Gå til innhold

Hva hadde du tenkt om dama ville kjøpe vibrator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig mange du kjenner som har gått fra partneren pga vibratorbruk tydeligvis😂

Anonymkode: ca735...e05

Ja, du får bare passe deg så du ikke blir like opphengt i meg som resten av jentegjengen. Vi får avslutte her så du ikke drømmer våte drømmer om meg i natt!

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slutt å troll, kvinner har god intuisjon vet du, vi vet når vi har med en mann å gjøre som utgir seg for å være kvinne :fy_fy:

Anonymkode: ca735...e05

Nei, men mange av dere trekkes mer mot oss som ikke jatter med dere. Og oppfatter oss som maskuline og dominante. Vanskeligere er det ikke. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker hun vibrator er det tegn på sunn interesse. Hot å se henne kose seg.😍😍😍

Anonymkode: bec19...22f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker hun vibrator er det tegn på sunn interesse. Hot å se henne kose seg.😍😍😍

Anonymkode: bec19...22f

Så spørs det da, om damene oppfatter deg som mann, slik de gjør med meg ;) 

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker hun vibrator er det tegn på sunn interesse. Hot å se henne kose seg.😍😍😍

Anonymkode: bec19...22f

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så spørs det da, om damene oppfatter deg som mann, slik de gjør med meg ;) 

Anonymkode: 7cce2...6de

Det var ikke ment spesifikt mot deg altså. Er bare så lei av at kvinner oppfatter meg som mann, slik de gjør i denne tråden, og ellers, men de ikke i det hele tatt er så opptatt av de som faktisk er menn, og som de burde flokke seg rundt.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/4/2020 at 4:59 PM, AnonymBruker said:

Ikke sjeldnere blant oss som virkelig liker sex.

Anonymkode: 7cce2...6de

Du vet at det finnes folk som virkelig liker sex men som sliter med å komme ja? 🤷🏼‍♀️ Det var et retorisk spørsmål, så du trenger ikke svare :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at det finnes folk som virkelig liker sex men som sliter med å komme ja? 🤷🏼‍♀️ Det var et retorisk spørsmål, så du trenger ikke svare :)

Anonymkode: 85b6c...1c2

Da trener de nok feil.

Anonymkode: 7cce2...6de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2020 den 20.00, AnonymBruker skrev:

Hva har vibratorer med deilig nytelse å gjøre? Jeg kaster ikke bort en eneste orgasme på noe så kjedelig som en vibrator. Orgasmene uten er så sykt mye bedre. 

Anonymkode: 7cce2...6de

Jeg tenker likedan, godt å vite at det ikke bare er jeg som ikke har leketøy. Men det er sikkert fordi jeg kommer vanvittig fort av bare pikken og trenger ikke noe annet. Tenningen min ligger også i det å være med en mann og tenningen med han . Å være alene med et sexleketøy er overhodet ikke noe tennende. Har prøvd leketøy og dildoer med kjærester, men må ærlig talt si at jeg gjør det ikke for min egen del da. Ingenting slår ekte vare, både når det gjelder kåthet og orgasmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Jeg tenker likedan, godt å vite at det ikke bare er jeg som ikke har leketøy. Men det er sikkert fordi jeg kommer vanvittig fort av bare pikken og trenger ikke noe annet. Tenningen min ligger også i det å være med en mann og tenningen med han . Å være alene med et sexleketøy er overhodet ikke noe tennende. Har prøvd leketøy og dildoer med kjærester, men må ærlig talt si at jeg gjør det ikke for min egen del da. Ingenting slår ekte vare, både når det gjelder kåthet og orgasmer.

Hårreisende uttalelser. Intet er mer tennende enn å måtte ut i garasjen for og hente trykkluftboret midt i akten for at dama skal kunne få orgasme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Hårreisende uttalelser. Intet er mer tennende enn å måtte ut i garasjen for og hente trykkluftboret midt i akten for at dama skal kunne få orgasme.

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Jeg tenker likedan, godt å vite at det ikke bare er jeg som ikke har leketøy. Men det er sikkert fordi jeg kommer vanvittig fort av bare pikken og trenger ikke noe annet. Tenningen min ligger også i det å være med en mann og tenningen med han . Å være alene med et sexleketøy er overhodet ikke noe tennende. Har prøvd leketøy og dildoer med kjærester, men må ærlig talt si at jeg gjør det ikke for min egen del da. Ingenting slår ekte vare, både når det gjelder kåthet og orgasmer.

Samme her :) 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kaptein Klein skrev:

Hårreisende uttalelser. Intet er mer tennende enn å måtte ut i garasjen for og hente trykkluftboret midt i akten for at dama skal kunne få orgasme.

Hahaha! Har faktisk opplevd noe a la dette.

Det tok slutt, kan man si...

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha! Har faktisk opplevd noe a la dette.

Det tok slutt, kan man si...

Anonymkode: 7cce2...6de

Du fremstår bare skikkelig overflatisk. «Buhu, dama må ha andre leketøy enn meg for å komme, må nok gjøre det slutt før selvtilliten min får seg en for stor knekk».

