Gå til innhold

Dere på ca 1.72 som skal ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva veier dere nå og hva er målet? Har lyst å ha noen med ca likt utgangspunkt å «gå denne veien med». Høres kanskje merkelig ut, men jeg blir mer motivert hver gang jeg leser om noen som er ca like høy☺️

Anonymkode: da358...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på 98-99, gått ned 9 kg omtrent, og er nå på 89-90. La om til lavkarbo og trives på det. Første målet er 85, så har litt igjen der, men har ikke vært veldig streng så mye å gå på! Kjekt å følge noen med samme utgangspunkt :)

Anonymkode: 7fea4...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte på 98-99, gått ned 9 kg omtrent, og er nå på 89-90. La om til lavkarbo og trives på det. Første målet er 85, så har litt igjen der, men har ikke vært veldig streng så mye å gå på! Kjekt å følge noen med samme utgangspunkt :)

Anonymkode: 7fea4...82c

Bra jobba!😃👏🏻 9kg er kjempe bra! Hvordan ser en normal frokost ut for deg på lavkarbo om dagen da?

Anonymkode: da358...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten kun i startfasen, tenkefasen og ønsker å sette i gang for fult nå når hverdagen starter. 
Er 76 kg og ønsker å gå ned i vekt etter jeg nå er ferdig med svangerskap. Er ferdig med amming og slikt, så nå kan jeg spise og trene så lite/mye jeg ønsker.

ts

Anonymkode: da358...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 . Fikk barn nr 2 for 7 mnd siden og har gått ned 22 kg til nå.  Veier 77kg og skal helst ned til 65:) vil gjerne bli med her ! 

Har tidligere fulgt lavkarbo  men de siste ukene har ting  sklidd ut . Prøver å komme igang med daglig trening  nå også håper jeg at mtovasjon for kostholdsendring følger etter :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1,72. 

Jeg var 90 kg. Nå er jeg 83. Målet er 70. 

Tar det pent og sakte. Jeg bruker 5:2 metoden, og satser på at 6:1 vil være nok for å holde vekta etter at målet er nådd. 

Anonymkode: ed4b8...6ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra jobba!😃👏🏻 9kg er kjempe bra! Hvordan ser en normal frokost ut for deg på lavkarbo om dagen da?

Anonymkode: da358...8be

I hverdagen spiser jeg ikke frokost, men spiser lunsj på jobb i 11-tiden. I coronatiden tok jeg med middagsrester eller salat med nok fett og proteiner. Eller youghurt naturell med nøtter og litt bær. 

I helgene drøyer jeg også så lenge som mulig med frokosten, men da er det ofte egg i forskjellige former. 

Anonymkode: 7fea4...82c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 her og :) veide 71.5, nå er jeg 68.5, skal ned til 65. Tar lang tid pga kronisk sykdom og form som ikke er stabil :) startet i januar. Håper å være ferdig til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 172cm og 77kg, gått ned fra 87kg! Begynner å bli ganske fornøyd egentlig (bred bygd), men vil hvertfall ned til 72kg og så se det an derfra :)
 

-Liv 

Anonymkode: ac48b...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

172 her også, veide i dag 61.5. Vil ned til 55, hvor jeg var for et år siden. Har skapet fullt av fine (og dyre) klær som ikke passer nå, og jeg nektet å godta at jeg aldri skal bruke dem igjen. Så nå skal jeg bruke høsten klokt; få inn gode treningsvaner og spisevaner. Har vært alt for mye hjemmesitting, inaktivitet og spising i år #korona. 

Anonymkode: b3297...c76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange ulike vekter her! Morsomt. Har dere målt dere? Jeg har 68cm midje, 92cm bryst og 104cm rundt hoftene så klassisk pærefasong..

 

- Liv 

Anonymkode: ac48b...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier 73, skal ned til 65, som er idealvekten min. Altså, da jeg føler meg best. Men har egentlig ikke satt i gang. Har vært en plan lenge. Går ned til 70 av og til, så opp igjen. Når jeg først går inn for det, regner jeg med ca. 3 mnd. med kalorirestriksjon, så er jeg der. Men øl er jo så godt. Og sjokolade. 🤭

Ett tips er å spare alle kalorier til fastføde. Ikke drikk unødvendig kalorier som finnes i alkohol, brus, juice, melk... Drikk heller vann eller drikke uten kalorier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se så mange skriver her😃 Har dere lyst å bli med å skrive tabell eller noe? Kunne det hjelpe på motivasjonen? Jeg sliter mest med motivasjonen og viljen til å holde ut når jeg først har begynt. Om noen er gode på tabell, så sett gjerne inn en, så kan vi slenge oss inn alle som vil😉

Anonymkode: da358...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Hei!

Jeg er 172 og 83 kg. Målvekt er 70 kg. Starta på kaloriunderskudd for 3 dager siden. Denne tråden hadde vært perfekt for motivasjon.

Tok mål forresten, midje 98cm, hofter 98cm og lår 63cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! 

172 veier i dag 80.5. Har gått ned 4-5 kg fra i vår. Målet er 70-74 kg😁

Anonymkode: 0d81c...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 1.72 men  1.70 og  skal ned til 63 kg. Det er det jeg pleide å veie før jeg la på meg 

Anonymkode: 96dea...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.73 og veier 63kg, men trivselsvekta er 58kg.

Anonymkode: e6905...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 171cm, og var på mitt tyngste nesten 90kg og fikk bakoversveis da jeg akkurat bikket over i fedmekategorien:P Jeg gikk så sakte ned i etapper(gikk ned, holdte meg der, forstatte så osv.) og har nå stabilisert meg på 70kg. Nå vil jeg ned til 60kg:)

Anonymkode: 599a5...e6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...