Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #101 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er helt vanlig, de skal være 100% sikker på at det ikke er liv. Ny ultralyd vil vise med sikkerhet om hjertet har begynt å slå. Det betyr ikke at de regner med det, men det er standard prosedyre. Du vet jo selv at du ikke kan være 5 uker, fordi du fikk positiv gravidtestest tidlig i juli. Anonymkode: c74b9...66c Ja, og hvis han er sikker på at det ikke er noe som helst, så synes jeg det er rart han hverken gir uttrykk for det, eller legger opp løpet til det.... nei, jeg vet når jeg fikk Positive tester, men jeg aner ikke om de kan være uriktige, eller om egget har gjemt seg, eller om jeg har bomma på EL ☺️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #102 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, Håkkimom skrev: Ja, og hvis han er sikker på at det ikke er noe som helst, så synes jeg det er rart han hverken gir uttrykk for det, eller legger opp løpet til det.... nei, jeg vet når jeg fikk Positive tester, men jeg aner ikke om de kan være uriktige, eller om egget har gjemt seg, eller om jeg har bomma på EL ☺️ Vanskelig å vite hva som har skjedd her. Mulig utviklingen skjedde for noen uker siden, men at kroppen din ikke har forstått det? Synes du skal forberede deg på det verste, men ikke mist håpet helt ❤️ Leser stadig vekk solskinnshistorier her. Hold oss gjerne oppdatert ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 1
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #103 Skrevet 15. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å vite hva som har skjedd her. Mulig utviklingen skjedde for noen uker siden, men at kroppen din ikke har forstått det? Synes du skal forberede deg på det verste, men ikke mist håpet helt ❤️ Leser stadig vekk solskinnshistorier her. Hold oss gjerne oppdatert ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 Ja, jeg svinger veldig! Jeg kan alt for lite om det her til at jeg skjønner hva som skjer og ikke! Har fullført to svangerskap tidligere og tatt en abort (det var ikke spontan men et valg jeg gjorde selv) så synes alt bare er veldig merkelig.... jeg synes det også er veldig vanskelig å forstå legen, da jeg synes han kan være veldig tvetydig.... men samtidig er han utrolig dyktig og vil virkelig hjelpe ! Ja, er nettopp det jeg også har gjort, lest noen mirakler og klamrer meg liksom litt fast i det også, samtidig som jeg er redd det bare er bortkasta.... 😌 vanskelig og vondt å gå med den grublingen! Skal definitivt oppdatere ❤️
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #104 Skrevet 15. august 2020 1 minutt siden, Håkkimom skrev: Ja, jeg svinger veldig! Jeg kan alt for lite om det her til at jeg skjønner hva som skjer og ikke! Har fullført to svangerskap tidligere og tatt en abort (det var ikke spontan men et valg jeg gjorde selv) så synes alt bare er veldig merkelig.... jeg synes det også er veldig vanskelig å forstå legen, da jeg synes han kan være veldig tvetydig.... men samtidig er han utrolig dyktig og vil virkelig hjelpe ! Ja, er nettopp det jeg også har gjort, lest noen mirakler og klamrer meg liksom litt fast i det også, samtidig som jeg er redd det bare er bortkasta.... 😌 vanskelig og vondt å gå med den grublingen! Skal definitivt oppdatere ❤️ Skjønner at du er forvirra. Har selv måttet sitte og vente slik et par uker, da jeg har hatt store blødninger tidlig i svangerskapet. Man går liksom og venter på smertene, kjenner etter konstant. Det er ganske tøft å ha det sånn. Prøv å huske at du ikke får gjort noe fra eller til uansett, og at du ikke har gjort noe galt ❤️ Du får pleie deg selv best mulig nå, få hvile og prøve å ikke krisemaksimere. Du er allerede forberedt på det verste, men leit om man mister helt håpet før håpet faktisk er ute. Sender deg gode tanker ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 3
