Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke å bla meg tilbake til hvem som skrev hva, men det var flere som var ufine og rett og slett fikk henne til å føle seg dum! Det er ikke greit overhodet. Jeg var vel en av de som var mildest, men skrev likevel at hun bør forberede seg på det verste. Går fint an å være mild og vennlig uten nødvendigvis å skrive hjerter. 

Anonymkode: 56a07...cc5

Vel, det var ikke meg, så fint om du slutter å anklage meg for ting jeg ikke har gjort. 

Anonymkode: c74b9...66c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det var ikke meg, så fint om du slutter å anklage meg for ting jeg ikke har gjort. 

Hvor har jeg anklaget deg?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg anklaget deg?

Tok feil, beklager. 

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok feil, beklager. 

Helt i orden :) 

Skrevet

Uff trist å lese TS 😕 

Helt enig med deg angående de ufine å frekke svarene du har fått. Folk tror at man ikke eier evne til å egentlig forstå situasjonen man er i og bekymringene som følger med. Noen skal bare gni det inn. 

Man ønsker å få litt støtte å kanskje noen positive ord som kan lyse opp en ellers vanskelig tid hvor man evt, venter på å få svar. Et lite håp selv om man kanskje selv vet hvordan det vil ende. Men alltid er det noen som må påpeke det som er «obvious” å «fortelle sannheten».

Tror du selv visste hvilke muligheter du hadde og hva som kunne skje. Du trengte støtte men fikk mye ufint. Har selv valgt å ikke opprette flere innlegg her inne nettopp fordi man får slike unødvendige kommentarer. Trist. 

Ønsker deg Lykke til videre og kondolerer. 

Anonymkode: 8f937...f55

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff trist å lese TS 😕 

Helt enig med deg angående de ufine å frekke svarene du har fått. Folk tror at man ikke eier evne til å egentlig forstå situasjonen man er i og bekymringene som følger med. Noen skal bare gni det inn. 

Man ønsker å få litt støtte å kanskje noen positive ord som kan lyse opp en ellers vanskelig tid hvor man evt, venter på å få svar. Et lite håp selv om man kanskje selv vet hvordan det vil ende. Men alltid er det noen som må påpeke det som er «obvious” å «fortelle sannheten».

Tror du selv visste hvilke muligheter du hadde og hva som kunne skje. Du trengte støtte men fikk mye ufint. Har selv valgt å ikke opprette flere innlegg her inne nettopp fordi man får slike unødvendige kommentarer. Trist. 

Det går helt fint med ts, tror du blander. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det går helt fint med ts, tror du blander. 

Ikke så rart det da, mtp at det startet en «ny» tråd i tråden. Tror Håkkimom skjønte at meldingen var til henne. Du er ganske på hugget du?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff trist å lese TS 😕 

Kondolerer? Gud bedre. Det får være måte på. 

Anonymkode: 7437d...979

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kondolerer? Gud bedre. Det får være måte på. 

Er du helt seriøs nå? Ikke rart dette er tabu og snakke om! Hva i all verden gjør du i denne tråden egentlig? 

Dere som bare skal gjemme dere bak anonym for å spre drit bare fordi dere ikke har det helt ok selv, bare hold dere unna hele forumet. 

Anonymkode: 3164c...844

• Liker 6
Skrevet

Skulle vel ikke vært så vanskelig for voksne mennesker å forstå at alle ser på og takler ting forskjellig. Ikke noe å henge seg opp i om en person velger å kondolerer en ma. Noen tenker ikke mye på det og kjenner bare den fysiske smerten og syns det er kjedelig, mens andre blir knust. . 🌺

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt seriøs nå? Ikke rart dette er tabu og snakke om! Hva i all verden gjør du i denne tråden egentlig? 

Dere som bare skal gjemme dere bak anonym for å spre drit bare fordi dere ikke har det helt ok selv, bare hold dere unna hele forumet. 

Det er trist å miste, jeg forstår det. Men på det stadiet er det en celleklump og noe ca 15% av alle svangerskap ender i ( muligens flere). Og man må ikke sykeliggjøre det på den måten du gjør. Det er første gangen jeg svarer i denne tråden forøvrig. Har mistet 3 ganger selv og hadde noen sagt kondolerer til meg hadde jeg lurt på om det hadde rablet for dem. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er trist å miste, jeg forstår det. Men på det stadiet er det en celleklump og noe ca 15% av alle svangerskap ender i ( muligens flere). Og man må ikke sykeliggjøre det på den måten du gjør. Det er første gangen jeg svarer i denne tråden forøvrig. Har mistet 3 ganger selv og hadde noen sagt kondolerer til meg hadde jeg lurt på om det hadde rablet for dem. 

Ok, fin historie. Kan du respektere andre for det om?

Anonymkode: 6732a...2b9

• Liker 5
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, fin historie. Kan du respektere andre for det om?

Anonymkode: 6732a...2b9

🤦🏼‍♀️

Skrevet

Dette begynner å bli flaut. Det må gjemme seg ganske stakkarslige sjeler bak noen av disse anonyme som holder på som dette i en slik tråd. Det er egentlig ganske synd på folk som har behov for å være så bedritne helt uten grunn.

Anonymkode: df88d...191

• Liker 4
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Heisann. Ts her. ❤️

Vil bare si at jeg er 29+1 pp vei med en liten gutt. Termin 13. April

Jeg har blødd flere ganger og hatt til sammen 16(!) ultralyder, og følges opp av det offentlige. Jeg har livmorhalssvikt grunnet konisering. Alt ser alikevel ut til å gå bra. Det hadde jeg aldri trodd i august.. ❤️

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...