Anonymkode: 85b6c...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår bare skikkelig overflatisk. «Buhu, dama må ha andre leketøy enn meg for å komme, må nok gjøre det slutt før selvtilliten min får seg en for stor knekk».

Anonymkode: 85b6c...1c2

OK, det gir jeg blaffen i. Er mange nok damer som er god i senga til at jeg orker å grine. 

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har i hvertfall ingenting imot vibratorer, han har kjøpt mange til meg. Har sikkert 10 ulike varianter. Og de skal selvfølgelig kun brukes sammen med han, i følge han selv. 

Dildoer derimot vil han ikke at jeg skal ha, han har en eller annen finurlig oppfatning om at de kan utvide meg 🤭

 

Anonymkode: e85d9...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du fremstår bare skikkelig overflatisk. «Buhu, dama må ha andre leketøy enn meg for å komme, må nok gjøre det slutt før selvtilliten min får seg en for stor knekk».

Anonymkode: 85b6c...1c2

Jeg skjønner at mange kvinner må ha vibrator for å komme, men jeg kan forstå om menn føler seg litt truet. Om kjæresten min måtte ha ho Barbara i sengs for å komme, kan det hende jeg hadde følt meg litt utilstrekkelig . Hadde kanskje foreslått å trene på å komme på andre måter  med meg  :)  Man kan bli følelsesløs der nede om man må ha kraftig vibrasjoner for å komme. Kan ødelegge følsomheten litt, har hørt flere som har opplevd dette .

Men jeg har personlig ikke noe imot at kvinner må ha det, jeg kan ikke sette meg inn i det, siden jeg selv ikke har opplevd problemer med å komme. Jeg bare har litt sympati for de som opplever at de selv ikke føler seg tilstrekkelig, og det er jo sant, at de ikke er tilstrekkelig, så den følelsen kan ,man jo ikke undertrykke eller gjøre narr av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Jeg skjønner at mange kvinner må ha vibrator for å komme, men jeg kan forstå om menn føler seg litt truet. Om kjæresten min måtte ha ho Barbara i sengs for å komme, kan det hende jeg hadde følt meg litt utilstrekkelig . Hadde kanskje foreslått å trene på å komme på andre måter  med meg  :)  Man kan bli følelsesløs der nede om man må ha kraftig vibrasjoner for å komme. Kan ødelegge følsomheten litt, har hørt flere som har opplevd dette .

Men jeg har personlig ikke noe imot at kvinner må ha det, jeg kan ikke sette meg inn i det, siden jeg selv ikke har opplevd problemer med å komme. Jeg bare har litt sympati for de som opplever at de selv ikke føler seg tilstrekkelig, og det er jo sant, at de ikke er tilstrekkelig, så den følelsen kan ,man jo ikke undertrykke eller gjøre narr av.

Synes egentlig mer synd på de kvinnene som blir dumpet bare fordi de må jobbe litt for å oppnå orgasme. 

Anonymkode: 91e31...76e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig mer synd på de kvinnene som blir dumpet bare fordi de må jobbe litt for å oppnå orgasme. 

Anonymkode: 91e31...76e

Det finnes mange nok kvinner som avviser menn fordi de ikke fungerer slik damene vil de skal. Da er det vel synd på de mennene også? De kan kanskje finne hverandre?

Anonymkode: 7cce2...6de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Enda en? Til analen, klitoris eller musa - eller kanskje en ring til penis eller enda en prostatavibrator?» 

Vi ha mange leketøy som er mye i bruk for maksimal nytelse. En av disse leketøyene er en ekstra mann - som vi storkoste oss med i går 😛😛😛

Anonymkode: e1b00...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig mer synd på de kvinnene som blir dumpet bare fordi de må jobbe litt for å oppnå orgasme. 

Anonymkode: 91e31...76e

ALLE kvinner kan få orgasme. Jeg er av de som trygt kan sies å ha hatt mange kvinner, og har til gode at de ikke får genuin orgasme. De som ikke får det sammen med en mann, må finne seg en annen mann. Tenningen for en kvinne starter ikke idet hun legger seg u sengen, men når hun våkner om morgenen. Gjør henne avslappet og rolig med oppmerksomhet gjennom dagen eller helst dagene - og les deg opp på hvordan en kvinnekropp fungerer - triggerpunktene - pust - finn ut hvordan hun reagerer på berøring og pust over hele kroppen. Bruk tid på å roe henne helt ned og bort fra forventningspresset. Les om F-punkt massasje og gi henne dette i rolige omgivelser - gi i tillegg etterhvert klitoris stimulering med tunga eller ofte best: en eggvibrator. Vær en støtte og gi henne tid - så vil det løsne... og da løsner det gjerne noe voldsomt. Kvinner må pleies og tas vare på - og da er det mye mer enn hennes orgasme som faller på plass ❤️❤️❤️

Anonymkode: e1b00...5cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...