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #105 Skrevet 15. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du er forvirra. Har selv måttet sitte og vente slik et par uker, da jeg har hatt store blødninger tidlig i svangerskapet. Man går liksom og venter på smertene, kjenner etter konstant. Det er ganske tøft å ha det sånn. Prøv å huske at du ikke får gjort noe fra eller til uansett, og at du ikke har gjort noe galt ❤️ Du får pleie deg selv best mulig nå, få hvile og prøve å ikke krisemaksimere. Du er allerede forberedt på det verste, men leit om man mister helt håpet før håpet faktisk er ute. Sender deg gode tanker ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 Ja, rimelig forvirra når jeg ikke har mistet noen symptomer, ikke hatt smerter og ikke hatt blødninger.... har jo lest at kroppen ofte ordner opp selv rimelig tidlig i svangerskapet når det går galt... og da blir jeg jo veldig veldig forvirra, når det på ingen måte har skjedd 🤦🏼♀️ tusen takk for støtte og gode ord, det er vanskelig å sitte med alt dette alene...... så veldig kjekt at jeg fant denne tråden, setter stor pris på det ❤️❤️❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #106 Skrevet 15. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å vite hva som har skjedd her. Mulig utviklingen skjedde for noen uker siden, men at kroppen din ikke har forstått det? Synes du skal forberede deg på det verste, men ikke mist håpet helt ❤️ Leser stadig vekk solskinnshistorier her. Hold oss gjerne oppdatert ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 Synes ikke noe om å gi falske forhåpninger. Det finnes ikke noe som helst håp å holde på. Utviklingen har stoppet opp og dette er en MA. Det er absolutt ingen mulighet for at det vil utvikle seg videre. Flere har prøvd å si det, så er så dumt når det skal komme noen og påstå at det fortsatt kan være håp. For nei, det er faktisk klin umulig. 4 timer siden, Håkkimom skrev: Ja, og hvis han er sikker på at det ikke er noe som helst, så synes jeg det er rart han hverken gir uttrykk for det, eller legger opp løpet til det.... nei, jeg vet når jeg fikk Positive tester, men jeg aner ikke om de kan være uriktige, eller om egget har gjemt seg, eller om jeg har bomma på EL ☺️ Egget kan ikke gjemme seg. Det er så enkelt som at utviklingen har stoppet opp. Hcg har nå begynt å synke, ergo vil det snart støtes ut av kroppen din. Ikke klamre deg fast i noe håp, se realistisk på det og innse at det ikke gikk denne gangen. Anonymkode: 3e9b7...f63 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #107 Skrevet 15. august 2020 4 timer siden, Håkkimom skrev: Ja, og hvis han er sikker på at det ikke er noe som helst, så synes jeg det er rart han hverken gir uttrykk for det, eller legger opp løpet til det.... nei, jeg vet når jeg fikk Positive tester, men jeg aner ikke om de kan være uriktige, eller om egget har gjemt seg, eller om jeg har bomma på EL ☺️ Ingenting rart med det, legen følger standard prosedyre, slik jeg skrev til deg. En test er ikke uriktig, og et egg kan ikke gjemme seg (hva du nå mener med det). Håper du snart kan gå i gang med prøving igjen og at du blir fort gravid. Lykke til. Anonymkode: c74b9...66c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #108 Skrevet 15. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke noe om å gi falske forhåpninger. Det finnes ikke noe som helst håp å holde på. Utviklingen har stoppet opp og dette er en MA. Det er absolutt ingen mulighet for at det vil utvikle seg videre. Flere har prøvd å si det, så er så dumt når det skal komme noen og påstå at det fortsatt kan være håp. For nei, det er faktisk klin umulig. Egget kan ikke gjemme seg. Det er så enkelt som at utviklingen har stoppet opp. Hcg har nå begynt å synke, ergo vil det snart støtes ut av kroppen din. Ikke klamre deg fast i noe håp, se realistisk på det og innse at det ikke gikk denne gangen. Anonymkode: 3e9b7...f63 Ønsker ikke å gi falske forhåpninger, er derfor jeg skriver at hun må forberede seg på det verste. Men så lenge gynekologen ikke sier det er MA, så synes jeg ikke hun skal ta det som en MA. Hun får klarhet på neste ultralyd . Anonymkode: 56a07...cc5 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #109 Skrevet 15. august 2020 En teoretisk mulighet er at det har vært tvillinger og at den ene har stoppet å utvikle seg. Derfor fortsatt stigning, bare lavere enn det den skulle ha vært. Men sannsynligvis er det en spontanabort som ikke har startet enda... 