63 i løpet av 6 måneder, ved å spise litt mindre porsjoner, ikke drikke flere ganger i uka og begrense snacks til helgene. vil gjerne ned til 60 blank men de siste kiloene er skikkelig seige.

Anonymkode: 75f25...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/7/2020 at 10:21 AM, AnonymBruker said:

170, og tenker på kalorier for første gang i mitt liv. Har alltid tenkt at det at jeg trener mye gjør at jeg kan spise som jeg vil, men det var tydeligvis ikke forbrenningen min i det jeg traff 30-årene enig i, noe jeg ignorerte over flere år. 

Kjøpte meg baderomsvekt, som viste 82 kilo. Sist jeg veide meg var jeg 65, og veldig godt fornøyd. 

Lastet ned lifesum for 2 uker siden. Og har siden det mistet 2,5 kilo. Uten å endre hva jeg spiser, kun større bevissthet i forhold til forholdet mellom kalorier og metthetsfølelse. 

Jeg trodde jeg var flink for har alltid spist sunt. Men med lifesum innså jeg at 250 gram laks eller kjøtt er alt for mye til et måltid, at en hel avocado er for mye, og så videre. Jeg lærte også at champiniongene jeg liker å ha i omeletten trekker til seg mengder med olje, og en rekke andre a-ha opplevelser. I det hele tatt spiser jeg mindre, uten å være mer sulten, så tror jeg traff riktig på første forsøk for egen del. Men...er jo lett å være nyfrelst i begynnelsen. 

Anonymkode: e85a7...85c

Sverger til Lifesum! Man tror man spiser sunt, og det gjør man kanskje også, men mengden er ofte for stor.

Etter at jeg begynte med denne for 4 uker siden har jeg gått ned 3,5 kg, så det er ingen hurtigkur, men gir heller varige resultater.
Jeg har droppet alt av brus, spiser lite sukker eller fett, men unner meg en trerad med sjokolade på lørdagene (elsker sjokolade).

Jeg er 174 cm og begynte på 73 kg. Skal ned til 65. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.8.2020 den 7.14, AnonymBruker skrev:

Hva veier dere nå og hva er målet? Har lyst å ha noen med ca likt utgangspunkt å «gå denne veien med». Høres kanskje merkelig ut, men jeg blir mer motivert hver gang jeg leser om noen som er ca like høy☺️

Anonymkode: da358...8be

1.73 veier 70kg, skal ned til 65kg, helst mer hehe 😅

Anonymkode: 17c3b...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig å se fler vil holde følge😃 

Hvordan føles kroppen deres for tida? Jeg har gått ned 4-5 kg siste ukene, men føler meg enda veldig stor. Vekta er ca 71,5. Så gleder meg til jeg «føler» meg slank. Kanskje jeg vil føle det en gang rundt 65?☺️

ts

Anonymkode: da358...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 og veier 85 kg. Har slitt med vekten etter jeg fikk barn (før jeg fikk første veide jeg 53 kg). 

Min mål og trivselsvekt er rundt 68 kg, i fjor slanket jeg meg ned til 71 kg, gikk opp igjen til rundt 75-76 på høsten. I vår hadde jeg akkurat startet for fullt med treningen igjen, så kom Korona og alt ble stengt + mye hjemmetid, da ble alt ødelagt for min del og kiloene kom tilbake til hvor jeg startet. 

Anonymkode: c6455...cbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LaptopPute skrev:

Jeg er syk og orker ikke å telle kalorier i dag.

God bedring! 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2020 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 og veier hele 103.. På mitt største noen sinne og nå er jeg lei! Har vært nede i 76kg men synes fortsatt magen var for stor (har absolutt alt fettet på magen, skummelt). Så målet mitt er 60kg ca, vi får se når det nærmer seg! Det verste er å holde seg der. Nå har jeg spiseforstyrrelse i tillegg da så prøver ta det steg for steg :) 

Lykke til alle sammen!

Anonymkode: 22c6a...bd7

Spiseforstyrrelse her også. Var slank og 60 kg før i tiden. 174 cm høy, veier nå 104 kg 😭 Spiser proteinrikt. Hvordan klarer du å få en sunnere livsstil samtidig som du er spiseforstyrret? Får du profesjonell hjelp?

Anonymkode: 6f23b...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LaptopPute
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg så 89-tallet i dag for første gang på mange år, og har dermed kommet ut av kategorien "fedme", og over i "overvektig". Er veldig glad!

Anonymkode: 794f7...e99

Åååh gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2020 den 10.28, AnonymBruker skrev:

Jeg så 89-tallet i dag for første gang på mange år, og har dermed kommet ut av kategorien "fedme", og over i "overvektig". Er veldig glad!

Anonymkode: 794f7...e99

Gratulerer så mye!:) Det måtte føles helt fantastisk:)))

 

Slike milepæler, er så deilige å passere og viktig for selvfølelsen!! 
Hva er deres neste milepæl eller delmål? Og hvor langt unna er du?

Anonymkode: da358...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye!:) Det måtte føles helt fantastisk:)))

 

Slike milepæler, er så deilige å passere og viktig for selvfølelsen!! 
Hva er deres neste milepæl eller delmål? Og hvor langt unna er du?

Anonymkode: da358...8be

Jeg startet på 69 kg, og håper og komme på 65 kg snart. Ligger nå og «vaker» mellom 66-67. 
Det spørs om jeg bør gå noe særlig under det, da kroppen min tydeligvis synes det er lurt at fettet i ansiktet forsvinner fremfor magen som er det jeg ønsker å bli kvitt 🤪

Siden jeg er godt voksen er jo ikke det så veldig fint...

Er 168 cm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ikke veid meg i går.

Vekt start: 75-76(usikker på helt riktig utgangspunkt, men var 76 i juli).

Vekt forrige uke: 71,7

Vekt denne uken: 71,0

Totalt: - 5 kg

Første delmål: 68 

Anonymkode: da358...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171 og 73 kg. Startet på diettpakke fra dinhelsemat.no i dag. Gleder meg, blir som et lite eksperiment!! Jeg har altså bestilt en pakke med all mat jeg skal spise til alle måltider i 14 dager som en kickstart. Har venninner som har testet og sier at de kan garantere 3-6 kg ned på to uker om man holder seg kun til maten man får i pakken (lavkarbo-mat).

Ønsker meg ned på 63-65 kg, da har jeg følt meg mest vel. skal rapportere inn her etter ei uke, så får vi se :)

Anonymkode: 07264...295

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 171 og 73 kg. Startet på diettpakke fra dinhelsemat.no i dag. Gleder meg, blir som et lite eksperiment!! Jeg har altså bestilt en pakke med all mat jeg skal spise til alle måltider i 14 dager som en kickstart. Har venninner som har testet og sier at de kan garantere 3-6 kg ned på to uker om man holder seg kun til maten man får i pakken (lavkarbo-mat).

Ønsker meg ned på 63-65 kg, da har jeg følt meg mest vel. skal rapportere inn her etter ei uke, så får vi se :)

Anonymkode: 07264...295

Haha! Genialt!

Anonymkode: 81765...f5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...