Gå til innhold

Hvorfor være trofast?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, så mange trolletråder det er for tiden, altså

Anonymkode: f89cd...32d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, kanskje hvis du kommer med argumenterer for det så. Nei? 👍😂

Anonymkode: 98d6e...e78

Enten har du respekt for partner og partners følelser, eller så har du det ikke. Det er ikke noe jeg må argumentere for at du skal ha. Jeg vil likevel hevde at de fleste som lever i et relativt lykkelig forhold har det. Svaret ditt forteller meg at du kanskje tilhører dem som ikke har det. Og det er jo greit. Noen av oss har verken empati eller kjærlighet for andre. Noen av oss er til og med sosiopater. Det er også interessant at du stiller spørsmål ved om du egentlig er glad i deg selv. 

Anonymkode: a243e...c01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Enten har du respekt for partner og partners følelser, eller så har du det ikke. Det er ikke noe jeg må argumentere for at du skal ha. Jeg vil likevel hevde at de fleste som lever i et relativt lykkelig forhold har det. Svaret ditt forteller meg at du kanskje tilhører dem som ikke har det. Og det er jo greit. Noen av oss har verken empati eller kjærlighet for andre. Noen av oss er til og med sosiopater. Det er også interessant at du stiller spørsmål ved om du egentlig er glad i deg selv. 

Anonymkode: a243e...c01

Sikkert kjempe interessant. Takk for forsøket :)

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, så mange trolletråder det er for tiden, altså

Anonymkode: f89cd...32d

Se på det som en test på om folk greier å argumentere for noe de tror veldig sterkt på. Svaret hittil er nei...

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av grunnene er at jeg ikke tenner på andre mens jeg er i forhold. Ikke har jeg behov for sex på si heller. 

Anonymkode: f1c78...70a

Hva mener du med at du ikke tenner på andre mens du er i forhold?

Anonymkode: b8161...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke være trofast visst du er ulykkelig i et sex og følelsesløst forhold, VISS du velger å være der, å spille lykkelig familie utad. Finn deg en elsker, å ha NOE gøy i det minste

Anonymkode: 0a09d...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Andre argumenter enn samvittighet eller frykten for å bli oppdaget?

Jeg er så lei av å gå rundt med følelsen av ikke å ha levd, ha crush som jeg ikke kan gjøre noe med, fantasier som jeg ikke har opplevd, den deprimerende følelsen av at det aldri mer i livet mitt kan skje noe spennende, spontant, vilt når jeg minst venter det. Jeg vet at jeg skulle ha greid å holde det skjult og dårlig samvittighet er vel noe som går over.

Anonymkode: 98d6e...e78

Ja men så gjør dette da, men ligg unna andre som vil ha et forhold da! Så kan du kjøre på og være feltmadrass. Går helt greit for deg dette.Når du så går inn i et forhold og forlanger dette uten at den du er i forhold med godkjenner det er dette et svik, svindel og bedrag. Det er ikke greit på noen nivåer i livet. Ikke ovenfor arbeidsgiver, venner, familie eller partner. Det burde du faktisk forstå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 15.35, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke

Anonymkode: 98d6e...e78

Fordi man gjerne ikke vil såre personen man er glad i med å være egoistisk

Anonymkode: 2218e...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, få deg et liv hvor ikke alt dreier seg om partnere. Hopp i strikk eller annet som får adrenalinet i gang. Gjør noe annet enn det evinnelige behovet for stadig oppmerksomhet fra menn. Det er så umodent og primitivt

Anonymkode: 08a58...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Herregud, få deg et liv hvor ikke alt dreier seg om partnere. Hopp i strikk eller annet som får adrenalinet i gang. Gjør noe annet enn det evinnelige behovet for stadig oppmerksomhet fra menn. Det er så umodent og primitivt

Anonymkode: 08a58...2e5

Mens å skrive innlegg på kg som starter med "Herregud, få deg et liv" er veldig modent og sivilisert 😂👍

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens å skrive innlegg på kg som starter med "Herregud, få deg et liv" er veldig modent og sivilisert 😂👍

Anonymkode: 98d6e...e78

Vel, jeg mener det, at det er stusselig. Enda stusseligere når behovet fremmes i lys av tematikken utroskap, der du heller ikke vil ha et åpent forhold fordi det blir for «arrangert». Hvilken spontanitet bortfaller forresten ved sistnevnte? Er jo ikke som at du skal på en sexklubb FOR å ha sex. Er vel bare å leve det vanlige livet og hoppe på noe spontant når det en dag inntreffer. 

Anonymkode: 08a58...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, jeg mener det, at det er stusselig. Enda stusseligere når behovet fremmes i lys av tematikken utroskap, der du heller ikke vil ha et åpent forhold fordi det blir for «arrangert». Hvilken spontanitet bortfaller forresten ved sistnevnte? Er jo ikke som at du skal på en sexklubb FOR å ha sex. Er vel bare å leve det vanlige livet og hoppe på noe spontant når det en dag inntreffer. 

Anonymkode: 08a58...2e5

Det er jo fint for selvbildet ditt at du mener det, men denne tråden skulle handle om argumenter. Fascinerende at dere ikke greier det når dere har så sterke meninger.

Anonymkode: 98d6e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fint for selvbildet ditt at du mener det, men denne tråden skulle handle om argumenter. Fascinerende at dere ikke greier det når dere har så sterke meninger.

Anonymkode: 98d6e...e78

Vel, nå var vel argumentet her at man kan søke andre gleder i livet. De åpenbare svik, tillitsbrudd osv er vel allerede nevnt

Anonymkode: 08a58...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter det jeg har opplevd så aner jeg ikke .

Anonymkode: 8e68a...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trofast fordi jeg elsker mannen min, vil han absolutt alt det beste her i verden, og fordi ingen andre interesserer meg på samme måte. Han er fantastisk. 

Anonymkode: 089d1...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det, var utro. Ble på en måte hektet på bekreftelsen og begjæret, samtidig som det fungerte som en virkelighetsflukt da jeg var på et dårlig sted med meg selv. Det pågikk i over ett år (med samme fyr, ikke mange ulike menn) og som med andre avhengigheter som rus eller gambling: jeg merket at det ikke var bra for meg, men jeg klarte ikke slutte. Det gikk ut over konsentrasjonen, jeg klarte aldri slappe av fordi jeg alltid hadde noe å skjule, jeg innså at det ikke kunne fortsette men klarte bare ikke avslutte det. 
 

Kjæresten min fant det ut til slutt, det var vel bare et spørsmål om tid. 
 

Om jeg angrer? Ja, jeg angrer på at jeg såret kjæresten min så dypt, men samtidig har jeg vokst på det og lært mye om meg selv. Jeg kan fremdeles kjenne på lengselen etter den spenningen og det begjæret, men nå vet jeg at det ikke er verdt det og jeg kommer aldri til å være utro igjen.

Så jeg skjønner følelsene dine TS, men samtidig er jeg uenig med deg i at man skal måtte argumentere for normal anstendig oppførsel og respekt i et forhold. 

Anonymkode: 88d41...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...