😕 Anonymkode: 24813...24b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #110 Skrevet 15. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En teoretisk mulighet er at det har vært tvillinger og at den ene har stoppet å utvikle seg. Derfor fortsatt stigning, bare lavere enn det den skulle ha vært. Men sannsynligvis er det en spontanabort som ikke har startet enda... 😕 Anonymkode: 24813...24b Men poenget her er jo at det ikke var stigning, men nedgang. Og med positiv test for såpass lenge siden (starten av juli) så burde jo den andre tvillingen evt vært godt synlig på UL. Anonymkode: 63a7e...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #111 Skrevet 15. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: En teoretisk mulighet er at det har vært tvillinger og at den ene har stoppet å utvikle seg. Derfor fortsatt stigning, bare lavere enn det den skulle ha vært. Men sannsynligvis er det en spontanabort som ikke har startet enda... 😕 Anonymkode: 24813...24b Nei, det er ikke en mulighet her. Anonymkode: c74b9...66c
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #112 Skrevet 15. august 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke noe om å gi falske forhåpninger. Det finnes ikke noe som helst håp å holde på. Utviklingen har stoppet opp og dette er en MA. Det er absolutt ingen mulighet for at det vil utvikle seg videre. Flere har prøvd å si det, så er så dumt når det skal komme noen og påstå at det fortsatt kan være håp. For nei, det er faktisk klin umulig. Egget kan ikke gjemme seg. Det er så enkelt som at utviklingen har stoppet opp. Hcg har nå begynt å synke, ergo vil det snart støtes ut av kroppen din. Ikke klamre deg fast i noe håp, se realistisk på det og innse at det ikke gikk denne gangen. Anonymkode: 3e9b7...f63 Helt greit at du uttrykker det direkte og på en hard måte.... men, du må forstå at alt kanskje ikke er så veldig hyggelig å lese, helt sikkert velment og jeg er takknemlig for det, men dette er sårt, man er i en ekstremt sårbar situasjon... jeg synes det er veldig rart at gynekologen ikke sier at dette ser mest sannsynlig ut som en MA; men fortsetter å vil se videre... da er det jo pining av pasienter... i tillegg håper jeg du aldri slipper å havne i denne situasjonen med så mye fortvilelse og forvirring som jeg har vært gjennom.... og en annen ting, jeg er veldig forberedt på hva som skjer til uka, men som sitert over her, man hører faktisk om tilfeller som mitt, hvor det har snudd og vist seg å være noe der.... 2
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #113 Skrevet 15. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: En teoretisk mulighet er at det har vært tvillinger og at den ene har stoppet å utvikle seg. Derfor fortsatt stigning, bare lavere enn det den skulle ha vært. Men sannsynligvis er det en spontanabort som ikke har startet enda... 😕 Anonymkode: 24813...24b Det er jo rimelig klart det har vært to der, når det er to plommesekker ☺️ 3
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #114 Skrevet 15. august 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker ikke å gi falske forhåpninger, er derfor jeg skriver at hun må forberede seg på det verste. Men så lenge gynekologen ikke sier det er MA, så synes jeg ikke hun skal ta det som en MA. Hun får klarhet på neste ultralyd . Anonymkode: 56a07...cc5 Du har på ingen måte gitt meg falske forhåpninger, til syvende og sist stoler jeg på gynekologen min og jeg har vært forberedt helt siden jeg fikk en kjempe psykisk knekk og var i en stor krisereaksjon.... jeg vet at det kan få innvirkninger på et svangerskap! Jeg setter pris på din positivitet, samtidig som jeg er meget klar over hva som mest sannsynlig venter meg ❤️👍🏻 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #115 Skrevet 15. august 2020 2 minutter siden, Håkkimom skrev: Helt greit at du uttrykker det direkte og på en hard måte.... men, du må forstå at alt kanskje ikke er så veldig hyggelig å lese, helt sikkert velment og jeg er takknemlig for det, men dette er sårt, man er i en ekstremt sårbar situasjon... jeg synes det er veldig rart at gynekologen ikke sier at dette ser mest sannsynlig ut som en MA; men fortsetter å vil se videre... da er det jo pining av pasienter... i tillegg håper jeg du aldri slipper å havne i denne situasjonen med så mye fortvilelse og forvirring som jeg har vært gjennom.... og en annen ting, jeg er veldig forberedt på hva som skjer til uka, men som sitert over her, man hører faktisk om tilfeller som mitt, hvor det har snudd og vist seg å være noe der.... Du vet da ikke noe om hvilke situasjoner jeg har vært i? Er veldig spent på om du kan vise til en kilde hvor noen har opplevd det samme som deg. Det vil si: få positiv gravidtestest flere uker før egget har blitt befruktet, synkende hcg og så ender det i vellykket svangerskap. Hadde vært kjekt å lese et slikt mirakel. Anonymkode: 3e9b7...f63 3
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #116 Skrevet 15. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet da ikke noe om hvilke situasjoner jeg har vært i? Er veldig spent på om du kan vise til en kilde hvor noen har opplevd det samme som deg. Det vil si: få positiv gravidtestest flere uker før egget har blitt befruktet, synkende hcg og så ender det i vellykket svangerskap. Hadde vært kjekt å lese et slikt mirakel. Anonymkode: 3e9b7...f63 Nei, jeg vet ikke noe som helst om det, og derfor skriver jeg, at jeg håper ikke du noen gang opplever det! du trenger på ingen måte å trekke en spydig tone her.... jeg ønsker på ingen måte å kommunisere mer når du trekker ei tone jeg ikke synes noe som helst om. Hvem sa noe om at det er lest? Hva vet du om hva min omgangskrets har opplevd? Nei, Ha en fortsatt fin lørdag ☺️ 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #117 Skrevet 15. august 2020 16 minutter siden, Håkkimom skrev: Du har på ingen måte gitt meg falske forhåpninger, til syvende og sist stoler jeg på gynekologen min og jeg har vært forberedt helt siden jeg fikk en kjempe psykisk knekk og var i en stor krisereaksjon.... jeg vet at det kan få innvirkninger på et svangerskap! Jeg setter pris på din positivitet, samtidig som jeg er meget klar over hva som mest sannsynlig venter meg ❤️👍🏻 Jeg synes det høres ut som du har en klok og sunn tankegang jeg ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 1
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #118 Skrevet 15. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det høres ut som du har en klok og sunn tankegang jeg ❤️ Anonymkode: 56a07...cc5 Jeg tror andre mistenker at jeg er helt bak mål, men selvfølgelig skjønner jeg også at dette kan gå galt, jeg skjønner at det er lite man får gjort med det, men jeg skjønner også at alt håp kan umulig ha vært ute når gynekologen ikke har gitt opp.... jeg tviler på at han piner pasienter på den måten, gir de psykisk belastning over lenger tid.... takk for gode ord ❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2020 #119 Skrevet 15. august 2020 7 minutter siden, Håkkimom skrev: Jeg tror andre mistenker at jeg er helt bak mål, men selvfølgelig skjønner jeg også at dette kan gå galt, jeg skjønner at det er lite man får gjort med det, men jeg skjønner også at alt håp kan umulig ha vært ute når gynekologen ikke har gitt opp.... jeg tviler på at han piner pasienter på den måten, gir de psykisk belastning over lenger tid.... takk for gode ord ❤️❤️ Legen piner deg ikke. Du har jo fått til svar hvorfor det må gjøres på denne måten. Alt håp er dessverre ute. Vet det er fryktelig trist, men foreslår at du logger av nettet og tar vare på deg selv. Anonymkode: a270f...8f3 1
Håkkimom Skrevet 15. august 2020 #120 Skrevet 15. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legen piner deg ikke. Du har jo fått til svar hvorfor det må gjøres på denne måten. Alt håp er dessverre ute. Vet det er fryktelig trist, men foreslår at du logger av nettet og tar vare på deg selv. Anonymkode: a270f...8f3 Takk for gode råd, men jeg tror jeg er stor nok til å ta valg selv, om hva jeg burde gjøre og ikke 😘 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå